X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamester Arcade stick


Svar
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:21 
Har nu modtaget det.
Den virker PERFEKT med mame. (KTC ;))

Den er et rigtigt godt arcade stick, 2 forskellige stick, et med rundt og et med ovalt hoved.

11 knapper hvoraf de 8 er dem man kender fra den alm. controller, derudover er der 3 knapper mere, den ene er programmerings knappe til at programemre op til 32!! knap kombinationer til hver af de 2 andre.

Knapperne er fornuftigt placeret på sticket, og det virker som om sticket er solidt.

Størrelse på det er perfekt, det er ca. halvt så stort som et orig. DC arcade stick eller PS2 Namco stick.

Den vejer heller ikke så meget som både Sega´s og Namco´s.

Så til alle der har overvejet det, kan jeg godt anbefale at købe det om så det er til Xbox spil eller Mame.

Link...
RJKRJKSkrevet 07/07-03 16:24 
Analoge knapper? Hvordan er de?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 16:34, rettet 07/07-03 16:36 
Er det ikke en GOD ting, når et stick har størrelse som et Namco eller et DC stick?

For mig ser det helt klart ud som om der er for lidt at "holde ved", på det stick.

Men OK, prisen er jo helt fin, ser det ud til...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 07/07-03 16:34 
Ja, så kunne det godt være man snart skulle tage sig sammen til at få investeret i sådan en fætter. Nu har jeg jo både alm. controller, controller s, lyspistol og tekki-controller, så det er vel ved at være på tide ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:36 
Jep, analoge knapper.

Knapperne er faktisk rigtigt gode:)

Lille minus er at det er klik-switches i det.

Glemte lige at nævne force feedback, og memorycard slot i det også. :)
NaieraNaieraSkrevet 07/07-03 16:36 
Klik-switches?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:41, rettet 07/07-03 16:44 
Havde lidt samme opfattelse da jeg først så det, på billedet ser det jo lige så stort ud som et DC eller Namco stick, men størrelsen passer faktisk fint, når man sidder med det på skødet , også når man sidder med det på bordet foran en , er det faktisk okay.

Det står RIGTIGT godt fast, pga. de gummi knopper der er monteret i bunden af det.

Når kæresten kommer hjem , kan jeg tage et billede af det, sammenlignet med et Xbox cover eller sådan noget, for at vise den faktiske størrelse på det.

( Edit: Hun render konstant rundt med Digital kameraet nemlig)
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:46 
Naiera >
Klik-switches?

Måske forkert udtrykt.

Har klik funtioner i knapper og retninger i joysticket.
Bryder mig ikke så meget om lyden igennem længere tid.
Men det er nogenlunde som i DC joysticket.
Bare knapperne også har lyden hvis man trykker dem helt ned.
Dette er dog ikke nødvendigt når man spiller med det.
RJKRJKSkrevet 07/07-03 16:48, rettet 07/07-03 16:49 
Micro-switches er den rigtige betegnelse. Og de er for lækre :)

Personligt forstår jeg ikke, at man har analoge knapper på et arcadestick. Men hvis der også er micro-switches i, er det vel fint.

Må lige lege med KTC's, for det kan jo ikke vare længe, inden han køber ét... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 16:51 
Nej, regner jeg heller ikke med. ;)
For det er faktisk MEGET positivt indtryk, jeg har fået af det.
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 17:34 
Hvordan var forsendelsen? Hvad bliver det f.eks. alt i alt hvis jeg skal have 2 stk?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 17:52, rettet 07/07-03 17:52 
Aner det ikke, fandt en i Danmark der ville sælge det.
KTCKTCSkrevet 08/07-03 00:25 
Microswitches = yieeehar :)

Under alle omstændigheder synes jeg vi bør købe dem sammen og derved spare porto (måske også få mængderabat). Eventuelt time det med næste træf, for så kan de jo medbringes der?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 13/07-03 23:34 
Den er jeg med på KTC - og især nu hvor vi ved det virker med Mame :)
MadsMadsSkrevet 14/07-03 00:13 
Hos Gameplay er en oversea forsendelse til DK kun 4£ per ordre.

Gameplay
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MadsMadsSkrevet 14/07-03 00:15 
KTC >
Under alle omstændigheder synes jeg vi bør købe dem sammen og derved spare porto (måske også få mængderabat). Eventuelt time det med næste træf, for så kan de jo medbringes der?

Regner jeg også med at være med på :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/07-03 01:00, rettet 14/07-03 01:00 
Jeg undskylder min n00bness og spørger lige lavmælt hvad pokker "mame" er?
(...)
quadquadSkrevet 14/07-03 01:13 
Try the google dingy ;)

Her er din gud
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/07-03 02:58 
Ahh...Jeg ser lyset!
(...)
KTCKTCSkrevet 14/07-03 19:16 
Teki >
Hos Gameplay er en oversea forsendelse til DK kun 4£ per ordre.

Det var da værd at overveje den så... Så må vi lige finde ud af, hvem der skal bestille dem hjem og have dem før de andre ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 14/07-03 19:19 
Jeg melder mig friviligt - og lover at tage resten med til Kt7 ;)
kimmerkimmerSkrevet 14/07-03 20:54 
Hvis i bestiller, så sig lige til. Jeg er også interesseret i at være med :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/07-03 21:03 
Hvordan får man det der mame gejl til at virke på en Xbox? Er det ikke et program der skal downloades ned på en PC?
Det lyder ellers meget spænndende :)
(...)
MadsMadsSkrevet 14/07-03 21:11 
Du bliver nødt til at modificere din xbox så du får adgang til hd'en..

f.eks. med en xecuter2 chip.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
quadquadSkrevet 14/07-03 21:32 
Hvilket KTC kan hjælpe dig med =)
dRxLdRxLSkrevet 14/07-03 22:29 
Teki >
Du bliver nødt til at modificere din xbox så du får adgang til hd'en..

Det bliver man jo så ikke.

derfor!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 14/07-03 23:13 
Det er så stadig at hacke maskinen, og en god gammeldags chipning er stadig at foretrække, hvis I spørger mig.

Medmindre man overskriver sin originale BIOS, vil man ikke kunne opnå alt det, som man kan ved en chip, og jeg ville nødigt risikere noget ved at pille ved den...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 15/07-03 00:25 
Jeg er sådan set enig med dig, og mener personligt at alle burde få installeret en chip og droppe at købe software fra M$, men måtte for sandhedens skyld lige kaste dette svært tilgængelige og delvist upraktiske alternativ ind. Så der er i fremtiden bliver skrevet "Den bedste måde at gøre det på er nok en chip..." i stedet for "Du bliver nødt til at modificere din xbox".

Og i det jeg skriver dette kan jeg så godt se at man modificerer styresystemsfilerne ved at lave overflowhacket, og at den post jeg reagerede på sådan set er forsigtig nok formuleret, utilsigtet eller ej ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/07-03 00:43 
dRxL >
...og mener personligt at alle burde få installeret en chip og droppe at købe software fra M$...

Det bliver du lige nød til at uddybe det der.
(...)
dRxLdRxLSkrevet 15/07-03 01:56 
Tjaee personligt mener jeg jo at spillene til xbox ikke engang er værd at stjæle, så jeg har ingen piratkopier til maskinen. Jeg bruger den som DVD og divX afspiller og til at køre emulatorer og andre spændende ting på.

At der så er en hel del andre, og lad mig sige det som det er at jeg endnu ikke har set en chippet xbox der ikke ligger piratkopier på, der stjæler fra M$ kan jeg ikke hidse mig op over. M$ har selv stjålet en del fra andre i løbet af firmaets historie, mest patenter og lignende.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 15/07-03 09:27 
Har stikket en rund eller kantet base? (dvs naar du körer en fuld runde med stikket, er det saa en firkant eller en cirkel det körer i?)
KTCKTCSkrevet 25/08-03 00:59 
Ok, så er det vist ved at være tid til at få fat på de arcade sticks.

Lad os lige få styr på, hvem der er interesseret i at lave et samlet køb, som eventuelt kan fordeles til dette KT.

Skriv her i tråden, om du er interesseret, og jeg må lige indskyde, at det mere eller mindre binder at sige ja...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 25/08-03 02:52, rettet 25/08-03 02:53 
dRxL >
M$ har selv stjålet en del fra andre i løbet af firmaets historie, mest patenter og lignende.

Med en sådanne udtalelse får du det jo til at lyde som om det kun er MS der gør sådanne ting.
Faktum er jo at det i de fleste tilfælde gælder om at komme "først til mølle" hvad angår patenter, og uden at undskylde dem, har MS i mange tilfælde bare været "smarte" på denne måde.

MS er uden tvivl blevet rige på andres ideer, ligeså vel som at EA er blevet enorme ved at inkooperere andres ideer i deres egne spil og med deres enorme resourcer nærmest lave et mindre monopol på enkelte genrer.
Vote Ficus!
PlaykidPlaykidSkrevet 25/08-03 06:58 
Jeg kunne godt være interesseret i 1-2 arcade sticks, det bliver ca. 230 for et stick alt i alt, ikke?
Spiller nu: Halo 3
MadsMadsSkrevet 25/08-03 08:05 
Hvordan får du det til det?

Det bliver 288,90,- (beregnet ud fra den nuværende kurs) for selve stikket, og så skal du lægge lidt til ved porto.

(Taget fra Gameplays priser, det er vel der i handler?)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
PlaykidPlaykidSkrevet 25/08-03 09:42 
Teki >
Hvordan får du det til det?

Hurtig hovedregning;)
Og fordi jeg ikke vidste den præcise valutakurs.
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 25/08-03 14:18 
Jeg er self. også interesseret i et ;)
Skal vi sige sidste frist kl. 21 i aften?
KTCKTCSkrevet 25/08-03 22:12 
KTC: 1
Playkid: 1-2 (du må lige bestemme dig ;))
Wagner: 1
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 25/08-03 22:15, rettet 28/08-03 22:37 
Lad os bare sige 2 så, det er jo trods alt en praktisk ting at have;)

Edit: Antallet er ændret til 1, hvis det skulle lykkes nogen at købe dem hjem.
Spiller nu: Halo 3
MadsMadsSkrevet 26/08-03 00:16 
Hvis I ikke har bestilt, er jeg også interesseret, bare i PS2 udgaven i stedet :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
quadquadSkrevet 07/09-03 15:17 
Nå, nu er det da vist at være høje på høje tid. Jeg ved ik' om det er for sent, men er der en som vil bestille nu?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig