X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

APB Beta-key


Svar
HeroldHeroldSkrevet 08/04-10 20:22 
Eurogamer deler ud lige nu.

get it here!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 08/04-10 20:30 
On it!
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
dpldplSkrevet 08/04-10 20:43 
Man kan nu ikke vælge DK på realtimes hjemmeside :/
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 08/04-10 20:59 
Jeg bor, når det gælder den slags, tilsyneladende i Sverige :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 08/04-10 21:21 
Jeg følte mig overvældende norsk i øjeblikket.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-10 23:39 
Jeg snakker om Kandis og Pippi Langstrømpe hele tiden så jeg er også pludselig svensk
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/04-10 23:49 
det skægge er at jeg også tilmeldte mig som svensk for at komme med som betatester for en månede siden... og de mails jeg får sendt er på hollandsk.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 09/04-10 08:12, rettet 09/04-10 08:20 
Ghraaa! Hvorfor så jeg ikke denne tråd i går? Udover at det selvfølgelig er fordi min computer fuckede helt op på spyware og den slags...

Sig til hvis I hører om andre der giver væk :!

edit: Fandt den her :)
http://www.fileplay.net/keys/21/apb-beta
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/04-10 08:47 
Sweet tak!

Jeg så linket på reddit, men nåede ikke lige at få læst hvad APB gik ud på :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KajikaKajikaSkrevet 09/04-10 09:19 
Tak for linket Sumez.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-10 09:21 
Sweet
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/04-10 11:57 
Husk det er i aften, at vi rent faktisk kan bruge vores beta keys :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 11/04-10 16:24 
Jeg glæder mig til at høre jeres meninger, for jeg syntes virkeligt at det ser skidt ud.
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/04-10 23:07 
Det fungerer meget som jeg havde forventet = GTA multiplayer.

Desværre kan man ikke lave nogle af spillets sociale dele, når ikke serverne er online, så jeg fokuserede på action.
Ville ellers gerne have rodet lidt mere med customization, som virker helt vildt omfattende.

Grundlæggende er spillet endnu meget upoleret, og jeg håber virkelig at det færdige produkt har langt mere finish ift. brugeroplevelsen.

F.eks synes jeg styringen i både bil og til fods er alt alt for jerky. Der er slet ikke det niveau af kontrol og følelse, som jeg synes jeg er vant til fra konsoller.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/04-10 14:26 
Husk at I kan prøve jeres beta keys af igen i aften fra kl 19.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 18/04-10 15:30 
Mit installer-program siger at der er 56 dage tilbage af installationen, så ved ikke helt om jeg når det til kl 19...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 18/04-10 18:02, rettet 18/04-10 18:03 
Den er rigtig langsom til at installer!
Nåde ikke prøve sidste uge, pågrund af jeg startet installer alt for sent, og den aldrig kom tæt på bruge min 25mbit forbindelse :(

Får lige en lille time til prøve det i, inden jeg skal tilbage til ICC i WoW (Lich king skal bare død!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/04-10 20:15 
Ahh øv!

Jeg ved faktisk ikke hvordan man finder sine venner :-)
Men min politimand hedder Crocket.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 18/04-10 21:46 
Fik prøvet det ½ time. Kommer nok ikke til røre det spil igen, det var sgu værste styring til biler nogensinde!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/04-10 22:44 
Nu ER det jo en beta - tidlig beta endda.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 18/04-10 22:54, rettet 18/04-10 22:54 
Idéen er da også at bilerne kører bedre jo højere level man er eller noget i den stil, så vidt jeg har hørt?

(ikke at det hjælper noget hvis det er et irritationsmoment :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 19/04-10 00:11 
Altså snakkede med en om det, han havde det på samme måde med køretøj. Selv vis de bliver bedre, så det ALT dårlig til starte med. Ikke læst noget om styring skulle bliv bedre (Kun biler kan opgraders, som vel dækker fart også videre), hjælper ikke meget noget selve styring system som virker til være galt med.

De bremser ikke, man kan ikke rigtige dreje vis man også holder speeder nede og det virker som man kun må bruge en styreknap af gangen. Umuligt at kører uden om NPC´s og biler, så jo det blev mere et irritationsmoment for mig.

Smid styring ind for godt bilspil(arcade er nok letter end sim racers). Så kunne det løfte spillet så meget efter min menig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 19/04-10 00:13 
Husk på at spillet stadig er i beta, der kan nå at ske en del :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 19/04-10 00:35 
Det er så rigtig. Håber jeg stadig også sker, da jeg gerne vil se det spil blive godt (Lyder godt på papiret)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/04-10 08:08 
Det udkommer jo først næste år, og uden jeg ved præcist hvordan spiludvikling fungerer, så vil jeg mene at netop fysik og køreegenskaber kan forbedres / tilføjes.


Hele pointen er jo, at du logger ind på beta forummet, og skriver dine tanker i den tråd der er dedikeret til folks oplevelser i går.
SÅ kan det være spillet bliver bedre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 19/04-10 10:40 
3 ting SeventhSun.
For det første så skriver du som om, fleste folk ikke ved hvad en beta er til.

For det andet, så er dette en stress test beta de er igang med nu. Hvor der efter min erfaring sker mindre balance og bug rettelser end normalt.

Og det point, så stod spillet til udkomme tidligt 2010(Selv EA´s sider siger det). Hvilket jo er forbi og ser ud til spillet fleste steder er sat til juni/juli nu. Nå ja en server stress test beta passer fint med dette, da noget sidste de normalt gør til sidst.

Som sagt håber jeg spillet bliver godt, da jeg er/var en dem som så frem til det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/04-10 11:22 
Jeg synes bare det er pænt unfair, at skrive "lorte spil, det gider jeg aldrig røre igen", når vi snakker om et spil der er i beta.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dpldplSkrevet 19/04-10 11:51 
Jeg skrev nu ikke "lorte spil" nogen steder, kaldte det "den værst styring" af køretøj jeg har oplevet. Den kommentar står jeg ved.
At jeg aldrig røre det igen er nok en smule overdrevet, det kan jeg så godt give dig ret i. Også skrevet jeg håber det bliver bedre, da jeg gerne vil have dette spil bliver en succes. Så giver nok spillet en chance senere hen.

Men da dette er stress test beta de er i og spillet ser ud til komme om et par måneder vis det holder. Så er min forventninger til bedre styrelse af biler, meget lavet.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/04-10 11:20 
Der er test session igen i aften kl 19.

Check lige at jeres klient er opdateret og virker osv. Deres servere kan være lidt langsomme.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig