X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generation af konsoller?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/03-10 15:08 
Nogen der ved om der kommer nogen ny konsol indenfor det næste år, eller 1½, eller om vi "bare" får nye gadgets om muligheder som med Move og Natal? Nintendo har, så vidt jeg ved, udtalt at de skulle komme med en ægte next gen. maskine, men jeg ved ikke noget om hvornår, nogen der ved noget om det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01-13 01:05 
Ved ikke om 279kr for for et helt års Gold er så dyrt igen. Ja de kunne nok tage give noget rabat på Netflix men ellers har jeg ikke så meget mod at betale for det.
De kunne god godt fjerne deres reklamer, de lidt træls i længen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-13 01:59 
Lydkvaliteten på Xbox Live voicechat er forfærdelig ringe. Jeg vil ikke kalde det et plus.

De sidste mange år har vi kørt al voicechat over Skype og nu også Facetime hvor lydkvaliteten er suveren i forhold til.

Jeg aner ikke hvordan lyden er på hverken PS3 eller Wii U.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-13 03:05 
Wii U lyden virkede ok i det dér video chat.

Måske vil nye konsoller betyde en forbedret netværksstruktur med kapacitet til bedre lyd og sådan? Man kan håbe.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/01-13 03:09 
Ja den var okay. Jeg synes dog at den blev lavere nogen gange så det var svært at forstå dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-13 03:14 
Ja det er selvfølgelig ikke helt det samme som skype.
BeanoBeanoSkrevet 19/01-13 09:26, rettet 19/01-13 10:52 
Bede-x>
Jeg er stadig overrasket over, at de andre producenter var så lidt forudseende mht. systemressourcer at det ikke har været muligt at implementere hele generationen.

Vita har også cross-game voice chat. Dog slår nogle spil (f.eks. Uncharted) hele networking delen fra (inkl chat) pga. CPU kerner/resourcer svjv. Men det er en del af OS'et. Så det vil overraske mig meget hvis det ikke er med Orbis/PS4.
Skype virker også fint på Vita.


Konsolkongen>
Jeg aner ikke hvordan lyden er på hverken PS3 eller Wii U.

Den er på PS3 for det meste god (høj bitrate) men pga. der ikke var et officielt PS3 headset fra starten, er der stadig for mange dårlige 3. parts headsets i cirkulation så kvaliteten kan svinge mht. udenomsstøj og klarhed.
Jeg mener at MS ifm. en dashboard update satte voice chat bitraten op for et par år siden, men har ikke hørt om det hjalp.
Bede-xBede-xSkrevet 19/01-13 15:32 
Beano>
Vita har også cross-game voice chat. Dog slår nogle spil (f.eks. Uncharted) hele networking delen fra (inkl chat) pga. CPU kerner/resourcer svjv. Men det er en del af OS'et. Så det vil overraske mig meget hvis det ikke er med Orbis/PS4.
Skype virker også fint på Vita.

Det er jeg klar over og netop også derfor udsigterne er så dårlige for Live, for når Sony først får implementeret cross-game chat forsvinder det sidste (tynde) argument for at betale for Microsofts service.

Beano>Jeg mener at MS ifm. en dashboard update satte voice chat bitraten op for et par år siden, men har ikke hørt om det hjalp.

Man kan sagtens forstå hinanden selv om kvaliteten ikke er høj, så party-chat forbliver et plus. Hvad der til gengæld ikke virker er headsets, hvor det er, og jeg hælder her til at sige 100%, umuligt at finde et der virker. Jeg har otte liggende og snakker med flere som spiller meget på Live og det bedste vi har kunne finde frem til er nogle af de wireless, hvor lyden "kun" forsvinder periodisk ca 6 sek med måske fem minutters mellemrum.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/01-13 15:55 
Virker deres trådløse ikke ok?
Bede-xBede-xSkrevet 19/01-13 16:07, rettet 19/01-13 16:08 
De har periodiske udfald hvor alt lyd forsvinder, men virker ellers fint. Synes ikke man kan betegne det som ok :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/01-13 16:11 
Nej :P
WehnerWehnerSkrevet 19/01-13 16:17 
Jeg oplever ingen udfald eller lignende med mit helt normale. Erfaringen siger dog, at det går i stykker efter en to-tre år.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 19/01-13 16:23 
På de normale er det ikke udfald, men netop kvaliteten af designet som er problemet og så virker det til at der er en høj fejlprocent på dem. Alene blandt dem vi begge kender har Clemen, Rasmus, Zarfax og jeg et eller flere af de normale som fulgte med til hardwaren til at ligge, som ikke virker (optimalt/efter hensigten). Microsoft er meget behjælpelige når man ringer til dem og sender straks et nyt uden noget besvær hos kunden, men det hjælper jo ikke meget når det nye heller ikke fungerer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 21/01-13 20:30 
Next-box specs lækket?

http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-next-gen-xbox-specs-leak
dRxLdRxLSkrevet 21/01-13 23:02, rettet 21/01-13 23:03 
Sjovt, ser ud til at have nogle af PS3'ens svaghederne overfor x360 i forhold til de rygter der er om PS4.

Med hvilket jeg mener at den har mange kerner og at man skal jonglere med hukommelsen fra et relativt langsomt stort lager til en lille (32MB) hurtig scratchpad hukommelse.

I følge rygterne er PS4/Orbis modsat færre men hurtigere kerner og mindre men hurtigere hukommelse.

I følge det link Beano giver er der også gisninger om at GPU'en er en hel del kraftigere i PS4 (18 overfor 12 GPU enheder, så vidt jeg kan se den samme ATI teknologi), hvilket igen ville være en gentagelse af historien med x360 og PS3, men med modsat fortegn og ganget noget op. Vi får se om det holder og hvad det i så fald kommer til at betyde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 22/01-13 00:27 
Bliver spænende at se hvor tæt disse rygter rammer når de rigtige specs kommer frem.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-13 03:12 
Jeg tror det kunne være meget sundt for Sony at have en konsol med de mest imponerende spil engang.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 22/01-13 07:59 
Ligner endnu en generation med dødt løb mellem de to, mens Nintendo står udenfor i deres egen lille verden. :)
Gad vide hvor meget fokus der er på bagudkompatibilitet denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 08:29 
Nej, bestemt ikke dødt løb. PS4 ser umiddelbart ud til at være mindst halvanden gang så kraftig som X720, og væsentligt lettere at udvikle til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 22/01-13 08:43 
Ja, så kommer der nok til at være kæmpe forskel, du har ret :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 08:47 
Interessant at next-box tilsyneladende har så meget hukommelse reserveret til OS, mon hele dashboarded og evt. apps, er tilgængeligt mens et spil er startet?
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 09:00, rettet 22/01-13 10:08 
Sumez>
Ja, så kommer der nok til at være kæmpe forskel, du har ret :D

Er lidt i tvivl om du er ironisk dér?

Forskellen på x360 og ps3 var lidt svær at definere fordi ps3 reelt set er kraftigere hvis man bruger de nødvendige ekstra kræfter på at få den til at spinde (tænk bare på de rigtig flotte AAA ekslusive titler), men tabte på at ikke ret mange udviklere gjorde sig denne ekstra umage.

PS4 og X720 ser ud til at bruge samme GPU og CPU kerner, men konfigureret på en måde så der bliver en signifikant forskel.
Halvanden gange forskel kunne f.eks. vise sig ved at multiplatform spil kører i 60fps på den ene og 30fps på den anden. Eller at tekstur-effekter, polycount og draw-distance er skruet op på den bedre platform. Så det vil bestemt kunne mærkes. PS4 bliver så omvendt noget dyrere at producere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 09:06 
Koster vel også noget hvis next-box skal bundles med en Kinect 2?
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 09:15 
Beano>
Koster vel også noget hvis next-box skal bundles med en Kinect 2?

Fuck Kinect :-p

Her er mere om Orbis/PS4 (bemærk at de antager samme 8 kerne AMD CPU som i X720):
http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-orbis-unmasked-what-to-expect-from-next-gen-console
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 22/01-13 09:55 
dRxL mener du også at forskellen mellem PS3 og X360 er slående?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 10:08 
Sumez>
dRxL mener du også at forskellen mellem PS3 og X360 er slående?

Nej. Fremgår det ikke tydeligt af hvad jeg skrev ovenfor?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 22/01-13 11:07, rettet 22/01-13 11:09 
Så er der jo også det at selvom Xbox og PS3 havde samme mængde RAM, så havde Xbox 360 "reelt" mere RAM, da OS'et brugte mindre RAM, og den fulde mængde kunne allokeres som udviklerne ville, mens det på PS3 var fast allokering af halvdelen til hhv videoram og systemram.

Da udviklerne i industrien i stor stil er vant til at streame grafikken ind, så vil Xbox 720s fordel i at have mere RAM jo blive ret kraftigt negeret af, at PS4 (pga hurtigere RAM) kan streame en langt større mængde. Så "effektivt" kunne man argumentere for, at PS4 har langt mere RAM end Xbox 720. Kombineret med hurtigere GPU og nogenlunde ens CPU-kerner, så ser det i høj grad ud til at PS4 bliver en del hurtigere.

Bliver rigtig spændende at se for det første om det holder stik med rygterne og om der er noget ekstra vi ikke har hørt om endnu. Kinect 2.0 er en selvfølge på Xbox 720, men finder de på noget nyt med controlleren? På PS4 er der jo rygter om at der følger en slags 3D/augmented reality briller med. Det ville bringe prisen op, men er egentlig ikke så urealistisk igen, hvis de gør det til et stykke tilbehør, der følger med deres premium-pakke. Kan dog være det vil være gimmick-overload i betragtning af, at controlleren også ser ud til at indeholde en touch-skærm. Men jeg håber det er rigtigt. Jo mere der adskiller de to konsoller (og her mener jeg ikke performance) jo bedre.

Hvis det eneste MS har et byde på af unikke features er Kinect 2.0 så synes jeg dog de har et problem i forhold til Sony. Bedre performance, touchskærm i controlleren og PS Plus. Ingen tvivl om at det bliver den primære konsol at købe multiplatformsspil til.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/01-13 12:02 
Jeg anser det for komplet usandsynligt, at den ene konsol skulle være væsentligt kraftigere end den anden - i hvert fald på en måde, der er åbenlys for det blotte øje.

Hvis begge fabrikanter satser på at have så kraftig en maskine som muligt, inden for de rammer, der er med en konsol, så har jeg svært ved at se hvordan det ene firma skulle kunne "opdage" en teknologi, der giver dem et forspring.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 12:21, rettet 22/01-13 12:22 
SeventhSun>
...

De bruger den samme teknologi. Sony har bare valgt at bruge mere af den (18 GPU kerner imod Microsofts 12) og dyrere RAM end Microsoft bruger i deres. Alt sammen i følge rygterne, men hvis de holder er PS4 over halvanden gang så hurtig som X720 og det vil kunne ses (som jeg beskrev ovenfor).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ProzelProzelSkrevet 22/01-13 12:31 
Jeg tror sku MS har styr på at lave ordenligt hardware at programmere til. Selvom der er mange kerner, så tænker jeg at det er en arkitektur (?), som er nem at arbejde ift. tilfældet med PS3 Cell processor.
JmogJmogSkrevet 22/01-13 12:34 
SeventhSun>
Hvis begge fabrikanter satser på at have så kraftig en maskine som muligt, inden for de rammer, der er med en konsol, så har jeg svært ved at se hvordan det ene firma skulle kunne "opdage" en teknologi, der giver dem et forspring.

Det er jo heller ikke nødvendig. De går efter samme pris ca. men da Sony IKKE skal budgettere med Kinect kamera og chips, så er der jo noget til overs til at skrue op for de andre komponenter.

Så i bund og grund kan man faktisk give Kinect skylden for at PS4 nok bliver den hurtigste maskine.
JmogJmogSkrevet 22/01-13 12:35 
Prozel>
Jeg tror sku MS har styr på at lave ordenligt hardware at programmere til. Selvom der er mange kerner, så tænker jeg at det er en arkitektur (?), som er nem at arbejde ift. tilfældet med PS3 Cell processor.

Ja, og det er jo netop ikke længere et problem med PS4, da den i bund og grund hardwaremæssigt er en PC. Cell er død. Længe leve X64 arkitektur.
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 12:35, rettet 22/01-13 12:36 
@Prozel:
Det er ikke antallet af kerner der er problemet der skaber (unødig?) kompleksitet, men måden hukommelsen fungerer på, med relativ langsom RAM og så en (relativt lille?) 32MB buffer af super-hurtig RAM man skal jonglere indholdet over i. Det bliver træls at arbejde med, men kan potentielt give enormt meget performance hvis man bruger meget tid på at optimere det (og der ikke kommer en cache-pathway i vejen).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ProzelProzelSkrevet 22/01-13 12:41 
Jeg vil ikke gøre mig klog på det tekniske :P jeg har bare observeret at MS har lavet venligt hardware med Xbox og 360 (mit indtryk i hvert fald) og derfor tror jeg også de kan med Durango.
dRxLdRxLSkrevet 22/01-13 12:45 
Mener du udvikler-venligt?
Hvis ja så var platformene det netop fordi de mindede så meget den meget enkle generelle PC arkitektur.

Der er i øvrigt IMO ingen grund til at have positive eller negative forventninger/forhåbninger på hverken MS eller Sonys vegne (hvilket jeg lidt aner i hvad du skriver om Microsoft). De er store multinationale selskaber og fortjener ingen sympati fra nogen af os.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 22/01-13 12:46 
Prozel>
Jeg vil ikke gøre mig klog på det tekniske :P jeg har bare observeret at MS har lavet venligt hardware med Xbox og 360 (mit indtryk i hvert fald) og derfor tror jeg også de kan med Durango.

Det er der nok ingen tvivl om at de kan. Det nye er at Sony også ser ud til at kunne denne gang. Udover kompleks og unik hardware, så var udviklingsværktøjerne og supporten på dem ikke så gode på PS3. Med PS Vita var både hardware og udviklingsværktøjer gode og har fået masser af ros fra udviklerne. Der er derfor ingen grund til at tro det samme ikke også vil være tilfældet med PS4, da vi som minimum ved at hardwaren ikke vil være kompleks. At de skulle fucke udviklingsværktøjerne op til at system som er langt større fokus end Vita virker usandsynligt når nu de har lært vigtigheden af det.
SumezSumezSkrevet 22/01-13 13:18 
dRxL>
Der er i øvrigt IMO ingen grund til at have positive eller negative forventninger/forhåbninger på hverken MS eller Sonys vegne (hvilket jeg lidt aner i hvad du skriver om Microsoft). De er store multinationale selskaber og fortjener ingen sympati fra nogen af os.

Der er forskel på sympati og logiske formodninger. :) Microsoft er ikke dumme, og hvis det, på papiret, var så tydeligt at PS4 ville sparke Nextbox ud af manegen, som du siger, havde de nok gået efter noget andet hardware.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 13:40 
Eller så har de bare valgt at fokusere på andre ting - all-around topset box og casual/Kinect marked.
SumezSumezSkrevet 22/01-13 13:46 
Jeg tror MS har temmelig godt fat i et publikum lige nu, som ville være trist at tabe til Sony.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 22/01-13 13:48 
Beano>
Eller så har de bare valgt at fokusere på andre ting - all-around topset box og casual/Kinect marked.

Det gør ondt i mine øjne, og lidt mit hjerte, bare at læse sådan en sætning, Beano.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 13:50, rettet 22/01-13 13:51 
@Sumez: Ja på en anden platform. At antage at MS ikke kan lave fejltrin med næste generation er noget optimistisk når man ellers ser hvad de laver og hvad der sker i tech industrien.

@Wehner: Jeg siger blot det er en mulighed :)
SumezSumezSkrevet 22/01-13 13:51 
Selvfølgelig kan de lave fejl, men de ville nok ikke lave nogen der er så åbenlyse at forumbrugere uden tilsvarende indblik i branchen ville kunne gennemskue dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/01-13 13:54, rettet 22/01-13 15:33 
Sumez>
Selvfølgelig kan de lave fejl, men de ville nok ikke lave nogen der er så åbenlyse at forumbrugere uden tilsvarende indblik i branchen ville kunne gennemskue dem. :)

Svagere hardware i rå ydelse er nødvendigvis ikke et fejltrin set med deres øjne hvis de mener at de kan tjene mere med lidt svagere og billigere hardware til et bredere publikum og sælge services og apps, etc.
Per SPer SSkrevet 22/01-13 22:26, rettet 22/01-13 22:27 
Personligt er det et fedt for mig, hvis der kun er marginal forskel på de to konsoller. Det primære for mig - er at de kun kan afspille den nyeste grafik...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JmogJmogSkrevet 23/01-13 02:43 
Per S>
Personligt er det et fedt for mig, hvis der kun er marginal forskel på de to konsoller. Det primære for mig - er at de kun kan afspille den nyeste grafik...

Snakker du om bagudkompatibilitet? Det vil de næppe have. Højst via streaming-løsninger. De er ikke kraftige nok til at softwareemulere PS3 og Xbox 360 og via hardware går ikke da CPU'erne og GPU'erne ser ud til at være en helt anden type. Hardware bagudkompatibilitet vil stort set kun være mulig hvis de stikker hhv Xbox 360 og PS3 cpu'er/gpu'er i dem, og det vil bringe prisen for højt op.
SumezSumezSkrevet 23/01-13 07:57 
Jeg er ret sikker på at Per ikke sagde noget om bagudkompatibilitet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 23/01-13 08:50 
Og jeg antager at PerS er spydig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 23/01-13 11:16, rettet 23/01-13 21:47 
Altså.. Der er gammel grafik (før PlayStation) og ny grafik, (fra PlayStation og frem). Ny grafik er altid bedre end gammel grafik og sålænge man forbedre den nye grafik er den - nyeste grafik - altid bedst. Ligesom spillene med ny grafik altid er bedre end spil med gammel grafik.

Derfor giver det heller ikke mening at de kommende konsoller er bagud kompatible - når resultatet over tid, gør de gamle spil dårligere end de nye.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BeanoBeanoSkrevet 23/01-13 11:37, rettet 23/01-13 11:40 
Jmog>
Snakker du om bagudkompatibilitet? Det vil de næppe have. Højst via streaming-løsninger. De er ikke kraftige nok til at softwareemulere PS3 og Xbox 360 og via hardware går ikke da CPU'erne og GPU'erne ser ud til at være en helt anden type. Hardware bagudkompatibilitet vil stort set kun være mulig hvis de stikker hhv Xbox 360 og PS3 cpu'er/gpu'er i dem, og det vil bringe prisen for højt op.

Enig - jeg håber der er hold i rygterne om at PS3 BC bliver en hardware udvidelse/modul til Orbis, eller evt. en dyrere SKU. Så kan man selv bestemme om man vil betale for det, eller sprede investeringen lidt ud.
BeanoBeanoSkrevet 23/01-13 13:18, rettet 23/01-13 13:18 
Dagens rygter...

"Xbox 720 simply called ‘Xbox’, ‘X-Surface’ gaming tablet inbound"

Xbox 720 – or whatever you want to call Microsoft’s next home gaming console – is to be called ‘Xbox’, in a move that shadows Apple’s strategy in calling its tablet ‘iPad’. That’s the claim of one site, whose sources suggest that the console will work with all Microsoft ‘Xbox’ branded devices and media, including a new X-Surface gaming tablet. The device is rumoured to have been seen running Unreal Engine 3 games at 60 FPS recently.

Now, I know what most of us are thinking. That this is just another shite rumour and yes maybe that’s true. After all this is the time of the generation where rumours fly from all directions, but we have to report on this stuff just in case it comes to pass, so please bear with us.

So, this new rumour comes from a source close to Microsoft, who has told Pocket Lint that Microsoft is ditching the rumoured ’720′ or ‘Surface’ name from its next console, and is simply going to call it ‘Xbox’ in order to create a unified gaming brand across multiple devices. This stacks up with what a Microsoft exec stated last year.

This applies to a new gaming tablet that the source has called ‘X-Surface’, a device that doesn’t run on either Windows 8 or RT, but a new OS as a standalone portable console. The tablet is said to house connectivity options that let users access media on the new Xbox’s hard drive. It will not have apps of its own, the source says, and it will not have its own Windows-style OS.

The source adds that the X-Surface has been shown internally running Unreal Engine 3 demos at a ‘solid’ 60 FPS, which will use a ‘proprietary 2.4GHz wireless protocol’ that allows it to tether to Xbox 360 controllers and ‘future control devices’.

Elsewhere, the source claims that ‘Xbox’ will house an 8-core CPU and that each core will run at 1.9GHz. The tipster also confirms rumours of an 800MHz CPU, stating, “One benchmark used internally has been a custom build Watch Dogs E3 demo which runs at 55-60fps with only five cores at 100 per cent.”

Finally, the source states that the ‘Xbox’ will house an OS that looks similar to Windows 8 in some ways, but that it is not a full version of Windows 8. Instead it will take two CPU cores to run and will manage multi-tasking and other functions. The source called it, “Very much akin to Nintendo’s offerings on 3DS and Wii U – but on a far larger scale.”

The new ‘Xbox’ controller is said to be similar to the Xbox 360 pad, with the same button layout.

That’s what Pocket Lint’s source says. Now judge for yourself if it’s true or not below.


Kilde
WehnerWehnerSkrevet 23/01-13 13:43 
Beano>
The new ‘Xbox’ controller is said to be similar to the Xbox 360 pad, with the same button layout.

... ooog den er købt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig