X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid: Other M


Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 10:52 
Syntes dette spil fortjener sin egen tråd :)

Ny indgangsvinkel til Metroid serien fra Team Ninja (Ninja Gaiden, DOA) - forhåbentligt numser de det ikke op!

Står til udgivelse i efteråret for Europa.

Gameplay Trailer (HD)
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 17/01-12 14:27 
kameraet er også noget af det rigtig gode ved other M.
Og med hensyn til at hun skal have lov til at bruge hendes forskellige ting, ja det er da lidt plat, men det kom jeg mig hurtigt over
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/01-12 14:54, rettet 17/01-12 14:56 
Azzkikr>
Så er det heller ikke mere avanceret. De fleste af 'teknikkerne' er jo ren combo button-mashing med måske et par ryk fremad samtiddigt og hvis det virkelig skal være vildt holder man en knap nede lidt også, uhada det er kompliceret :P. Du skal også lave lignende combo'er i gow fx, derfor er det ikke mindre button-mashing.

At omgivelserne så også er så kedelige og at der ikke sker en skid i forhold til fx gow, gør bare at jeg ikke orker det i mere end en time af gangen.

Hvem snakker om avanceret?

Du bliver ved med at tale om button-mashing: Min pointe var at Sigma kræver at du mestre kontrollen på grund af sværhedsgraden, mens man, for at bruge dit eget eksempel, kan være mere eller mindre ligeglad med hvilke angreb man udfører i GOW. Lidt groft sagt kræver det ene spil noget af spilleren, det andet forventer at spilleren ikke kan finde ud af noget som helst. Derudover er der noget usædvanligt præcist ved Sigmas kontrol.

Edit:
HappyEd: Men det var der mange kvinder og feminister der ikke gjorde...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 17/01-12 15:41, rettet 17/01-12 15:49 
Echelon VI>
Lidt groft sagt kræver det ene spil noget af spilleren, det andet forventer at spilleren ikke kan finde ud af noget som helst. Derudover er der noget usædvanligt præcist ved Sigmas kontrol.

Særdeles enig!

Hvis man finder Black/Sigma unødvendigt svært, er det vel netop pga man ikke orker at sætte sig ind i kontrollen?

EDIT:

Men hey, noget begynder at give mening her. Når Azzkikr heller ikke kan lide platinumting, må det være af samme årsag. De belønner jo' også folk for at sætte sig ind i gameplayet. Er det noget i den stil?
Ting om dét og pis.
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig