X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Greed Corp


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/03-10 11:12 
Jeg er lige gået i gang med dette XBLA spil, og som en der har spillet en del RTS igennem tiden (men stadig får mega stryg i SC2 beta), så må jeg sige at jeg er meget imponeret.

Det er lidt som en blanding af RTS og Settlers.

Spillet foregår på sekskantede "brikker", som man høster for at tjene penge.
Hver brik kan have forskellige højder, og for hver høst synker brikken lidt, for til sidst at forsvinde helt.
Det giver spillet en faktor ift. tid og ressourceplanlægning, fordi man er nødt til at sørge for at både tjene penge og have noget land at stå på.

Og samtidig er spillet også meget aggressivt, og man er hurtigt tvunget til at angribe/forsvare sig.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 26/03-10 08:34, rettet 26/03-10 08:34 
Lyder ikke helt skidt - er der både singleplayer og multiplayer modes?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/03-10 08:43 
Jeg har ikke prøvet andet end single endnu, men der står på hjemmesiden:

Friendly and ranked 2, 3, and 4-player battles spread across 36 unlockable maps, supporting optional voice chat

Further customize matches with any combination of local, online, and computer players (three difficulty levels)

Så mon ikke det kan lade sig gøre :-)

Greed Corp
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 26/03-10 08:47 
Ok, jeg må få prøvet demoen i weekenden så :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig