X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Memory card adapter


Svar
CronossCronossSkrevet 28/03-10 12:33 
Jeg erindrer at Core engang lavede en tråd angående adapteren til at overføre saves fra et ps2 mem. card til ps3. Nu kan jeg ikke længere finde tråden, men er kommet i problemer med et save som skal overføres.
Hvor kan man skaffe sådan en adapter? Har kigget i Game og Gamestop, men de har dem ikke længere...
Hvis jeg kan slippe for at skulle vente på fragt ville det være fabelagtigt - ergo tænker jeg primært fysiske butikker :-)
CoreCoreSkrevet 28/03-10 13:06, rettet 28/03-10 13:13 
Jeg har stadig mit, og har pudsigt nok lige hældt hele samlingen ud på stuegulvet. Så hvis du vil ud og køre, kan du have den om en halv time ;)

Hvis du har en ubærelig trang til at eje en selv, så tjek Fona-butikkerne. De har skraldet deres helt ned til 50 kr. for at komme af med dem. I Fona Søndergade og Ryesgade i Århus, er oddsene for at de har flere tilbage ret gode.

Den gamle tråd lever også endnu ;)

Darken>
Det med at oprette nye tråde, der skal man måske også lige tænke over hvor hurtigt folk bliver sakset ned hvis de opretter et topic der minder for meget (eller er om det samme) som et andet topic.

PUUUUHA! Og så en Moderator... ;p

PS3 Mem. Adapter
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CronossCronossSkrevet 28/03-10 13:51 
Hmm, havde ellers søgt rundt men fandt det aldrig. En anden moderator (som ikke sidder på sin iPhone) må gerne rette og slette :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig