X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox live - Visa...argh!!


Svar
SideshowSideshowSkrevet 07/07-03 17:22, rettet 07/07-03 17:22 
Kan det virkelig passe, at man ikke kan komme på Xbox live, hvis man kun har et Visa Electron?

Jeg har lige købt mig et X-Box Live Kit og er i fuld gang med at indtaste info osv. Og så får jeg en fejlmelding om, at den ikke kan autorisere mit Visa kort.

Hjælp påskønnes...!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
StriferStriferSkrevet 07/07-03 17:24 
Hmmmm det lyder mærkeligt! Jeg har Visa Electron og den viste ikke fejl med mig! Hvordan lyder fejlmeldingen?
XBL Gamertag: ZeNtiX
SideshowSideshowSkrevet 07/07-03 17:30 
Pyhhh....jeg er da glad for at høre, at det så skulle kunne lade sig gøre.

Fejlmeldingen er:

"Your credit card cannot be authorized. Enter a different credit card to continue"

Nogen specielle opsætninger du valgte? Hvilket land valgte du?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 07/07-03 17:39 
Okay...jeg har fundet ud af, hvad der var galt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 17:45 
Elsker bare de indlæg hvor personen selv finder ud af det :D

Hey, hvad koster og hvordan virker Xbox live? Overvejer at skaffe mig en Xbox, men kunne være fedt at være online og gennemsmække jer i Halo eller i andre spil ;)
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 17:47, rettet 07/07-03 17:47 
Halo virker så ikke lige over Live...

Alle svar på dine spørgsmål er at finde her på forummet i diverse tråde (vi har en god søgefunktion), eller på www.xbox-live.dk .
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 18:21, rettet 07/07-03 18:38 
Tak tak, then!

EDIT: HAR søgt, og der var en ikke en noget!
SideshowSideshowSkrevet 07/07-03 18:27 
Arhh...sorry Naiera. Jeg troede den var til mig.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RaGeRaGeSkrevet 07/07-03 20:04, rettet 07/07-03 20:05 
w00t! virker VISA electron med XBL? Skal jeg ikke lige tæske dig i Unreal Sideshow som i de gode gamle Dreamcast dage...
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SideshowSideshowSkrevet 07/07-03 20:46 
Ja da!! Det ser jeg frem til.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
DanniDanniSkrevet 10/07-03 19:02 
damn det kunne godt være jeg skulle få anskaffet mig visa electron. men er der ikke mange afgifter ved at bruge det??
StriferStriferSkrevet 10/07-03 19:04 
Afgifter? Det er et ungdomskort! Der er ihvertfald ingen afgifter hos mig:/
XBL Gamertag: ZeNtiX
DanniDanniSkrevet 10/07-03 19:09 
ok jeg mener bare at have hørt at der skulle være nogle skjulte afgifter men inde på nordea.dk står der at det kun koster penge at hæve i andre banker.
CoreCoreSkrevet 29/11-05 15:46 
Sideshow>
Fejlmeldingen er:

"Your credit card cannot be authorized. Enter a different credit card to continue"

Nu har jeg præcis samme problem, dog uden udsigt til selv at få det løst.

Kan det have noget at sige at kortet først er blevet aktiveret i morges ?

Nogen der kan hjælpe ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/11-05 18:02 
En ting jeg ihvertfald ved, er at kortet kun virker hvis aktiveret og at der er mindst en krone på kortet (altså inde på kontoen).
are you CHICKEN?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 29/11-05 18:51 
Jeg var heldig idag, Jeg var i en TDC butik og se hvad jeg fandt et 12 måneds Xbox Live + Mic helt flækket på fronten og der var et spil der hedder Crimson Skies: High Road to Revenge den kostede 799 kr. -60% rabat til kun 99 kr. De ville bare af med den jeg prøvede at komme Online inden jeg gjorge det vil jeg gerne spøre :

Efter de 12 måneder kan man selv bestemme om man vil betale for en måned eller for 12 måneder.


P.S : Unskyld jeg skriver så sjusket. >_<
CoreCoreSkrevet 29/11-05 20:36, rettet 29/11-05 20:36 
lightyear dk>
og at der er mindst en krone på kortet (altså inde på kontoen).

Jeg havde også en svag teori om at det kunne være fordi at kontoen var tom. Men det er den ikke længere, og jeg får stadig den samme fejl.

Alt er tastet rigtigt (det har det efterhånden været rigtig mange gange idag, og det er ikke en proces der kun tager et par minutter). Både kortnr, region og data.

Efter snart at have brugt halvdelen af dagen på det crap her (+ halvandens times roderi med netværksindstillinger) er jeg ved at være godt bitter, og syntes at Microsoft kan tage deres online-rod og stikke det....

Jeg tror kun at det i sin tid tog mig et kvarter (eller mindre) at få Xbox Connect igang. :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
asmasmSkrevet 29/11-05 21:06 
Prøv fra en anden computer, kender en der havde samme problem med at bruge kort online pga virus, spyware eller bare windows som havde en dårlig dag, han fik samme fejlmeddelelse.

Altenativt kunne du forsøge med mozilla men det er nok at håbe på for meget når vi snakker microsoft =)
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
CoreCoreSkrevet 29/11-05 21:22 
A'Hva ?

Øhm...Xbox...Live...du'ved...ikke pc.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/11-05 21:28 
Har nemlig prøvet en del gange at lave en ny live konto for venner og selvfølgelig mig selv, og det eneste problem jeg har oplevet, er nemlig med en tom konto og et par andre småfejl med forkerte skrevne oplysninger.

Hvad siger xboxen når du har skrevet dine oplysninger?
are you CHICKEN?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 29/11-05 21:42 
Er der nogen der er frisk til at chattet over Xbox´en. Har aldrig prøvet det gad godt at teste det.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 29/11-05 22:28 
Husker i lige at Det kører efter Amerikansk Dato system.. hvilket er Dato/dag.. og ikke Dag/Dato som det er er danevang?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
asmasmSkrevet 29/11-05 22:30 
Core>
A'Hva ?

Øhm...Xbox...Live...du'ved...ikke pc.

Har ik selv live, regnede bare med at man kunne betale online via ms =) anyway så er der vel kun tilbage at kontakte banken el. checke firewall settings på routeren (er det ik port 448 der er ssl?)
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
CoreCoreSkrevet 29/11-05 22:36, rettet 29/11-05 22:36 
lightyear dk>
Hvad siger xboxen når du har skrevet dine oplysninger?

"Your credit card cannot be authorized. Enter a different credit card to continue"

...og derfor er jeg også sikker på at det i hvert fald ikke er forbindelsen den er gal med. Den bliver jo tjekket igennem som det første.

GrillBillerDK>
Det kører efter Amerikansk Dato system..

Jeg er indtil videre ikke blevet bedt om at indtaste andre dato-oplysninger end kortets udløbsdato, og den defineres kun på år og måned, så det kan heller ikke være det der spiller ind.

Den eneste mulighed jeg kan se der kan være tilbage, er at kortet måske skal bruge mere end en dag, fra det blev aktiveret, til at udenlandske firmaer kan få det "bekræftet" eller lignende.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
asmasmSkrevet 29/11-05 22:43 
Core>
Den eneste mulighed jeg kan se der kan være tilbage, er at kortet måske skal bruge mere end en dag, fra det blev aktiveret, til at udenlandske firmaer kan få det "bekræftet" eller lignende.

Hvis du har fået kortet aktiveret idag så tror jeg med 100% sikkerhed at det er her hunden ligger begravet. Du skrev også tidligere at der ikke var penge på kontoen da du prøvede første gang, jeg tror bare du skal slå koldt vand i blodet og prøve igen i morgen =)

Jeg saksede for øvrigt nedenstående fra xbox.com


Hvis du vil bruge et betalingskort, er der nogle få begrænsninger, der gør sig gældende:

Betalingskortet må ikke indeholde begrænsninger med hensyn til køb af abonnementer og køb via internettet.

Der skal være en saldo på mere end 99 cents på den konto, der er tilknyttet betalingskortet.

I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
lightyear dklightyear dkSkrevet 29/11-05 23:28 
Ja alle mine erfaringer siger også at det nok skal virke senere hen, bare ikke særligt opmuntrende når man lige har lyst NU!

Håber du har headset? Da det klart er en større oplevelse imo.
are you CHICKEN?
JmogJmogSkrevet 30/11-05 02:09 
Hussein Life>
Efter de 12 måneder kan man selv bestemme om man vil betale for en måned eller for 12 måneder.

Når de 12 måneder udløber laver den automatisk sig selv om til månedligt arbonnement. Tre-fire uger før den udløber får du en mail, hvor de fortæller om det, og at du kan vælge at forny med 12 fulde måneder via dashboardet.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-05 19:25 
Kan man egentlig bruge de dersens Live trial-offers, der giver 2 mdr. Live vha. en kode - på 360'eren? EA inkluderer dem tit.
Jeg har nemlig en stak liggende, og det ville da være praktisk at kunne udvide mit 12 mdr. abb med 3x2mdr.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 30/11-05 19:28 
Der står specifikt på de nyere af dem at de ikke gælder Xbox 360 systemer.

Jeg melder lige tilbage, når jeg har fået lavet dagens test.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 30/11-05 19:51 
Under alle omstændigheder kan du ikke forlænge et eksisterende gamertag sådan - du kan kun lave nye gamertags med 2-month trials'ne. Men det var måske også det, du ville?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 30/11-05 20:05 
Mon ikke man bare kan starte dem på en xbox, og så overføre dem til en 360'er?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
CoreCoreSkrevet 30/11-05 20:09, rettet 30/11-05 20:09 
Ja, planen var at lave et helt nyt.

Men det virker stadig ikke :(

LorteLive...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/11-05 21:06, rettet 30/11-05 21:06 
Crappedicrap. Nåja, det ville da have været cool :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 01/12-05 23:04, rettet 01/12-05 23:05 
Og det virker stadig ikke :(

Lige for at ridse processen op:

Visa electron-kort der blev aktiveret i tirsdags.

Der står 100 kr. på kontoen.

De 2 måneders prøvetid er fra Battlefield 2, og altså gyldige indtil Marts måned 2006.

Al data indtastet rigtigt (Land, navn, adresse osv.).

Har prøvet med både efternavn og fornavn først.

Har tjekket med banken at kortet er aktivt.

Hvad kan der være galt ?


Nu finder jeg en anden "prøvetid-kode", og på trods af at det er "credit"-kortet den beklager sig over, så prøver jeg lige om det kan være det, der er galt...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 01/12-05 23:10 
Husk at Microsoft har gratis telefonsupport for Xbox. Jeg tror snarere, at du skal bruge det nummer end en ny kode, så det får du her: 80884097
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 01/12-05 23:15, rettet 01/12-05 23:16 
OK hvis du tror de kan hjælpe. Så får det lige en chance i morgen formiddag. Tak indtil videre, og jeg skal nok tude videre hvis ikke det hjælper ;)

Selvom i morgen nok er den dårligste af alle dage, at prøve at få fat på dem...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 01/12-05 23:19 
Jeg havde også troet, der ville være run på i dag, da jeg ringede om noget gamercard-værk, men der var ingen ventetid overhovedet. Og hvis der er for lang kø på den engelske kan du jo forsøge dig med den svenske (: (samme nummer)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/12-05 23:40, rettet 01/12-05 23:40 
Core>

Visa electron-kort der blev aktiveret i tirsdags.


kan man bruge visa electron til live på alm xbox og 360?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RaGeRaGeSkrevet 02/12-05 00:37 
Ja det kan man godt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 02/12-05 20:15, rettet 02/12-05 20:15 
Så kom der hul igennem. Nu skal jeg nok fri jer for mit hyleri ;)

Smider lige mit Gamertag ind i den dertil oprettede tråd.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig