X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilbudget


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 30/03-10 21:05 
Hej synes det kunne være spændende at høre hvor mange penge i bruge på jeres samling og spil og tilbehør om månden cirka?.

Tror lige i øjeblikket er mit buget lidt lille, tror det læger på cirka 300,-
I love monster land
dpldplSkrevet 30/03-10 21:14 
Førhen da jeg havde lidt flere penge var den på 1000kr om måned, men det dækket så også en del mere end spil som musik, film og gå i byen.

Lige nu er det vil nok maks 300kr og så lidt ekstra engang imellem(Som når jeg for feriepenge/skat). Selvom om de første par måneder i år nok kun været 150kr (Tak Gamestop for jeres byt 2 ind tilbud :P)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/03-10 21:16 
Jeg betaler det dét koster selv...
Nogen måneder er det ikke så meget og nogen måneder (som denne) er det lidt sygere.

Bare den God of War ting kostede 1300 kr i sig selv...
nerosnerosSkrevet 30/03-10 21:36, rettet 30/03-10 21:39 
Tjah det kommer lidt an på hvor mange penge jeg har mellem hænderne. Tror det kan ligge mellem 500-1800 kr. om måneden nogengange når det går helt amok.

Jeg hører til den gruppe som køber uden at se sig tilbage "shoot first, ask questions later typen", hvis der er noget jeg gerne vil have plager jeg mig selv indtil jeg får det ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/03-10 21:44 
Det er lidt i perioder at jeg bruger mange penge på spil. Jeg har ikke noget budget. Jeg slår til når jeg lige finder noget interessant til en fordelagtig pris på ebay og diverse webshops.

Jeg holder dog lidt igen pt, fordi jeg skal ud at rejse i små 3 måneder fra i maj og så fordi jeg regnede sammen forleden at jeg har lidt over 20k på spil og konsoller i 2009 hvilket er lige i overkanten.

Det bliver lidt en mani for mig at hive alt muligt crap hjem fra ebay og diverse webshops :P, højst 1/3 af det bliver nogensinde spillet.
silverstarsilverstarSkrevet 30/03-10 21:44 
Jeg synes det svinger utroligt meget. Nogle måneder bruger jeg næsten ingenting på spil, andre måneder alt for meget. Det kommer lidt i perioder at samler-genet træder frem, eller hvis der kommer nogle "store" releases som man har gået og glædet sig til. Det svinger fra tæt på 0 kr til flere tusinde :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/03-10 21:49 
neros>
hvis der er noget jeg gerne vil have plager jeg mig selv indtil jeg får det ;-)

Det kender jeg alt for godt :D

Jeg har heller ikke noget egentlig spilbudget. Nogle måneder bruger jeg 0 kr andre måneder bruger jeg mere end en månedsløn (hvis jeg har råd).
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 30/03-10 21:52 
Ja præcist :-)
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 30/03-10 21:54 
Det svinger meget. Køber aldrig nyudgivelser til fuld pris, men venter gerne det 1-1½ år det tager for spillet at komme ned i pris. Langt størstedelen af min samlingen er købt brugt (Blockbuster, Ebgames, loppemarkeder, eBay etc.), så udgifterne svinger meget fra måned til måned alt afhængigt af, hvor heldig jeg er til at kunne støve billige spændende spil op. I denne måned er der eks. købt spil for ca. 250kr. - og det er endda meget mere end i en gennemsnitsmåned. Det går til gengæld altid vildt for sig i sommermånederne, hvor den stadigtvoksende konsolsamling bliver udvidet med en enkelt lille ny/brugt med dertilhørende must-have-titler.
[inspirational quote here]
JmogJmogSkrevet 30/03-10 22:12 
Jeg har heller intet fast budget. Ser jeg noget jeg gerne vil have, eller bliver jeg pludselig inspireret og får lyst til noget i en specifik genre, så går jeg agurk. Normalt køber jeg vel for 500 kroner om måneden - nogen gange mindre.

Denne måned har været lidt vild, da jeg fik lyst til en masse forskellige ting. 1450 tror jeg det endte på.
JmogJmogSkrevet 30/03-10 22:56 
Hov, havde glemt Final Fantasy XIII. Så kommer vi op på 1850 brugt på spil. På en uge.

Det er hvad det sker når jeg holder ferie og bare hygger mig derhjemme ;-)
Captain NCaptain NSkrevet 01/04-10 01:55 
Mit budget er næsten udelukkende styret af lineups, nogle måneder er der ingenting og andre måneder er meget uoverskuelige. Syntes det har været en del travle måneder på det sidste men der er ikke det store i fremtiden jeg skal ud og købe som jeg ikke allerede har bestilt og betalt på forhånd.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
scavengerscavengerSkrevet 01/04-10 10:04 
Xiwana>
Det svinger meget. Køber aldrig nyudgivelser til fuld pris, men venter gerne det 1-1½ år det tager for spillet at komme ned i pris. Langt størstedelen af min samlingen er købt brugt (Blockbuster, Ebgames, loppemarkeder, eBay etc.), så udgifterne svinger meget fra måned til måned alt afhængigt af, hvor heldig jeg er til at kunne støve billige spændende spil op. I denne måned er der eks. købt spil for ca. 250kr. - og det er endda meget mere end i en gennemsnitsmåned. Det går til gengæld altid vildt for sig i sommermånederne, hvor den stadigtvoksende konsolsamling bliver udvidet med en enkelt lille ny/brugt med dertilhørende must-have-titler.

Det samme hér.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig