X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil der fortjener et remake


Svar
la0sla0sSkrevet 10/04-10 00:53 
Det er ofte at jeg fortaber mig i at se på gamle spil, og enkelte gange kommer jeg til at tænke på at nogle af dem ville være spændende at se i et remake. Det kunne være fordi konceptet ikke blev forløst ordentlig pga. teknologiske begrænsninger, spillet blev overset eller af helt personlige årsager.

Efter min overbevisning er der egentlig stor grund til at lave spilremakes fremfor ... Se hele indlægget
Hvad sker der?
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
la0sla0sSkrevet 10/04-10 00:53 
Det er ofte at jeg fortaber mig i at se på gamle spil, og enkelte gange kommer jeg til at tænke på at nogle af dem ville være spændende at se i et remake. Det kunne være fordi konceptet ikke blev forløst ordentlig pga. teknologiske begrænsninger, spillet blev overset eller af helt personlige årsager.

Efter min overbevisning er der egentlig stor grund til at lave spilremakes fremfor filmremakes. Spilmediet lader til at være mere konsolideret (no pun intended) og modent nu, og det er et godt tidspunkt at opdatere spil der prøvede en masse spændende ting men som netop ikke kunne forløses rent teknologisk, ja eller simpelthen fordi spillet ikke længere kan spilles uden store fikfakserier. Jeg vil mene at vi i dag er på et punkt hvor grafik ikke længere betyder noget, men hvor shmups med 20 år på bagen stadig holder, er det vist ikke nogen hemmelighed at mange 3D-spil med 15 år i bagagen virker så grove at de næsten ikke er til at spille.

Anyway her er tre futuristiske forslag:

Cybermage
link: http://www.mobygames.com/game/dos/cybermage-darklight-awakening
Et af de spil jeg aldrig fik spillet, men som jeg fandt virkelig interessant var det gamle DOS fps Cybermage. Tegneseriestilen var interessant ligesom cyberpunk-universet var spændende. Det var desværre et spil som forsvandt lidt i mængden tror jeg. Ligemeget hvad har jeg altid været tiltrukket af det, men har slet ikke orket at spille det.

Bioforge
link: http://www.mobygames.com/game/dos/bioforge
Når vi er i den genre, vil jeg også omtale survival adventurespillet Bioforge. Det var et spil der blandede amnesiafortællingen med Island of Dr. Moreau, og lod spilleren styre en karakter der vågner op og er undergået en voldsom operation for at blive cyborg. Teknologisk var spillet forud for sin tid og led af det. Forud fordi grafikken dengang var banebrydende, led af det fordi spillet var meget stift at styre (lidt som Alone in the Dark). Alligevel var der noget dragende over historien og spillets setting. Det spillede bare ikke helt godt, hverken i kampdelen eller i adventuredelen. Potentiale er dog stadig i denne titel og teknologisk set ville det være et godt tidspunkt for et remake.

Dreamweb
link: http://www.mobygames.com/game/dreamweb
Et lidt overset spil til Amiga og PC. Spillet handler om at hovedpersonen Ryan, lider af mareridt og i dem bliver beordret til at slå syv personer ihjel. Hvis han ikke gør det er der hell to pay. Disse syv personer, er dårlige mennesker, men spillet gør det uvist om Ryan slår dem ihjel pga. at han mentalt er ved at gå i opløsning eller fordi han bliver beordret til det. Spillet arbejder med en fantastisk tvetydig fortællestil og med dejligt voksne temaer, som man meget sjældent ser overgået, især ikke i dag. Spillet i sig selv blev præsenteret i et lille vindue i et top down perspektiv. Soundtracket var Blade Runner-fængende og den dystopiske stemning var fantastisk, men igen teknologisk set var spillet ikke alt for imponerende og direkte problematisk for at gennemføre spillet, da der krævedes en del pixelhuntning. Men stadig det er tematisk et af de mest interessante europæiske spil i de sidste 20 år.

That's it, glæder mig til at andre forslag.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 10/04-10 00:58 
NBA 2K10!

Oh, wait...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 10/04-10 01:02 
Hehe
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 10/04-10 01:06, rettet 10/04-10 01:09 
Det var ikke for at sk*de i din tråd ;)

Helt seriøst, så så jeg gerne et remake af Final Fantasy VII. Det er selvfølgelig ikke engang tyve år gammelt, men tænk hvordan det ville tilføje endnu mere til oplevelsen, hvis det lignede FFXIII! Selvfølgelig stadig med de gode, låste kameravinkler, men gerne med et par ekstra frihedsagtige tiltag, såsom nogle ekstra, helt valgfrie sidequests (jeg må ha' spillet for meget Fallout 3), og eventuelt et par små sjove byer oveni. Soundtracket skulle også genindspilles ordentligt, så det ikke bare er midi-halløj. Selvfølgelig uden at ændre for meget.

Det er selvfølgelig nok et lidt kedeligt bud, men det er hvad jeg kommer til at tænke på, når emnet er spil der kunne tåle et remake.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 10/04-10 01:10 
Helt enig, og så fjerne alt med random encounters og gøre det mere FFXIII agtigt der. Det ville virkelig være fantastisk. Der har jo også været rygter om det vildt længe.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 10/04-10 01:13, rettet 10/04-10 01:26 
Jeg mener man burde bevare random encounters (og så sørge for at give spilleren adgang til items der drastisk sænker antallet af encounters, og eventuelt også items der helt fjerner dem), mens man måske optimerede kampsystemet en smule. Jeg synes det fungerer rigtig godt som det er, men dem i FFIX og X husker jeg som lige en tand bedre. Her tænker jeg på hvordan kampene reelt fungerer; magi-systemet synes jeg ikke er gjort bedre siden.

Det med random encounters er, som jeg ser det, en nødvendighed i et spil som FFVII. Uden random encounters ville verdenskortet enten være meningsløst, eller propfyldt med fjender, og under alle omstændigheder synes jeg det ville ødelægge det. Jeg kan mægtigt godt lide verdenskortet som det er i FFVII (i modsætning til f.eks. Chrono Cross, hvor jeg skam godt kan lide det, men finder det lidt amputeret), og bliver nærmest helt ør ved tanken om, hvordan man kunne få det til at se ud på PS3.

I øvrigt mener jeg, at rygterne om et remake af FFVII blev manet i jorden af en Square-medarbejder for nyligt. Det ville simpelthen være for dyrt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/04-10 02:04, rettet 10/04-10 02:05 
Det første UFO Enemy Unknown / X-com.
http://www.mobygames.com/game/x-com-ufo-defense
De har prøvet med alle mulige efterfølgere og så er der de dér øst Europæere der har prøvet at re-starte franchisen med UFO.... Men det er bare ikke det samme som det første spil.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-10 02:05 
Som jeg har nævnt før så ville remakes af Metal Gear 1&2 være helt fantastisk.

Et remake af NES spillet Battle of olympus kunne også være fedt.

Og så et remake af FF6, selvom square-enix sikkert nok fucker det op og spillet mister meget af sin charme.
jaesjaesSkrevet 10/04-10 02:45 
EDIT: Min browser opførte sig lige pludselig mærkeligt, da jeg ville rette noget, så blev nødt til at slette indlægget og skrive det igen:

Der er allerede en lignende tråd :)
http://playright.dk/forumemne.php?id=8299#300729

Pandora Directive:
Styringen er tæt på elendig, og grafikken en flig for grumset og sparsom, så et remake kunne være cool. I praksis vil det være så være et First Person Adventure/FPS uden en skydedel. Der kunne evt. tilføjes et par kampe, da det nok ville friske konceptet yderligere lidt op.
http://www.mobygames.com/game/pandora-directive
nerosnerosSkrevet 10/04-10 09:17, rettet 10/04-10 09:18 
Jeg kunne godt tænke mig at se et remake af Shadow Of The Beast og Hired Guns, musikken i det spil var sindsyg fed ;-)

Hired Guns
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 10/04-10 10:56 
Azzkikr>
Som jeg har nævnt før så ville remakes af Metal Gear 1&2 være helt fantastisk.

Med lidt god vilje, kan man så ikke sige, at MGS er et remake af 2eren til MSX?
Ting om dét og pis.
la0sla0sSkrevet 10/04-10 11:03, rettet 10/04-10 11:10 
Et remake af Burning Rangers ville virkelig også være fedt, men uden at være for kreative med gameplayet, bare friskere grafik og lidt hist og her.

Edit: Xenogears derudover. Det ville jeg gerne prøve igen i en HD version.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 10/04-10 11:55, rettet 10/04-10 11:57 
Alf81>
Med lidt god vilje, kan man så ikke sige, at MGS er et remake af 2eren til MSX?

MEGET god vilje, så. Jeg synes alle titlerne i serien (omend ikke så meget MGS3) trækker meget på de tidligere instanser.
Ja, MGS genbruger rigtig meget fra MG2, men MG2 genbruger også meget for MG1, og MGS2 genbruger meget fra de tre første spil :) Der er mere en nok originalt materiale i MG2 til at jeg også gerne ville se det "remade". Men jeg synes nu også at spillet i sig selv er ret enestående, når man ser på hvor meget de har formået med en "simpel" 8-bit-agtige engine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/04-10 14:35, rettet 10/04-10 14:38 
Alle spillene har jo deres egen plads på MG tidslinien og historierne hænger sammen, der bliver jo konstant refereret til de tidligere spil og de events der skete.

På ingen måde noget remake, selvom der er ligheder.
tastasSkrevet 10/04-10 20:06 
Kunne godt tænke mig en opdatering af Incubation. Syntes ikke jeg kender så mange spil i den type...Jeg skulle lige være Ufo Enemy Unknown...Men ellers...Men en opdatering af UFO kunne også gør det :)

Incubation - youtube
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
The DaneThe DaneSkrevet 10/04-10 22:44 
Shadow of the Beast

Blood Money

Chuck Rock

Bare for at nævne 3 :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
QweetixQweetixSkrevet 10/04-10 22:56 
Pocky & Rocky!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/04-10 14:21 
Kid Icarus uden skyggen af tvivl
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkenDarkenSkrevet 11/04-10 19:15 
hmn.. tror jeg vil prøve at finde på nogle som ikke er mine normale svar (synes jeg generelt svarer LoK, BoF, CT, FF m.m. til sådanne spørgsmål ;).

Jeg har lidt svært ved at nævne konsol spil, da det for det meste drejer sig om at jeg ikke har dem og det kunne være fedt med en PAL udgivelse på en platform jeg ejer, i et sprog jeg forstår. Lige som Naiera nævner med FF7, så kunne jeg dog godt skrive en laaang liste med spil, som fortjener et grafisk/lyd "løft" ;)

Men der er dog nogle gamle pc spil som jeg synes kunne blive så meget bedre, med den teknologi der er til rådighed idag

Lands of Lore spillene, jeg kunne rigtig godt lide stilen i serien, gode dungeon crawlers som ville passe fint på en konsol i dag.

Nogle af Ultima spillene, især 8'eren havde en fed dyster setting, samt "skills" systemet med vidt forskellige former for magic som skulle læres og bruges (med reagents). Døgn rytme for npcer (låste døre/shops, hvor de færdes osv). En skam udvidelsen aldrig blev til noget.

Zork serien. Jeg kunne personligt godt lide den grafiske ZGI og selvom jeg har dem, så orker jeg altså ikke tekst spillene mere... desværre
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 11/04-10 20:12 
Jeg ville gerne se Halo: CE og Halo 2 udgivet i stil med God of War-pakken, med mulighed for at gennemføre kampagnerne via Xbox Live i stedet for i splitscreen. Det lyder faktisk heller ikke så urealistisk, nu jeg tænker på det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 11/04-10 20:32 
Ninja five-0 da det helt klart er alt for få der har spillet det fantastiske spil
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/04-10 09:04 
Når man snakker om solen...

Der kommer nu åbentbart et nyt X-com spil.

Desværre et FPS.

http://kotaku.com/5516654/x+com-is-back
HeroldHeroldSkrevet 14/04-10 09:22 
2K Marin er ganske habile, så jeg tror godt det kan gå hen og blive godt. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/04-10 09:53 
Nu er FPS jo mange ting. Spørgsmålet er om der bliver mest fokus på FP eller på S. Jeg var ikke særlig vild med de to Bioshock-spil, men jeg bøjer mig sgu ydmygt i støvet over den stemning der er i dem. Så jeg tror Marin kan ramme en tone som vil glæde X-COM fans.
DarkenDarkenSkrevet 18/04-10 23:23 
Nu da jeg har fået lidt Star Wars feber igen. Var skuffet over Force Unleashed. Så kunne jeg mægtig gjort tænke mig remakes af Dark Forces/JK serien, har lige været igennem DK2/JK1 (kan ikke finde mit DK1 og har ikke haft MotS) og jeg synes desværre ikke at spillet kan måle sig med det den var en gang (og så kunne jeg ikke huske hvor dårlige de FMV's var... ewww).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 18/04-10 23:31 
Jeg kan ikke se formålet med at remake Jedi Knight. Måske en efterfølger, men uden de samme talenter der gjorde originalen til et rigtig fedt spil, bliver det næppe bedre end den lunkne to'er, der allerede findes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 18/04-10 23:49 
Shining Force 3. Et remake til 3DS eller PSP ville være guld værd. Spillet er det stærkeste i Shining (ikke kun Force) serien og kun det første scenarie af tre udkom dengang på engelsk.
Spillet er måske lidt simpelt i forhold til mange andre strategi-rpg titler, men det var det der var charmen i det, synes jeg.
DarkenDarkenSkrevet 19/04-10 03:01 
Well dark/light side valg blev aldrig så dybt som der var oprindelig tiltænkt, lys sværds teknikken var ikke lige så udviklet som de senere udgivelser (JK2 var meget stærk på dette punkt). Og så som bonus smid noget tidssvarende grafik på, bedre AI og omgivelser der kan ødelægges/bruges som puzzles m.m. Tænk unleashed her, der dog slet ikke udnyttede potientalet nok (ting som TIE wing puzzlet var dog fint udført). Og sidst men ikke mindst, engine baseret cutscenes (de dårlige FMV's var til at græde over, fik ihvertfald ondt i fødderne af at krumme tæer).

Men du kan selvfølgelig have ret i at en ordenlig forsættelse/efterfølger (aka ikke det makværk der er Force Unleashed), ville måske være mere passende.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/04-10 10:15 
Golden eye :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
millenniummillenniumSkrevet 19/04-10 13:51 
Der var også et par remake ønske i anden tråd:

Most-wanted tråden
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 19/04-10 15:26, rettet 19/04-10 15:28 
Jeg stemmer også helt klart for en HD remake af Goldeneye.. Gerne med både online multiplayer, nye levels, våben, måske bedre cutscenes og tale. Det ville være virkelig fedt.


Et andet spil jeg også gerne ville se med HD grafik er faktisk Sonic 1-3 & Knuckles
Ville være sejt hvis enten at man kunne se mere af banen og alt grafik være crystal clear og al musikken måske også re-mastered. Ved ikke om der skulle være nogen gameplay mæssige ændringer. Måske at man i Sonic 1 kunne bruge spindash og spille som Knuckles.
Det vigtigste er dog at det skal minde så meget om originalen som muligt.
Jeg mener til og med at en flok fans har arbejdet på et HD sonic projekt i noget tid allerede.

Sonic 2 HD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HolisticHolisticSkrevet 19/04-10 15:36, rettet 19/04-10 15:48 
Hvis man har HL2 er der en fantastisk GE mod
http://www.moddb.com/mods/goldeneye-source
Det fungere rigtig godt efterhånden.
Jeg så nu gerne et Remake af UFO: Enemy Unknown (Og her snakker vi ikke om det fps spil der er på vej eller de elendige forsøg der har været fra diverse øst spil udviklere, men en rigtig remake af den første).

Hehe.. Og kunne læse lidt længere oppe at jeg ikke er den eneste :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
millenniummillenniumSkrevet 19/04-10 19:54, rettet 19/04-10 19:56 
Så fortjener Turrican serien også remakes med samme banedesign, men i HD og med samme musiknumre i super kvalitet.

Sjovt nok så foretrækker jeg de gamle Sierra quest-spil med old-school grafik. (ikke de nyere VGA udgaver). Så bruger man sin fantasi meget bedre.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/10-12 17:31 
GTA: Vice City

Up to date grafik, flere objekter (som gerne må være interaktive), endnu vildere 80'er-stemning og langt, langt flere bygninger som man kan begive sig ind i ( helst dem alle). Samme soundtrack, gameplay og fysik som i originalen. Det ville jeg gerne kyle en skilling efter.

System Shock

Vil ufatteligt gerne se et kærligt og gennemtænkt remake af det spil. Jeg har forsøgt mig med originalen en del gange, men kan simpelthen ikke vænne mig til styringen. Det mod, hvor man har to forskellige styringer at skifte imellem, gør næsten bare ondt værre.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/10-12 18:15 
KillerBean2>
GTA: Vice City

Up to date grafik, flere objekter (som gerne må være interaktive), endnu vildere 80'er-stemning og langt, langt flere bygninger som man kan begive sig ind i ( helst dem alle). Samme soundtrack, gameplay og fysik som i originalen. Det ville jeg gerne kyle en skilling efter.

Hørt!

San Andreas var for fnadret til at jeg synes det fortjener en remake lige nu - Men Vice City er derimod det eneste GTA spil jeg har haft lysten til at gennemspille mere end bare 1-2 gange (tror vi ligger omkring 5-6 playthroughs eller mere) :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
nerosnerosSkrevet 07/10-12 20:44 
KillerBean2>
System Shock

Vil ufatteligt gerne se et kærligt og gennemtænkt remake af det spil.

Jeg har aldrig spillet det men har altid synes det så interessant ud så et remake vil jeg også gerne se ;-)

Og så synes jeg det er på tide med et rigtigt Golden Axe Remake!
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 08/10-12 09:13 
Shining Force 3 Scenario 1-3.
Spillene udkom meget sent i Saturns levetid. Kun scenario 1 udkom officielt på engelsk. En port til 3DS f.eks. med lidt forbedret grafik ville være nice. SEGA kunne jo bare have lavet en nærmest 1:1 port til DS, men med 3DS vil folk nok kræve at den bedre hardware udnyttes
millenniummillenniumSkrevet 22/02-18 21:41, rettet 22/02-18 21:43 
Også sjovt at se hvilke remakes faktisk blev indfriet, dog ikke så mange. Men Golden Eye fik da både et remake på Wii og en reloaded på PS3. Shadow of the Beast fik en remake .. ish ... fortsættelse, som IMO ramte pænt langt fra bullseye.

Crash Bandicoot kom, og Spyro er på vej. Okami blev genoplivet.

Det kunne være interessant at se en lækkert HD remake af R-type med fuldstændig samme levels.

Og så forstår jeg ikke hvor de ikke lige gav Ico en lige så ambitiøs make-over som SotC lige har fået.
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 22/02-18 21:44 
Dreamweb, det gad jeg godt se.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 22/02-18 22:15 
millennium>
Det kunne være interessant at se en lækkert HD remake af R-type med fuldstændig samme levels.

Hvad med R-type dimensions til xbox 360 ?

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/r-type-dimensions
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 22/02-18 22:16 
Wehner>
Jeg ville gerne se Halo: CE og Halo 2 udgivet i stil med God of War-pakken, med mulighed for at gennemføre kampagnerne via Xbox Live i stedet for i splitscreen. Det lyder faktisk heller ikke så urealistisk, nu jeg tænker på det.

Selv et orakel af min kaliber kunne dog ikke forudsige antallet af bugs :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 22/02-18 23:39 
dRxL>
Hvad med R-type dimensions til xbox 360 ?

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/r-type-dimensions

Ja, der mangler bare button remapping, ellers er det en super solid remake.
j/k
spectrespectreSkrevet 23/02-18 08:13 
Jeg har R-Type Dimensions til Xbox 360, men har ikke fyret op under det endnu, men jeg bliver nødt til at spørge?

Button remapping i et spil der bruger directions og 2 knapper? Er default helt retarderet med triggers eller sådan noget?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 23/02-18 08:49, rettet 23/02-18 08:51 
Havde sket ikke tænkt på R-Type dimensions, da jeg efterspurgte en HD remake :D

Til gengæld kom jeg til at tænke på Jumping Flash! som jeg virkelig spillede meget på PSone. Fedt 3D platform-koncept med et first-person point-of-view. Det kunne godt klare en remake IMO.

Jumping Flash video
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/02-18 08:55 
R-Type Dimensions er ret flot. Jeg kan ikke forestille mig et R-Type remake gøres bedre - alt for stor risiko for at smadre et eller andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/02-18 09:01, rettet 23/02-18 09:02 
3D chrono trigger, Bundle med chrono cross.
Return to castle wolfenstein (MP)
Remake of ikke remastered af silent hill 1-4.
Remake af resident evil 2-4 og code Veronica. Stadig ingen lyd fra RE2 of capcom
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 23/02-18 09:12 
Annoncerede Capcom ikke Resi 2 Remake tilbage i 2015?
Er der bare ikke sket noget siden?

Link...
millenniummillenniumSkrevet 23/02-18 11:10 
Sumez>
R-Type Dimensions er ret flot. Jeg kan ikke forestille mig et R-Type remake gøres bedre - alt for stor risiko for at smadre et eller andet.

Så fortjener det blot en udgivelse på PS4 ... af hensyn til tilgængelighed :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/02-18 11:11 
X360'ere er jo total utilgængelige :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/02-18 11:27 
3of19>
Annoncerede Capcom ikke Resi 2 Remake tilbage i 2015?
Er der bare ikke sket noget siden?

Jo, men intet nyt siden 2015, vi er i 18 nu :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig