X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generation af konsoller?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/03-10 15:08 
Nogen der ved om der kommer nogen ny konsol indenfor det næste år, eller 1½, eller om vi "bare" får nye gadgets om muligheder som med Move og Natal? Nintendo har, så vidt jeg ved, udtalt at de skulle komme med en ægte next gen. maskine, men jeg ved ikke noget om hvornår, nogen der ved noget om det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
3of193of19Skrevet 21/02-13 02:18 
Jeg synes nu der var en del spændende ting i den briefing.
Streaming af spil til venner, og det at kunne hoppe ind og hjælpe synes jeg er en virkelig sjov feature (kunne forestille mig at hjælpe min nevø med en tung boss, eller coache mens han selv spiller f.eks.)
Tanken at maskinen laver en masse ting i baggrunden for mig, såsom download af demoer, patches, osv, at kunne smide maskinen i dvale, remote play med PS Vita...

Jeg glæder mig til at se hvad MS disker op med, og hvornår.
jaesjaesSkrevet 21/02-13 02:25, rettet 21/02-13 02:26 
Selve maskinen virker fin, men meget få af spillene og koncepterne ser ud til udnytte PS4 på en måde, der peger frem. Og der blev altså trods alt vist en del.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-13 02:43 
Jeg er lidt frustreret over at der ikke blev sagt noget om BluRay-drev da de snakkede hardware :(

Det ville være SÅ 1984 hvis de allerede begyndte på download only :'(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 21/02-13 03:38 
Beano>
Greaseball>
Hvor mange er med på en drink hver gang de nævner Vita.
Heh.. Vita play. Så man kan spille PS4 på Vita. Lidt som WiiU

Eller PS3 fra PSP og Vita... som haltede gevaldigt.

Forudsat at Vita understøtter 5GHZ wifi, så er der faktisk intet i vejen for at remote Play i hjemmet kombineret med PS4 (som helt sikkert understøtter 5GHZ wifi) ville fungere lige så godt som Wii U og dens Gamepad. Hvis Vita kan kommunikere direkte med PS4 istedet for via vores routere, så er den i vinkel.

Og med LANGT bedre billedkvalitet i og med at Vitaens skærm (omend mindre) får Gamepads til at ligne noget der er løgn.

Alt i alt synes jeg det var en rigtig god pressekonference med flere flotte og interessante spil. Watch Dogs og Killzone skal jeg helt klart have og Knack så rigtig hyggeligt ud. Det meste interessante ved pressekonferencen var dog det de ikke nævnte med et ord: Playstation Plus. Hvad vil vores abonnements give os på PS4 - det samme som før plus Gaikai streaming af PS1-3 titler? Og i så fald hvilke titler? Bliver det en Instant Game Collection ting med nogle udvalgte titler hver måned eller bliver det gaming pendanten til Netflix, hvor et større bibliotek vil være tilgængeligt? Bliver spændende om vi skal vente helt til E3 med at få detaljerne.
Captain NCaptain NSkrevet 21/02-13 03:41 
Jeg er lidt splittet omkring den showet.

Personligt er jeg ret så ligeglad med alle de der "social" muligheder som de snakkede om men hvem ved, måske kan det bringe nogle nye muligheder frem.

Specs lød jo til at være fine nok selvom forskellen fra generation til generation bliver mere og mere "subtle" i de her år.

Det blev også lidt forvirrende med multi-gen spillene, Watch Dog har jeg f.eks svært ved at forholde mig til da jeg nu ikke ved om det er PS3 eller PS4 versionen de har vist siden E3? Var dog glad for at høre det også kommet til Wii U. Havde jeg faktisk ikke regnet med.


Der manglede desværre også noget fokus på Vitaen. Det virker jo næsten som om Sony bare har opgivet den og nu bare prøver at finde på ting man kan bruge den til som hardware.

Ville også gerne havde hørt om PS4 vil være bagudkompitibel, og hvis ja, til hvilken grad?

Jeg havde nogle hiccups under streamingen så muligvis kan jeg være gået glip af et par ting men sådan er det.

Bliver spændende at se hvad maskinen kommer til at koste, hvor meget harddisk plads vi får og hvordan konsollen selv kommer til at se ud.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 07:27, rettet 21/02-13 07:31 
Diablo 3 er da naesten den bedste nyhed! Nu bliver min kone glad!

EDIT: IGN siger 8GB GDDR5, ikke 4? Saa faar xbox da prygl med 8 GB DDR3...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 07:35 
Jeg ville godt havde set nogle flere spil! Men de skal ha noget at vise på e3 ellers ta ms hele showet med en ny konsol.
Syntes det var lidt kedeligt.
Dog ser det ud til at online dele bliver helt vild! , og giver mening nu hvorfor sony købte det der cloude.
Det bliver cool at man kommer til at stream ps/ps2/pa3 på sin ps4. Men det siger vel også at den kommer kun til at køre ps4 disk?
For dem der vil lave lets play på yt? Bliver share knappe fantastisk.
Jeg syntes det bedste var hvad de vil gøre online med den.
Så håber jeg på spil til e3.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 07:46 
Det ser ud til, at sony har lyttet til min kritik af DualShock. Den nye udgave er da mega sexet og ser ud til at vaere en god bid stoerre, med langt bedre triggers og sticks.
Den blaa LED taler til min indre t-hansen drengeroev, men det ville da vaere smart, hvis den kunne skifte farve - f.eks. forskellige farver til forskellige spillere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 21/02-13 07:50 
Hvis Sony kører sådan en OnLive agtig cloud streaming af sPil på PS4, kan nogen så forklare mig hvorfor man spiser forbrugeren af med PS1-3 spil? Der er så mange muligheder der går ud over PS4'erens specs end bare bagudkompatibilitet. Har de indset at teknologien er for teknisk begrænset til at bruge "seriøst"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 08:00 
Det vil åbenbart fungere helt som kuglen på Move controlleren :)

Syntes også den ser lækker ud med forbedringer de rette steder og "lånt" lidt fra 360 controlleren (bl.a. headset jack). Ser ergonomisk ud.

Dog ked af at Start/Select er afløst af Share (bah!) og Options knapper. Om touchpad er praktisk anvendeligt i spil, er jeg ikke overbevist om, men det skal vi nok høre mere om senere (sammen med så meget andet ) får det kan vurderes bedre.

Ny "final" controller billeder og info:
http://blog.eu.playstation.com/2013/02/21/dualshock-4-revealed-pushing-the-boundaries-of-play


Eurogamer rapporterer at PS4 IKKE vil blokere bruge spil:
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-21-sony-tells-eurogamer-playstation-4-will-not-block-used-games
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 08:01, rettet 21/02-13 09:38 
Sumez>
Hvis Sony kører sådan en OnLive agtig cloud streaming af sPil på PS4, kan nogen så forklare mig hvorfor man spiser forbrugeren af med PS1-3 spil?

Streamingen af spil er ikke kun PS1/PS2 og PS3 spil. Se videoen :)

Jeg er ikke spor overrasket over den manglende PS3 BC (streaming er ikke BC i min bog), men jeg håber da de bare porter PS1 og PS2 emulatoren til PS4 så vi skal spille de PS1 og PS2 titler som vi allerede har købt på PSN Store uden at skulle streame skidtet.

Og hvordan har de tænkt sig at PS3 BC spil streaming skal virke i praksis mht. rettigheder - skal spillene købes igen, eller er det nok at man indsætter PS3 skiven i drevet på PS4 og de på den måde verificerer at man faktisk ejer spillet på BD?

EDIT: Eller bare subscriptionbaseret...
la0sla0sSkrevet 21/02-13 08:48 
Hvis man er lidt nørdforelsket i konsoller og hardware, så er det vel egentlig en lidt trist dag? Slut med custom hardware og den slags grej. Det her er jo i teknologien det nærmest vi kommer på en efterfølger til den første xBox. Er det ikke (bare) en PC.

Jeg ved godt, at det giver en masse positive elementer, så som lettere udvikling, men for en romantiker, føles det lidt trist, at selv Sony har kastet håndklædet i ringen.

I dag er det selvfølgelig software der bestemmer det meste, men det lyder bare lidt kedeligt det hele.
Hvad sker der?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 09:21 
Det er da kun positivt. Det var da også en keglet beslutning at udvikle sin egen cell processor til PS3, nå nu der er masser af processorer på markedet.
Det her betyder lettere ports, hurtigere max udnytning og - ikke mindst - en billigere konsol.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 21/02-13 09:49 
Watch Dogs demoen ser sgu lækker ud. Var ikke lige så imponeret af Killzone 4.

Og hvorfor holder de fast i det gamle (ikke FPS venlige) design på controlleren. Der kunne Sony godt lige skæve over til Microsoft.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 21/02-13 09:55 
DeluxScan>
Det er da kun positivt. Det var da også en keglet beslutning at udvikle sin egen cell processor til PS3, nå nu der er masser af processorer på markedet.
Det her betyder lettere ports, hurtigere max udnytning og - ikke mindst - en billigere konsol.

Jeg tvivler på den bliver billigere. De 8GB GDDR5 RAM kommer til at koste kassen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/02-13 10:07 
Praktisk, men kedeligt. Dybest set har de fleste konsoller altid været baseret på alm. computer-komponenter, men de er i det mindste ofte blevet udnyttet lidt anderledes end deres PC-modparter. Det har nok også noget at gøre med, at en anstændig gaming-PC ikke koster alverden nu til dags. Man kunne sagtens lave en crazy overpowerd konsol, men den ville nok ikke sælge så godt, og den ville få problemer med at skaffe nok tredjepartsudviklere (Sega flashback).
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 10:19, rettet 21/02-13 10:20 
Enig. Måske ikke spændende og jeg kan sagtens følge la0s, men med den konkurrence og marked i dag er det vigtigt at holde hardwareprisen nede og have en arkitektur som udviklerne ikke får galt i halsen. Det vigtigste ved en konsol er dog stadig den uniforme platform som både gavner udviklere og forbrugere mht. forudsigelighed, den del holder stadig.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 10:30, rettet 21/02-13 10:32 
Dark-Light>
Jeg tvivler på den bliver billigere. De 8GB GDDR5 RAM kommer til at koste kassen.

True... Men jeg tror (læs: håber), den lander på 4000 kr. Hvad kostede PS3 da den kom ud? Mindst 5000, var det ikke?

Det er så officielt nu, at PS4 har 8 GBGDDR5. Så hvis NextBox har 8GB DDR3, med 3GB reserveret til OS, som ikke lyder helt ved siden af, så bliver MS da godt nok kørt agterud...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 10:31, rettet 21/02-13 10:32 
Vejl kr 5500,- i DK. PS4 bliver naturligvis billigere, i hvert fald for den billigste SKU.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-13 10:52 
Mit internet gik selvfølgelig ned kl 01.00 pga ledningsarbejde. Godt man har 3G.

Integreret social networking var faktisk lidt hvad jeg regnede med at PS4 ville have og virker som det næste naturlige skridt for hvordan brugere interagere med hinanden.

Hvis man er typen der er paranoid over at éns spil-vaner bliver datamined, så syntes jeg er det er ironisk at både Infamous: Second Son og Watch Dogs begge var spil hvor man spiller en autonom hovedperson der kæmper imod big brother samfundet.

Noget der faktisk overraskede mere end det faktum at vi ikke så selve konsollen, var at der ikke blev nævnt om spil overhovedet vil være disc-baserede eller ej. Vi har selvfølgelig snakket stolpe op og ned om at folk ikke er klar til en 100% digital konsol da der er massere mennesker der ikke har internet, men jeg er lige ved at tro at PS4, hvor onlinefunktionalitet har et så stort fokus, godt kunne være den første konsol der gik 100% digital.

Hele retail problemet er løst hvis forretninger begynder at sælge en boks med en kode i, frem for en disc, da det er måden Steam gør det på nu.

Eksempelvis var jeg én af dem der hoppede på Aliens: Colonial Marines tricket, men ved at smide den medfølgende kode ind i Steam downloaded jeg faktisk spille på 3-4 minutter hvilket er væsentligt hurtigere end hvis jeg skulle installere det manuelt og patche det, så vores internet forbindelser er klar til det.
3of193of19Skrevet 21/02-13 10:56, rettet 21/02-13 11:22 
Jeg havde også en vis fornemmelse at maskinen måske er digital only, netop pga at de ikke viste selve maskinen (10 måneder inden launch MÅ de bare have prototyp maskiner) men eurogamer artiklen om brugte spil på PS4 modsiger det alligevel.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-13 11:02 
Aha. Ja det har du nok ret i. Det virker som om spil nok kommer på disc.
Det er rart lige og få det bekræftet for i talen om hardware strukturen nævnte han en harddisk, men ikke noget drev.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 11:11 
Sonys eget pressemateriale fortæller at konsollen hvert fald indeholder et blu-ray drev. Jeg har svært ved at forestille mig at spil ikke kommer på disc næste generation. Der er for få brugere der har de hastigheder der skal til for at det giver mening - selv på 16 mbit føler jeg at det er ret uoverskueligt at skulle hente spil der fylder hvad der svarer til en blu-ray disc.

Specs
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 21/02-13 11:12 
Ja, det var også det jeg studsede over. Man kan så sige ok, bluray koster ikke alverden længere og folk forventer det nok alligevel så hvorfor "spilde" tid på det? Måske skulle "day-one digital" bare betyde "kan downloades samme dag som disc udgaven udkommer", men jo det ville nok have været smart lige at sige det lige ud.
Derudover tjener Sony jo stort på salg af blu ray film pga deres licensafteler.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 11:13, rettet 21/02-13 11:15 
Nu ved jeg ikke hvad et DB drev koster for Sony i dag, men måske kommer der flere SKU'er... en billig DL/HDD-only model evt. også uden kamera? Kan forklare hvorfor de ikke specifikt nævnte det og at Yoshida var fumlende i hans udtalelse til EG. Bare en strøtanke :)

EDIT: Langsom - så først ND's link nu :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 11:31 
Nu vi ved hvad der er at hardware i ps4, kan nogle så fortælde mig om wiiu er bagud ? Eller de er tæt på hinandem? Håber nemlig at de begge kan få det samme spil, med næsten samme grafik!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-13 11:35 
Noget jeg var rigtig glad for var at de prøvede at fokusere på at optimere ting så de kører hurtigt og med det samme... PSNs nuværende hastighedsstatus er ikke noget at råbe hurra for.
3of193of19Skrevet 21/02-13 11:36, rettet 21/02-13 11:37 
WiiU er en Xbox 360 med mere 4xRAM (hvoraf desværre en stor del er reserveret til OS) og en smule mere oomphf i GPU og CPU.
PS4 er en forbedring ift. PS3 og 360 på ca faktor 16-20.
Men vi har jo vidst fra starten af at WiiU vil være ligesom Wii har været denne gen.
spectrespectreSkrevet 21/02-13 11:36 
Læste et sted at Watch Dogs var confirmed til Wii U, så helt bagud er den vel ikke når den får samme spil?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WehnerWehnerSkrevet 21/02-13 11:37 
Wii har også fået de "samme" spil som 360 og PS3, såeh...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 11:44 
Hvem vil købe en WiiU nu? 3rd party udviklerne vil efterlade den i støvet. Det må da være ALT for dyrt at nedskalere PS4/720 spil til den platform i sådan en grad, hvis man overhovedet kan med et rimeligt resultat - jeg mener, hardwaren er jo milevidt fra hinanden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 11:46 
ChronoSousa>
Nu vi ved hvad der er at hardware i ps4, kan nogle så fortælde mig om wiiu er bagud ? Eller de er tæt på hinandem? Håber nemlig at de begge kan få det samme spil, med næsten samme grafik!


Læs her
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 11:51, rettet 21/02-13 12:11 
1up>
Læste et sted at Watch Dogs var confirmed til Wii U, så helt bagud er den vel ikke når den får samme spil?

Rygtet er baseret på en plakat der siger "comming to all home consoles". Det giver vel mening at Watch Dogs også kommer till Wii U, hvis det kommer til Xbox 360 og Playstation 3.

I forhold til rene gigaflops er der en verden til forskel, og Playstation 4 ser i dette henseende ud til at være en konsol-generation foran Wii U. Det er svært at sammenligne fordi Wii U tilsyneladende har en ret konstrureret arkitektur, der ikke er direkte sammenlignelig med gængs pc-hardware, og det faktum at vi ikke rigtig har andet end sony's sparsomme detaljer at forholde os til indtil videre. Måske vil forskelle mellem multiplatform titler der kommer både til Wii U og Playstation 4 være til at overse, mest af alt fordi en del multiplatformstitler er begyndt som Xbox 360/ps3-projekter, men på længere sigt vil forskellen rent grafisk, være meget tydelig.

Edit: Det menes at Wii U'ens GPU kan præstere max 352 gigaflops. Sat op imod PS4's påståede 1,84 teraflops er billedet der tegnes tydeligt. Det betyder jo så nødvendigvis intet for spillenes kvalitet på nogen af platformene.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 11:55 
1up>
Læste et sted at Watch Dogs var confirmed til Wii U, så helt bagud er den vel ikke når den får samme spil?

Der udgives også stadig FIFA spil til PS2 og Wii... :O
3of193of19Skrevet 21/02-13 12:03 
Rent teknisk set har der vel ikke været nogensomhelst tvivl om, at WiiU vil være PS4 og Durango svært underlegen når det kommer til hestekræfter. Det var Nintendo's strategi med Wii, og det samme igen med WiiU. Heldigvis, da WiiU understøtter HD vil det ikke længere ligne noget direkte øjebæ som Wii desværre gjorde for alle der havde et HDTV denne generation, men det fyrværkeri vi kommer til at se på PS4 og med rimelig stor sikkerhed Durango, er ude af rækkevidde.
Wii Us trækplaster lige NU, indtil PS4 udkommer er de potentielt bedste konsoludgaver af multiplatform spil (specielt dem der også kommer til PC, såsom det nye Need for Speed, hvor de bruger textures i bedre opløsning fra PC udgaven), samt Nintendos egne spil, der jo næsten altid rammer plet når det kommer til gameplay.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 12:07 
Hvis det er rigtig er jeg sgu urolig for nintendo, de har ikke råd til at ikke få de samme spil igen i denne gen. Det jeg mener at de taber kunder, for de rigtig fanboy har købt en wiiu og givet sin støtte til nintendo. Resten køber den hvis spillene er gode/flotte og få de store AAA spil. Så er lidt urolig. Men håbet de sparker røv til e3.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 12:16 
Nintendo prøver at lave en 'Wii' igen. jeg er dog ret sikker på, at den ikke går denne gang... Casuals har så meget andet at købe nu (Incl. fra Sony og MS), og hardcore gamere vil ikke røre Wii U efter annonceringerne af PS4 og 720. De eneste, jeg kan tænke mig, er die-hard Nintendo fans. Wii U = N64.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 12:26 
Jeg synes den nye dual shock ser ret lækker ud. Den har deværre li-ion batteri, men skulle kunne lade mens konsollen på standby - hurra! Jeg håber Sony inkludere et ladekabel der er længere end en babyarm i denne omgang.

Spil som Killzone og Second Son var meget pæne, men rent kreativt var de imo lidt af en falliterklæring. Der skal selvfølgelig også være plads til teknisk lir. Knack, The Witness og Deep Down så alle meget spændende ud, også grafisk. Jeg fik lidt slemme flashbacks till Wii music demonstrationen, da Media Molecule lavede deres fremvisning, men overordnet set synes jeg den kreative vision er virkelig interessant, selvom Move-controlleren sig mig meget lidt. En annoncering af Diablo 3 var kærkommen, da jeg har holdt mig i skindet indtil videre, men et køb er selvfølgelig afhængigt af om spillet kan spilles offline.

Dertil kommer at spil med al sandsynlighed stadig kan fås på fysiske medier, og at konsollen ikke blokere brugte spil. Jeg synes det tegner rigtig godt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 12:36 
DeluxScan>
Nintendo prøver at lave en 'Wii' igen. jeg er dog ret sikker på, at den ikke går denne gang... Casuals har så meget andet at købe nu (Incl. fra Sony og MS), og hardcore gamere vil ikke røre Wii U efter annonceringerne af PS4 og 720. De eneste, jeg kan tænke mig, er die-hard Nintendo fans. Wii U = N64.

Jeg har en Wii U, men betragter langt fra mig selvom som die hard eller i det hele taget Nintendo-fan. Jeg bryder mig bare ikke om at være afskåret fra gode eksklusiv titler. Det segment jeg repræsentere er næppe særlig stort, og vil sikkert ikke bidrage til at Wii U bliver en kæmpe succes. Jeg vil ikke afskrive Wii U endnu, men jeg synes Nintendo har været dårlige til at forklare forbrugerne hvad en Wii U er, og hvorfor de skal købe den. Selv for en ny platform har månederne efter launch været en ørkenvandring af dimensioner i forhold til udgivelser. Det er nogle dyre fejltrin at begå i starten af produktets levetid.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 12:43 
Nuclear Detergent>
Jeg synes den nye dual shock ser ret lækker ud. Den har deværre li-ion batteri, men skulle kunne lade mens konsollen på standby - hurra! Jeg håber Sony inkludere et ladekabel der er længere end en babyarm i denne omgang.

Øh, det er et helt alm USB kabel som ikke koster mere end 20-30 kr for et længere. Jeg er ved at drukne i dem.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 12:48, rettet 21/02-13 12:50 
Du sender bare et tre-meters til mig så.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-13 12:50 
Sony har ihverfald udviklerne ombord til PS4
http://www.siliconera.com/2013/02/20/the-long-list-of-ps4-developers-has-grasshoper-platinumgames-and-more/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 12:51 
Jeg husker en lignende liste til PS Vita :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 12:52 
http://www.av-cables.dk/usb-a-mini-b/usb-kabel-2-0-usb-a-han-mini-b-3-m.html

45,- inkl forsendelse.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 12:55 
Og du kan slet ikke se det fjollede i at inkludere et meget kort ladekabel når controlleren ikke kan lade mens konsollen er på standby?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 12:59, rettet 21/02-13 13:00 
Kabellængden har intet med standby-opladning at gøre. Det *er* fjollet at controllers ikke kan oplade i standby, derfor har jeg købt en billig oplader/dock som fungerer max.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 13:00 
Nogen gange, Beano...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 13:02 
Ja ?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 13:12, rettet 21/02-13 13:13 
Jeg synes ikke det er værd at aflede tråden mere end den allerede er blevet i et spørgsmål der handler om din enten bevidste eller ubevidste misforsforståelse af hvad jeg skriver.

Jeg synes det er fedt du har købt en dock.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 13:20 
Jeg læste det som om du var meget ked af et kort kabel og anbefalede at købe et længere for små penge hvis det er et problem. Af lign. årsag har jeg lige lige købt et billigt lade USB kabel til Wii U GamePad - problem solved.
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig