X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

mi casa su casa


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 06/03-03 22:59 
Inden moderators flår mit indlæg i stykker, så ville jeg bare sige et par ord om mit nye board/forum.

Det er på ingen måde kommercielt eller for at stjæle bruger eller noget i den retning. Jeg personligt blev også en smule skør da konsolforum.dk gik ned (r.i.p.). Men da jeg så at konsolforum.com var en side styret af monopole, penge-griske, modchip-super-pirater der ville ødelægge den rigtige "spirit" (for mange film?), så jeg gjorde selvfølgelig det mest naturlige en gamer med hjerte på rette sted ville gøre; jeg købte et domain, noget hosting og jeg brugte 1½ uge på at lære alt om phpBB.

Alt respekt til PlayRight og drengene bag det - Jeg ville bare spørge om det var okay med jer om jeg kunne have en tråd (opslag måske?) hvor i linkede til mit forum og bl.a. andre gode relevante sider folk burde kende til (nice lille feature). Og jeg ville selvfølgelig gøre jer den samme tjeneste.

Tjek mit board ud på http://www.konsolonline.dk så kan i selv tage stilling til det.

Link...
quadquadSkrevet 06/03-03 23:03 
Ahhh endnu et præfabrikeret forum :)
RonaldoRonaldoSkrevet 06/03-03 23:28, rettet 06/03-03 23:54 
Wagner >
Ahhh endnu et præfabrikeret forum :)

Designet er ikke downloadet, men inspireret fra andre boards. PlayRight har mere charme, men jeg er altså kun one-man-army, så der er nogle ting man må gå på komprimi med.
SumezSumezSkrevet 07/03-03 09:38 
Det er vel stadig phpBB..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
zpeakerzzpeakerzSkrevet 07/03-03 15:43 
Lav dog dit eget design! Hvad godt er der ved at have et du ikke selv har lavet?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
quadquadSkrevet 07/03-03 15:53 
Hvis han nu ikke er en haj til programmering, så er det da helt ok. Men nok også derfor jeg foretrækker DKF. Its a one of its kind.
3of193of19Skrevet 07/03-03 16:08 
PhpBB er nu et meget godt boarddesign. Det har rigtig mange gode features; det er ikke mærkeligt der er mange sites der bruger det.
tue hazukitue hazukiSkrevet 07/03-03 16:32 
Det kan godt være at PhpBB har mange nice features.... men hvor er charmen i det? (jeg kan ikke finde den..)

Man ser disse forums overalt - så succes = se anderledes og godt ud! (ikke et score trick)

DKF - forever!
»You'll never walk alone«
RonaldoRonaldoSkrevet 07/03-03 19:33 
Hey hvis i ikke bryder om jer om mit forum, så lad vær at kom der. Så simpelt er det. Man prøver at gøre noget for kulturen og folk bitcher alligevel. Vi for at se, i vil komme flyvende når min side engang er færdig, forummet er bare en feature.
KoludaKoludaSkrevet 07/03-03 20:11 
Selvfølgelig er det i orden.

Men et godt råd smid ikke linket på Konsolforum.com
RonaldoRonaldoSkrevet 07/03-03 21:32 
Koluda >
Selvfølgelig er det i orden.

Men et godt råd smid ikke linket på Konsolforum.com

Tør jeg heller ikke ;)

Men tak for supporten...
RegnRegnSkrevet 07/03-03 22:12 
Det er da godt klaret at stable det på benene på halvanden uge.
.regnen.
RonaldoRonaldoSkrevet 11/03-03 22:21, rettet 11/03-03 22:21 
Kom nu ind og opret en bruger, show os some love ;)

Vær med fra starten af... http://www.konsolonline.dk
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 22:28 
er oprettet...duks =) :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig