X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen som har erfaringer med denne side?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 07/04-10 20:11 
Jeg har set denne auktion side og vil gerne vide om der er nogen som har erfarringer med den?

Gode erfarringer eller er det dårlige?

Auktionside
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
PapandPapandSkrevet 07/04-10 20:15, rettet 07/04-10 20:16 
Hvis noget ser ud til at være for godt til at være sandt, så er det som regel fusk. ;)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
McBrainMcBrainSkrevet 07/04-10 20:17 
Tror såmen ikke det er fusk, højst lidt uetisk. Derudover er det baseret på Malta, da denne auktionsform vist er ulovlig i danmark.

Det betyder jo også at den danske købelov nok ikke bliver fulgt. Den henviser i hvert fald selv til "producentens garanti".

Jeg ville holde fingrene fra det.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
XiwanaXiwanaSkrevet 07/04-10 20:28, rettet 07/04-10 20:28 
Hold fingrene væk! Det er helt sikkert snyd. Sidens automatiske countdowns reset'er på visse bannerreklamer med samme bud og samme højestbydende.
[inspirational quote here]
solid snakesolid snakeSkrevet 07/04-10 20:33 
Har kontant eller Basta ikke været efter denne side?
Eller er det en side der ligner de har haft fat i?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ChronoChronoSkrevet 07/04-10 21:17, rettet 08/04-10 07:34 
Det er ikke fusk. Uetisk? Tja, man skal vel bare være klar over at det er mere held end forstand hvis man vinder en auktion derinde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 07/04-10 21:19 
solid snake>
Har kontant eller Basta ikke været efter denne side?
Eller er det en side der ligner de har haft fat i?

Bare en der ligner. Jeg så det ikke, men tror det var fordi de ikke sendte præmierne ud når folk vandt. Det gør Ziinga.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 07/04-10 21:50 
Okay det giver mening nok til, at jeg ikke vil prøve kræfter med siden. Når du siger det er mere held end forstand hvis man vinder.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WehnerWehnerSkrevet 07/04-10 21:56 
Ja der må man jo nøje vurdere, hvor ens styrke ligger.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 07/04-10 22:09 
Nu synes jeg ikke det står noget sted, i hvert fald før man tilmelder sig, men koster det 5 kroner hver gang man byder? Hvis ja, så bliver det hurtigt en dårlig handel for kunderne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 07/04-10 22:32, rettet 07/04-10 22:37 
Ah, nu fandt jeg det. Det står i deres FAQ, som er strategisk gemt i bunden med en lidt mørkere grøn end baggrunden. Mellem 3,93 kr. og 6,99 kr. koster det at byde, og så vidt jeg kan se, hæver man et bud med 0,08 kr. hver gang?
Hvis man så bruger det eksempel med den Ipad, som gik til 380,88 kr, så må regnestykket blive: 380,88/0,08 = 4761 bud * 6,99 = 33279,39 kr + 380,88 = 33660,27 kr., som Ziinga kan stoppe lige i lommen for et produkt, som kan købes for 3500,- kr. på en normal dansk webshop? En pris på på omkring 950% af normalpris plus fragt, det giver da en ganske pæn fortjeneste, må man sige... Krejlere, og det værste er næsten, at de fleste folk som bliver lokket til, sikkert har nok problemer med at få deres liv til at hænge sammen i forvejen, for når de ikke kan gennemskue denne fidus, bliver de sikkert plukket andre steder i livet også.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WonderboyWonderboySkrevet 07/04-10 22:59 
Tror nok jeg ville holde mig langt væk fra den side.
I love monster land
happyEDhappyEDSkrevet 08/04-10 07:20, rettet 08/04-10 07:22 
man skal være mere end heldig for at hoppe af sted med noget og give mindre end man skulle normalt.

Kan dog fortælle at en bekendts kone købte to iphone til 1500 og 2500 , men efter at have spurgt ind til det havde hun forsøgt andre auktioner og så derved ja jo betalt mere end rigelig.
Det er jo lige som at spille poker. så hvorfor ikke gøre det i stedet og så købe i en velset butik for gevinsten ;)

Men tilykke til dem det har fundet på koncenptet, de tjener jo kassen.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 08/04-10 07:33 
Anses Poker ikke normalt for at være en smule skill-baseret? Ziinga kan nok nærmere sammenlignes med en enarmet tyveknægt så - det er jo umuligt at vide om der sidder en anden og byder, eller om man skal gemme sit bud. Måske kan man argumentere for, at en rutineret Ziinga-bruger vil begynde at kende priserne som varerne går for - og derfor kan koncentrere sine bud omkring det niveau. Men der vil stadig være store mængder held involveret. Man vinder også mere på en enarmet tyveknægt hvis man kender maskinen end hvis man ikke gør.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-10 10:17 
Chrono>
... en rutineret Ziinga-bruger ...

Det lyder som verdens dyreste uddannelse... som ALDRIG vil kunne tjene sig ind igen :-)
ElgenElgenSkrevet 08/04-10 10:27, rettet 08/04-10 10:28 
Så vil jeg hellere "spille" på eBay. Der er det gratis at byde og der er flere lækre retroting og bullethell shooters };-P
Og jeg må indrømme at jeg faktisk også får et kick af at handle på eBay, hvis det lykkes mig at få noget lækkert til under gennemsnitsprisen };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 08/04-10 11:51 
Chrono>
Man vinder også mere på en enarmet tyveknægt hvis man kender maskinen end hvis man ikke gør.

Du mener: "man taber også mindre, hvis man kender maskinen" :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/04-10 12:40, rettet 08/04-10 15:43 
Præcis! Men analogien til enarmede tyveknægte er ikke helt skidt. I hvert fald i den henseende, at man kan være ufatteligt heldig og vinde en smule på bekostning af et hav af tabere. Man vil dog næsten altid i forvejen have brugt langt mere på spillet, end man vinder. Så i sidste ende er det altid ejeren af den enarmede tyveknægt, der seriøst scorer kassen. Hvilket så også er grunden til, at den slags dødsyge maskiner fuldstændig har fejet arcademaskinerne af banen her i landet... trist, trist :/

Med andre ord er ziinga.com nok kun godt for én, hvis man er ludoman og har for mange penge :D
AV Intelligent Terminal
ChronoChronoSkrevet 08/04-10 18:05 
RJK>
Du mener: "man taber også mindre, hvis man kender maskinen" :)

Haha, det er selvfølgelig klart :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 13/04-10 18:50 
Nogen der har erfaringer med Neostore.com? Tænker på at købe min MVS adapter derinde fra nemlig.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 13/04-10 20:35, rettet 13/04-10 20:35 
Er det ikke den biks der bliver linket til fra Neo-geo.com? I så fald kan du roligt spendere dine penge dér.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 13/04-10 21:05 
Jo det er det faktisk det glemte jeg lige at skrive. Men de er altså pålidelige og gode mennesker så? :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/04-10 21:14 
Pålidelige? Ja. Gode? ...Har du nogensinde været på neo-geo.com forummet? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 14/04-10 08:29 
De har et ok ry på neo-geo forummet, dog har der været nævnt at de ikke er så gode til at svare på emails, og at deres porto til ikke-US adresser er lidt pebret (det sidste er det, der har afholdt mig fra at handle der, selvom jeg er fristet af deres tilbud på NAM-1975 til AES).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 14/04-10 08:32 
Ja ok det lyder jo godt nok men hvis man skal til at betale en bondegård for at få sine ting hjem kan det godt være det er billigere andet steds selvfølgelig.

@Sumez: Ja da jeg sidder på den sidde hver dag hehe!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 06/10-10 11:06 
Ziinga i medierne:

Pol.dk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig