X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 28/07-11 10:39, rettet 28/07-11 10:39 
Bergsala sætter prisen op pga. de ekstra administrative omkostningner de har haft ifm. DOA sagen. Bare vent...
BeanoBeanoSkrevet 28/07-11 10:55 
Mere info...

EU 3DS price cut by "around a third"
HulleHulleSkrevet 28/07-11 11:21 
20 gratis spil til os tidlige købere er da et lille plaster på såret.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/07-11 11:26 
Hvad bliver den nye pris cirka i danske kroner?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 28/07-11 11:35 
1100-1300 ?
BeanoBeanoSkrevet 28/07-11 11:41 
Hulle>
20 gratis spil til os tidlige købere er da et lille plaster på såret.

Det lyder godt - frygter dog Bergsala igen laver problemer :(
HulleHulleSkrevet 28/07-11 12:18 
Tror ikke at Bergsala er så syndebuks-agtige som de bliver gjort til. Med DoA er de uden tvivl og det er en tåbelig beslutning de har taget. Men eksempelvis med Klub Nintendo koder, er det Nintendo der bremser for at vi får det i scandinavien.
Tror mest det handler om topstyring og ikke mangel på initiativ fra Bergsalas side.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/07-11 12:25 
Man kan jo altid købe fra Amazon.co.uk :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 28/07-11 12:32, rettet 28/07-11 12:37 
I know :) Forstår heller ikke Bergsala med DoA, eller Nintendos beslutning med koderne. Men der er vel noget cost/benefit over de koder..
Jeg forsøger på at lade være med at importere spil, for at støtte de danske butikker. Venter man længe nok, bliver det altid så billigt at import er overflødigt :) Men det kan blive nødvendigt når det slet ikke udgives i Danmark.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/07-11 12:37, rettet 28/07-11 12:41 
Nintendo er i lidt af en kattepine; Forbrugerne vil ikke købe produktet, fordi der ikke er (nok) gode spil, og udviklerne (udgiverne) vil ikke satse på platformen, fordi der ikke er brugere nok. En prissænkning er drastisk, men måske den bedste mulighed for at skabe større penetration.

EDIT: Jeg kan se du har rettet indlægget, med fokus på DOA - ovenstående er lidt ved siden af i forhold til det rettede indlæg :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-11 13:10 
Echelon VI>
Vi får sikkert bare et bundle, med et eller to Nintendo-spil til samme pris. Mit gæt er Pilot Wings Resort og/eller Steel Diver.

Uden covers eller preinstalleret på maskinen. Man kender det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 28/07-11 13:36 
Ret nice nogle af de titler US Ambassadors får:

Some of the GBA's finest are included: Yoshi's Island: Super Mario Advance 3, Mario Kart: Super Circuit, Metroid Fusion, WarioWare, Inc.: Mega Microgame$ and Mario vs. Donkey Kong.

Ikke så ked af jeg købte en US maskine nu.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/07-11 13:49 
Det er nogle pæne titler, men jeg har dem allerede, med undtagelse af March of the Minis, hvilket er den svageste af de nævnte.

Personligt har jeg aldrig været super vild med de fleste af Nintendos egne franchises, udover Metroid og få andre, som jeg så også er temmelig vild med. Jeg må være en af de få, der ikke køber Nintendo på grund af producentens egne spil. Giv mig nogle gode tredjeparts udgivelser :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 28/07-11 13:53 
Heh, March of the Minis er ellers et af de spil jeg rigtig godt ville prøve.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/07-11 16:23 
Har også nogle af dem, men det bliver da nice ikke at skulle slæbe sin GBA SP med sammen med 3DS'en for at spille dem :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/07-11 18:16 
Helt sikkert :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-11 00:37 
Som bekendt har Nintendo jo kraftigt nedsat prisen på Nintendo 3DS og i den forbindelse vil de sige undskyld til launch købere med en bunke gratis Virtual Console og GBA spil.

Det eneste krav for at blive "Nintendo 3DS Ambassador" er at logge ind på eShoppen inden den 11 August og man vil senere på året få mulighed for at hente de gratis spil.

De gratis spil er eksklusive for Ambassadøre og vil ikke kunne købes ellers. Mere info og liste i en video på eShoppen.
HulleHulleSkrevet 04/08-11 09:12 
Det er vist kun nogen af spillene der forbliver eksklusive.. Ville ønske jeg havde ventet i denne omgang. Havde hellere sparet pengene, men det er da bedre end ingen kompensation.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-11 12:48 
Har de reelt sagt at de er eksklusive? Jeg synes de sagde noget i retningen af "der er ingen planer om lægge dem på eShoppen på nuværende tidspunkt". Der er tale om nogen af Nintendos bedste, både til GBA og GB, så at forhindre alle andre end de 900.000 der allerede har maskinen, i at købe dem, virker virkelig fjollet. Jeg tror på at de bliver tilgængelige for os andre, før eller siden - alt andet ville være hul i hovedet. Med det sagt, har jeg set Nintendo lave lige så hovedløse beslutninger før, så hvem ved :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/08-11 12:58 
Jeg tror også de nok skal dukke op for alle andre senere - de bruger bare det eksklusive til at få det til at lyde positivt. Fløjtende ligegyldigt om spillene er eksklusive eller ej :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-11 13:02 
Udtrykket er blevet meget udvandet i denne generation :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/08-11 13:19 
Udvandet og voldtaget til ukendelighed :P
3of193of19Skrevet 04/08-11 19:19 
Det var vist at NES spillene vil kunne købes almindeligt senere og GBA spillene vil være eksklusive til Ambassadors. Tror dog ikke rigtig på det. I mean sikre sælgere som Yoshi's Island?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-11 19:26 
Præcis!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 05/08-11 23:39 
Ved ikke om det har været omtalt i tråden tidligere, men er den eShop ikke tossedårligt skruet sammen? Nogle ting skal man rent faktisk søge efter for at finde, da de ikke er blevet kategoriseret endnu (?). Hvordan skal man eksempelvis lige vide at Shantae findes, hvis man ikk tjekkede den uge hvor det blev smidt op? Man kan ikke finde det via menuerne. Sådan er der ret meget... Fatter virkelig ikke hvordan noget så enkelt, kan gøres så ringe.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-11 08:16 
Ja det er pants-on-head retarded.
RJKRJKSkrevet 10/08-11 18:41 
Reminder om at det er sidste chance for at få de gratis spil i dag, så vidt jeg har forstået. Så andre ikke glemmer det som jeg gjorde med PS3-spillene ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/08-11 19:22 
Øh... man kan da ikke få spillene endnu?
RJKRJKSkrevet 10/08-11 19:25 
Jeg regnede ikke med at jeg behøvedes at skrive hele forklaringen igen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/08-11 19:38, rettet 10/08-11 19:39 
Nej det har du ret i - troede bare lige at jeg helt havde misset noget ;)

Har lige updatet 3DS'en og signet ind i eShoppen igen for at være sikker.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/08-11 11:50 
Gamescom ruller i øjeblikket. Hideo er på spil.

Zone of Enders 3DS?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 16/08-11 11:56 
Kan man se et stream nogen steder?

Evt. bare live text/blogging.
KilroyKilroySkrevet 16/08-11 14:59, rettet 16/08-11 15:01 
Sonys skulle streame deres ting

Edit: Oh, 3DS tråden. Uhm. Beklager. Jeg har kun set at EA og Sony har noget konference.

Lidt link
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/08-11 21:15 
Jeg forsøger at få et billede af hvor kraftig 3DS'en er. Matcher den Wii nogenlunde, eller er det helt i skoven?

Ønsketanken var at Last Story og Xenoblade på magisk vis blev portet 1:1 til 3DS. Jeg har solgt min Wii, og har brug for et godt JRPG fix :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 17/08-11 21:19 
Han havde også vist noget med boktai til gba. Det ville være rigtig stort for mig hvis han var igang med noget, og var mere med selv istedet for den ikke så vellykket lunar knights.

Man har lov at håbe
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/08-11 16:40 
Er det rigtigt forstået at Nintendo Video ikke virker i Danmark?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 18/08-11 16:52 
Det virker fint på min :)
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/08-11 17:36 
Hmmm, når jeg åbner softwaren, og trykker "check connectivity", får jeg et "not available"-svar!?

Andre der har oplevet problemer?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 01/09-11 08:58 
Ambassador-programmet, og de 10 NES spil er oppe på eShop nu.

Man skal gå ind under tidligere downloadede ting, for at se dem :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 05/09-11 19:15 
Whoop-Whoop

Star Fox 3D: IGN 9.0

Link...
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/09-11 06:43, rettet 07/09-11 06:44 
Der forlyder rygter om at Nintendo vil afsløre en ny cradle, med et ekstra analogt joystiq - vanvittigt ikke? Det er tilsyneladende sandt!

Hvad har Nintendo gang i?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 07/09-11 08:33 
Nintendo retcon'er deres spillemaskiner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 07/09-11 08:39, rettet 07/09-11 09:08 
That's one ugly piece!

EDIT:
Tilgengæld er det da positivt, at der ikke var hold i rygterne om en ny udgave af maskinen. Det havde været langt mere retardo.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 07/09-11 08:58 
Det var dog et retarderet koncept.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/09-11 09:02 
Det er totalt Megadrive. Flere bolt-ons! Glæder mig til den uundgåelige "HD addon" som en eller anden stor dims man sætter på den øverste skærm.
HulleHulleSkrevet 07/09-11 09:08, rettet 07/09-11 09:17 
Jeg håber det er sandt, ikke kun på grund af Monster Hunter nyheden, men også fordi at maskinen trænger til det ekstra pad. Yderligere ser det ud til at gøre noget for ergonomien.. I øvrigt bruger Monster Hunter ikke nødvendigvis det ekstra pad, så det kan ikke kun være til det at den er lavet. PSP udgaven har jo kun 1 analog som 3DS og den klarer MH fint.

Men at det så gør hele 3DS til en farce er en anden sag. Det er totalt til grin og hvordan dælen kan de forvente at køberne kan finde rundt i hvad den maskine egentlig er, kan og koster. Bliver tingesten gratis for os som endnu engang har været dumme nok til at købe den tidligt? En ny version af 3DS vil jo unægteligt blive solgt med tingesten indbygget..
Nintendo er sgu nogen klaphatte, men jeg elsker deres spil..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 07/09-11 09:12 
Det er virkelig idiotisk at gøre sådan så kort tid efter maskinens udgivelse.
Jeg fik virkelig lyst til at købe den efter at have prøvet den på SSKT7, men det vil tydeligvis være en overilet handling.

Til sammenligning fik den første Game Boy-model lov til at leve 7 år, før Nintendo opgraderede den med en lidt mindre udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 07/09-11 09:16, rettet 07/09-11 09:18 
Har kigget nærmere på billedet og det ligner et mock-up.. Tingesten ligner til forveksling en modificeret 3. parts addon jeg har købt for bedre at kunne holde på maskinen.

Sammenlign med denne
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HankyHankySkrevet 07/09-11 09:36 
Jeg synes nu ikke den ligner specielt meget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 07/09-11 09:44, rettet 07/09-11 09:46 
Sumez>
Det er virkelig idiotisk at gøre sådan så kort tid efter maskinens udgivelse.

Præcist - det signalerer også at de pt famler og ikke ved hvilken retning de vil gå med deres platform. Jeg håber ikke det er et officielt Nintendo produkt og kun noget som er til MH3.
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig