X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/01-11 16:16 
Jo, jeg så bare ikke listen tidligere.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-11 17:35 
Beano>

Er man tvunget til at bruge stylus i Kid Icarus?

Den bane jeg prøvede i Hamsterdam var med stylus... det var rimelig besværligt at styre med stylus, analog samt skyde med rygknap. Spillet er flot men jeg håber det er mere end en on-rail shooter. Med fare for at fornærme nogen, tænkte jeg lidt "Panzer Dragoon" mens jeg spillede det.
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 17:52 
Jeg kom til at tænke på det er Metroid Prime til DS som jeg heller ikke kunne forlige mig med pga. stylus-kontrollen.
HulleHulleSkrevet 20/01-11 20:40, rettet 20/01-11 20:40 
Metroid til DS var helt fantastisk med thumb-strap, i modsætning til hvordan det var med stylus. Det var lige så godt som at styre med mus/Wiimote.
Det er virkelig ærgerligt at Nintendo droppede at supplere thumb-strap med DS, for der er mange som ikke oplevede potentialet i det.
Kan man ikke opdrive sådan en sag et sted? Det er helt fantastisk til FPS'er.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GreaseballGreaseballSkrevet 20/01-11 22:04 
King Chaos>
Den bane jeg prøvede i Hamsterdam var med stylus... det var rimelig besværligt at styre med stylus, analog samt skyde med rygknap. Spillet er flot men jeg håber det er mere end en on-rail shooter. Med fare for at fornærme nogen, tænkte jeg lidt "Panzer Dragoon" mens jeg spillede det.

Nu er Panzer Dragoon en serie af gode spil. Så ved ikke hvem det skulle fornærme?
HulleHulleSkrevet 20/01-11 22:38 
Yeah, Panzer Dragoon er også et kompliment i min bog.

Ubisoft har bekræftet 4 launch titler til 3DS:
Splinter Cell: Chaos Theory (Remake)
Rayman 2 (Remake)
Asphalt (Iphone Remake?)
Ghost Recon (X-COM klon)

Chaos Theory og Rayman 2 har fanget min interesse. Begge anerkendte spil som jeg aldrig har fået gennemført.

Ubisoft launch titles
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-11 23:00 
Rayman 2 er nok den bedste traditionelle 3D platformer jeg har spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 20/01-11 23:20, rettet 20/01-11 23:23 
Så er spørgsmålet om Rayman 2 stadig er lige så gyldigt og spilbart i dag?

Nyt om priser:
Beano>
£219+£32 = kr 2225,- hos shopto

EURO 308 = kr 2302,- hos play, men de sender ikke den slags til DK alligevel - med mindre man fusker med adressen ;)

Game.dk har maskinen sat til 2199,-

Ved ikke om prisen er endeligt fastsat af dem
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-11 23:32 
Hulle>
Så er spørgsmålet om Rayman 2 stadig er lige så gyldigt og spilbart i dag?

Det synes jeg bestemt. Jeg spillede det næsten igennem på Dreamcast igen for nogle måneder siden. Med VGA box og widescreen ligner det en million :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-11 23:39, rettet 20/01-11 23:39 
Greaseball>
Nu er Panzer Dragoon en serie af gode spil. Så ved ikke hvem det skulle fornærme?

Ja, bestemt... eller ja, jeg synes godt om universet, monstre og scenografi, men jeg er ikke særlig vild med at det er on-rails, og hvis I er vilde med det, så vil I sikkert synes om KI :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-11 23:40 
Asphalt på 3DS er forfærdeligt...
JmogJmogSkrevet 21/01-11 00:57 
230£ hos Amazon i England inklusiv 5% moms (forskellen mellem UK og DK moms) og gratis fragt. Det giver ca. 2024kr hvilket må være den indtil videre laveste pris for en EU model.
SumezSumezSkrevet 21/01-11 08:14 
Hulle>
Metroid til DS var helt fantastisk med thumb-strap, i modsætning til hvordan det var med stylus. Det var lige så godt som at styre med mus/Wiimote.
Det er virkelig ærgerligt at Nintendo droppede at supplere thumb-strap med DS, for der er mange som ikke oplevede potentialet i det.
Kan man ikke opdrive sådan en sag et sted? Det er helt fantastisk til FPS'er.

Ja, jeg undrer mig tit over det samme! Nintendo har helt droppet thumbstrappen, og ingen spil kræver det, på trods af at Nintendo ellers lagde ud med flere spil, der brugte styringen. Det tog noget tilvænning, men derefter synes jeg også det fungerede fortræffeligt Mario 64. Men hvis det ikke kan bruges til andet end en erstatning for en analogpind, er det jo klart at det ikke er så relevant på 3DS :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/01-11 14:00 
270€ eller 2012kr med forsendelse fra Amazon.de

Link...
SumezSumezSkrevet 21/01-11 14:10 
Amazon.de lægger ikke dansk moms til, som Amazon.co.uk gør?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 21/01-11 14:25, rettet 21/01-11 14:26 
Sumez>
Ja, jeg undrer mig tit over det samme! Nintendo har helt droppet thumbstrappen

Er det ikke åbenlyst? De fleste syntes vel det var forfærdeligt og Nintendo tog konsekvensen af fejltagelsen. Og det gik svjh meget hurtigt efter launchen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 21/01-11 14:28, rettet 21/01-11 14:28 
Umiddelbart synes jeg det er langt mere behageligt at spille med thumbstrap end med stylus, og der er mindre risiko for at den bliver væk.
Den eneste reelle bagside er jo at den ikke fungerer i samspil med displayet, da man ikke kan se noget for sin tommelfinger. :) Jeg synes bestemt ikke det er åbenlyst at fjerne den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 21/01-11 14:58 
Jeg kunne også godt lide thumbstrappen til de spil det "misbrugte" touch skærmen som analogt input, som f.eks. Super Mario 64 DS. Men nu hvor der ER et analogt stick ser jeg ikke rigtig nogen grund til det mere alligevel.

Ang. moms, så plejer der ikke at komme ekstra moms på ting der sendes frs Tyskland. Har jeg ikke oplevet i hvert fald. de 2012kr er den pris jeg ser på den sidste side inden jeg bekræfter bestillingen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/01-11 15:23 
King Chaos>
Asphalt på 3DS er forfærdeligt...

Den regulære DS version var ihvertfald heller ikke noget at råbe hurra for.
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-11 17:22 
Nej, også en af mine pointer i den artikel fra eventet som jeg er ved at banke sammen. Hvorfor udgive gammel bæ på nye 3D-dåser?! Man kan frygte at der sker lidt det samme som på Wii. Ja, vi har et lorte spil hvor man skal vifte med wii-moten... så er det da klart en topsælger!
JuggernautJuggernautSkrevet 21/01-11 17:35 
Uha, det er svært at beskrive bedre end du lige har gjort. Jeg kan kun være enig, desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 21/01-11 18:10 
3of19>
Ang. moms, så plejer der ikke at komme ekstra moms på ting der sendes frs Tyskland. Har jeg ikke oplevet i hvert fald. de 2012kr er den pris jeg ser på den sidste side inden jeg bekræfter bestillingen.

Fra Tyskland i al almindelighed, nej. Men fra enhver forretning der er momsregistreret i DK, joda. Og det er Amazon.de.

Ellers ville 20€ i fragt også være liiige heftigt nok ;-). Ud af de 20€ er 6€ fragt og 14€ den moms der mangler når tysk moms er betalt og man skal op på de danske 25%.

Det ændrer selvfølgelig ikke på at det er det billigste sted at købe den.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/01-11 18:42, rettet 21/01-11 18:44 
Juggernaut>
Uha, det er svært at beskrive bedre end du lige har gjort. Jeg kan kun være enig, desværre.

Ja.. tror detsvære også den beskrivelse passer godt på Kinect og Move. Helt klart at der kommer mange fede titler som udnytter det nye. Men der F.... også mange der lige skal koge suppe på et forvejen ringe spil.

Konsolkongen>
Det synes jeg bestemt. Jeg spillede det næsten igennem på Dreamcast igen for nogle måneder siden. Med VGA box og widescreen ligner det en million :)

Og det kunstige sprog de brugte i den udgave passede så godt til Rayman universet. Har altid syns det var synd de gik over til at tale engelsk.
SumezSumezSkrevet 21/01-11 19:32 
Jmog>
Fra Tyskland i al almindelighed, nej. Men fra enhver forretning der er momsregistreret i DK, joda. Og det er Amazon.de.

Netop derfor jeg spurgte :)

Ellers ville 20€ i fragt også være liiige heftigt nok ;-). Ud af de 20€ er 6€ fragt og 14€ den moms der mangler når tysk moms er betalt og man skal op på de danske 25%.
Tak for afklaringen - så er det jo stadig det billigste sted, som du selv siger :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/01-11 19:41, rettet 21/01-11 19:44 
Shopto har lige sat deres 3DS pris ned til £200 + forsendelse.

Så lidt over 2K i danske bønner.
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-11 21:56 
Altså, den pris vi har fået fra en kilde i den danske detailhandel siger 1999,-, men jeg kan jo ikke vide om det holde.
HulleHulleSkrevet 29/01-11 17:16, rettet 29/01-11 17:18 
Gamestop har sat den til 2199,-.. Men de er generelt også lidt dyrere end deres konkurrenter.

Edit: De ord æder jeg i mig igen. Coolshop og Cdon har begge sat prisen til 2299,-.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 08/02-11 14:43, rettet 08/02-11 14:43 
Nintendo’s announced the full launch line-up of games that will launch with 3DS in the UK on March 25.

Pilotwings Resort
Nintendogs + Cats: Golden Retriever & New Friends
Nintendogs + Cats: French Bulldog & New Friends
Nintendogs + Cats: Toy Poodle & New Friends
Super Street Fighter IV: 3D Edition
The Sims 3
PES 2011 3D – Pro Evolution Soccer
LEGO Star Wars III: The Clone Wars
Ridge Racer 3D
Super Monkey Ball 3D
Samurai Warriors: Chronicles
Asphalt 3D
Tom Clancy’s Ghost Recon: Shadow Wars
Tom Clancy’s Splinter Cell 3D
Rayman 3D


Kilde
KilroyKilroySkrevet 08/02-11 15:50 
Det var rigtig nok en forholdsvis sløv lineup, ville jeg sige.
For mit vedkommende, i hvert fald, er der ikke noget jeg ville købe en maskine for.

Selvom jeg altid gerne ser nærmere på noget Splinter Cell, så ville jeg ikke købe maskinen for dét, heller ikke Pilotwings.

Oh well, så føler jeg mig ikke tvunget til at gå ud og bruge for mange penge på den maskine lige med det første :)
Kilroy Was Here
happyEDhappyEDSkrevet 08/02-11 16:30 
Jeg plejer at være helt klar på nintendos håndholdte.. men ja 3DS har slet ikke fanget mig på nogen måde.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WikzoWikzoSkrevet 08/02-11 18:07 
Til sammenligning blev Nintendo DS vanilla lanceret med følgende titler i Europa:

Asphalt Urban GT (Ubisoft)
Mr. Driller: Drill Spirits (Namco)
Ping Pals (THQ)
Pokémon Dash (Nintendo)
Polarium (Nintendo)
Project Rub (aka Feel the Magic: XY/XX) (Sega)
Rayman DS (Ubisoft)
Robots (VU Games)
Spider-Man 2 (Activision)
Sprung (Ubisoft)
Super Mario 64 DS (Nintendo)
Tiger Woods PGA Tour (Electronic Arts)
The Urbz: Sims in the City (Electronic Arts)
WarioWare: Touched! (Nintendo)
Zoo Keeper (Ignition)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-11 18:40 
Jeg har ikke noget problem med fortsættelser og remakes sådan inden for launchvinduet af 3DS. Jeg kan sagtens se potentialet i konsollen og er sikker på at der nok skal komme en killer app på et eller andet tidspunkt.... Jeg mener, det er jo ikke Kinect :D
HulleHulleSkrevet 08/02-11 18:56 
Jeg syntes det er en potentielt fed lineup til 3DS, langt bedre end den DS lancerede med i sin tid.
Men jeg venter stadig på anmeldelser for at afgøre hvilke titler jeg skal købe. Kun SSFIV 3D er 100% sikker lige nu.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-11 01:28, rettet 01/03-11 01:34 
Da opløsningen er større på en 3DS end den originale DS, strækker den som standard billedet på ældre DS spil, men det er muligt at starte op i en 1:1 mode også.

http://tinycartridge.com/post/3547699280/nintendo-3dss-1-1-display-mode-for-older-ds
SumezSumezSkrevet 01/03-11 10:22 
Umiddelbart ser det ud som om den opskalerer billedet ganske pænt. Forhåbentlig ganske udholdeligt for 3D-spil, mens jeg formoder at 2D-spil helst skal ses i 1:1 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/03-11 11:21 
Den slags skal ses i bevægelse - svært at vurdere udfra et par fotos :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-11 11:39 
Jeg tror at 2D spil til 3DS'en er skaleret til dens display... Er ikke engang sikker på at det er nogen man kan støvle op i 1:1 mode som med originale DS spil.
BeanoBeanoSkrevet 01/03-11 12:00, rettet 01/03-11 12:02 
Det siger jo sig selv - at 2D 3DS spil er 1:1 på 3DS' display :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/03-11 12:16 
...men med 1D er det så i sagens natur kun ½:1
BeanoBeanoSkrevet 01/03-11 12:18 
Sidder du nu igen og drikker om formiddagen ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/03-11 15:03, rettet 01/03-11 15:04 
Ecu gamer har anmeldt 3DS, så der er nok anmelder 3DSer på vej til os alle sammen nu :D

http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-27-european-nintendo-3ds-reviewed
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/03-11 16:07 
Beano>
Sidder du nu igen og drikker om formiddagen ;)

du och jag Alfred
HulleHulleSkrevet 02/03-11 17:28 
Eurogamer har anmeldt tre launch spil:

Ridge Racer
Pilot Wings Resort
Super Street Fighter IV 3D

Alle tre får karakteren 8/10.. Ikke dårligt af tre spil som er klar på udgivelsesdagen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 03/03-11 09:13 
Nej men forstår ikke det attaktive i Ridge Racer og SSF4 når man allerede har de fulde versioner af spillene. Pilot Wings er dog et must :)

Nintendo har desuden annonceret at et helt nyt Super Mario spil er under udvikling til 3DS. Ikke meget info endnu, men mere vil komme på E3.

Et par billeder:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/3/4/5/7/8/ss_preview_mariopics.jpg.jpg?slideshow=true

Nintendo announces Super Mario 3DS
SumezSumezSkrevet 03/03-11 09:22, rettet 03/03-11 09:23 
Hvorfor er 3DS-udgaverne af de spil du nævner ikke "fulde"?
Altså personligt foretrækker jeg også at spille med en ordentlig controller, men det er vel en anden side af sagen.


Det der Mariospil ser virkelig dejligt old school fornøjeligt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/03-11 09:31 
Sumez>
Hvorfor er 3DS-udgaverne af de spil du nævner ikke "fulde"?

Jeg skulle have skrevet "fulde" (med anførselstegn) eller "originale" - men du ved nok hvad jeg mener :)
Mht. SSF4 er kontrollen også en stor grund til jeg ikke kan se ideen med 3DS udgaven hvis man allerede har det til PS3/360.

PS: Hvorfor virker quote funktionen ikke længere ordenligt?
ChronoChronoSkrevet 03/03-11 16:57 
Jeg har prøvet Pilotwings :-D

3D-effekten er bedre end jeg troede. Analog-controlleren er også overbevisende. Er mere vild med maskinen nu end jeg var før. Synes dog stadig den er for dyr...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HulleHulleSkrevet 03/03-11 17:19 
Prøvede du det til GDC? Hvad er dit indtryk af spillet?

I der hele taget syntes jeg at 3D effekten bliver rost rigtig meget på 3DS, af de som har prøvet den. Der har været en kritisk artikel, linket et sted her i tråden, men ellers får det i pressen, generelt thumbs.
Glæder mig til at opleve det selv.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 04/03-11 01:06 
Jep, GDC. Jeg har ikke spillet det nok til at kunne sige så meget om det. 3D-effekten er god, men spillet virker på den anden side også godt når 3D skrues ned.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 04/03-11 09:52 
Nåja, jeg prøvede også LEGO Star Wars og Kid Icarus. Sidstnævnte skuffede mig med besværlig styring - men jeg spillede også kun højst 5 minutter.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
1'351 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig