X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spider-Man: Shattered Dimensions


Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 08:45 
Spændende Spider-Man spil på vej.. Spider-Man: Shattered Dimensions.

Jeg er ret vild med 30'er/Noir setting i den ene dimension/verden og det bliver interessant at se de to sidste dimensioner blive afsløret :)

Se traileren her!
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 09:00 
Uhu, nice!
nerosnerosSkrevet 31/03-10 09:11, rettet 31/03-10 09:16 
Jeg har været stor Amazing Spiderman fan, men synes ikke der nogensinde har været et godt Spiderman spil IMO.

Er det overhovedet lykkedes folk at lave et godt Spiderman spil endnu eller er det bare mig?

Synes heller ikke den trailer der virker ophidsende på mig ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 31/03-10 09:12 
Spiderman 2 til Xbox var ret godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 09:25, rettet 31/03-10 09:26 
neros>
Er det overhovedet lykkedes folk at lave et godt Spiderman spil endnu eller er det bare mig?

Jeg syntes der har været et par "ok" Spider-Man spil, dog ikke nogen fantastiske. Men B:AA viser at den slags godt kan lade sig gøre :)

Et problem med de seneste års Spider-Man spil har også været det har været bundet til en film (hårdere settings, deadline, budget, etc) og det går jo sjældent godt. Forhåbentligt får dette spil bedre betingelser... jeg krydser fingre da jeg syntes det ser spændende ud.
nerosnerosSkrevet 31/03-10 09:50 
Beano>
Et problem med de seneste års Spider-Man spil har også været det har været bundet til en film (hårdere settings, deadline, budget, etc) og det går jo sjældent godt. Forhåbentligt får dette spil bedre betingelser... jeg krydser fingre da jeg syntes det ser spændende ud.

Ja det kan du have ret i. Håber da så det her bliver bedre. Jeg kunne godt tænke mig at være Spiderman for en dag eller to.....sikkert mere ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/03-10 09:53 
Med andre ord, samme situation som Batman. Næsten alle tidligere spil har været bundet til en film, og derfor licens-shovelware. Hvis det her spil kan gøre det samme som Arkham Asylum, ville det være fantastisk, det virker i hvert fald som om det er deres mål.
Men det kræver så også at udviklerne er ligeså dygtige. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 31/03-10 09:55, rettet 31/03-10 09:56 
Umiddelbart ser det flot ud, men måske lidt for meget beat'em up for min smag (dog fik jeg samme indtryk af B:AA i starten). Jeg kan rigtig godt lide de forskellige stilarter i de to dimensioner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/03-10 09:56 
Jeg har været ganske godt tilfreds med både Spiderman 2 og 3 og Ultimate.

Det nye her ligner (i hvert fald i Noir-dimensionen) meget mere noget Batman end det ligner Spiderman... men jeg klager skam ikke! Det ser rigtig godt ud - med 4 vidt forskellige settings og en lækker tegneserie-agtig stil (lige som det skal være).
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 12:14 
Jeg er stort set enig med Hyakotake. Jeg vil næsten påstå at der har været flere ok Spider-man spil end dårlige, men det ville næsten være for kækt. ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 12:16 
Sumez>
...men måske lidt for meget beat'em up for min smag..

Nu er det jo kernen i mange superhelte-fortællinger. Fjerner du slåskampene fra Spider-man står du tilbage med teenage-angst :D
SumezSumezSkrevet 31/03-10 12:26 
Nu må jeg indrømme at jeg aldrig har læst særlig meget Spider-man, men jeg har aldrig tænkt så meget på ham som en slå-på-tæven superhelt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 12:47 
...men mere som en ________ superhelt????
SumezSumezSkrevet 31/03-10 13:41, rettet 31/03-10 13:41 
...edderkoppeagtig? :)

Måske er jeg for farvet af filmene
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-10 13:56 
Det ser cool ud. Gad vide om én af de andre Spidermænd er noget sci-fi noget i samme stil som den dér Batman tegnefilm serie hvor Bruce Wayne er gammel i?

Måske kunne der også være noget 1800 tals Spiderman i det vilde vesten? Who knows...
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 14:22 
1602 og 2099. Førstnævnte er endnu mindre Spider-Man end Noir. Men det er vel de to mest alternative udgaver.
nerosnerosSkrevet 31/03-10 14:24 
Spiderman skal kun være i vores verden som det er i de gamle Marvel blade alt andet er forkert og dumt!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 31/03-10 14:29 
Har du overhovedet set traileren? Hele præmisset er fire Spidermen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 31/03-10 14:37 
Ja og..?
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 31/03-10 15:03 
Ud fra traileren virkede det først til at være en "kopi" af Batman spillet, men det alt i alt ser det da fedt ud at der er flere forskellige dimensioner og måder verdenen fungerer på (og de havde det jo også med i en af tegnefilmene på et tidspunkt).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 31/03-10 16:07, rettet 31/03-10 16:59 
Det hører bare ikke hjemme i det rigtige Spider-Mans univers ligegyldigt hvordan man vender og drejer tingene. Der er så hulens meget at bygge et spil ud fra i Marvel bladene synd man ikke har gjort det istedet IMO. Synes bare ikke andre demonsioner og magi har noget at gøre i Marvels Spider-Man univers.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/03-10 16:12 
Jeg synes netop det er fedt, at der bliver leget lidt med settingen. Ellers ville det jo bare være "endnu et Spiderman-spil".
nerosnerosSkrevet 31/03-10 16:58 
Men man kunne jo godt lave endnu et Spider-Man spil, men så bare gøre det godt :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/03-10 17:24, rettet 31/03-10 17:25 
Nu er jeg old-school Spider-Man fan, dvs. jeg kender slet ikke alle de der nymodens alternative versioner - men syntes alligevel Noir universet ser spændende ud og håber at 2099 (udfra en hurtig google søgning) bliver en af de to sidste. 1602 syntes jeg ser direkte latterlig ud :P
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 17:38 
Min største frygt lige nu, er at Beenox fumbler... de stod bag PC-udgaverne af Ultimate Spider-Man, Spider-Man 3 og Spider-Man: Friend & Foe. Som jeg husker det, var de alle tre langt under det niveau som Treyarch leverede med konsol-udgaverne. :(
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/03-10 17:40 
Sådan er trenden åbenbart for tiden - både i computerspillene og i tegneserierne. Både Marvel og DC går helt amok i alternative dimensioner, forskellige tidsaldre, med/uden magi, med/uden redesigns osv.
HeroldHeroldSkrevet 31/03-10 18:05 
neros>
Det hører bare ikke hjemme i det rigtige Spider-Mans univers ligegyldigt hvordan man vender og drejer tingene. Der er så hulens meget at bygge et spil ud fra i Marvel bladene synd man ikke har gjort det istedet IMO. Synes bare ikke andre demonsioner og magi har noget at gøre i Marvels Spider-Man univers.

Den slags har ellers været en del af Marvel og Spider-man i længere tid end vi har læst tegneserier :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 31/03-10 18:17 
Ikke Amazing Spider-Man som er det eneste rigtige Spider-Man blad at læse :-)
Den eneste gang det vist sker er vist sammen med Dr. Strange så vidt jeg husker rigtigt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/03-10 18:33 
King Chaos>
Min største frygt lige nu, er at Beenox fumbler... de stod bag PC-udgaverne af Ultimate Spider-Man, Spider-Man 3 og Spider-Man: Friend & Foe. Som jeg husker det, var de alle tre langt under det niveau som Treyarch leverede med konsol-udgaverne. :(

Jeg er også lidt nervøs over alle de platfromslogoer der vises i slutningen af traileren. Min erfaring siger mig at jo flere formater en titel udgives til, jo lavere kvalitet kan man regne med generelt. Én ting er at der kommer en PS3- og en X360 version, men når samme spil også kommer til Wii og DS, er der nok et par steder, hvor de springer over hvor gærdet er lavest..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 18:53 
Enig. Men der har de jo så tidligere delt versionerne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-10 18:56 
Herold>

Den slags har ellers været en del af Marvel og Spider-man i længere tid end vi har læst tegneserier :)

...de fleste af os :D
SumezSumezSkrevet 01/04-10 00:28 
King Chaos>
Enig. Men der har de jo så tidligere delt versionerne.

Det siger stadig noget om markedsføringsstrategien :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/04-10 09:05 
Jeg ved ikke hvorfor men jeg bliver hele tiden ved med at læse trådens navn som: Spider-Man: Shattered Onions..?
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 01/04-10 09:39 
Kan være du er sulten?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/04-10 12:26 
Eller Spiderman uddeler los i løgene? :-D
HeroldHeroldSkrevet 01/04-10 12:27 
Jeg tror det er fordi neros håber at de er fulde af løg(n).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 01/04-10 13:49 
Måske haha :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/06-10 20:56 
King Chaos>
1602 og 2099. Førstnævnte er endnu mindre Spider-Man end Noir. Men det er vel de to mest alternative udgaver.

Ser ud til du får ret mht 2099 :)

Is This Shattered Dimensions' Spider-Man 2099?
BeanoBeanoSkrevet 08/09-10 09:15 


IGN video review
SumezSumezSkrevet 08/09-10 09:19 
Nogen fornuftige reviews derude som IKKE er video? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/09-10 09:20 
Ja IGN
nerosnerosSkrevet 08/09-10 10:54, rettet 08/09-10 11:03 
Hvorfor ser man så lille ud kunne man ikke få kameraet lidt tættere på jeg får da helt ondt i øjnene af at skulle se Spiderman som miniaturefigur!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/09-10 11:35, rettet 08/09-10 11:36 
Jeg syntes det ser udemærket ud men ikke noget jeg vil give fuld pris for - ryger nok ned i £18 på zavvi ret hurtigt :)
SumezSumezSkrevet 08/09-10 11:49 
Samme her, køber det når Zavvi kører prisen ned omkring de 150kr :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/09-10 12:29 
Jeg har aldrig troet på det spil alligevel så tror jeg køber noget andet ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/09-10 14:52 


Eurogamer anmeldelse
BeanoBeanoSkrevet 09/09-10 14:29 
Gamespot anmelselse...
http://www.gamespot.com/xbox360/action/spidermanshattereddimensions/review.html

Tilhørende videoanmeldelse...
http://www.gamespot.com/xbox360/action/spidermanshattereddimensions/video/6275457/spider-man-shattered-dimensions-video-review?hd=1
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig