X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
Captain NCaptain NSkrevet 27/03-11 21:48 
Jeg har en bygningfejl på mit venstre øje jo men jeg har da fint været i stand til at se flere 3D film i biografen så længe jeg har mine briller på.
3DSen syntes jeg uanset hvad folk mener, stadig er for følsom til mig. Det lille perfekte område man skal holde den i er virkelig en belastning for mig
Og syntes ikke selv jeg ryster særlig meget men der skal virkelig ikke meget til og når det hele tiden sker bliver det en stor distraktion.

Igen. Det er MIT indtryk. Hvis I har et andet er det jo bare fint også.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HulleHulleSkrevet 27/03-11 21:55 
Det var skam ikke for at generalisere og sige at kontaktlinser som hovedregel ikke duer til 3ds. Mine prøvelinser er bare ikke på niveau med mine briller.
Min pointe med indlægget var i bund og grund at synet betyder meget for 3D effekten.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 28/03-11 08:57 
Jeg synes 3D skærmen virker fint skræddersyet til min sidestilling. Selvfølgelig kan jeg komme til at vippe konsollen lidt for langt til siden, men 95% af tiden sidder jeg afslappet og får et fint billede.

Effekten mener jeg er med til at give en god rumlig fornemmelse i et 3D miljø. Eksempelvis Rayman 3D, hvor afstande og forhold i størrelser forbedres.

Til gengæld synes jeg min syn er lidt påvirket, når jeg efter en omgang 3DS sætter mig foran min laptop. Det er som om mit fokuspunkt ligger et sted bag ved skærmen. :)
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-11 09:09, rettet 28/03-11 09:09 
Det var denne fejlkode jeg fik. Andre er tilsyneladende også påvirket.

Black screen of death
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Zzap!Zzap!Skrevet 28/03-11 09:52 
Har du opdateret? Der har været en update klar siden launch.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 28/03-11 10:06 
Smerte - ikke hvad man forventer af et Nintendo produkt!

Håber det er et softwareproblem.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-11 10:14, rettet 28/03-11 10:16 
Zzap!>
Har du opdateret? Der har været en update klar siden launch.

Det var det første jeg gjorde, da jeg fik maskinen :)

Jeg oplevede desuden noget lignende i Mii-creation samme dag jeg fik fejlen - der hang maskinen dog bare, ingen fejlkode.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Captain NCaptain NSkrevet 28/03-11 16:13 
Øv. En hel tur på strøget og ikke en eneste anden 3DS blev fundet med StreetPass:/ Ikke at jeg regnede så meget med det.

Det er forskellen på at bo i Danmark og Japan går jeg ud fra:)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-11 16:37 
Eller london måske

http://www.eurogamer.net/videos/3ds-vs-ipad-2-uk-queue-face-off
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/03-11 16:57 
Fedt indslag :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-11 17:22 
Ja det er altid sjovt at se noget med kø til den slags. De havde vidst også et vildt show i New York med folk der kastede med 3D briller og alt muligt.

Da jeg skulle købe Wii'en var der ikke midnatsåbent i den Gamestop der ligger på Frederiksberg, så det var bare at dukke op da de åbnede ved 10 tiden hvor der ikke rigtig var nogen andre mennesker... Meget antiklimatisk.

New York launch
BeanoBeanoSkrevet 28/03-11 17:49 
Andre der stadig venter på konsollen fra Amazon?

Min skulle være sendt fredag aften, men trackingnummeret jeg har fået fra dem, giver ikke noget resultat hos PostDK.
Jeg har fået spil+tilbehør som også kunne trackes få timer efter det var sendt torsdag.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/03-11 18:18 
Ifølge amazon's egen side er forventet levering den 31, men jeg vil tro at vi sikkert begge to får vores konsoller imorgen. Du vil sikkert kunne spore trackingnummeret på post.dk's hjemmeside sent i aften engang.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-11 23:10 
Og nu fik jeg så fejlen igen i Ghost Recon, på et andet tidspunkt. Det er altså irriterende at selv Nintendo vil være med på shoddy-hardware-bølgen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 28/03-11 23:37 
Har lige fået min med DHL idag. Lidt irriterende at de sendte med aftenlevering. Jeg sad hjemme hele dagen når jeg kunne have taget en overtid og været ude og træne istedet...
Og den latterlige moms grænse er da også til at blive helt skør over. 60kr moms, 190kr gebyr! grrrrr!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/03-11 04:09 


Nintendo Suggests You Send Them Your Frozen, Your Locked Up 3DS Systems
BeanoBeanoSkrevet 29/03-11 08:13 
Beano>
Defekt Nintendo produkt?... does not compute...

Jeg æder lige mine ord... :P
millenniummillenniumSkrevet 29/03-11 08:57 
Tror jeg er heldig. Har aldrig, aldrig købt en konsol, mobiltelefon eller Apple produkt, som jeg måtte indlevere til reparation.

...men det vil sikkert ændre sig, hvis jeg købte X360.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/03-11 10:18 
Det bekymrer mig at Nintendo tilsyneladende ikke aner hvad problemet er. Normalt har de fejlkoder, så man selv kan slå op (dette er også tilfældet for 3DS, kan jeg se), mens dette virker som en generel System Panic. Men mon ikke der kommer en fimware update inden længe.

Jeg har luret lidt på metacritic, og synes at det stemmer nogenlunde overens med mit indtryk af de forskellige spil, og launch line-uppet generelt.

Street Fighter, Ghost Recon, og Ridge Racer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/03-11 12:34 
Bergsala>
Hej

Ja det er den rigtige kan jeg se nu hvor jeg fik opdat min egen.

Vi havde fået af vide at fejlen var rettet, men jeg informere videre til Nintendo om dette.

PT har jeg så ingen info om hvornår fejlen vil blive rettet, vender tilbage så snart jeg har nået.

Jeg har netop snakket med Bergsala angående de fejl jeg oplever. Som servicemedarbejderen beskriver, har de fået info om at fejlen SKULLE være rettet i version 1.1 - det er den så ikke...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/03-11 12:38 
De har sikkert bare misforstået den officielle udtalelse fra Nintendo om at de foreslog man opdaterede til nyeste FW.
BeanoBeanoSkrevet 29/03-11 12:50 
Har fået maskinen i dag og har ikke brugt meget mere end en time med svinet. Syntes dog 3D effekten er rigtig god og skarp når man lige har fundet "sweet-spot" (vinkel, afstand og 3D indstilling). Syntes det fungerer fremragende med Pilotwings - det giver en bedre fornemmelse af afstand.
Var lidt nervøs for om mine forkrøblede øjne ville kunne fange 3D effekten, men det ser ikke ud til at blive et problem :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/03-11 21:46 
Jeg har fået min tidligere idag og leget lidt rundt med den.
3 kritik punkter:

1) Jeg skal ikke ligge ned og spille da jeg får Marty Feldman øjne af det og så ikke kan se 3D

2) Jeg er blevet for vandt til XL'en og skal lige vende mig til at holde på en mindre 3DS.

3) Stylussen sidder sådan at jeg kommer til at trykke på skulderknappen når jeg prøver at fiske den ud, hvilke hele tiden starter kameraet op i hovedmenuen.

Ellers er det skam vildt nok.
Jeg havde ikke forventet så meget af Ridge Racer 3D, men blev meget positivt overrasket over hvor realistisk det er og den fine 3D effekt. Det var også hér jeg syntes at bemærke at højtalerne er bedre end dem i den almindelige DS (OONTZ! OONTZ! OONTZ! OONTZ! OONTZ! OONTZ! YOU'RE IN HIS SLIPSTREAM! OONTZ! OONTZ! OONTZ!)

3D effekten er også rigtig god i Samurai Warriors: Chronicles og så er det jo bare et super fedt spil generelt, efter min mening.

Ghost Recon er et super fint, omend ikke lidt simpelt, strategi spil. 3D effekten var ikke rigtig bemærkelsesværdig i, så her kan man lige så godt slå det fra og få dét ekstra batteri ud af det.
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 09:26 
Har fået brugt ca. 6 timer med den i går og syntes det er en fed maskine, dog med mangler. Buildkvalitet er i top men ikke helt så god som DSi. Stylus er noget fnidret at få fat i og hængslerne virker lidt løse - frygter det kan blive værre med tiden.
Skærmene er flotte og klare - dog er 3D skærmen (forståeligt nok) ikke helt så skarp pga de svage linier, i 2D tilstand er den bedre og heller ikke noget som generer ved normal brug.
Ergonomien er ca. som DS/DSi som jeg aldrig har været helt tilfreds med. Analog slider er udemærket - lidt mere smooth end PSP'ens og fordybningen hjælper meget på anvendeligheden.

Pilot Wings: Udemærket lille spil selv om spilverdenen, som tidligere nævnt, er cut'n'paste fra Wii Sports Resort. 3D gør meget for spillet - nemmere at vurdere distance og hastighed f.eks. ifm. landinger.

Ridge Racer: Som RR fan kunne jeg ikke dy mig og det virker som et fornuftig spil i serien. Ikke meget pænere end RR spillene til PSP, men 3D'en gør en del for oplevelsen. Præsentation og menuer er dog ret kedelige og virker en smule rushed og jeg har ikke opdaget nye tracks endnu. Er man til arcade racers, er det en oplagt titel - specielt hvis man ikke har spillet mange RR titler før.

Super Monkey Ball: Standard udgave af serien. Det er pænt lavet og 3D effekten er fornuftig men nemt at miste "3D sweet-spot" mens man spillet - måske fordi jeg ubevidst sidder og bevæger konsollen en smule selv om jeg kun bruger analog slider. Har primært spillet den klassiske SMB mode der indtil videre (ca. 40% inde) virker for nemt. Der er også racing og fight mini-games, har kun prøvet race som er en dårlig Mario Kart klon.

Face Raider: Total griner! Prøvede det uden de store forventninger og blev overrasket over hvor godt det fungerer og underholdningsværdien af at se ens ansigt flyve rundt i stuen sammen med Lars Løkke Rasmussen, Helle Thorning og Sylvester Stallone, er i top. Svært at forklare hvad det præcist gør spillet så morsomt - det er vildt gakket og det skal bare prøves :) Det nærmeste maskinen har en killer-app.

AR cards: Virker lidt pointeløst - har kun fundet en række mini baner hvor man skal skyde efter nogle målskiver og så nedkæmpe en drage til sidst. AR karakterkort er kun virtuelle figurer? Skal nok bare bruge mere tid med det.

...og til sidst, det der lille RPG spil i Mii Parade (eller hvad det nu hedder). Nogen der har prøvet det? Som jeg har forstået det, bortføres ens egen Mii og man skal så sende andre Mii's ned for at nedkæmpe fjender og redde een. De Mii's man kan sende afsted er kun fra StreetPass og dem man kan købe med mønter man tjener ved at gå rundt med konsollen.
Det kunne godt blive et meget langt spil med de 3DS ejere jeg støder på i min dagligdag og ellers ikke har planlagt at have maskinen med mig :D

Har ikke oplevet crashes, sorte skærme eller hovedpine/svimmelhed endnu.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/03-11 10:44 
Det gør mig da lidt mere rolig, at jeg tilsyneladende er den eneste der oplever BSD herinde. Jeg må en tur ned i Gamestop og bytte dyret, så snart jeg hører tilbage fra Bergsala.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 10:51 
Har du kun oplevet det i Ghost Recon?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/03-11 11:10, rettet 30/03-11 11:18 
Også i Mii Creation. Folk rapportere dog at de oplever det bredt: Street Fighter, Monkey Ball, Mii Plaza etc. Det er tilsyneladende ikke noget spilspecifikt, og sker på vilkårlige tidspunkter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 11:39 
Ok :(
HankyHankySkrevet 30/03-11 15:44 
Jeg venter med 3DS, til 3DS Lite og 3DSi har været der, og de så kommer med 3DS XL :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/03-11 15:53, rettet 30/03-11 15:54 
Jeg tror jeg springer dem over og køber en ny 3DS når de kommer med HD Remix Turbo versionen :)

Det er hvor det er 1080p grafik, ny musik i alle spil og alt kører i 80hz
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/03-11 15:53 
Bestemt ikke en dårlig ide, hvis man kan holde sig i skindet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 17:13 
Muldvarpeskindet :)
CoreCoreSkrevet 30/03-11 17:20 
Echelon VI>
Det gør mig da lidt mere rolig, at jeg tilsyneladende er den eneste der oplever BSD herinde.

BSD?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 30/03-11 17:27 
Black Screen Of Death
SephirothSephirothSkrevet 31/03-11 09:38 
Så modtog jeg også min 3DS. Har ikke leget så meget med den, da jeg først kan afhente spillet i dag :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/03-11 12:15, rettet 31/03-11 12:18 
Nogen der ved hvad GAME/GameStop giver i bytte for en 3DS?

Jeg får en ny fra Bergsala her en af dagene, og regner med at ville af med den - der er ikke rigtigt nogle spil der tiltaler mig, og konsollen har ikke rigtigt imponeret mig som DS'en gjorde i sin tid.

Der er måske endda nogen herinde der ønsker at købe en helt fabriksny 3DS med lidt Rabat og Ghost Recon Shadow Wars. I så fald skal man være velkommen til at sende mig en PB :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 10:03 
Hvis man gerne vil have bedre batterilevetid og kan leve med at ens konsol bliver tykkere, er dette måske noget.

3DS Power Pak + review: a battery of tests
millenniummillenniumSkrevet 01/04-11 11:21 
Ærligt talt, så synes jeg Nintendo har været gode nok til at angribe batteri-levetiden. Den medfølgende dock opfordrer jo til, at man sætter konsollen til opladning om natten.

Vi bitcher heller ikke over at nye smartphones kan holde på strømmen i 24 timer. Hvis vi elsker vores smartphone højt nok, vænner vi os til at lade den op hver dag.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/04-11 11:33, rettet 01/04-11 11:35 
millennium>
Vi bitcher heller ikke over at nye smartphones kan holde på strømmen i 24 timer.

Jo vi gør :)

EDIT:

Jeg kan nu sagtens leve med 3DS'ens batterilevetid til daglig brug og docken er praktisk. Alligevel vil jeg dog gerne have set mere saft i batteriet.

Nogen test af hvor meget batterilevetid det giver at slukke for wifi?
millenniummillenniumSkrevet 01/04-11 11:34 
...ok, nogle gør.
The medium is the message.
MKMMKMSkrevet 02/04-11 23:15 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en 3DS, men det kniber desværre med finansieringen p.t. Hvis jeg havde råd, ville jeg benytte mig af GameStops tilbud og bytte min DS Lite. Dette byttetilbud varer vist kun til d. 24. april. Indtil da kan man få 600 kr. for sin DS Lite. Tror I, at denne indbytningspris vil ændre sig markant, når tilbuddet ophører, eller vil det være ca. det samme bagefter?
millenniummillenniumSkrevet 09/04-11 17:06 
Blev StreetPassed igen, med Lego Star Wars og Mii Plaza - er efterhånden overbevist om at StreetPass mindst er et lige så godt gimmick som 3D skærmen.
The medium is the message.
HulleHulleSkrevet 09/04-11 17:29 
Jeg syntes også at det er en glimrende idé med streetpass. Selvom jeg endnu ikke har mødt nogen, så har jeg da tjent lidt mønter og leget med mini spillene. Jeg vil væde på at der er andre hardware udviklere som følger trop og implementerer noget lignende.
Skal wifi egentlig være tænd når man bruger streetpass og skal man have spillet i maskinen og sat på standby for at benytte funktionen i et specifikt spil?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/04-11 17:40 
Når spillet først er registreret på maskinen er det ikke længere nødvendigt at det sidder i eller er startet for at StreetPass virker. Wifi skal være slået til.
HulleHulleSkrevet 09/04-11 19:26 
Smart man ikke skal have spillet i, eller tændt.. Det ser ud til at maskinen har en slags infrarød dims i toppen af maskinen, så jeg troede at det måske var en Streetpass funktion så man slap for at have det trådløse tændt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/04-11 20:30 
Det ville gøre det temmeligt ubrugeligt :)
BeanoBeanoSkrevet 12/04-11 18:26 
Nintendo har annonceret konkrete EU datoer på Ocarina of Time, etc. ...

21st April: Puzzle Bobble Universe (Square Enix)
6th May: Steel Diver (Nintendo)
13th May: LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game (Disney Interactive Studios)
20th May: Dead or Alive: Dimensions (Nintendo)
26th May: Sudoku: The Puzzle Game Collection (Hudson Soft)
2nd June: Sports Island 3D (Hudson Soft)
17th June: The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (Nintendo)
17th June: Naruto Shippuden 3D The New Era (505 Games)
Q2: Pac-Man and Galaga Dimensions (Namco Bandai)

Kilde
KilroyKilroySkrevet 12/04-11 19:29 
Det er en lækker maskine, men det er sørgeligt at der ikke er nogen spil der rigtigt appellerer til mig, før engang i juni :/
Kilroy Was Here
HulleHulleSkrevet 12/04-11 19:54 
Den har et super bagkatalog du kan nyde, mens du venter ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KilroyKilroySkrevet 12/04-11 20:20 
Men det kunne jeg jo også nyde på min DSi:P
Kilroy Was Here
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig