X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo 3DS annonceret


Svar
3of193of19Skrevet 23/03-10 12:06 
Nintendo har annonceret opfølgeren til Nintendo DS med projektnavnet Nintendo 3DS. Maskinen kan vise 3d effekter uden brug af specielle briller.
Spillet Hidden 3d Pictures til DSi giver allerede in vis 3d effekt, om 3DS baserer på denne teknik vides ikke endnu.
http://www.... Se hele indlægget


Gamefront.de
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 31/08-13 13:17 
Jeg har bestilt een :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-13 13:42, rettet 31/08-13 13:42 
3of19>
Ingen grund til at holde hårdt fast i maskinen. I position 1 er maskinen perfekt afbalanceret og ved position 2 støtter pegefingrene en smule.

Det gir slet ingen mening for mig hvorfor de vælger at lave noget man skal holde markant anderledes på end en normal controller på en konsol. Jeg bryder mig ikke om at man skal sidde og stritte med udstrakte fingre (som heller ikke er behageligt) for at kunne holde på den uden at få virkelig ondt i tommelfingrene. Desuden er maskinen ikke billig, så når man holder på denne måde er der ydermere større fare for at man taber den.

PSP'en var heller ikke perfekt, også her fik jeg virkelig ondt i fingeren af at bruge analogen, men til gengæld fungerede resten af knapperne perfekt. Vita gav en lille smule ubehag efter længere tids brug med analogerne, men det er stadig den klar bedste løsning. Ærgerligt at der så ikke findes andet end Gravity Rush og dårlige PS3 ports på den :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-13 13:49 
Beano>
Måske skulle man give denne løsning en chance:

http://www.ebay.co.uk/itm/400363142498

Jeg havde en lign. dims til min alm. 3DS som fungerede fortræffelig. Til kr 45,- er det en lille risiko.

Tror også jeg bestiller sådan en. Hvis Circle Pad pro for helvede bare var symetrisk (altså ragede lige langt til begge sider) så kunne det sikker ha' været en fin løsning også.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/08-13 13:59 
Fandt en video anmeldelse...

http://youtu.be/B2MkPGrImwc
slk486slk486Skrevet 31/08-13 14:03 
Lækkert nok med en flipstand, selvom den er lidt lav.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-13 14:10 
Jeg tror den er lavet for at den kan holdes helt vandret som maskinen hvis den ligger på et bord. Ser ikke helt skidt ud, men jeg tvivler meget på at den løser problemet helt med ondt i tommelfingeren når man bruger analogen. Den burde være bredere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 31/08-13 14:50, rettet 31/08-13 14:51 
Konsolkongen>
Ærgerligt at der så ikke findes andet end Gravity Rush og dårlige PS3 ports på den :(

Sikke da noget sludder. Udover at stort set alle de spil, der findes på både PS3 og Vita, er fremragende udgaver på Vita, så er der da masser af titler, som kun er til maskinen, som er rigtig gode:

Wipeout 2048 (nok det bedste i serien)
AC: Liberation
Little Big Planet Vita (det bedste i serien)
Sound Shapes
Lumines
Velocity Ultra
Super Stardust Delta (det bedste OG det flotteste i serien)
Unit 13
Og mange andre. Ovenstående er blot de eksklusive titler som jeg selv har.

Af dem der findes på begge maskiner, så er Vita-udgaverne af følgende teknisk fremragende:
Hotline Miami (Præcis lige så flot og fungerer fremragende på en håndholdt)
Rayman Origins (pga skærmen vil jeg mene det er en endnu bedre oplevelse på Vita)
Jet Set Radio (igen, endnu flottere end på dit TV)
Strangers Wrath HD (skåret ned til 30fps men det kører stabilt og er et rigtig god spil)
Motorstorm RC (stort set identisk med PS3 versionen)
Zen Pinball 2 (lige så flot som på PS3)
Blazblue Ex (det ser fantastisk ud på den skærm)
Spelunky (identisk med PS3 og ser genialt godt ud på Vitaens skærm)
Steet Fighter 4
Playstation Allstars Battle Royale
Thomas Was Alone
Guacamelee
Dead or Alive 5 Plus
Disgaea 3
F1 2011
Metal Gear HD Collection
Persona 4
Sly Cooper: Thieves in Time
Dragon's Crown
Virtua Tennis 4

Og mange andre. Det med at Vita ingen gode spil har holder jo slet ikke at sige i dag. At sige der ingen teknisk kompetente ports er, holder endnu mindre. Og om spil x findes på en anden platform er da bedøvende ligegyldigt. Det bliver spillene ikke dårligere af.
NaieraNaieraSkrevet 31/08-13 15:11 
Du har fremført argumentet her og på GeekCulture, men min umiddelbare reaktion forbliver altså også, at Vita'en i DEN grad mangler gode spil. Man kan ikke spille fighters ordentligt uden et stick, og da slet ikke på sådan et d-pad som Vita'en har, så de er ubrugelige. Disgaea og Persona er remakes. Så er der lige pludselig ikke så mange spil tilbage, og da slet ikke gode spil. De eneste af mine Vita-spil jeg har brugt mere end et par minutter på er Motorstorm RC (kan også spilles på PS3), Ragnarok Odyssey og Dungeon Hunter: Alliance. Sidstnævnte er ikke specielt godt. Disgaea bestemte jeg mig for at spille på PS3 i stedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/08-13 15:28, rettet 31/08-13 15:29 
Jmog>
Og mange andre. Det med at Vita ingen gode spil har holder jo slet ikke at sige i dag. At sige der ingen teknisk kompetente ports er, holder endnu mindre. Og om spil x findes på en anden platform er da bedøvende ligegyldigt. Det bliver spillene ikke dårligere af.

Jo når jeg kan spille de samme spil på min PS3, i bedre udgaver og generelt foretrækker stationære konsoller over håndholdte, så er der virkelig ikke noget at komme efter på Vita. De spil du nævner af eksklusive siger mig virkelig ikke noget.

Konsollen har virkelig masser af potentiale, men de bruger den som en nedskaleret PS3. Lige om lidt kommer Borderlands 2 til maskinen, jamen hurra, det har jeg allerede til PS3 og det er ikke engang et godt spil. Faktisk aner jeg ikke hvad der ellers er på vej til den. Der hvor det rykker er med download titler og indie halløjet, men igen går mange titler igen fra PS3 og jeg bryder mig ikke om digital distribution af spil så det er ikke noget jeg kommer til at støtte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/09-13 00:31 
Jmog>
Sikke da noget sludder. Udover at stort set alle de spil, der findes på både PS3 og Vita, er fremragende udgaver på Vita, så er der da masser af titler, som kun er til maskinen, som er rigtig gode:
AC: Liberation

Det spil hører ingen steder hjemme på den liste. Det er en møg forkølet udgave af AC3 der udover at have faderens fejl og mangler også er teknisk underernæret.

Vita mangler uomtvisteligt gode eksklusivtitler. Det begynder at hjælpe på det med indie-udgivelserne, men langt det meste af hvad der er godt kan spilles på andre platforme og er små produktioner eller ports.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-13 02:16 
Hvis man er på udkig efter at få noget StreetPass action, så er her et kort over Relay Hotspots

http://www.nintendo.co.uk/Nintendo-3DS/Download-Content/Hotspot-Finder/Hotspot-Finder-116574.html
3of193of19Skrevet 08/09-13 02:44 
Ser ud til man skal til elGiganten i DK
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/09-13 02:53 
ElGiraffen er også den nærmeste for mig... Må få købt mig den 3DS så jeg kan hænge ud foran butikken!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-13 12:27 
Beano>
Måske skulle man give denne løsning en chance:

http://www.ebay.co.uk/itm/400363142498

Jeg havde en lign. dims til min alm. 3DS som fungerede fortræffelig. Til kr 45,- er det en lille risiko.

Modtog min i dag og blev først irriteret over at den ene af væggene der skal holde bagsiden var brækket af. Det viste sig dog at være til mit held da grippet er næsten umuligt at få af igen. Det går ind og bider fast i de huller der er på bagsiden af maskinen. I videoen har han nemt ved at få lortet af igen, men det havde jeg bestemt ikke. Jeg måtte vride så meget at jeg var alvorligt bange for at maskinen tog skade. Til sidst måtte jeg stikke en lille skruetrækker ned imellem for at vride lortet af. Det resulterede i nogle meget små skrammer (heldigvis mindre end jeg frygtede). Lortet kom af til sidst og maskinen havde heldigvis ikke taget skade. Grippet befinder sig nu på bunden af min skraldespand.

Jeg overvejer faktisk Circle pad pro, selvom det ikke er kønt og det desværre ikke vil hjælpe i analog-siden så vil den ekstra bredde i højre side i hvert fald hjælper der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/09-13 12:32 
Men hvordan var ergonomien da den sad på?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-13 12:39 
Lidt bedre. Stadig ikke perfekt når man brugte analogen. L og R triggers var et problem som han også siger i videoen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09-13 10:03 
Fik min i går og syntes den er helt ok til prisen. Sidder godt fast, nemmere at håndtere kontrollen og triggers er stadig til at komme til for mig. Dog svært at få den af igen - men med lidt forsigtighed og et tyndt stykke plastik, går det uden at skade konsollen. Man kan måske slibe de to små tænder lidt ned med fint sandpapir hvis man syntes den skal være nemmere at tage af.
SumezSumezSkrevet 11/09-13 11:13 
Darkbeat>
Hvis man er på udkig efter at få noget StreetPass action, så er her et kort over Relay Hotspots

http://www.nintendo.co.uk/Nintendo-3DS/Download-Content/Hotspot-Finder/Hotspot-Finder-116574.html

Så skal der drikkes Baresso!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/09-13 09:14 
Prøv at tjekke Airace i 3DS shoppen. Det er hurtigt. Meget hurtigt!

Airace review
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/10-13 11:44 
2 nye 3DS modeller annonceret, henholdsvis Luigi og Zelda inspirerede.

Nintendo 3DS annonceret
Nintendo 3DS annonceret

Kilde
HankyHankySkrevet 15/10-13 12:06 
Full Game Download >.<
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 15/10-13 12:32 
^ Så hellere bare en 3DS uden spil, som den øverste..
j/k
millenniummillenniumSkrevet 15/10-13 12:32 
Zelda udgaven er sej. Men jeg ville stadig hellere have en ren hvid. (Det er alderen).
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 15/10-13 14:01, rettet 15/10-13 16:20 
Åh for fanden, den Zelda 3DS :/ Must resist! Iøvrigt får man vist en lille skattekiste med, hvis man pre-order LBW hos game.co.uk.

Nintendo 3DS annonceret
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/10-13 17:02 
Sødt men kan ikke se det nævnt på siden?
SonicSonicSkrevet 15/10-13 18:44, rettet 15/10-13 18:47 
Nope, så det på gaf, så det kommer nok på siden senere.
Det kommer fra et italiensk wii site, og nintendo har smidt et vine på nettet tidligere.

Nintendo 3DS annonceret
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 18/10-13 11:56, rettet 18/10-13 12:27 
Nå, men det var så her jeg ville poste den samler pakke af LBW. 100 spir dyrere end en almindelig pakke hos amazon.

Nintendo 3DS annonceret

Zelda pakke
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/10-13 12:11, rettet 18/10-13 12:12 
Wow. Det cover giver mig virkelig et vibe, jeg ikke har oplevet siden Link's Awakening! Flot, farverigt, eventyragtigt! Det her er jo Link som han skal se ud, kunne de ikke overveje at gå tilbage til det design i de store 3D/konsol-titler også? :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/10-13 12:23 
"Artwork not final" .... de kan stadig nå at lave det mosgrønt, gråt og kedeligt :)
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 18/10-13 12:25, rettet 18/10-13 12:26 
Jeg har bestilt svinet, alene pga. den A0 glossy poster der følger med. Den slags koster normalt kassen, og er vel nærmest ikke til at skaffe. Hit siger jeg bare.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/10-13 12:31 
millennium>
"Artwork not final" .... de kan stadig nå at lave det mosgrønt, gråt og kedeligt :)

Layoutmæssigt er den ikke super-professionel at se på, så det er nok kun et mockup, men satser på at selve artworket er som det skal være :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/10-13 12:34 
Game har iøvrigt udmeldt at de IKKE får special kiste edition.
j/k
SonicSonicSkrevet 18/10-13 12:36 
Det var vist igår de sagde noget i den dur. Nok fordi, at de nu har denne edition istedet for?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 18/10-13 12:36 
Så er det virkelig fjollet at skrive GAME på den :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/10-13 12:43, rettet 18/10-13 12:49 
Ja, det ser ganske vist ud til de har en anden LE i stedet - vi tager bare den så :)

Kan iøvrigt nævne at man ved preorder - med det samme - får en activation code til Links Awakening DX...
j/k
SonicSonicSkrevet 18/10-13 12:51 
Jep, og man kan af denne grund ikke annullere sin pre-order, bare som heads up.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 18/10-13 12:59, rettet 18/10-13 13:00 
Du kan da altid annullere en preorder. Det er ikke noget Game kan bestemme.
j/k
3of193of19Skrevet 18/10-13 12:59 
hmm, damn, hvorfor at Nintendo USA sådan nogle sløve padder når det kommer til Limited Editions?!
JmogJmogSkrevet 18/10-13 17:16 
slk486>
Du kan da altid annullere en preorder. Det er ikke noget Game kan bestemme.

Jo, når produktet er en pakkeløsning indeholdende engangsitems såsom downloadkoder, så er købet bindende ved modtagelse af disse.

Hvilket da også er helt fair. Ellers ville folk jo bare afbestille for at få et gratis spil.
slk486slk486Skrevet 18/10-13 18:43 
Det er altså ikke korrekt. Indenfor EU kan du altid annullere online køb i op til 7 dage efter modtagelse. Uden grund. At Game vælger at sende en download kode med det samme, er deres eget problem, men du må naturligvis ikke bruge den, hvis koden er en del af købet.
j/k
JmogJmogSkrevet 18/10-13 18:57 
Men hvordan beviser man, at koden er ubrugt?
slk486slk486Skrevet 18/10-13 18:58, rettet 18/10-13 19:10 
Mon ikke de kan slå det op? Jeg har ikke tænkt mig at sætte det til prøve, jeg pointerer bare at Game ikke kan tilsidesætte EU reglerne for online salg, ved at sende en download kode up front :)

Edit: Jeg kan se på kvitteringen, at DX koden faktisk står for sig selv, så man får nok bare lov at betale de £5.39 den åbenbart normalt koster.
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/10-13 23:46 
Åh Japan :D

http://www.siliconera.com/2013/10/20/game-sold-200000-copies-japan-may-never-understand/
BeanoBeanoSkrevet 30/10-13 16:51 
"Sonic, Ecco, Shinobi getting new 3D Classics re-makes"

http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-30-sonic-ecco-shinobi-getting-new-3d-classics-re-makes

3D Space Harrier, 3D Super Hang-On - 11/28/2013
3D Sonic The Hedgehog, 3D Altered Beast - 12/5/2013
3D Ecco the Dolphin™, 3D Galaxy Force II - 12/12/2013
3D Shinobi III, 3D Streets of Rage - 12/19/2013
millenniummillenniumSkrevet 30/10-13 19:29 
Niiiiize! Bortset fra at Altered Beast stadig er et komplet overrated spil.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/10-13 20:12 
Kunne blive fristet af Space Harrier med 3D :)
3of193of19Skrevet 31/10-13 02:08 
Det er da også på tide de kommer. Space Harrier kom på JP eShop sidste år allerede.
SonicSonicSkrevet 31/10-13 15:32 
Så lige dette på gaf;

So I go to try Link Between Worlds and walk away mind blown. All my suspicion, my doubt, gone. The game is beautiful. In 3D, the frame rate never dipped below 60. It ran like a charm. The controls were tight, the wall mechanics were pretty fun and the 3D is worth keeping on.

It was fun. There was a Field and Dungeon demo, with Link jumping out of your screen pretty often. So good. 60fps/3D is the way to go. I'm totally onboard with it, despite all fears.

Those doubting Zelda, don't, I originally despised the look of it, upon seeing and playing it in motion, it's pretty damn incredible.

-

Well, det er dælme godt at høre, for jeg er selv en af dem, der ikke rigtigt ved med stilen der bliver brugt i spillet. Nu glæder jeg mig bare endnu mere :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 31/10-13 15:46 
Hmmm endnu en 3DS preorder? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 31/10-13 18:32 
Jeg overvejer at købe den special edition guld 3DS XL bare for det her...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
1'351 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig