X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

News Hunter søges til nyt dansk site


Svar
Hansen G:RHansen G:RSkrevet 12/03-10 14:19, rettet 12/03-10 14:19 
Gamerater.dk er en forholdsvis ny dansk spilside, men allerede nu er vi godt etableret, og der er masser at lave.

Derfor søger vi en News Hunter. Er du vild med alt, hvad der sker inden for spilverdenen, og kunne du tænke dig at formidle det videre, så er det måske dig, vi søger. Hvis dette interesserer dig, så kan du kontakte os på "redaktionen@gamerater.dk".

Ansøgninger vedrørende en plads som anmelder modtages også gerne.


Med venlig hilsen

Jon F. Hansen, Gamerater

Link...
HeroldHeroldSkrevet 12/03-10 15:58 
GR er måske ikke den heldigste forkortelse :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-10 17:34 
...har det aldrig været... bwahahahaa
WehnerWehnerSkrevet 12/03-10 17:40 
*gnæk* *gnæk*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Hansen G:RHansen G:RSkrevet 12/03-10 20:51 
Nej, det er rigtigt, at vi nok ikke skal forsøge at kalde Gamerater for GR, for så misforstår folk det nok ^^

Hvad synes I ellers om sitet, hvis I har været derinde? :)
millenniummillenniumSkrevet 12/03-10 23:15, rettet 12/03-10 23:24 
Ahem... host host hark.... synes jeg kan se en del ligheder med... http://www.spilnet.dk/

nogen der bruger samme templates?!?!

Men skal jeg være helt ærlig? De dér digitale fonte (i Gamerater navnet) er sooooo 80'er. Sorry, men især Hyped.nu har held med at være lidt stilistisk progressive - selvom de "postmoderne høns" er lidt af en gåde. :)
The medium is the message.
Hansen G:RHansen G:RSkrevet 13/03-10 15:48, rettet 13/03-10 15:48 
Ja, vi kan desværre ikke prale af at have hverken fjerkræ eller spændende farver i vores logo ;) Om det er 80'er-agtigt eller ej, må jo være op til den enkelte :P

Og ja, vi er vist blevet inspireret af den samme skabelon - om resultatet er lige vellykket i begge tilfælde kan vel diskuteres ^^

Men én ting er udseendet, og noget andet er indholdet - og her synes jeg, vi er rigtig godt med.
Hansen G:RHansen G:RSkrevet 23/03-10 16:04 
Og nu søger vi sørme også en anmelder til primært PC-spil ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig