X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kampspilsturnering: Headstomper III


Svar
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 15/03-10 10:57 
Siden Januar, hvor Headstomper Tournaments for anden gang blev afholdt, er communitiet vokset stødt, og vi har aldrig mødtes og spillet så meget offline nogensinde som i 2010! Og hvad kan man ellers gøre end at samle tropperne endnu engang til det ypperste indenfor fighting på dansk jord, nemlig Headstomper 3. Kom og dyst, nybegynder som ekspert, i spil som Super Street Fighter 4, Tekken 6, Marvel vs. Capcom og mange andre fighters!

Dato: Lørdag d.15 maj 2010

TILMELDING: Senest torsdag d.13 maj! (Der er ingen frist, og der er også åbent for hvis du møder op på dagen kl.13, men for at vi kan handle ind bedes du tilmelde dig så vidt muligt i forvejen.)


Tid: tjek-ind kl.13 (Dørene lukker kl.13.30 for tilmelding, er du ikke dukket op kan du ikke stille op i turneringerne!)

Pris: 30kr (Betales ved indgang. Beløbet går udelukkende til arrangementet og forfriskninger som chips, sodavand og kaffe)

Gæster: Fri entré. (Du kan ikke deltage i turneringer, ej heller nyde forfriskninger. Du er velkommen til at spille med for sjov på ledige maskiner, gratis.)

Spisning: Forplejning omfatter IKKE aftensmad, så husk ekstra penge, der ligger flere spisesteder 4 min gang fra skolen.

Salen er åben fra kl.12, så kom og varm op. Vi vil denne gang have fokus på flere setups til hver titel, således at hovedevents kan afvikles hurtigere, så alle kan få lov at spille casuals og teambattle efter aftensmaden. Derfor satser vi på at spille alle brackets frem til kl. 18, hvorefter vi holder 1 times pause. Finalerne spilles fra kl.19.

Herefter er der casuals og teambattle (random hold) til vi segner!

Adresse:

Herlev Gamle Skole

Herlev Bygade 92 B, 2730 Herlev

Platform: PS3 (X360-spillere kan stadig være med og låne pads/sticks på stedet af community)

Forløbige titler:

Super SF4

Tekken 6

SSF2THDR/Classic

MvC2, 3rd Strike m.fl. kan komme på programmet hvis der er nok tilmeldte ellers foregår disse som casuals.

Hvilke spil du vil spille kan du endeligt beslutte ved tjek-ind. Hvornår de forskellige turneringer starter og anden info, bliver først ligeledes annonceret på dagen når du møder ved tjek-ind.

Følg linket og skriv i din kommentar det/de spil du deltager i, dit GL-navn/tag, dit Ps3/X360 ID, samt fornavn og første bogstav i efternavn. Skriv også hvilken type controller og til hvilken maskine, som du normalt spiller med.

Tilmeld dig, så vi kan se hvor mange og hvem der dukker op! Spread the word! FIGHT!

Headstomper III
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 19/03-10 18:30 
Jeg kan se Alf81 har tilmeldt sig - nice!

Kommer i andre fra Århus? Og hvad med dig Daniel?

Jeg håber også andre kunne finde på at komme, da communitiet vokser meget for tiden og det er simpelthen en fornøjelse at være en del af...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 19/03-10 18:44 
Ingen Virtua Fighter 5?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/03-10 19:35 
holmenkolmen>
Jeg kan se Alf81 har tilmeldt sig - nice!

Kommer i andre fra Århus? Og hvad med dig Daniel?

Jeg håber også andre kunne finde på at komme, da communitiet vokser meget for tiden og det er simpelthen en fornøjelse at være en del af...

Tror ikke jeg har råd desværre :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 20/03-10 10:55 
3of19>
Ingen Virtua Fighter 5?

Hmm der har ikke været ytret ønske om det før, men du skal være velkommen til at foreslå det i tråden, hvis du følger linket. Jeg ved, at der er en del af gutterne, der har dyrket VF4 Evo, men 5'eren har vidst ikke rigtig bidt sig fast.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 15/04-10 08:28 
Her er de forløbige titler, vi vil sætte på programmet:

Super SF4
SFIII 3S
Tekken 6
SSF2T Classic (O.sagat + Akuma banned)
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 13/05-10 17:08, rettet 13/05-10 17:09 
Så er det på lørdag, det går løs!

Lige nu ser det ud til, at vi bliver ca. 40-45 fighters plus dem, der signer up på dagen.

Til jer der kommer fra Jylland, er det måske værd at bemærke følgende:
Det er muligt at overnatte i salen fredag til lørdag, og ligeledes lørdag til søndag, i salen. Dem der vil benytte sig af dette skal straks sende fulde navn i en PM til mig eller Trolle.

Kl.19 på fredag er Trolle til stede i salen og stiller et par setups op til casual hygge, for dem der dukker op. Er ingen dukket op inden kl.21, lukker og slukker han igen!

Søndag skal salen være rydtet kl.12.

Husk obligatorisk 30kr, samt penge hvis I skal være med i turneringerne! Alle titlers indsats til puljen er opdateret, se info gennem linket.

Skriv endelig hvis i spørgsmål eller andet.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 14/05-10 18:48 
Til Hanky og Alf81. I må meget gerne kontakte mig angående imorgen. Jeg har et mobilnummer til Hanky, der ikke virker. Jeg har sendt mit nummer til jer på pm.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 20/05-10 23:30 


Headstomper III Aftermath
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig