X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 24/03-11 08:47 
Endnu et 3DS plus: Ghost Recon

Link...
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/03-11 08:48, rettet 24/03-11 08:49 
Hulle>
Der er endnu ikke dukket anmeldelser op af nogen af Ubisofts titler. Bør man være nervøs? Det tror jeg nok.

Asphalt prøvede jeg i Amsterdam for to måneder siden og det var... eh... ikke lige noget jeg har lyst til at prøve igen.

Raving virkede som et ok sidescrolling (!) platformspil.

Men det var så de to Ubis-spil jeg prøvede... og det er jo også et stykke tid siden.

Til gengæld så jeg i går nedenstående trailer og nu må jeg bare eje Ghost Recon! :P

Edith: Fordømt! Millennium kom først! :D

Tur-baseret
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 08:56, rettet 24/03-11 08:58 
Ja Ghost Recon ser faktisk ok ud, helt andet spil end jeg havde regnet med. Vist lavet af nogle af de gamle XCom folk?

EDIT: Ham Julian Gollop som taler i videoen er ihvertfald XCom'er.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/03-11 09:30 
Men hvorfor det skulle gå specielt godt til 3DS'eren ved jeg ikke. Det burde vel komme til PSN og XBLA også, hvis de vil have det lidt mere udbredt.
millenniummillenniumSkrevet 24/03-11 10:32 
GameReactor har været rimeligt glade for launchtitlerne indtil videre...

Lego CloneWars og PilotWings får 7/10
Ridge Racer får 8/10
Og Street Fighter for 9/10
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-11 11:13, rettet 24/03-11 11:14 
Nu tror jeg altså ikke længere på at det er ironi...

Det er der Ghost Recon, ser dog meget interessant ud. Nogen der ved hvor meget Gamestop tager for dyret i bytte med en DSi?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 24/03-11 11:18 
Ja. 800,-

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 11:27 
millennium>
GameReactor har været rimeligt glade for launchtitlerne indtil videre...

Jammen hvad siger de rigtige sites om spillene?

:)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-11 11:30 
Hmmm, jeg tror nu alligevel jeg venter til der kommer en revision, med ordentlig batteritid :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 24/03-11 12:14 
De "rigtige" - he he, IGN er rimelig optimistisk...

3DS reviews
The medium is the message.
Zzap!Zzap!Skrevet 24/03-11 17:12, rettet 24/03-11 17:14 
Så kom min her i dag med TNT, selvom jeg specifikt havde bestilt med post hos Amazon. Godt at jeg helt tilfældigt var hjemme. Det er normalt et helvede med TNT. Leverings intervaller på 5 - 6 timer og fejl leveringer.
Ved ikke hvorfor de overhovedet blive benyttet til private?

Rayman, cover eller screen protectors var der ikke noget af. Lidt irriterende. Håber det kommer med posten snart.

Lækker lille maskine, som lever op til forventningerne, men så heller ikke mere. Det er måske resultatet af at være blevet primet i et års tid...
D-paddet er lidt løst i det, samme type som på lite, med klik. Siden jeg aldrig har ejet en lite kan jeg ikke sige om det er normalt. Det gør det i hvert fald lige i starten lidt trægt at snake i Mario Kart.
Interfacet er langt langt bedre end på DSen, men den var måske heller ikke svær at overgå.
De medfølgende mikro spil er meget korte fornøjelser, men sjove som en intro til de muligheder hardwaren giver. De er overraskende godt produceret for at være throwaway gags.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 17:22, rettet 24/03-11 17:23 
Hvornår bestile du fra amazon?

Min er ikke engang blevet sendt endnu (ikke at jeg havde forventet det heller).
Zzap!Zzap!Skrevet 24/03-11 18:40 
Ok enten er der sket een eller anden fejl, eller også er det bare deres måde ikke at komme op at toppes med Nintendo.
Den står sendt som fra "Skream TLD" så det er muligt at det deres underleverandør der har f*cket up.
Jeg bestilte for 4 - 5 dage siden så det kan være at sene ordrer bliver delt ud til de små butikker, som sælger igennem Amazon.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 19:17 
Jeg kan se at spil+tilbehør er sendt seperat fra Amazon mens konsollen stadig står som "Dispatch Estimate: 24 Mar 2011".
SephirothSephirothSkrevet 24/03-11 20:40 
Samme her - hos mig er maskinen blevet sendt, men resten ikke.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 24/03-11 22:07 
Også den sorte du bestilte?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/03-11 22:58 
Jeg har også kun fået sendt spil indtil videre.
millenniummillenniumSkrevet 25/03-11 11:20 
He he Dead or Alive på 3DS. Det bliver måske noget for drengerøvene....

Link...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/03-11 11:38 
Min konsol står nu som dispatching soon på amaronen...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-11 12:48 
Nu gjorde jeg det så alligevel - det var et ok tilbud Gamestop havde, og så kunne jeg også komme af med noget af mit ragelse :)

Den virker indtil videre ret imponerende, den lille fyr.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 25/03-11 12:55 
Min venter også i Gamestop ... liiiiige så snart jeg har fyraften... :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/03-11 15:15 
Amazonen numser i det.

"Amazon UK says “thousands” of 3DS consoles sent to customers, others accuse it of delivery flub-up"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-11 15:16 
Beano>
Min konsol står nu som dispatching soon på amaronen...

Samme hér så den bliver forhåbentlig sendt over weekenden. De plejer at være flinke til at sende ting om Søndagen, har jeg lagt mærke til.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-11 17:24, rettet 25/03-11 17:27 
Hvilke titler ser i frem til? Jeg synes det er meget lidt spændende indtil videre.

Umiddelbart skal jeg have Steel Diver, og øhmm... måske Pilot Wings, Professor Layton og så selvfølgelig Ocarina.

EDIT: Og nok også Kid Icarus.

EDIT 2: Og så ser Rodea da for øvrigt ret interessant ud...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 25/03-11 17:57, rettet 25/03-11 17:57 
Jeg fik fat på en billig 3DS på eBay men der var ikke manual med - er i tvivl om den er sat korrekt op?

Nintendo 3DS annonceret
millenniummillenniumSkrevet 25/03-11 18:57 
Har min.

Imponerende lille tingest. Så er weekenden i hus.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/03-11 19:22 
Så har amatørzone shipped min konsol også :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-11 19:49 
Det har de dælen-duskemig også med min konsol :)
GreaseballGreaseballSkrevet 26/03-11 01:52 
millennium>
Har min.

Imponerende lille tingest. Så er weekenden i hus.

Har også min. Detsvære var de udgået af Rayman 3D(de 3 andre de havde med i tilbudet er nogen der sage mig noget, men har fået lov til at hente Rayman når de kommer til de 100kr.)

Men fik da købt RigeRacer med.. DANM! Det sjovt :D
3of193of19Skrevet 26/03-11 05:19 
Min er på vej fra VGPlus. Sidst set i Leipzig her til tidlig lørdag morgen, så den dukker op på mandag.
Arbejdsweekend alligevel OG jeg mangler stadig 5 slutninger i 9 Hours 9 Persons 9 Doors. Damn et fedt spil.
BeanoBeanoSkrevet 26/03-11 21:27 
Vedr. 3DS friendkoder... virker det helt som på Wii eller er det forbedret så en indtastet kode medfører en friend-request i den ande ende eller lign?
HulleHulleSkrevet 26/03-11 21:46 
Man skal begge indtaste koden :(
Men heldigvis er det en engangs forestilling. Alle spil følger maskinen, så man ikke længere skal taste for dem også. Det var også en tand for tåbeligt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 26/03-11 21:54 
Ok tak - havde håbet der var bare en smule smartere end på Wii :P
millenniummillenniumSkrevet 27/03-11 00:29 
Kan ikke lade være med at tænke: Ingen af launch-titler er Nintendo brands.

Ingen Mario, Luigi eller Mario Kart. - Mon ikke Nintendo har noget fabelagtigt i pipeline, men holder på guldet, så længe som muligt, for at forlænge 3DS'ens wow-faktor. :)
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 09:34, rettet 27/03-11 09:38 
Det rationale forstår jeg ikke. Havde Nintendo et Super Mario, Metroid, Donkey Kong, Starfox eller Zelda klar, smed de det selvfølgelig afsted, for at sikre maskinen en så god launch som muligt.

Jeg tror nærmere fraværet af Nintendos store titler skyldes at konsollen oprindeligt slet ikke skulle have været ude endnu. Husk på hvordan konsollen blev annonceret - en kort meddelelse, på den japanske hjemmeside, der mere virkede som et internt memo, end noget officielt. Umiddelbart synes jeg at man kan mærke at konsollen ikke er helt klar. Ingen internet, ingen digital download, ingen overførsel af dsiware, og min konsol er allerede brudt sammen to gange - det har jeg aldrig oplevet med en Nintendo konsol.

Med det sagt, så håber jeg da, at der snart kommer en spændende annoncering :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 27/03-11 10:11 
Tjo, N64 blev lanceret sammen med Mario 64. Gamecube sammen med Luigi's' Mansion (men Mario Sunshine kom først senere). Wii blev lanceret sammen med Twilight Princess, og først senere kom Mario Galaxy. Nintendo DS ejere fik dog lov til at vente længe på New Mario Bros.

Jeg hælder mest til, at Nintendo strategier er overordenligt gennemtænkte.

Og min 3DS er ikke brudt ned, så meget som én gang. :)
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 10:18, rettet 27/03-11 12:19 
millennium>
Jeg hælder mest til, at Nintendo strategier er overordenligt gennemtænkte.

Så langt er vi enige, men at der er lighedstegn mellem dette, og at de holder en annoncering af en kæmpe titel tilbage til lige efter launch, og at der ikke kan ske fejl, kan jeg ikke strække mig til :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/03-11 10:47, rettet 27/03-11 10:49 
@Echelon VI: Er helt enig i det du skriver. Nintendo har selvfølgeligt ikke en Mario eller Zelda liggende klar i skuffen som de bare holder tilbage for at "trække en wow-effekt". Giver ikke rigtigt mening med den svage launch linieup som 3DS har og de systemfeatures (3DSWare, webbrowser, transfer, etc. ) der slet ikke er klar endnu. Hvis da havde guldet klar, var der blevet sendt noget af det på på gaden med maskinen. Titlerne er bare ikke klar og Nintendo har åbenbart valgt ikke at udskyde lancering af hardware til toptitlerne er klar - maskinen sælger jo alligevel og på den måde var strategien jo god nok ;)

3DS's launch lineup er dog heller blottet for Nintendo franchises - både Nintendogs og Pilotwings er Nintendo's egne :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 12:20 
Præcis. Det første Nintendogs var, så vidt jeg husker, en salgsmæssigt stor succes.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 12:50 


Kotaku gennemgår Launchspil
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 27/03-11 12:59 
Ghost Recon: Shadow Wars lyder meget godt. Designeren har også haft en del succes med genren tidligere:
http://en.wikipedia.org/wiki/Julian_Gollop
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 13:08 
Jeg købte spillet sammen med konsollen, og kan kun anbefale det :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Captain NCaptain NSkrevet 27/03-11 15:06 
Jeg har lidt blandede følelser om denne nye maskine.
Grafikken er uden tvivl blevet bedre siden den gamle DS men syntes ikke at spil som PilotWings ligefrem får en til at gispe efter vejret eller noget.

3Den syntes jeg meget kort sagt.. Ikke virker. Jo den kan skabe to billeder på hver side af øjet og hvis man sidder fuldstændig stille med et fast blik og finder en sweet spot så kan man måske se en lille smule 3D og selv der er det ikke så iøjnfaldende.
Det meste af tiden følte jeg mest bare mine øjne var møg irriteret over det slørede billede på skærmen.
3D eller ej, det er ret utænkeligt at man under nogen som helst spil skal kunne sidde så stille.
Hvis jeg skal være helt ærlig så ville jeg næsten hellere bare havde foretrukket de åndsvage briller i forhold til det her.
Det lyder måske lidt hårdt, men for mig at se er det her ikke mere 3D end de der holo kort man kunne få over alt i 90erne som skiftede billede når man drejede dem.

Udover det syntes jeg overhoved ikke konsollen har været klar til markedet.
Der har ikke været nogle særlig stærke launch titler efter min mening og udover det er alle de funktioner som burde være standard, overhoved ikke klar endnu, som Internet browseren og 3DS store.
Hvorfor pokker ventede de ikke bare 1 eller 2 måneder til de havde det hele parat. Det svare til at have en DVD optager der ikke kan bruge DVDer uden en firmware opdatering som man kan downloade efter 2 måneder.

PilotWings var det spil som jeg valgte sammen med min 3DS. Det er som sådan et fint lille spil men syntes at kontrolsne er lidt for skrøbelige og så hader jeg at ens landinger er en del af alle missionerne, da det altid er der det går galt.
Og så er det lidt tamt at hele world mappen jo bare er copy-pasted fra Wii-Fit og Wii Sport Resort (som også havde en flyve del)
Føler mig måske ikke ligefrem snydt over det men de kunne sgu godt havde puttet et eller andet nyt på øen eller lavet en ekstra en.
Foretrækker stadig N64 versionen.
3Den havde jeg stort set slået fra hele tiden da den udelukkende var distraherende.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Zzap!Zzap!Skrevet 27/03-11 15:37 
Jeg tror det muligvis kan have noget at gøre med om man har en lille synsfejl som ikke er blevet erkendt, hvis man har så store problemer med at fange 3den uden skygger. Eller også at man ubevist sidder mere uroligt end personer der ikke har problemer.
Born to kill space
HulleHulleSkrevet 27/03-11 15:58, rettet 27/03-11 17:48 
Som Zzap siger, så kan det være at dit syn er problemet.. Jeg har erfaring både med kontaktlinser og med/uden briller.
Med kontaktlinser ser jeg dobbelt. Så de er no-go til 3D.
Uden briller er der ikke specielt meget dybde i 3D effekten (selvom jeg er nærsynet)
Med briller ser det til gengæld væsentligt bedre ud og med bedre dybde i billedet.
Ingen af løsningerne retter dog min enorme bygningsfejl på det ene øje, men jeg kan alligevel godt se 3D.

Jeg syntes ikke at 'sweet spot' er så slem som du nævner.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 16:17, rettet 27/03-11 17:06 
Nu har jeg kun leget med Ghost Recon og de indbyggede spil, men jeg synes nu at 3D'en virker meget godt. Givet, der skal ikke meget til, inden skærmen flipper ud, men jeg synes det er ret nemt at fastholde boblen. Dybden er desuden også fin, selvom jeg ikke personligt har haft et wauw-øjeblik endnu.

Helt derudover er jeg enig, maskinen er ikke færdigbagt...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-11 17:11 
Er det forøvrigt ikke muligt at sende beskeder til ens venner?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 27/03-11 21:24 
Hulle>
Som Zzap siger, så kan det være at dit syn er problemet.. Jeg har erfaring både med kontaktlinser og med/uden briller.
Med kontaktlinser ser jeg dobbelt. Så de er no-go til 3D.
Uden briller er der ikke specielt meget dybde i 3D effekten (selvom jeg er nærsynet)
Med briller ser det til gengæld væsentligt bedre ud og med bedre dybde i billedet.
Ingen af løsningerne retter dog min enorme bygningsfejl på det ene øje, men jeg kan alligevel godt se 3D.

Jeg syntes ikke at 'sweet spot' er så slem som du nævner.

Er der problemer når man bærer kontaktlinser?! Sikke noget skod...
Nå men den laser operation skulle jeg vist også have lavet for lang tid siden :D
KilroyKilroySkrevet 27/03-11 21:37 
Besynderligt nok har mine største problemer med 3D-effekten været i forbindelse med 3D-kameraerne.
Hvis objekterne er for tætte på, så bliver motivet meget spøjst.

Omvendt har jeg ikke rigtigt haft problemer med hverken Face Raiders(?) eller de to spil jeg pt. har. Når jeg har fundet sweetspottet er det ikke så svært at holde det.
Og det er til trods for at mine øjne er noget af det mest elendige i denne verden.
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/03-11 21:44 
Jeg har linser og har ikke haft nogen problemer. Både min gamle mor og svigermor tjekkede maskinen ud i går, uden problemer (bortset fra at min svigermor var ved at tabe maskinen).
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig