X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid: Other M


Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 10:52 
Syntes dette spil fortjener sin egen tråd :)

Ny indgangsvinkel til Metroid serien fra Team Ninja (Ninja Gaiden, DOA) - forhåbentligt numser de det ikke op!

Står til udgivelse i efteråret for Europa.

Gameplay Trailer (HD)
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 10:52 
Syntes dette spil fortjener sin egen tråd :)

Ny indgangsvinkel til Metroid serien fra Team Ninja (Ninja Gaiden, DOA) - forhåbentligt numser de det ikke op!

Står til udgivelse i efteråret for Europa.

Gameplay Trailer (HD)
WehnerWehnerSkrevet 31/03-10 11:50 
Det ser ikke dumt ud. Nok også en god ide at få netop Team Ninja ind over, så grafikken kan blive så god som den nu kan på en Wii.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/03-10 12:00 
Er Team Ninja da bedre til at lave "god grafik" end Nintendo?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/03-10 12:03 
De er i hvert fald gode til det tekniske, og det er da i hvert fald én ting, mange Wii-spil mangler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/03-10 12:25, rettet 31/03-10 12:25 
Jeg synes ellers netop at Mario Galaxy ser fremragende ud, sammenlignet med de fleste Wii-spil. Jeg kan slet ikke komme i tanker om nogen Wii-spil lavet af Team Ninja :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/03-10 12:27 
Hvad med Metroid: Other M?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/03-10 12:28 
"nogen andre Wii-spil"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-10 13:16 
Hmm jeg er ikke 100% overbevist om, at det er en god idé med dét kontrolsystem.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 31/03-10 13:20 
Det er man vel i udgangspunktet aldrig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-10 14:23 
Nu mente jeg mere specifikt, at bruge wiimoten i 90 grader som styring og så dreje den til pege action :-)

Det har jeg ikke lige set før, og selvom Wiimote + nunchuk er anderledes, så synes jeg efterhånden det er bevist, at det virker ok.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 31/03-10 15:02 
Synes også det er en lidt kluntet måde at gøre det på. Man kunne jo sagtens bruge nunchuck til at løbe i 3rd person og så hoppe i first person ved at pege på skærmen uden at skulle skifte greb.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 15:13 
Nu er det vel heller ingen der påstår at det er den eneste måde at spille det på? Kan fint forestille mig man kan bruge begge kontrolmetoder.
ChronoChronoSkrevet 31/03-10 19:10 
Jeg hørte Yoshio Sakamoto tale om spillet til GDC i år - det var rigtigt fedt, og jeg fik en masse info om serien som jeg ikke kendte til. Faktisk havde jeg aldrig rigtigt betragtet ham som en hovedperson bag serien, men det er han i høj grad. Han betragtede sig selv som Samus' far - men ikke som seriens skaber (det må jo være Gunpei Yokoi). Han har været instruktør på alle 2d-spillene og producer på Metroid: Other M, og er altså den der har skabt Samus Aran. Det var interessant at høre om nogle af de virkemidler han fokuserede på, ikke mindst fordi det er ting man virkeligt kan nikke genkendende til som fan af serien. Foreshadowing (forvarsler på dansk?) og kontraster er to ting jeg lige kan huske - begge ting jeg også har bemærket og faktisk nævnt i min artikel om serien. Han nævnte også en række instruktører og film han havde været inspireret af: Dario Argento, Deep Red, Susperia, Leon The Professional, Carrie og A Better Tomorrow (fra mine noter - jeg har ikke selv set filmene, så titlerne er måske ikke helt korrekte).

Men det var vel lidt off topic - han fortalte selvfølgelig også om hans indflydelse på Metroid: Other M. Han har skrevet historien som en fortsættelse til Super Metroid, og viste os hvordan introsekvensen til Other M faktisk var slutsekvensen fra Super Metroid omsat til 3d. Han havde fra starten insisteret kraftigt på at spillet skulle styres kun med en horisontal Wiimote, og at spillet som resultat deraf var nødt til at foregå på et 2d-plan. Team Ninja var meget uenige, og opfandt derfor en styremåde som tillod spilleren at bevæge sig i 3 dimensioner selvom Wiimote'en stadig kun var horisontal. Han var skeptisk, men meget positivt overrasket da han prøvede det - derfor valgte de at gøre det sådan.

Man måtte ikke filme til hans foredrag, men jeg tog da et par billeder - her et hvor han viser at de prøvede at give Samus sort hår:
Metroid: Other M
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 01/04-10 00:31 
Det er ikke fordi jeg tror på at styremåden ikke kan fungere, men i et spil som dette ville jeg klart føle mig mest tryg ved at udviklerne ikke bevæger sig længere ud end de kan bunde, og ved hvad de arbejder med. Jeg håber virkelig ikke at Team Ninja fucker serien op :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 01/04-10 11:27 
Spændende læsning, Chrono!

Chrono>
Foreshadowing (forvarsler på dansk?) og kontraster er to ting jeg lige kan huske - begge ting jeg også har bemærket og faktisk nævnt i min artikel om serien.

Kan du forklare mig, hvad disse begreber dækker over? Er ikke helt så meget inde i Metroid-universet og er først for nyligt gået i gang med Super Metroid gennem Virtual Console.
tastasSkrevet 01/04-10 18:33 
Det ser rigtig fedt ud...Bliver nok det næste Wii spil jeg skal spille siden Mario Galaxy og House of the Dead Overkill ...og det er efterhånden lang tid siden :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 01/04-10 21:03, rettet 01/04-10 21:04 
Wikzo>
Kan du forklare mig, hvad disse begreber dækker over? Er ikke helt så meget inde i Metroid-universet og er først for nyligt gået i gang med Super Metroid gennem Virtual Console.

Foreshadowing er et dramaturgisk trick som bruges meget i film - f.eks. når musikken forvarsler en kommende begivenhed. Du har sikkert lagt mærke til det i en gyserfilm, når man kan høre på musikken at en chokeffekt er på vej. I Metroid bruges det på samme måde, men også når man i ét område kan begynde at se spor fra det næste område - man begynder at gætte på det som nærmer sig.

Kontrast er nok et lidt mindre klart begreb, men i Metroid-serien kan det f.eks. beskrive de kraftige stemningsskift der forekommer nogle steder - igen i skift mellem områder eller i pludselige boss-kampe.

Der er vel som sådan ikke noget vildt genialt i at han tænker meget over de ting - det er der nok mange instruktører som gør - men jeg synes det er fedt, at man så tydeligt kan mærke i Metroid-spillene at der er tænkt over det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 02/04-10 00:05 
Ok, cool nok. Sidder selv og spiller Left 4 Dead 2 i øjeblikket, og der bruges lyden også rigtig godt til at varsle, når der er zombier på vej :P
RJKRJKSkrevet 02/04-10 03:28, rettet 02/04-10 03:29 
Nu handler begrebet vel normalt noget mere om plotudvikling der sker længere tid fra hinanden :) Typisk i form af et tidligt setup til et senere payoff. Som et grundlæggende eksempel så starter de fleste historier generelt altid det samme sted som de slutter - man lader så at sige folk forudsige slutningen, ved at antyde den i begyndelsen. I sidste ende er meningen at folk egentligt helst ikke vil opleve noget uventet, men er mere trygge når de - selvom det så er ubevidst - ved hvad der vil ske. Hvilket jo så i øvrigt har den ulempe, at det mere erfarne publikum tolker disse detaljer så nemt, at de ved alt der vil ske på ti kilometers afstand... Omvendt er en plotudvikling der kommer ud af den blå luft uden nogen som helst forvarsel (deus ex machina) endnu mere utilfredsstillende, og generelt noget alle prøver at undgå.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/04-10 15:10 
Jeg tror nu han primært talte om mere kortsigtede forvarsler. Jeg kan heller ikke lige komme på eksempler i et 2d-Metroid, som passer på det du nævner.

Ellers interessant med forvarsler på plotniveau - det er aldrig noget jeg har tænkt over. Mon det er manglen på dette, som gør at mange historier i spil føles svage? Eller er det bare mig der ikke kan se at det faktisk bruges? Hmm, måske bare noget der bør få sin egen tråd.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 02/04-10 15:33 
Nu er der jo generelt ikke SÅ meget plot i Metroid :)

Men er der fx ikke ét af spillene, hvor der til sidst i en boss-kamp kommer en Metroid og hjælper én, som man tidligere har reddet eller sådan noget? Det ville jo være et fint eksempel :)

Starter fx Super Metroid ikke også med at man forfølger Ridley, som man så selvfølgelig senere skal kæmpe mod? Det er jo også et forvarsel.

Ellers er selve grundopbygningen i Super Metroid (og tilsvarende Castlevania-titler) vel meget defineret af, at man hurtigt gives en idé om, hvad og hvor man skal hen senere, selvom man ikke har muligheden for at gøre det på pågældende tidspunkt. Man kan argumentere for at den backtracking-agtige opbygning, hvor man kommer igennem de samme områder flere gange er forvarsling på spilplan.

Mange spil gør vel det samme som film, med at slutte samme sted som de begynder. For at blive i genren så starter Symphony Of The Night jo fx med den samme kamp, som det slutter med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/04-10 17:05 
IMO handler deus ex machina mere om at man løser et problem i historien ved at introducere et nyt element.

Det er selvfølgelig et pludseligt skift i plottet, men det er ikke skiftet i sig selv som anses for dårlig stil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 02/04-10 17:08 
Jeg tror du siger det samme, som jeg mener :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WikzoWikzoSkrevet 02/04-10 18:36, rettet 02/04-10 18:37 
Er deus ex machina ikke mere, når noget bliver løst/forklaret gennem en slags guddommelig kraft, som nærmest ud af ingenting kommer ind og roder bod på det hele, uden egentlig at passe til spillets interne logik? At man (bort)forklarer noget via et argument, som ikke hænger sammen med de ting, man indtil nu har oplevet.

Oh well, for at komme lidt tilbage til emnet: Jeg har for nyligt fået fat i Gravity Suit i Super Metroid og befinder mig lige nu i Maridia-området. Hvor langt er jeg cirka i spillet? :)
RJKRJKSkrevet 02/04-10 19:45, rettet 02/04-10 19:46 
Tjo, nu er du så den tredje der har forklaret det samme :) Jeg var ikke lige klar over at deus ex machina var et mere kendt begreb end foreshadowing ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 04/04-10 12:24 
Maridia er det naestsidste omraade i Super Metroid.
BeanoBeanoSkrevet 08/07-10 11:12, rettet 08/07-10 11:12 
Så kom der en EU dato på: 3. september.

Kilde
millenniummillenniumSkrevet 29/08-10 14:42 
Ser ud til at reviews'ne holder skansen - nogenlunde...

Gamerankings Metroid: Other M
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 30/08-10 09:06 
Jeg havde håbet at de var bare en smule højere, gerne flere i 9/90, men jeg har alligevel valgt at beholde min forudbestilling :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 31/08-10 12:52 
Tror jeg springer over og spiller prime igennem igen :)
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 01/09-10 09:16 
Prime var også et helt fantastisk spil :) Det nye spil er heller ikke et der er ment som en opfølger til dem.
Når nu Team Ninja fået opgaven om at genopfinde serien, så er jeg spændt på hvordan de klarer opgaven.

Jeg er gerne til lidt mere action, og tror at det er et mix der lige falder i min smag. Men hvis man forventer et klassisk Metroid spil, så er det nok klart man bliver skuffet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 02/09-10 21:43 
Nogle som spiller det? Jeg sidder uhjælpeligt fast et par timer inde i spillet. Har brugt næsten 2 timer nu uden at komme videre... nogle hints? Det ser ud til at jeg mangler super missiles, men det er jo nok bare noget andet jeg har overset.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 03/09-10 00:04 
Er det døren i gangen ved drivhuset, hvor man kan trille ind gennem et hul? Så kig op.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/09-10 08:13 
Hvad synes I om spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 03/09-10 09:11, rettet 03/09-10 09:12 
Jeg er lidt irriteret på det... synes det er nogle obskure opgaver man skal løse nogle gange. Og så er der nogle underlige "hidden object" sekvenser, hvor man bliver låst fast og skal pege rundt for at lede efter en lille ting der kan scannes - første gang trykkede jeg reset fordi jeg troede det var en glitch!

Styringen er derudover glimrende og langt bedre end jeg havde forventet når man ikke skal bruge nunchuck. Nærkamp er et nyt element i kampene, der egentlig også fungerer godt.

Grafik og stemning er ikke i nærheden af Prime-spillene desværre...

EDIT: Jeg kom videre forresten, men kun pga. en IGN-guide...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 03/09-10 09:47, rettet 03/09-10 09:47 
Hvordan vil I sammenligne det med Super Metroid? (som jeg stadig er ved at kæmpe mig igennem ... køber ikke Other M, før "originalen" er gennemført)
ChronoChronoSkrevet 03/09-10 14:55 
Det kan ikke sammenlignes - intet slår Super Metroid :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 04/09-10 09:51 
Jeg fik lidt tid sammen med det i går. En del af mig kan rigtig godt lide spillet, en anden er ikke tilfreds. Det er svært at være totalt begejstret, set i lyset af Prime serien. Det virker som et skridt tilbage for serien, mere end en udvikling.

Der er nogen kontrol issues som jeg har svært ved at se igennem. Udover de som Chrono nævner, så har jeg virkelig svært ved at Samus bare fryser når man peger på skærmen og så kan hun bare stå og tage skade hvis man ikke er hurtig nok til at reagere. Der er ingen mulighed for at flytte sig. Og så skal man absolut trykke B før man kan kigge rundt. Det virker unaturligt.

Man kan ikke scanne længere, skal ikke samle ting op, men har uendelige missiler og potentielt også energi. Den slags er jeg heller ikke fan af.. Opbygningen af spillet har endnu ikke overvældet. Et simplificeret Metroid. Spillet nydes nok bedst som en hyldest til 2D Metroid spil.

Og så er kampsystemet ikke hvad jeg havde håbet på. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg havde håbet på.

Grafikken er dog super sprød..

Men jeg skal passe på med at vurdere for tidligt, anmelderne siger jo at det bliver bedre, jo længere man kommer ind i det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dRxLdRxLSkrevet 16/09-10 15:31, rettet 16/09-10 15:32 
The Other Mmmm...
Metroid: Other M

Kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 10/01-11 08:54 
dRxL > ....din sjuft. :)

Jeg er også godt i gang med Other M nu. Første observation er naturligvis det MEGET mere plot drevne koncept. Aldrig har man hørt så meget dialog i et Metroid spil, og aldrig har Samus - kvinden bag visiret - været så grundig forklaret. Det vil sikkert vært lidt smag og behag om denne afmystificering er i orden. Jeg er lidt neutral.

Gameplay konceptet synes jeg dog virker rigtig godt. Det er alletiders at tage skridtet tilbage til 2D platform igen, og mekanikken virker upåklagelig. P.O.W. funktionen har fået lidt klø, men jeg synes det virker fint fordi spillet er designet ift denne styrring.

Vigtigst af alt: Jeg har ikke lyst til at slukke for spillet, og når det er slukket har jeg lyst til at fortsætte. Så må det være godt.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 17/01-12 12:31 
Det er godt nok ikke mange der har snakket om dette spil. Så jeg har egentlig gået og troede det var vikelig skid.
For mig har jeg ikke kunne spille det da jeg ikke har haft en wii noget tid.
Nu har jeg så fået fingerne i det, og jeg må sige indtil videre er det for mig det "2D" metroid til konsol der har manglede med prime serien. Er specielt vild med den enkle styring.

Det kunne da godt være andre der havde skippet det pga den manglende omtale, så syntes jeg i hvert fald det er et kig vær.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-12 12:57, rettet 17/01-12 12:58 
Wii spil der ikke hedder Mario eller Zelda får jo for det meste ikke vildt meget omtale herinde :P, der er mange Wii haters herinde.

Men ja det er et ganske godt spil, jeg vil faktisk gå så langt som at sige at det er det bedste der er kommet ud af Team Ninja indtil videre, jeg blev i hvert fald positivt overrasket over spillet og at det ikke bare var endnu en middelmådig 'Ninja gaiden sigma/DOA'~agtig produktion fra Team Ninja. Nu havde de dog også nogle nintendo folk til lede dem på other M, men man kan da håbe på at de har lært lidt og/eller at Tecmo's merger med Koei har måske også kan have en effekt.
happyEDhappyEDSkrevet 17/01-12 13:27 
Det har du nok ret i ;)
Man syntes faktisk også det er generalt på de fleste sites at der ikke har været meget omtale.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Alf81Alf81Skrevet 17/01-12 13:30 
Ninja Gaiden Sigma er middelmådigt? Hvordan satan det?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-12 13:40 
Det handler ikke rigtig om noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/01-12 13:56, rettet 17/01-12 14:02 
Umiddelbart husker jeg det som om at Other Ms største fejl var dets kluntede håndtering af Samus-karakteren. Jeg har ikke selv spillet det, men er det ikke noget med at hun ikke bruger sine evner/upgrades fordi en mand fortæller hende at hun ikke må? Jeg kan hvertfald huske at mange var forarvede over Ninja Theorys udlæg.

Som sådan er mit indtryk ikke at Other M er noget dårligt spl, og jeg husker det som om det fik meget omtale da det blev udgivet - men måske ikke lige her på Playright :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-12 13:56, rettet 17/01-12 13:57 
Alf81>
Ninja Gaiden Sigma er middelmådigt? Hvordan satan det?

Middelmådigt hack'n'slash gameplay, unødvendigt svært til tider og forfærdelige kamera vinkler?

Og nej, story er der heller ikke meget af :), men det er faktisk ikke et af mine primære kritik punkter i NGS spillene.

Jeg synes det er ganske middelmådigt og faktisk til tider småkedeligt i forhold til andre lignende spil som fx god of war hvor jeg da i det i mindste vågner lidt op fra det kedelige button-mashing en gang imellem når det sker eller andet vildt, det gør jeg ikke i ninja gaiden der render man konstant rundt i temmelig kedelige omgivelser og der sker generelt ikke ret meget. Det har ikke ret meget at byde på synes jeg.

Jeg håber 3'eren bliver markent bedre.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/01-12 13:59, rettet 17/01-12 14:01 
What is this, I don't even!?

Sigma kræver netop at du ikke bare sidder og hamrer hånden ned i joypaddet, men evner at rumme styringen og de forskellig angreb/våben - så er det heller ikke svært :p

Jeg vil dog give dig ret i at kameraet stinker.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-12 14:01 
Jeg synes kameraet er det umildbart mest positive ved Ninja Gaiden, for det minder mig om Residente Vil.

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/01-12 14:18, rettet 17/01-12 14:19 
Echelon VI>
What is this, I don't even!?

Sigma kræver netop at du ikke bare sidder og hamrer hånden ned i joypaddet, men evner at rumme styringen og de forskellig angreb/våben - så er det heller ikke svært :p

Jeg vil dog give dig ret i at kameraet stinker.

Så er det heller ikke mere avanceret. De fleste af 'teknikkerne' er jo ren combo button-mashing med måske et par ryk fremad samtiddigt og hvis det virkelig skal være vildt holder man en knap nede lidt også, uhada det er kompliceret :P. Du skal også lave lignende combo'er i gow fx, derfor er det ikke mindre button-mashing.

At omgivelserne så også er så kedelige og at der ikke sker en skid i forhold til fx gow, gør bare at jeg ikke orker det i mere end en time af gangen.
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig