X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
HulleHulleSkrevet 22/06-12 12:04 
Det er officielt: Nintendos top er idioter.. Hvad fanden er meningen med XL? Hvordan helvede kan man sælge en maskine uden strømforsyning til. Og hvorfor helvede putter de ikke det ekstra analoge stick i?
Det er simpelthen for åndsvagt det der.
Nu tabte de mig totalt. Suk, suk og atter suk!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-12 12:18, rettet 22/06-12 12:19 
Ikke at jeg har tænkt mig at benytte det, men kan den stadig køre DS spil? Og hvad er grunden til at Europa ligesom med DS XL ikke får muligheden for at købe en sort maskine?

EDIT: Kan se på Beanos tidsangivelser at DS spil er muligt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 12:21, rettet 22/06-12 12:30 
@Hulle: Jeg har hele tiden syntes at det var tåbeligt med den ekstra analog slider add-on og ved at gøre det standard nu risikerer de at fragmentere platformen. Skal der være to analog sliders, skal de være på fra starten - så jeg syntes det er fornuftigt nok. Ved annoncering af XL sender de et signal til afventende forbrugere om det ikke kommer - i hvert fald ikke foreløbigt. Det virker for mig også til de allerede er ved at droppe den add-on?

@BedeX: Hvorfor skulle den ikke kunne af spille DS spil? Det er jo samme slot der bruges :)
Bede-xBede-xSkrevet 22/06-12 12:29 
Ja, jeg ved det godt, Beano, men det er Nintendo, så den slags skal helst bekræftes før man er sikker :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 12:31 
Ja du har ret :)

Ingen strømforsyning... Who would have thunked it?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-12 12:33 
Hvordan skal man kunne lade den op hvis der ikke følger strømforsyning med? Kan det gøres via USB?

Jeg synes også det virker som om de prøver at udfase den ekstra analog. Jeg havde faktisk regnet med at den næste udgave ville have to analoger, også derfor jeg ikke har ville købe en maskine før. Jeg synes Nintendo er nogle fuckhoveder, men jeg ender nok med at købe en XL for at kunne spille Residente Vil... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 12:45 
Konsolkongen>
Hvordan skal man kunne lade den op hvis der ikke følger strømforsyning med? Kan det gøres via USB?

Også min tanke. Men vil det så ikke kræve der er både mini-USB og 3DS-oplader stik på den?


Konsolkongen>...men jeg ender nok med at købe en XL for at kunne spille Residente Vil... :(

Jeg bøvlede med styringen i RE:R i starten, men vænnede mig til det. Havde naturligvis foretrukket to analog sliders, men slet ikke umuligt uden.
ProzelProzelSkrevet 22/06-12 13:09 
Der kommer naturligvis oplader til USA og EU. Det er kun Japan, som må undvære.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 13:12 
Ok super :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-12 13:24 
Den er rigtig pæn i hvid, men jeg syntes nu også at de måske burde have smidt et ekstra analog stick på... Nu skal man så købe en ny Circle-pad pro eller bliver den så lige så stor som en telefonbog?
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 13:30, rettet 22/06-12 13:30 
Der kommer næppe en officiel circle-pad til den :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-12 13:49 
Beano>
Jeg bøvlede med styringen i RE:R i starten, men vænnede mig til det. Havde naturligvis foretrukket to analog sliders, men slet ikke umuligt uden.

Jeg har kun prøvet RV:R uden circle pad og jeg synes det fungerede rigtig fint uden. Jeg ville bare nødig tages i hoved og røv ved at købe en dårligere konsol, hvis nu circle pad blev inkluderet som standard i maskinerne frem over. Det ser det heldigvis ikke ud til at det gør, hvilket jeg synes er fedt for alle dem der har den gamle 3DS. Men omvendt gør det også bare Circle pad til en endnu mere åndsvag gimmick der nok aldrig bliver udnyttet godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 22/06-12 14:45 
Men hvorfor lavede de så lortet til at starte med? Altså CPP.. Det er jo fuldstændig tåbeligt.
Det ville netop være smart at fastholde CPP ved at gøre den indbygget i nye modeller, men tvinge udviklerne til at implementere kontrol til den gamle model uden den. Som det er nu, er det jo ligegyldigt.
Det sender også et signal om at Monster Hunter TriG aldrig kommer til EU, og det gør mig bare endnu mere skuffet.
Fuck jer, Nintendo.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 22/06-12 15:18 
Godt at de i det mindste ikke fyldte et extra analog stick på. Så havde jeg været ekstra bitter over lige at have købt en 3DS mere, og de havde totalt fragmenteret deres salg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 22/06-12 16:03 
De havde ikke fragmenteret markedet hvis udviklerne var tvunget til at udvikle til begge alternativer. Men hvad bliver markedet mest skuffet over, endnu en Nintendo dims som er ligegyldig, eller at de for en gangs skyld understøtter de ting som er udgivet til maskinerne.
Wii Motion Plus var en større fragmentering af markedet, end en fuld CPP implementering ville være.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 22/06-12 16:05 
Hulle, CCP blev oprindeligt lavet til 3DS udgaven af Monster Hunter. Nintendo ville gerne have MH da det er en super sælger i Japan, Capcom kunne ikke finde ud af at lave styringen ordentlig uden et ekstra stick, og Nintendo kom så med CCP. Jeg tror ikke de ville have udgevet CCP hvis det havde været et hvilket som helst andet spil end MH.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-12 20:04 
Prozel>
Der kommer naturligvis oplader til USA og EU. Det er kun Japan, som må undvære.

Åbenbart ikke iflg Nintendo's egen video til Europa:
http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/nintendo_direct_47764.html
HulleHulleSkrevet 22/06-12 21:10, rettet 22/06-12 22:05 
3of19 - Men CPP virker jo også til RE:R og Snake Eater. Så hvorfor skulle den overhovedet til EU/US hvis ikke de har tænkt sig at bruge den. Lets face it, Nintendo har i den grad pisset på 'hardcore' forbrugere igen og jeg er så træt af deres halvhjertede forsøg på at sælges os deres lort.
Wii Speak, Motion Plus, CPP og deres latterlige aktivites måler.. Nok er nok.

Edit: CPP understøttes af 7 spil.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CoreCoreSkrevet 22/06-12 23:32 
What Hulle said...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3of193of19Skrevet 23/06-12 02:31, rettet 23/06-12 02:31 
Nu hvor CCP findes er der selvfølgeligt nogle få spil der understøtter den. Men som sagt TROR jeg at hvis ikke Capcom havde stået med et nyt Monster Hunter i hånden havde Nintendo ikke lavet CCP, og så skulle de andre spil bare undvære den.
Dreamcast klarede sig også fint med kun et analogt stick, udviklerne skal bare lade vær med at være så doven med at trække dual stick kontrol ned på en håndholdt.
ProzelProzelSkrevet 23/06-12 15:55 
Beano>
Prozel>
Der kommer naturligvis oplader til USA og EU. Det er kun Japan, som må undvære.

Åbenbart ikke iflg Nintendo's egen video til Europa:
http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/nintendo_direct_47764.html

Det var sku min fejl, så det også godt på NeoGAF. :)

Det er fuldstændig hul i hovedet ikke at inkludere en lader.
HulleHulleSkrevet 23/06-12 16:10 
Men Monster Hunter fungerer fint uden det ekstra analog på PSP, så det ville det også kunne på 3DS. Dog ikke med undervands sektionerne, men det var sikkert ikke en nødvendighed at inkludere dette.
Når nu de har lavet CPP, hvorfor dropper de den så. De tager jo pis på deres kunder.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 24/06-12 10:57 
BTW, så har Gamestop en pris på XL'en til 1600 inkl et spil (så vidt jeg kan tyde annoncen frit valg, samt en carry case). Ikke helt tosset.
HulleHulleSkrevet 24/06-12 11:26 
Tror det er den almindelige der er tale om i det tilbud, men det er lidt forvirrende at den annonce er placeret direkte under XL'eren.
Ellers ville det være en fin pris.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 24/06-12 11:32 
Ja det er den alm. 3DS, og det er ikke frit valg heller.
3of193of19Skrevet 24/06-12 11:37 
ah lol, ja du har ret!
--Skrevet 24/06-12 12:05 
Blockbuster har en almindelig 3DS for 1150 på deres hjemmeside. Har ikke umiddelbart set dem billigere andre steder.
Spiller nu: Animal Soccer World
DunwichDunwichSkrevet 24/06-12 13:37 
Hvis du vil have den bedste udgave af 3DS konsollen nu, så køb Zelda udgaven. Den har lidt bedre skærm + belysning, samt lidt bedre batteri levetid pr. opladning. Build kvaliteten virker også en anelse bedre end launch modellen; Kan man bl.a mærke på knapperne.
3of193of19Skrevet 25/06-12 19:57, rettet 25/06-12 19:57 
200 euro bopps for XL hos Amazon.de, med dansk moms og forsendelse 217, eller 1613Dkr

Link...
--Skrevet 26/06-12 16:47 
Lige et par spørgsmål vedr. 3DS.

*Er det okay at udskifte spillene imens systemet er tændt, hvis blot man har lukket spillet ned, og er i hovedmenuen, eller skal systemet slukkes?

*Er det muligt at kopiere spil over på SD kortet, så man ikke behøver at have spil med?

*Kan man tale sammen når man gamer online?

*Nogle som har RE: Merc. og som har lyst at afprøve multiplayer med mig?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 26/06-12 16:49 
m1chelsen>
*Er det okay at udskifte spillene imens systemet er tændt, hvis blot man har lukket spillet ned, og er i hovedmenuen, eller skal systemet slukkes?

Menuen opdateres øjeblikkeligt når du udskifter kortet, så man må formode at Nintendo har taget højde for det, og ikke begynder at slette saves og andre grueligheder, man kunne forestille sig, som dengang man gemte på batteri-ram. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 26/06-12 19:03 
*Er det muligt at kopiere spil over på SD kortet, så man ikke behøver at have spil med?
Nej, men Nintendo begynder med at sælge spil som download fra deres eShop senere på året, hvis jeg husker rigtigt bliver New Super Mario Bros. 2 det første.

*Kan man tale sammen når man gamer online?
Ja nogle spil gør. Tilskuere i lobbyen i SSFIV kan chatte f.eks.
--Skrevet 27/06-12 16:33 
Har lige for hyggens skyld send et brev via 3DS´en til de 2 herfra som jeg på vennelisten :)
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 28/06-12 09:47 
Circle Pad Pro også på vej til 3DS XL... geesh!!

http://www.vg247.com/2012/06/28/3ds-xl-to-receive-circle-pad-pro-later-this-year-will-support-data-transfer/
SumezSumezSkrevet 28/06-12 11:51, rettet 28/06-12 11:51 
:D de er da sikre på at rykke en masse enheder med den her marketingsstrategi... eller noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/06-12 13:49 
Det er simpelthen for dumt. Jeg venter til de kommer med en revideret der inkludere et analog-stick mere.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/06-12 13:57, rettet 28/06-12 14:07 
3DS XL+CCP... jeg har vist en gammel laptop taske på loftet som jeg kan bruge til maskinen.

Nintendo 3DS annonceret
ProzelProzelSkrevet 28/06-12 14:19 
Det er vel klart at det ikke er indbygget?

Nintendo risikerer at udviklerne tager brug i CCP som fast inventar, og dermed udelukker de 15-17 millioner ejere, som ikke har CCP. Fragmentering er aldrig godt. Ja udviklerne kan også bare lave et layout uden CCP, men jeg tvivler på, at det bliver super godt, hvis spillet fra start bliver bygget på CCP.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/06-12 14:41 
Nintendo 3DS annonceret
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/06-12 15:01 
Prozel>
Det er vel klart at det ikke er indbygget?

Nintendo risikerer at udviklerne tager brug i CCP som fast inventar, og dermed udelukker de 15-17 millioner ejere, som ikke har CCP. Fragmentering er aldrig godt. Ja udviklerne kan også bare lave et layout uden CCP, men jeg tvivler på, at det bliver super godt, hvis spillet fra start bliver bygget på CCP.

Men der udgives jo allerede spil der fungerer virkelig dårligt hvis man kun kan anvende én analog styrepind: Metal Gear Solid 3, Kingdom Hearts og Monster Hunter. Så længe de forbrugere der har den oprindelige model har mulighed for at købe CCP, kan jeg ikke se at spillerbasen skulle blive mere fragmenteret af at Nintendo udgiver en revideret udgave med to analoge styrepinde, når nu CCP allerede er en realitet og ikke er dyrere - udviklerne vil selvfølgelig blot være tvunget til understøtte begge styreformer.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 06/07-12 13:14 
Er der kommet officiel vejl DK pris på 3DS XL?

Elgiganten har den almindelige 3DS listet til 1279,- (steget fra 1200,- da XL blev annonceret) og 3DS XL listet til 2090,- ... det er en voldsom prisstigning hvis det holder.
JmogJmogSkrevet 06/07-12 16:50 
Yikes! Det er godt nok dyrt. Jeg er fristet af at købe en XL for den større skærm og komfort. Når Fire Emblem udkommer skal jeg nok have en HVIS prisen vel at mærke er fornuftig. Det vil sige højst 1500kr.
JmogJmogSkrevet 06/07-12 16:55, rettet 06/07-12 16:57 
Kan se Amazon UK lister en pris på 180£ (1686kr + 84kr momssforskel), hvilket er mere spiseligt end den danske pris, men stadig ikke helt imponerende. Nintendo burde lancere XL til samme pris som 3DS har nu og så sætte 3DS ned.

Ideelt skulle det være 1000kr for 3DS og 1200 for XL. At prissætte XL som en Vita er lige i overkanten.
ProzelProzelSkrevet 06/07-12 16:58 
2090,- og så får man ikke en fucking lader med!? Til grin. Vita'en findes da efterhånden helt ned til omkring 1760,- kr.
JmogJmogSkrevet 06/07-12 22:25 
Jøsses. Hev lige min gamle DS (launchmodel) frem da jeg fik lyst til at genopleve Crono Trigger og Phoenix Wright-spillene.

Føj for satan, hvor er skærmkvaliteten ærgerlig set med nutidige øjne. Det er ikke så meget opløsningen, men lysstyrke og farver er i en kvalitet der er svær at ignorere, når man er vant til hhv. smartphone og Vitaens skærm. Det kan jeg simpelthen ikke leve med, så jeg bliver nødt til at investere i en XL for at have en ordentlig maskine at spille DS-titler på.

I mellemtiden har jeg opdaget af Canada har en MEGET fornuftig holdning til prissætningen af 3DS XL. 1188kr tager de for den på videogamesplus.com, hvilket er helt perfekt. Hvordan er det nu det er med regionskoder på 3DS. 3DS-titler er så vidt jeg husker regionslåste, så en nordamerikansk maskine vil kun kunne spille spil derfra (gør intet, udvalget er større og priserne lavere). Men hvordan er det med mine gamle EU DS titler - vil de virke på en vilkårlig 3DS ligesom de virkede på en vilkårlig DS?

3DS XL på VG+
JmogJmogSkrevet 06/07-12 23:16 
Fandt ud af det. DS titler er regionsfrie - også selvom man kører dem på en 3DS. Og så vil det samme sadnsynligvis være tilfældet på en 3DS XL.

Har forudbestilt maskinen og lidt spil fra videogamesplus nu. For nogenlunde samme pris som maskinen alene koster i DK (2160kr) fik jeg følgende:

3DS XL (rød)
New Super Mario Bros 2
Castlevania: Portrait of Ruin
Castlevania: Order og Ecclesia

Glimrende handel.
ProzelProzelSkrevet 06/07-12 23:27 
Og det er endda med lader!
Jeg håber virkelig butikkerne troller os, 2k kan ikke være rigtig.
PapandPapandSkrevet 07/07-12 02:18 
Den er foreløbig prisat til 1899,- hos os i Norge. Så jeg vil tro den danske pris rammer 1699,- som vejledende / butikspris.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Zzap!Zzap!Skrevet 08/07-12 15:26 
Jmog, vær opmærksom på at der kommer voldsom told og dummebøder fra Post Danmark (250kr. eller mere for at stemple og trykke på nogle taster, shesh!) ovenpå, når det ikke er fra et EU land. Et overslag fra min side ville være at du ender på en pris der er meget tæt på den danske pris, hvis ikke over.
Oven i skal du også have en ny oplader eller en adapter, da den der følger med ikke kan bruges her
Born to kill space
JmogJmogSkrevet 08/07-12 16:06 
Zzap!>
Jmog, vær opmærksom på at der kommer voldsom told og dummebøder fra Post Danmark (250kr. eller mere for at stemple og trykke på nogle taster, shesh!) ovenpå, når det ikke er fra et EU land.

Ved det. Har dog rigtig god erfaring med vg+. Alt er gået udenom tolden pga "kreativ" prisangivelse på pakkerne.

Oven i skal du også have en ny oplader eller en adapter, da den der følger med ikke kan bruges her

Har en universal USB oplader med GBA, DS, PSP og mikro-USB stik. Bedste 100kr jeg endnu har brugt i Gamestop.
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig