X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generation af konsoller?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/03-10 15:08 
Nogen der ved om der kommer nogen ny konsol indenfor det næste år, eller 1½, eller om vi "bare" får nye gadgets om muligheder som med Move og Natal? Nintendo har, så vidt jeg ved, udtalt at de skulle komme med en ægte next gen. maskine, men jeg ved ikke noget om hvornår, nogen der ved noget om det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/02-13 21:05 
neros>
Nuclear Detergent>
Nyt billede af controlleren fra en anden vinkel. Den ser større og mere ergonomik ud - hurra :)

Kæft den er grim :D

Ja, køn er den da betemt ikke. Udseendet er jeg dog mere eller mindre ligeglad med, så længe den føles mere behagelig at have i hænderne end Six Axis. Mon ikke den endelige udgave af controlleren har lidt mere finish end det billederne giver udtryk for.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GoodtimesGoodtimesSkrevet 15/02-13 21:21 
Det der med det uheldige 4-tal i Japan, det viser sig også i de lange spilserier såsom Final Fantasy og Dragon Quest, hvor man jo i Japan helt har droppet at udgive 4'erne i de serier. Eller også tager jeg fejl? I så fald er problemet måske slet ikke så stort.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-13 00:07, rettet 16/02-13 00:14 
FF og DQ 4 udkom selvfølgelig i Japan. "4" er dog skrevet med romertal (IV), men udtales vel på samme måde? Ikke sikker på at det gør en forskel i sidste ende. Ellers var PlayStation IV et fedt navn :)

EDIT: Jeg tror du tænker på Square's upfuck med Final Fantasy nummeringen i Amerika. Der sprang serien pludselig fra III til VII fordi de havde undladt at udgive tre af spillene førhen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 16/02-13 04:23 
Den der PS4 controller må da være fake? Godt nok er Sony faldet af på den mht. design, men det der billede ligner godt nok discount-tredjeparts-plasticbras.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/02-13 09:58 
Så er der frisk ild til rygtet om at Last Guardian kommer til PS4.

Tidligere Sony udvikler udtaler sig
SonicSonicSkrevet 16/02-13 11:40, rettet 16/02-13 11:41 
Boom. Systemseller :)
Håber bare ikke man skal være bekymret over alle de "bumps" produktionen vist har haft.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/02-13 14:04 
Guardians: Last Marines... :O
SonicSonicSkrevet 16/02-13 15:47 
Sig ikke det da :o
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/02-13 17:52 
Undskyld :)
SumezSumezSkrevet 18/02-13 09:07 
Det ville satme være synd når nu de har arbejdet så hårdt på at få spillet til at fungere på PS3. Det skulle jo gerne være alt andet visuelt overlegent, ikke den anden vej rundt! :P

Men lige nu er jeg vist nærmest glad, bare spillet faktisk udkommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 07:53, rettet 20/02-13 08:17 
Flere Orbis-rygter bl.a. om prisniveaer og nyt billede at controller prototypen der viser reviderede triggers...

A reliable Kotaku source has informed us that the PlayStation 4, codenamed Orbis, will be out this November in the United States.

Our source—the same reliable source who back in early 2012 told us the codename for Sony's next console and the codename for Microsoft's next console—tells us that there are two models planned for the new machine, and that pricing won't be announced until later this year, possibly around E3. The current plan, our source says, is to release them at $429 and $529, but that could change.

Although nothing is confirmed just yet, as we get closer and closer to the release of Orbis, which Sony is expected to officially announce during an event in New York City tomorrow night, we continue to hear more details about what will ship with the new hardware. Back in January, we learned about the PS4's new controller, which has a small touchpad in the center, and the fancy new user account system that will allow multiple people to log into one console at the same time.

New information revealed by our source suggests that on top of all that, you'll also be able to control the PS4 remotely from your tablet or smartphone. You'll be able to use a mobile device to chat with your PS4 friends or buy games which are then automatically downloaded to your machine, our source says.

Orbis is also following the path first set by Xbox Live: our source says "most" of the PS4's online features will require a premium subscription to use. Sony's new online service will be called PlayStation World, our source says, replacing PlayStation Plus.

(No word on whether that's related to PlayStation Cloud, domains for which Sony registered on Friday. We couldn't find any domains or trademarks registered for PlayStation World.)

Some other tidbits: our source says that every PS4 will come with a PlayStation Eye; that a new spectating feature will let you watch other friends play games from your console's dashboard, even when you don't own the game they're playing; and that the console will support local network play via Vita.

Also via our source, some new photos of a PS4 prototype controller, which match up with other photos that we've seen and verified. One is above. The other:

[...]

Current photos of the PS4 controller are inconsistent with some of the information we've received. For example, we've seen Orbis documentation that details a "share" button, and Edge magazine corroborated that not long after we reported it, saying that the controller's share button will record gameplay and allow you to share it online.

This controller doesn't seem to have a share button at all, although it's possible that the functionality has been wrapped into the all-purpose PlayStation button, which is a carryover from the PS3's DualShock controller.

Pictures of the prototype controller also match up with what we've reported about the touch pad and LED light, which you can see on the controller's back in the photos we've received.

We've reached out to Sony for comment and will update should they get back to us. Sony is expected to announce their new console tomorrow night at an event in New York City. Kotaku will be there reporting news as it happens.


Kilde
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/02-13 10:31 
Det bliver spændende i aften!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 14:56 
Rygte igen-igen... Eyetoy v3.0 specs lækket...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-durango-kinect-specs-leak
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 18:43, rettet 20/02-13 18:43 
Sony har livestream fra eventen her kl. 0.00:

http://blog.eu.playstation.com/2013/02/20/playstation-meeting-2013-livestream
OlimarOlimarSkrevet 20/02-13 21:01, rettet 20/02-13 21:05 
Jeg har ingen ord.... nye patenter, håber fandme ikke de gør brug af dem

Via: https://twitter.com/ibogost

Patent: http://t.co/knISQVJt
Næste generation af konsoller?
Næste generation af konsoller?
Næste generation af konsoller?
Næste generation af konsoller?
Næste generation af konsoller?


Edit: det må fandme være en joke det dér!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/02-13 21:06 
Ja, det er et rimeligt ulækkert koncept. Næste generation bliver fantatisk :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 20/02-13 21:07 
Jeg tænker mere på sprogføringen på billederne, det virker ret uprofessionelt eller er det bare mig ?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/02-13 21:14 
Et patent er jo ikke henvendt til forbrugere, og de deciderede reklamer vil sikkert se anderledes ud hvis det bliver en realitet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-13 23:34 
Neogaf har samlet relevante links til aftens konference i en tråd:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=514454
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 20/02-13 23:37, rettet 20/02-13 23:37 
Internettet er gået Kaz-gif-amok!

Næste generation af konsoller?
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-13 23:38 
Yep :)

http://kazhiraiceo.tumblr.com/

http://tmv.proto.jp/#!/kazhiraiceo
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 21/02-13 00:13 
de snakker dælme.
Mon de viser en konsol
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:16, rettet 21/02-13 00:18 
Snak snak snak.. Som er være til et foredrag om en bog.
Jeg håber MS tager noter og laver et mere rock 'n roll show.

Grimme trigger knapper.. og sagde han et "light pad" :p
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:18, rettet 21/02-13 00:19 
Ja det er trist med specs i stedet for celebs...

Edit: 8GB RAM :D
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:20 
Specs kan man sku læse sig til bag efter. Vil heller havde lidt sjovt med masser af spil fremvisning.
Kæft han er kedelig hører på.
HankyHankySkrevet 21/02-13 00:20 
Haha, hvad Beano sagde.

Jeg vil 100 gange hellere have sådan et show her, med alt den info man overhovedet kan få om specifikationer, end et "rock'n'roll" show fra M$ med celebs, live musik og andet lort.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:24 
Greaseball>
Specs kan man sku læse sig til bag efter. Vil heller havde lidt sjovt med masser af spil fremvisning.
Kæft han er kedelig hører på.

Og han viste et helt nye spil blandet ind med kedelige specs... bum.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:25 
Måske, men $ony kunne godt havde started med noget mere show af deres nye konsol. Det jo det vi venter på.
Så snak om specs bag efter.
Jeg nok lidt for underholding sulten end jeg orker at hører foredrag om sociale media og download spil.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:25 
Og så vises interfacet frem.... konkret og to the point.
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-13 00:27 
Det med man kan spectate på hinanden lyder fedt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GoodtimesGoodtimesSkrevet 21/02-13 00:28 
Der ER åbenbart en "share"-knap. Så gik profetien i opfyldelse.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:29 
WOW! Ligner det lidt Xbox interface eller?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 00:29 
Hvor ser i andre det? Jeg synes alle streams er nede :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:29, rettet 21/02-13 00:30 
Hvad? predownloading af spil inden man køber?

øh....misforstod jeg noget?
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-13 00:30 
Nuclear Detergent>
Hvor ser i andre det? Jeg synes alle streams er nede :(

Det kører ikke godt nogen steder jeg har prøvet. Ser på US PS siden og twitch.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 21/02-13 00:30 
Twitch.tv
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:31 
Ser det her.
Kører ok.
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/index.html
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:31 
Jeg har to streams kørende... bla et fra min pc til min Apple TV via Airplay... som kører bedst. Storm P lever!!
GoodtimesGoodtimesSkrevet 21/02-13 00:32 
Det kører fint her: http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-20-sonys-new-playstation-reveal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 00:32 
Jeg bliver smidt af begge steder. Det koerte ellers svine godt paa min Wii U de foerste ti minutter :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
XiwanaXiwanaSkrevet 21/02-13 00:32, rettet 21/02-13 00:33 
Eller her:

PS4 reveal på Gametrailers
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:33 
Spil demo direkte fra PSN Store via Gaikai.... snappy!
SumezSumezSkrevet 21/02-13 00:34 
Kan I ikke fortælle hvis der sker noget spændende, så vi andre slipper for at se det? :D Også gerne -hvad- der sker, i stedet for bare at kommentere på det ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:36 
Eller du kunne se det selv :)
SumezSumezSkrevet 21/02-13 00:37 
Hvorfor?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:37 
Vita Remoteplay...surprise... håber der er MEGET mindre lag!
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-13 00:38 
Hvor mange er med på en drink hver gang de nævner Vita.
Heh.. Vita play. Så man kan spille PS4 på Vita. Lidt som WiiU
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:38 
Sumez>
Hvorfor?

Stop.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 00:39 
Greaseball>
Hvor mange er med på en drink hver gang de nævner Vita.
Heh.. Vita play. Så man kan spille PS4 på Vita. Lidt som WiiU

Eller PS3 fra PSP og Vita... som haltede gevaldigt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/02-13 00:39 
Tak for gametrailers linket - det virker bare.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig