X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 02/02-15 21:40, rettet 02/02-15 21:40 
Har selv bestilt en lille i sort.

Hvis nogen ser en god pris på de nye cradles (de gamle passer ikke) eller ladere, så post det endelig her. Amazon UK tager 10£, men der ryger jo fragt oveni. Og de vil ankomme efter launchdagen.
JmogJmogSkrevet 02/02-15 22:03 
119kr for cradle og de har endda en butik i nærheden af mit arbejde:
http://www.webhallen.com/dk-da/spil/nintendo_3ds/212495-new_nintendo_3ds_charging_cradle&atcl=search:result

Helt perfekt. Har dog aldrig hørt om "Webhallen" før. Nogen der har handlet hos dem?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-15 22:05 
Jeg synes jeg er stødt på den butik masser af gange, men har aldrig handlet der. Om ikke andet så har den nogle år på bagen. Mere kan jeg ikke hjælpe dig med desværre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 02/02-15 22:21 
Har købt en CPU blæser der engang. Fin biks.
3of193of19Skrevet 02/02-15 22:28, rettet 02/02-15 22:28 
Dafuq?
Webhallen har Majora's Mask Skull Kid Edition som bundles med de almindelige N3DS/N3DSXL.
Men pebret pris ift Fona's stand-alone konsoller, 720-770kr for Majora Skull Kid edition ender det med...

Link...
jaesjaesSkrevet 02/02-15 22:41 
Har handlet der et par gange, og hentet begge gange i butikken i KBH. Alt fungerede godt mht. selve handlen. Den ene vare var lidt defekt, men det er næppe deres skyld, da pakken ikke havde taget skade. Vi må se, om de er ligeså gode til klager :)
JmogJmogSkrevet 03/02-15 01:58, rettet 03/02-15 01:59 
Kommer lige pludselig i tanke om at jeg jo slet ikke behøver finde en billig oplader til min kommende N3DS. Min gamle XL kom jo slet ikke med en lader, så hvis jeg beholder den jeg har, kan jeg jo sagtens få det fulde trade-in beløb i Gamestop.

Nøjes med Cradle. Penge sparet.
JmogJmogSkrevet 07/02-15 16:34 
Nå, så er det på fredag at det sker. Andre end mig, der har planlagt, hvilket spil der skal være den første test af den forbedrede 3D-effekt? (Udover Zelda, hvis du køber det med maskinen)

Jeg tror det bliver Super Time Force for mit vedkommende. Af en eller anden grund imponerer 3D-effekten mig langt mere i et 2D-spil end i 3D-spil.
3of193of19Skrevet 07/02-15 17:53, rettet 07/02-15 17:54 
Mighty Switch Force og Shovel Knight ville også være fine.

Får min først til april når jeg er i USA. Så kan jeg også bytte min gamle US xl ind hos gamestop ved samme lejlighed.
JmogJmogSkrevet 12/02-15 13:00, rettet 12/02-15 14:31 
Til info, så ved Gamestop pt ikke noget om hvorvidt de får cradles til N3DS/N3DSXL. Fona tager 149kr for dem og webhallen tager 119. Tilsyneladende får de kun den til N3DS i hvid mens den til XL er i sort.
JmogJmogSkrevet 12/02-15 19:06 
Hvorherre til søhest! Jeg følger med i diverse tråde på Neogaf og Eurogamer, hvor folk der har fået maskinen skriver deres indtryk, og det ser ud til at det problem, der var med at topskærmen på 3DS hviler direkte på de hårde kanter rundt om skærmen i bunden, STADIG er der på N3DS.

Ubegribeligt. Det var en af de ting de fiksede med den gamle XL. Tilsyneladende blot et held i designet - de annerkender stadig ikke, at den originale havde en markant fejl på det punkt, siden de gentager det.

Så hvis i vil undgå at få ridser på jeres topskærm, så sørg for enten at have screen protector-film på eller altid at have et stykke stof såsom en brilleklud imellem, når i lukker den. Det jeg gjorde da jeg havde den oprindelige 3DS i sin tid, der beholdte jeg bare det stykke kunsthuttelifut, de fra fabrikken have lagt ind mellem top/bund for at beskytte skærmene. Det bliver nok det samme jeg gør nu. Jeg foretrækker den klarhed der er uden screen protector.

For helvede Nintendo. Hvorfor nægter i HVER GANG at lære af jeres fejltagelser!
BeanoBeanoSkrevet 12/02-15 19:14 
Når forbrugerne bliver ved med at købe de reviderede modeller gang på gang, så er det en god forretning for dem :P
JmogJmogSkrevet 12/02-15 19:42 
Ja, joe. Men det her er utvivlsomt den sidste variant inden 4DS, så man kunne da for helvede godt have rettet den fejl, når nu de alligevel lavede et redesign af maskinens krop. Der havde ingen udgift været i det.
DunwichDunwichSkrevet 12/02-15 20:21 
Jmog>
Hvorherre til søhest! Jeg følger med i diverse tråde på Neogaf og Eurogamer, hvor folk der har fået maskinen skriver deres indtryk, og det ser ud til at det problem, der var med at topskærmen på 3DS hviler direkte på de hårde kanter rundt om skærmen i bunden, STADIG er der på N3DS.

Ubegribeligt. Det var en af de ting de fiksede med den gamle XL. Tilsyneladende blot et held i designet - de annerkender stadig ikke, at den originale havde en markant fejl på det punkt, siden de gentager det.

Min 3DS XL har sådan nogle små plastik dupper, ved topskærmen, som sørger for at skærmen ikke hviler direkte på konsollen. Er det dem de har fjernet på både New 3DS og New 3DS XL. Er der nogen som har posted billeder af det på Neogaf og Eurogamer? Vil gerne se hvordan det ser ud på de nye konsoller.
DunwichDunwichSkrevet 12/02-15 20:34, rettet 12/02-15 20:45 
http://i1274.photobucket.com/albums/y438/tbmdk/UJexcIn_zpse6z1zxmt.jpg

Der er da de samme plastik dupper på topskærmen, på dette billede, på en normal New 3DS.

http://i1274.photobucket.com/albums/y438/tbmdk/HvA1esm_zpshon9xkon.jpg

Og her er det tydeligt, at top skærmen ikke har kontakt med selve konsollen, når skærmen er lukket.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-15 20:42 
Hvis det skulle have været helt perfekt, efter min mening, så savner jeg lidt at de gik tilbage til DS Lite designet hvor den lukker til uden at trykke skærmen.
tastasSkrevet 12/02-15 20:52 
Nogle der ved om det er muligt at lave en system transfer hvis man laver trade-in ved Gamestop?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JmogJmogSkrevet 12/02-15 20:54 
Dunwich>
Min 3DS XL har sådan nogle små plastik dupper, ved topskærmen, som sørger for at skærmen ikke hviler direkte på konsollen. Er det dem de har fjernet på både New 3DS og New 3DS XL. Er der nogen som har posted billeder af det på Neogaf og Eurogamer? Vil gerne se hvordan det ser ud på de nye konsoller.

Nej, de har skam dupper. Problemet på launch 3DS'en er at dupperne ikke var høje nok i forhold til højden på kanten rundt om bundskærmen. Eller rettere, dupperne går ved sammenklapning mod laveste punkt på underdelen. På XL'en fiksede de det ved at lade dupperne ramme selve kanten der ridsede skærmen før. Problem løst.

Det ser lovende ud på dine billeder, så jeg håber dem der poster bare har været uheldige af anden årsag. Får set ved selvsyn i morgen.
JmogJmogSkrevet 12/02-15 20:56 
tas>
Nogle der ved om det er muligt at lave en system transfer hvis man laver trade-in ved Gamestop?

På en måde. Du kan købe den til fuld pris, aftale at du kommer ind senere med den gamle og så få det fulde indbytningsbeløb refunderet da.

Det er faktisk en ret ok løsning og så kan man i ro og mag få flyttet sine ting over inden man kommer ind med den gamle,
JmogJmogSkrevet 12/02-15 20:59 
Ikke et dødgodt billede, men her er hvad der er sket med skærmen for en af dem på Eurogamer. Kig nederst til højre på topskærmen. Ridserne passer med kanten rundt om bundskærmen:
http://i.imgur.com/l6OkyHA.jpg
JmogJmogSkrevet 12/02-15 20:59 
Cradles til New 3DS er på lager hos Webhallen nu. Fik lige en mail om at min reservation er klar til afhentning.
tastasSkrevet 12/02-15 21:22 
Jmog>
tas>
Nogle der ved om det er muligt at lave en system transfer hvis man laver trade-in ved Gamestop?

På en måde. Du kan købe den til fuld pris, aftale at du kommer ind senere med den gamle og så få det fulde indbytningsbeløb refunderet da.

Det er faktisk en ret ok løsning og så kan man i ro og mag få flyttet sine ting over inden man kommer ind med den gamle,

Ok tak, det er jo en fin løsning. Det vil jeg lige overveje...Kan se man kan få N3DS for 549 ved trade-in af en 3DS XL...Og jeg er nogle gange lidt træt af, at pixels er så nemme at se på en XL, så overvejer lidt at gå "ned" til en N3DS :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
millenniummillenniumSkrevet 13/02-15 10:08 
Så leger vi bare vente-legen. Fona, kom venligst ud af starthullerne med leveringen. Ligesom nu.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 11:22 
Har (måske) været smart og sat den til at blive sendt til mit arbejde. De påstod den ville blive leveret på dagen, så det håber jeg holder :-)

Når den ikke frem, så går jeg ned i en Fona ved fyraften og ser om de har nogen på lager. Så kan jeg returnere den anden når den kommer. Min indre (og ydre) hardware-geek har besluttet sig for at jeg SKAL have den at lege med i denne weekend :-)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/02-15 11:25 
De var forbi mig, jeg var bare i bad! Damn!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 13/02-15 12:07 
Jeg er spændt på t høre jeres mening om den forbedrede 3D - specielt under ikke-optimale forhold (underlige vinkler, lav belysning, mørke, osv) :)
JmogJmogSkrevet 13/02-15 12:18 
Samme her. Smart at de har en IR sensor i kamerat nu, så den også virker i mørke. Det skal testes!
JmogJmogSkrevet 13/02-15 12:36 
Wohoo! Ankommet!

Ligger i min taske nu. Får følgeskab af en cradle og et 32GB SD-kort, som jeg nupper på vej hjem.
millenniummillenniumSkrevet 13/02-15 13:11 
Wow. Bad case of bad luck. Jeg var ude af døren i 10 minutter. Ti!

Resten kan I gætte jer til...
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 13:23 
Jeg skulle lige til at brokke mig over at jeg skal vente til klokken 18, når jeg kommer hjem, men jeg tror bare jeg holder kæft ;-)
millenniummillenniumSkrevet 13/02-15 13:43, rettet 13/02-15 16:33 
Begrænset skade. Posthuset er åben i morgen, så det er kun nørde-fredag jeg misser. :D

EDIT: jeg er særlig spændt på StarFox som jeg næsten ikke har spillet på den gamle 3DS. Det er nærmest umuligt at holde den stille i sit sweet spot mens man styrer rumskibet. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 19:02 
En anelse usmart at kræve internetforbindelse OG en system update før man kan lave system transfer.

Går dog ok hurtigt med at hente den. 15 ser det ud til.

Cover plate er ikke monteret fra starten. Pissesmart, for det gør at man med det samme finder ud af hvor vildt nemt det er at skifte. Nu har jeg lyst til at købe en med et lækkert tema.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 19:08 
Mutherfucker, den gamle skal også have en system update!
DunwichDunwichSkrevet 13/02-15 19:33, rettet 13/02-15 19:34 
Jeg købte en sort model i dag og er meget tilfreds. Transfer crashede tre gange med en error men lykkedes til sidst. Power knappen er dumt placeret. Alt afvikles hurtigere end på min gamle XL, så det er lækkert nok. Lyden er noget højere end på alle 3DS modeller jeg har haft. For første gang må jeg skrue ned for lyden og ikke ha den sat næsten i top. Begik den fejl at have et vindue bag mig med lys ind, da jeg først legede med 3D effekten. Det kunne maskinen ikke rigtigt administrere så godt, så var faktisk noget skuffet der, men det ændrede sig betragteligt da jeg rullede persiennen ned. Nu skruer jeg ikke ned for 3D knappen længere - det er fedt. Alt i alt - det spiller.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 19:36 
Nintendo er kongerne af cute. Pikmin står for overførelse af data ligesom Wii til Wii U.

Det tager dog sin tid, da Nintendo har været nærige med wifi-chippen (understøtter kun b/g - ikke n). Har vist omkring 2gb på den gamle. Den har brugt omkring et kvarter på at overflytte 25%.
HankyHankySkrevet 13/02-15 21:30 
Brug en PC - langt hurtigere.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 13/02-15 21:36 
Tog omkring halvanden time for mine 2gb at blive overført. Ingen fejl undervejs, men der var en enkelt gang hvor jeg lige måtte slå op online for at være sikker på om jeg sagde ja til at formatere memorykortet på den nye eller den gamle, da formuleringen var tvetydig.

Jeg har fået spillet et par timer og 3D-effekten er virkelig imponerende stabil. Den kommer jeg helt sikkert til at bruge langt oftere end før. Super Timeforce med sine lækre parallax scrollende bagrunde og mange små grafiske detaljer er skøn i 3D nu. Prøvede i øvrigt at slå det nye 3D fra og køre med den gamle variant (det kan man sørme) og det virker også bedre end på de gamle maskiner. Med den nye feature på ON er det dog tæt på at være perfekt.

Var lidt bekymret for om det ville være svært at omstille sig fra at gå fra en XL til en New 3DS. Der var intet at bekymre sig for. Ergonomien er lige i skabet og skærmstørrelsen perfekt. En anelse større end launchmodellen, hvilket er lige i skabet.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 21:40 
Jeg så i øvrigt rigtig gerne at en dansk forhandler skaffede den her face plate hjem:
Nintendo 3DS annonceret
JmogJmogSkrevet 13/02-15 21:41 
Hanky>
Brug en PC - langt hurtigere.

Har ingen SD-kortlæser, men vil klart anbefale det for folk der har.
3of193of19Skrevet 13/02-15 22:24, rettet 13/02-15 22:24 
Ja, overfør alle dine download spil og saves inden transfer, så skal den kun flytte settings, licenser og DSi software.
JmogJmogSkrevet 13/02-15 22:30, rettet 13/02-15 22:31 
Fun fact of the day: hvor de gamle modeller gik en lillebitte smule ned i lysstyrke, når man tændte for 3D, så går N3DS faktisk en smule op. Auto brightness virker indtil videre perfekt også.

Har lige spillet noget After Burner II. Bagefter rodede jeg lidt rundt i menuerne og glemte rent at jeg havde 3D aktiveret. Det var jeg aldrig i tvivl om, når jeg flyttede blikket mellem skærmene.
millenniummillenniumSkrevet 14/02-15 11:45, rettet 14/02-15 11:48 
Hvor mange gange har I prøvet en system update på den nye? Jeg prøver nu for tredje gang...

EDIT: tredje gang var lykkens gang.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 14/02-15 12:20 
Virkede fint i første forsøg. Updaten på den gamle model var i øvrigt markant hurtigere. Tog kun et par minutter.
SumezSumezSkrevet 14/02-15 12:25, rettet 14/02-15 12:25 
Hvordan har den nye 3DS det iøvrigt med at starte op? Synes ventetiden på min 3DS fra man trykker på power knappen, til man kommer til menuen, og så iøvrigt igen til menuen er loadet færdigt, er ret kritisabel, i hvert fald for en håndholdt, som burde være designet til "byte-size" sessions. Samme issue når man lukker et spil og går tilbage til menuen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/02-15 13:10 
Er ikke hjemme lige nu, men jeg mindes opstarttiden er lidt hurtigere. Når først du er i OS'et så starter apps/menuer stort set med det samme. Lukning af et spil og retur til OS sker med det samme. Det er lækkert.
millenniummillenniumSkrevet 14/02-15 13:25 
Den ligger og kører system transfer ny. Det var rimeligt mange tryk på "are you sure? og "start transfer" undervejs. Jeg havde i øvrigt to SD kort til den gamle pga et par major downloads, som jeg må bekymre mig om senere. Nu er de små pikmins i hvert fald igang med at bære data fra den gamle. :)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 14/02-15 13:34 
Fik testet opstartstid fra slukket til alle ikoner er loadet: 10 sekunder.
XsaneXsaneSkrevet 14/02-15 13:41 
Er 3d effekten bedre end på gamle 3ds? jeg tænker ikke på sweet spot.
SumezSumezSkrevet 14/02-15 14:06 
Jmog>
Fik testet opstartstid fra slukket til alle ikoner er loadet: 10 sekunder.

Skidt at de ikke har gjort noget ved det -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DunwichDunwichSkrevet 14/02-15 18:05 
Jmog>
Fik testet opstartstid fra slukket til alle ikoner er loadet: 10 sekunder.

Min tager nøjagtig fem sekunder, fra jeg tænder til alle ikoner osv er loadet.
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig