X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
3of193of19Skrevet 14/02-15 19:12 
Det er jo også meget forskelligt hvor mange spil man har installeret og/eller man har packket det væk i mapper.
millenniummillenniumSkrevet 14/02-15 19:36, rettet 14/02-15 19:36 
Short verdict (New 3DS XL)

- det er den 3DS som det burde have været fra starten af. Den opfylder sit potentiale i modsætning til forrige version.
- hold kæft hvor er jeg glad for at gå op til XL. 3D er i sin natur en mere immersiv teknologi, og det kræver en større skærm.
- den forbedrede 3D stabilitet er benhård. Man kan godt se at skærmen gør noget når jeg flytter hovedet, men det er minor details.
- har spillet StarFox og Pilotwings ... spil som får helt ny energi på den nye konsol.
- damn jeg skal lige vænne mig til den nye position af spil card slottet. Foran. Ikke bagved.
- Det er lidt som at købe en ny iPhone. Den er en tydelig forbedring ift tidligere, men kan ikke så meget nyt.
- er du en 3DS ejer? Bruger du den? Ja, så skal du have New 3DS.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 14/02-15 20:09 
Altså det tager fem sekunder til jeg kan navigere i menuen og vælge noget, men alle ikonerne er grafisk først til stede efter 10. Det er dog kun nogle få som mangler at komme til syne de sidste fem sekunder.
JmogJmogSkrevet 14/02-15 20:11 
Xsane>
Er 3d effekten bedre end på gamle 3ds? jeg tænker ikke på sweet spot.

Hmm, svært at vurdere. Den er nok nogenlunde den samme, men fordi den er langt mindre anstrengende, så virker det på øjnene som om den er bedre fordi den er mere konsistent.

Så dybdeeffekten er nok den samme, men istedet for at den kommer og går så virker den konstant.
DunwichDunwichSkrevet 14/02-15 21:31, rettet 14/02-15 21:35 
Jeg havde fornøjelsen at prøve en XL i dag og det resulterede i at jeg kort tid efter, stod i Fona endnu en gang, og denne gang købte min egen XL. Og det efter i går at have købt en lille New 3DS. Men XL er bare på alle måder lige dét bedre. Kan ikke undvære den større skærm fra min gamle XL, og fandt, at jeg sad og kneb øjnene sammen en smule, når jeg sidder og spiller på den lille. Hvad end hekseri der foregår på de større skærme på XL'en, så ser jeg ingen tydelig opskalering af noget. Det ser simpelthen så godt ud, og det lidt tågede look den gamle XL kunne have, pga opskalering, er væk. Det er super skarpt og detaljeret det her.

Oven i det, så bemærkede jeg, at har jeg den lille 3ds lidt for langt væk, så ser 3D'en ikke altid sammenhængende ud. Om det er fordi jeg er vant til at holde min gamle XL lidt længere væk, ved jeg ikke, men på den nye XL, holdt i samme længde væk som lille 3ds, spiller 3D'en som den skal. Pokkers dog at man skal vente en uge før der kan laves transfer igen, mellem de to konsoller.

Er der i øvrigt nogen som er interesserede i at købe en lille sort New 3ds, så sig til. Der er selvfølgelig kvittering og alt med.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-15 22:07 
Der er ingen opskalering på nogen af maskinerne. Det er 1:1 pixels uanset skærmstørrelsen ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/02-15 23:49 
Jeps. Eneste forskel er størrelsen på de enkelte pixels.
SumezSumezSkrevet 14/02-15 23:56 
Så længe alle pixelsne har samme størrelse, har jeg intet problem med det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 14/02-15 23:58 
Måske er afstanden mellem pixels mindre med New 3DS XL hvilket reducerer gittereffekt.
JmogJmogSkrevet 15/02-15 01:57 
Hvordan skulle den dog kunne være det? Antallet af pixels er det samme og skærmen har samme størrelse.
3of193of19Skrevet 15/02-15 05:57 
Hvis selve pixelne er en anelse større og der simpelthen er mindre "luft" imellem.
DunwichDunwichSkrevet 15/02-15 10:41 
Når jeg har begge konsoller kørende ved siden af hinanden, og de bare står på dashboard, er der ingen forskel. Jeg spotter kun forskel i feks Ridge Racer's 3D visning, og så hvis jeg holder den lille konsol i samme afstand som XL. Men det er vel kun logisk, i og med skærmene er lidt mindre. Havde Super Mario 3D World på XL i går, og sammenlignet med den gamle XL, var der god forskel at spotte. Skarpere og et mere behageligt indtryk på ny XL.

Hvorfor har Nintendo lavet den syv dages ventetid mellem transfers - er der en alm godtaget logisk forklaring på det?
BeanoBeanoSkrevet 15/02-15 11:10, rettet 15/02-15 11:10 
Måske for at forhindre at det udnyttes til at dele/udlåne DL spil med vennerne?
JmogJmogSkrevet 15/02-15 11:47 
Godt nok en besværlig måde at låne spil på selv uden de syv dages begrænsning.

Se nu bare at binde NNID-systemet sammen med køb, Nintendo.
JmogJmogSkrevet 15/02-15 15:02, rettet 15/02-15 16:22 
Gamestops logik er lidt sjov. Var derinde for at sælge min gamle 3DS XL.

Mig: "Hvad kan jeg få for den?"
GS: "800kr"
Mig: "Wohoo!"
GS: "Men opladeren skal være med"
Mig: "Jamen den blev jo solgt uden?"
GS: "Ja, men hovedkontoret vil ikke have vi tager dem uden, da vi skal sælge dem videre med oplader".
Mig: ".... Så hvad tager i så for en oplader?"
GS: "69kr"
Mig: "Goddag, jeg vil gerne købe en oplader til min 3DS"

Fjollet :-D

Men jeg fik så vekslet min XL og et par gamle Xbox 360 spil, som jeg har i bedre udgaver til PS4 og PC, til:
Ocarina of Time
Majora's Mask
250kr på en forudbestilling af Xenoblade Chonicles 3DS.

God handel!
millenniummillenniumSkrevet 15/02-15 15:57 
Mærkeligt. Jeg har hele tiden den stabile 3D slået til og det virker fint. Men prøvede så lige at sætte det gamle Nintendogs & Cats i, og der virker stabiliteten slet ikke. :-o
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 15/02-15 16:21, rettet 15/02-15 16:21 
Det lyder godt nok underligt. Hvis du slår super stable fra, kan du så se forskel eller er det endnu værre?
millenniummillenniumSkrevet 15/02-15 18:52 
Ret obskurt. Det er KUN det spil jeg har problemer med (hvis jeg tilter den lidt til siden, så kommer der tydeligt double-billede). Med andre spil; ingen problemer. Har ikke kunnet finde noget om det på nettet.
Måske er det mig som har en bygningsfejl. O_o
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 15/02-15 19:01 
eller en skæv næse? ;)
millenniummillenniumSkrevet 15/02-15 19:04 
Det er da også fløjet fuldstændig over mit hovedet hvor svært det er at skifte SD kort nu.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 15/02-15 20:24 
Ja, det er noget mere brokket end før, men dog ikke ligefrem svært. Løsn de to skruer (de skal ikke af) og sæt en negl ind under fordybningen i siderne og vupti, den er af.

Det er nok ret begrænset hvor mange gange man kommer til at gøre det. Mellem 0-1 gang i maskinens levetid vil nok være gennemsnittet. Altså at skifte SD-kort. Er man face plate-glad, så kan det jo ske en del gange.
millenniummillenniumSkrevet 15/02-15 22:01 
Hvis man kun downloader små spil. No biggie. Men jeg havde fra tidligere downloadet Bravely Default, og den åd næsten 1,5 GB. Det kan slet ikke betale sig at downloade så store spil.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 15/02-15 22:29 
Var nysgerrig efter om spil der ikke helt kunne holde deres optimale framerate på den gamle 3DS kører bedre på den nye. Donkey Kong Country Returns er der desværre ingen ændring i.
DunwichDunwichSkrevet 15/02-15 22:53 
Har gennemført Gunman Clive 2 i dag. Er fan af både det første og nyeste spil. Nintendo burde ansætte fyren der egenhændigt laver de spil, for det er virkeligt nogle godt skruede sammen spil det her. 2'eren har fået hævet sværhedsgraden flere steder, og man kan blive sur når man fejler, men det er altid én selv der fejler og aldrig eller kun sjældent spillet - hvis overhovedet spillet gør det; Det vil jeg lægge mærke til under anden gennemspilning. Men uanset hvad, så er både det første spil og det nyeste, fremragende platformsspil og særligt boss kampene i specielt det nye, er ofte en stor fornøjelse. Det har udvikleren virkelig styr på. Jeg er normalt ikke til det med at læse mønstre i boss kampe, men heri er det bare sjovt og godt, samt intelligent udført.

Man går ikke galt i byen med 15 kr for etteren og 25 kr for toeren. Håber allerede på et tredje og at det må holde samme høje standard.
DunwichDunwichSkrevet 16/02-15 20:38 
Jmog>
Gamestops logik er lidt sjov. Var derinde for at sælge min gamle 3DS XL.

Mig: "Hvad kan jeg få for den?"
GS: "800kr"
Mig: "Wohoo!"
GS: "Men opladeren skal være med"
Mig: "Jamen den blev jo solgt uden?"
GS: "Ja, men hovedkontoret vil ikke have vi tager dem uden, da vi skal sælge dem videre med oplader".
Mig: ".... Så hvad tager i så for en oplader?"
GS: "69kr"
Mig: "Goddag, jeg vil gerne købe en oplader til min 3DS"

Fjollet :-D

Men jeg fik så vekslet min XL og et par gamle Xbox 360 spil, som jeg har i bedre udgaver til PS4 og PC, til:
Ocarina of Time
Majora's Mask
250kr på en forudbestilling af Xenoblade Chonicles 3DS.

God handel!

Jeg byttede min gamle 3ds XL i dag i Gamestop, men blev ikke bedt om at fremskaffe en oplader til den, og tror altså ikke det er officiel politik at de kræver sådan en. Fik 880 kr i bytte; Det blev ekstra 80 kr fordi jeg har det der Level 3 kort i butikken, man optjener gulerødder på.
millenniummillenniumSkrevet 16/02-15 20:53 
Jeg beholdte så min gamle (lille) 3DS, for ift. hvad GS gav i bytte + hvad de tog for en ny 3DS XL + hvad Fonas lukrative pris var, så var det peanuts jeg fik ud af det.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 17/02-15 18:20 
So... Den her launch har været én stor enorm katastrofe for mig.

Købte min nye konsol her i Fredags og havde set frem til en god weekend med Majora's Mask.

Da jeg kommer hjem er første trin at få det nye Micro SD kort ind i maskinen. Her fik jeg straks flashbacks til N-Gage konsollen som man også skulle skille ad når der skulle skiftes spil.
Af en eller anden grund havde den utroligt meget besvær med at læse kortet så måtte skifte den og blæse ind i maskinen før den så endelig virkede.

Og så kom den værste del. System Transfer delen.
Der var så forfærdelig meget tekst at læse, meget af det frygteligt dårligt formuleret.
På et tidspunkt gav den mig så 3 muligheder. Overførsel via Wireless, PC eller Wi-Fi.
Da jeg ikke var hjemme så valgte jeg bare Wireless. Havde tid nok til at vente og der var rigeligt med strøm plus opladere så det skulle jo ikke være et problem.
Egentlig ikke fordi jeg fik et valg for den gik faktisk bare direkte til Wireless.
Den sagde så noget om at Demoer og Timed Exclusives vidst ikke altid kunne overføres.. Syntes jeg var lidt spøjst da det da bare burde være at kopiere hele kortet fra det ene sted til det andet.

Anyways. Processen går så i gang og det gik foruroligende hurtigt når man tænker på jeg havde for omkring 14GB spil og ting på den.
Hvorpå den så siger den sletter det gamle SD kort... En lidt besynderlig ting at gøre. Ville da virke fornuftigt at den ikke gjorde det i tilfælde af noget gik galt..
Point'n case. Da jeg starter min nye 3DS op er ALT væk. Alle mine spil og alle miner timer af save filer, ligeså.
Det eneste der var tilbage var ting som Mii Plaza og andre stock programmer der jo er der fra starten.
Af en eller anden grund huskede den data fra Mii Plaza. Hvilket jo bare bringer endnu flere spørgsmål i lyset, siden det jo åbenbart godt kunne overføres. Mens alle mine andre save filer jo åbenbart ikke var vigtige.

Og selv DET kunne den ikke gøre ordenligt for den kan åbenbart kun huske de 5 første puzzles jeg har lavet. Alle de andre er ingen steder at finde. Og selv når jeg løber ind i nogen med Street pass der har puzzle pieces fra de andre, så dukker de ikke op. Som on den er bugget eller frosset i det stadie. Så det er jo bare herligt.
Alle download spillene til Mii-Plaza som jeg også havde brugt måneder på at komme igennem er også væk sammen med deres data.

Så nu kan jeg få lov at downloade hver eneste individuelle fil fra e-shoppen (Nogle er udgået, så dem får jeg ikke igen.)
Men det får ikke mine save filer tilbage. Og af en aller anden grund har den nye 3DS sig en meget dårlig vane med at låse sig selv fast i Sleep mode når jeg prøver at åbne den om morgenen.

Nu hvor jeg så er hjemme tjekkede jeg for sjov så det gamel "slettede" SD kort fra den gamle maskine. Kan se at der er brugt omkring 16GB på den... Hvilket jeg sgu ikke helt forstår.. Alle filer er jo bare en masse tal og bogstaver. Indholdet er jo ikke kategoriseret.
Prøvede at skifte 3DS fra den gamle konsol over på microSD kortet på den nye, i håb om at få et eller andet resultat. Den reagerede dog slet ikke. Så smed bare den nye 3DS mappe tilbage på den igen.


Om jeg har kunne gøre noget anderledes er muligt, men syntes det er frastødende og ekstremt user-hostile at gøre en så følsom proces som at overfører sin dat, til noget hvor man skal passe så meget på fælder og det hele.

Det hele burde ikke være svære end.


Ønsker du at overføre: 1: Alt fra den gamle konsol til den nye 2: Costimize (Saves, spil/filer, account info.)

Maskinen tjekker om der er plads på det nye microSD kort til at indholdet.
Hvis der er, starter overførslen.
Den kan tage længe hvis der er meget data. Så ha' en strømforsyning tilsluttet.

Når processen er overstået er din maskine klar hvor du slap fra den gamle.
Dit gamle SD bliver ikke slettet, så du har det i tilfælde af hvis noget skulle gå galt (Ville jo være idiotisk at slette det)


Kan slet ikke begribe hvorfor Nintendo har gjort sådan et frygtelig job med den her process.
På intet tidspunkt syntes jeg der blev gjort ordenligt udtryk for at man SKAL overfører sit SD kort og data til en computer. Det lød bare som en af flere muligheder.
Og hvorfor slette det gamle kort. Når indholdet alligevel er låst til den nye så lad dog kortet være som backup. Ellers skal man jo nok formatere det selv.

Har virkelig givet en grim smag i munden at ha' spildt så meget tid og så er alle ens data bare væk, gone forever.
Uden tvivl den værste og mest antiklimatiske console launch jeg har oplevet -____-;
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JmogJmogSkrevet 17/02-15 19:45 
Hvad fanden er forskellen på Wireless og Wi-fi? Jeg mindes bestemt ikke jeg havde tre muligheder. Jeg valgte wifi og fulgte egentlig bare de prompts den kom frem med. Der var et enkelt tidspunkt hvor jeg syntes formuleringen var meeeeget underlig. Jeg kunne ikke helt hitte rede i om den spurgte mig om jeg ville slette det gamle eller det nye kort. Jeg satsede og det viste sig heldigvis at være det gamle. Og alt indhold kom over som det skulle.

Men rigtig ærgerligt at høre, Captain N :-(. Forstår jeg dig ret at det gamle kort reelt stadig ikke er tømt? Så kunne det være værd at prøve at lave en ny system transfer.

Med hensyn til dit "det hele burde ikke være sværere end...", så vil jeg komme med mit eget bud:

"Log ind".

Nintendo, se så og bid jeres stolthed i jer og indse at når det gælder køb, salg, overførsler, saves, konti så er i på alle måder langt bagud i forhold til konkurrenterne. Kopier dem. Kopier dem 100% og lad være med at prøve at være originale. Ingen af jeres kunder foretrækker jeres metoder medmindre de er bindegale.
Captain NCaptain NSkrevet 17/02-15 20:04 
Helt enig. Nintendo skulle til at droppe al deres BS og bare lave et log in system ligesom absolut alle andre i branchen har gjort i det sidste årti.

Syntes det er mystisk at kortet stadig har så meget data på sig men at jeg ikke rigtigt kan bruge det til noget. Tør dog slet ikke ha' mere med de system transfers at gøre. Så bliver nok bare nød til at acceptere det. Det er dog ærgeligt at ha omkring 5 års save filer, bare pist væk.

Der var et tidspunkt hvor den spurgte det var et microSD eller alm SD jeg brugte... Den gad dog ikke lige spørge til om det var den jeg overførte fra eller til.
System Transfer er jo noget der har være på konsollen i et stykke tid. Så synted det er underligt de ikke har optimeret det i al den tid.

Ville jo også bare være dejligt hvis man frit kunne gå ind i en Save file directory på kortet og bare overføre sine ting.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 18/02-15 10:20, rettet 18/02-15 10:23 
Jeg blev også jævn forvirret i system transfer delen, over de mange advarsler og valgmuligheder. Troede flere gange at jeg var ved at køre en transfer fra den nye 3DS til den gamle (grundet dårligt illustrerede ikoner). Kan ikke forestille mig hvor slemt det havde været, hvis jeg var en casual newbee eller en 10årig dreng uden fars hjælp.

Problemet blev forværret af, at jeg havde to SD cards fra tidligere 3DS, fordi jeg havde downloadet en stor spil-sag, og derfor havde vænnet mig at skifte mellem et primært, som bl.a. havde mit Mii save data, og et sekundært kort. Bedste råd er vel nok, at hvis man har ambitioner om at bruge mange downloade titler, så skaf et stort SD kort med det samme, inden man når for langt.

Men, som man siger: You can't make an omelet, og bla bla bla...

Mit sava data fra nogle enkelte download-spil er væk, men det er ok, for det er bare små spil som jeg gerne vil spille forfra. Andre har den bevaret i overførslen. Weird. Og så kan jeg bare glæde mig over at jeg foretrækker AAA spil på fysiske udgaver, hvor man altid har styr på sit save data.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 19/02-15 03:03, rettet 19/02-15 03:04 
Gode nyheder mht de japan eksklusive (og pissedyre at importere) Zelda faceplates. De kommer til Europa 27/2 melder Amazon.de.

Og så har Nintendo lige annonceret en (indtil videre) Japan-eksklusiv Xenoblade Chronicles faceplate, som kommer til april:
Nintendo 3DS annonceret.

Kom så Gamestop. Skaf den til EU og gør det til en del af en Collector's Edition med spillet og vi vil gå amok i en købsrus.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 18:01 
Ja, jeg kom altså til at købe en helt spontant i dag uden overhovedet at kende systemet :) Hvad synes I andre er de bedste spil til den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-16 18:11, rettet 02/05-16 18:13 
Jeg håber du bliver glad for den :) Jeg spiller desværre ikke ret meget på mine, men det fordi håndholdte ikke tiltaler mig det store, det er ikke fordi den mangler kvalitets-spil.

Hvis du kan lide ALttP kan jeg anbefale Zelda A Link Between Worlds, også selvom jeg ikke er så glad for nogle af de ændringer de har lavet, så er det et rigtig godt spil, med nogle super udtænkte puzzles.

Derudover er det mest Kirby og Theatrerythm: Final Fantasy: Curtain Call (rytmespil) jeg har spillet, begge rigtig gode :)

EDIT: Jeg har en god del af maskinens andre kvalitets-spil stående, men jeg har spillet dem så lidt at jeg ikke rigtig synes jeg kan anbefale dem endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 02/05-16 18:31 
Wehner>
Ja, jeg kom altså til at købe en helt spontant i dag uden overhovedet at kende systemet :) Hvad synes I andre er de bedste spil til den?

Bemærk at Humble Nintendo Bundle stadig er aktiv, så du kan nå at få nogle ultrabillige spil til maskinen.

Zelda ALBW vil jeg også anbefale. Derudover er der Fire Emblem. Mighty Switch Force-spillene er begge fremragende.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 18:50 
Nåja, det havde jeg allerede glemt, det humble bundle, men det køber jeg fluks.

Zelda ALBW skal jeg helt klart have.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OdinOdinSkrevet 02/05-16 19:06 
Jmog>
Bemærk at Humble Nintendo Bundle stadig er aktiv, så du kan nå at få nogle ultrabillige spil til maskinen.

Zelda ALBW vil jeg også anbefale. Derudover er der Fire Emblem. Mighty Switch Force-spillene er begge fremragende.

Hvor ser du de spil? Så vidt jeg kan se er der stadig kun de samme spil som da jeg købte bundlen i sidste uge. Ingen Fire Emblem eller Mighty Switch Force.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-16 19:20 
Han anbefaler Zelda og desuden Fire Emblem og Mighty Switch Force. Det har intet med Humble Bundle at gøre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 02/05-16 19:26 
Zelda koster faktisk kun 179,- hos El Gigantos. Det er ikke galt for et af Nintendos egne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 02/05-16 20:46 
De havde det endda til en 50'er på et tidspunkt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 03/05-16 01:21 
Kan man egentlig redeeme de ydmyge Nintendospil i en normal browser, eller skal man ind på sit device?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 03/05-16 03:05 
Også via browser. Der er et direkte link fra din humble side efter du har købt dem så du ikke engang skal skrive koderne ind.
WehnerWehnerSkrevet 04/05-16 16:52 
Jeg har købt det bundle på grund af Shantae and the Pirate's Curse og derudover fik jeg Link Between Worlds fra Elgiganten i dag. Så behøver jeg vist ikke købe mere, før jeg har prøvet mindst et af dem :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 05/05-16 01:53 
Bemærk at der er føjet et ekstra 3DS spil til bundlen som du kan finde på din humble side og redeeme nu: Nano Assault EX.
Soren47Soren47Skrevet 09/06-16 18:09 
Min kæreste og jeg har tænkt os at købe to 3DS'er her til juli. Vi ville købe Pullblox nu hvor det er på tilbud, men fordi Nintendo har et arkaisk account-system, kan vi ikke købe dem på tilbudspris, da vi jo ikke har 3DS'erne endnu. <3
3of193of19Skrevet 16/06-16 09:16 
Rhythm Heaven Megamix er ude på eShop (i hvert fald US) nu. 29.99US$
ProzelProzelSkrevet 19/07-16 16:46 
Win! Har flere gange overvejet at lege med homebrew på min 3ds da den bare samler støv. Det viser sig, at den opdateret så et af de eneste hacks, der virker, kræver freakyforms deluxe (uden brug af andres 3ds). Prøver for sjovt at svinge forbi gamestop i Bruuns, og fandme de ikke havde en kopi til 39,- kr.
jaesjaesSkrevet 06/05-17 11:46, rettet 06/05-17 11:51 
Nyeste i serien - New 2DS XL - lader ikke til at være nævnt herinde. Kommer i juli.

Så vidt jeg kan se, er det mere eller mindre en 3DS XL uden 3D - ca. 25% billigere og formentlig lidt længere batteritid. Layouttet er også en smule anderledes.

"New Nintendo 2DS XL: Hands On Preview":
https://www.youtube.com/watch?v=uQ3PiHniWDE

Mere info og flere billeder på linket:
https://www.nintendo.com/2ds/new-nintendo-2ds/

Nintendo 3DS annonceret

Nintendo 3DS annonceret
millenniummillenniumSkrevet 06/05-17 13:37 
Kan vitterligt ikke se formålet med den, men kender heller ingen som købte den gamle 2DS. Mere for mindreårige...?
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-17 13:57 
Jeg kunne godt have overvejet den til en billigere pris da 3D'en alligevel er noget bras. Men når den nu er billigere så tvivler jeg på at den har IPS-skærme som New 3DS XL har.*

*Nogle gange i hvert fald, det er vidst rent lotteri :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/05-17 14:06 
millennium>
Kan vitterligt ikke se formålet med den, men kender heller ingen som købte den gamle 2DS. Mere for mindreårige...?

Folk der vil have en New 3DS så billigt som muligt og er ligeglade med 3D for eksempel? :-)
Hvis man er ligeglad med 3D og vil have en håndholdt med clamshell design, så er den lige i skabet.

Det er også en måde at få en ikke-brugt maskine, der kan spille DS spil, hvilket ikke er at kimse af.

Halvdelen af den oprindelige 2DS' grundlag var "spiller de samme spil, men den koster mindre", hvilket gik fuldstændigt tabt på folk der vil slæbe den med sig, da der ikke var nogen indbygget beskyttelse af skærmen. Det løser den her.
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig