X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste generation af konsoller?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/03-10 15:08 
Nogen der ved om der kommer nogen ny konsol indenfor det næste år, eller 1½, eller om vi "bare" får nye gadgets om muligheder som med Move og Natal? Nintendo har, så vidt jeg ved, udtalt at de skulle komme med en ægte next gen. maskine, men jeg ved ikke noget om hvornår, nogen der ved noget om det?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 04/04-12 19:30 
TheDuke>
I den artikel hævder han fejlagtigt at Nintendo kun laver konsoller for at sælge spil, men Wii'en har den klart laveste attach rate i denne generation. Nintendo laver konsoller for at sælge konsoller, fordi de kan sælge dem med profit fra dag 1.

Tror mere de mener at Nintendo ikke laver konsoller for at sælge DVD maskiner eller sælger Internet TV og Video-on-Demand service.
Det giver sig selv at Nintendo vil sælge deres konsol. Hvorfor skulle de ellers lave dem :p
Vi kan ikke undgå at se at Nintendo har meget godt fast i casual marked og den lave pris på deres konsol gør den mere egnet til at havde som nr 2 konsol, især hvis det er til folk som har mindre børn.

@Beano.. Jeg vil sige at ALT undtagen udsende af tablet kontrollen er en udkendt faktor. Der vist ikke nogen officielle tal på hvor kraftig den er i nu.
Om den kan match Wii, ja det vil jeg give dig ret i. Den kan blive en kamp at matche det boom de havde der. Jeg tror ikke det vil virke forældet med en tablet kontroller, ikke hvis de kan holde prisen ned i samme plan som Wii. Det kommer helt an på om de formår at formilde buskabet om hvordan den kan bruges sammen med spillende. Vi så hvor svært det var at fortælle folk om at 3DS havde 3D uden briller.
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 19:51, rettet 04/04-12 19:59 
Greaseball>Jeg tror ikke det vil virke forældet med en tablet kontroller, ikke hvis de kan holde prisen ned i samme plan som Wii. Det kommer helt an på om de formår at formilde buskabet om hvordan den kan bruges sammen med spillende. Vi så hvor svært det var at fortælle folk om at 3DS havde 3D uden briller.

Specs på skærmen er allerede kendt - 854x480 LCD uden multi-touch, så den virker allerede forældet nu sammenlignet med iPad, Vita, etc. Men jow, det vigtigste er hvordan den anvendes. Min pointe er bare at der ikke er den indlysende nyhed/gimmick som Wii havde - tablets er ikke en nyhed og selv om det er en kombineret tablet-controller, ligner det et produkt der er meget sværere at markedsføre i 2012. Der skal meget mere til end de fjollede koncepter de viste sidste år.
Men nu skal jeg heller ikke dømme dem helt på forhånd da de rigtigt skal fremvise maskinen og spillene E3 - måske hiver de kaninen op af hatten... og helst een der ikke kommer fra Ubisoft :)
GreaseballGreaseballSkrevet 05/04-12 23:29 
Jeg kan forstille mig det bruger en tryk følsom skærm som de bruger til DS for at holde prisen nede.
Kun et gæt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/04-12 18:05 
Gamesindustry har en spændende artikel med overvejelser omkring teknikken i de to konsoller:

For lidt ram...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 07/04-12 18:56, rettet 07/04-12 18:57 
Echelon VI>
Gamesindustry har en spændende artikel med overvejelser omkring teknikken i de to konsoller:

Super interessant, men stadig meget spekulativt. Tør næsten ikke håbe på hardware specs fra producenterne selv til e3 i år, men det begynder da at blive spændende =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TheDukeTheDukeSkrevet 07/04-12 21:57 
Echelon VI>
For lidt ram...

Det er et mærkeligt sted at spare når man tænker på hvor lidt RAM koster og hvor mange programmørtimer udviklerne må bruge på memory management.
dRxLdRxLSkrevet 07/04-12 22:07 
TheDuke>
Echelon VI>
For lidt ram...

Det er et mærkeligt sted at spare når man tænker på hvor lidt RAM koster og hvor mange programmørtimer udviklerne må bruge på memory management.

En mulig begrundelse er udpenslet i artiklen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 08/04-12 22:53, rettet 08/04-12 22:53 
Pach-Attack over på Gametrailers har noget om brugt salg af spil om det skader udgivere eller faktisk er godt for dem i det lange løb.

Pach-Attack
OlimarOlimarSkrevet 09/04-12 14:18 
http://www.fudzilla.com/home/item/26662-orbis-specs-get-detailed Interessant hvis rigtigt. Med alle de penge de har sat til i denne generation, virker valget logisk.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-12 16:04, rettet 10/04-12 16:06 
http://www.slashgear.com/why-next-gen-gaming-consoles-will-let-you-play-used-games-07221982/ Good point, når man tænker over det. Hvem har lyst til at gøre sine brugere sure ved at sætte begrænsninger.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/04-12 16:56, rettet 10/04-12 16:58 
Ja, det er der slet ingen firmaer i spilindustrien der har gjort deres brugere sure ved sætte begrænsninger i denne generation, og stadig tjent styrtende med penge :)

Hvis både SONY og Microsoft har en anti-brugt mekanisme i deres maskiner, og "alternativet" kun er WiiU, tror jeg den perceperede risiko for de to konsolproducenter i forhold til salg af hardware er minimal. Hvis tilfældet er at kun en af producenterne har en anti-brugt mekanisme kan jeg se at der kan være en risiko for tabt hardwaresalg. I et sådant scenarium vil nogen udgivere sikkert være tiltrukket af konsollen med anti-brugt mekanismen, og i yderste tilfælde derfor kun udgive f.eks. Call of Duty eller lignende på denne platform. Spillere uden rygrad (og dem er der tilsyneladende mange af, sagde han i en hyklerisk tone) ville være tvunget til at købe konsollen med anti-brugt mekanismen.

Jeg håber ikke ovenstående bliver opfattet som et udtryk for paranoia, men jeg synes efterhånden vi er nået derud hvor en anti-brugt mekanisme ikke er urealistisk i næste generation af konsoller.

EDIT: "Anti-brugt" ikke "Anti-brug" - en "anti-brug mekanisme" er trods alt stadig urealistisk :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 10/04-12 21:06, rettet 10/04-12 21:19 
Men der er vel ikke langt fra always-on til "Vores konsol må bruges mandag til fredag mellem 10-17, og søndag mellem 11-22" :P

Er lidt spændt på hvor på vores bukser udgiverne pisser i next-gen. Det skulle blive dobbelt så dyrt at udvikle spil de næste konsoller (Wii U undtaget), og udgiverne skal jo tjene pengene ind igen + ekstra til fremtidige spil.

Det kan vel kun gå udover os som forbrugere. Der er vel bl.a. følgende muligheder at tage af:

- Billigere spil (håb om øget salg)
- Dyrere spil
- Nederen DRM som always-on
- Gøre brugte spil umulige at spille/mindre attraktive
- Kortere spil
- Free-to-play
- Mere DLC
- Øget fokus på middel-store produktioner, via XBLA og lign.

Det første er naturligvis godt, og det sidste kan også ses som positivt, så håber naturligvis at det mest vil gå den vej, men tvivler...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/04-12 22:03 
Jeg har lidt svært ved at se hvordan det skulle være dyre at lave spil til næste generation. Mere regnekraft gennem maskinen betyder vel at udviklere ikke skal bruge så mange timer på at presse det de har ned i for små "kasser" for at sige det pænt. Jeg tror mere at at de vil give nye muligheder for dem.
Jeg håber på at alt det snak med blokade af brugte spil er en fjer der er blevet til fem høns. Hvis man gad se Pach-Attac fra sidste uge så siger han bla. at brugte spil faktisk kan være til gavn. Ja et spil der sælges brugt 7 dage efter udgivelse er et nul salg for udgiver. Så det bare med at lave noget koder til online play som idag, Så bidrage det lidt til vedligeholdelse af server.
Et eksempel han gav var at hvis nogen køber f.eks Mordern Warfare 2 brugt. Så det ikke noget der skader udgiver, det spil har tjent sig selv hjem for længst. Men det kan gøre køber intr. i serien der så vil havde det nyeste spil når det kommer.

Han fortalte også at der i USA er en lov der heder 1st.use doctrine
The first-sale doctrine is a limitation on copyright that was recognized by the Supreme Court of the United States in 1908 (see Bobbs-Merrill Co. v. Straus) and subsequently codified in the Copyright Act of 1976, 17 U.S.C. § 109. The doctrine allows the purchaser to transfer (i.e., sell, lend or give away) a particular lawfully made copy of the copyrighted work without permission once it has been legally obtained. This means that the copyright holder's rights to control the change of ownership of a particular copy ends once ownership of that copy has passed to someone else, as long as the copy itself is not an infringing copy. This doctrine is also referred to as the "right of first sale," "first sale rule," or "exhaustion rule."

Så ja... kan godt være den lille lov vil drille dem lidt.
Så nej.. Jeg tror ikke at hverken MS eller SONY vil gøre lukke af for brugte spil. Det vil være dumt af dem og jeg mere en sikker på at de heller vil sælge mere hardware og så tage det lille tab som brugt giver.
jaesjaesSkrevet 10/04-12 22:54, rettet 10/04-12 22:55 
Det er blevet dyrere for hver generation, så ser ingen grund til at den næste skulle være anderledes. De to største udgifter i de fleste spilprojekter ligger i grafik og programmering, og begge dele bliver som bekendt mere kompleks for hver generation.

Den øgede regnekraft er ikke nødvendigvis en fordel, fordi konkurrencen i mediet gør samtidig, at udviklerne bruger meget tid på at presse alt ud af maskinen.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/04-12 13:04, rettet 16/04-12 13:13 
Wow... 16 cores... Selv hvis 4 virkelig gaar til Kinect, saa er det et godt skridt i den rigtige retning - maaske lige med undtagelse af prisen.

Personligt er jeg villig til at punge ud for voldsomt hardware som dette rygte inkluderer. Den magiske graense for en ny konsol er vel 5000 kr. paa launch, kunne jeg taenke mig... Hvad vil I vaere villige til at punge ud med?
6000 kr. er min graense - og saa skal der godt nok ogsaa vaere tale om den vildeste 16-core maskine med minimum 8 GB ram og den slags.

Hvis Nextbox vitterligt stiller op med hardware bare i naerheden af dette her, saa ser det da godt nok sort ud for Wii U...

Link
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 16/04-12 15:48 
Kerner er de nye bits ;)
PS3 havde "kun" 9 CPU hardware tråde (det i ville kalde kerner) next720 kommer til at have 16 og blast processing!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-12 15:49 
Har PS3 ikke syv?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/04-12 16:34 
Er det ikke noget med at en af kernerne er tilegnet styresystemet, en af dem er deaktiveret, og de resterende syv kan bruges til sjov og leg?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
OlimarOlimarSkrevet 16/04-12 17:48 
DeluxScan>
Wow... 16 cores... Selv hvis 4 virkelig gaar til Kinect, saa er det et godt skridt i den rigtige retning - maaske lige med undtagelse af prisen.

Personligt er jeg villig til at punge ud for voldsomt hardware som dette rygte inkluderer. Den magiske graense for en ny konsol er vel 5000 kr. paa launch, kunne jeg taenke mig... Hvad vil I vaere villige til at punge ud med?
6000 kr. er min graense - og saa skal der godt nok ogsaa vaere tale om den vildeste 16-core maskine med minimum 8 GB ram og den slags.

Hvis Nextbox vitterligt stiller op med hardware bare i naerheden af dette her, saa ser det da godt nok sort ud for Wii U...

Nu er det jo spillene der tæller og ikke selve hardwaren ;)
BeanoBeanoSkrevet 16/04-12 17:52 
DeluxScan>
Personligt er jeg villig til at punge ud for voldsomt hardware som dette rygte inkluderer. Den magiske graense for en ny konsol er vel 5000 kr. paa launch, kunne jeg taenke mig... Hvad vil I vaere villige til at punge ud med?
6000 kr. er min graense - og saa skal der godt nok ogsaa vaere tale om den vildeste 16-core maskine med minimum 8 GB ram og den slags.

Jeg tvivler på hverken Sony eller MS tør lancere en ny konsol over 4K til lancering denne gang.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/04-12 18:16, rettet 16/04-12 18:18 
Olimar>
Nu er det jo spillene der tæller og ikke selve hardwaren ;)

Præcis.

Hvis især microsoft ikke får nogle bedre og mere genrevarierede eksklusive titler end i denne generation kunne jeg aldrig drømme om at købe deres konsol, lige meget om der så er en milliard kerner i den. For slet ikke at snakke om noget ordenligt hardware fra start, så der ikke går 3 år før de kommer med en maskine med et nogenlunde støjniveau.

360'eren er det største fejlkøb jeg har lavet de sidste 10 år.
SumezSumezSkrevet 16/04-12 18:17 
Min magiske grænse ligger på 2500kr, men jeg er jo også så mærkelig-nærig ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/04-12 18:20 
Sumez>
Min magiske grænse ligger på 2500kr, men jeg er jo også så mærkelig-nærig ;)

Er dog næppe realistisk for nogen af sony eller ms konsoller, måske Wii U.

Jeg vil heller ikke over 3k. Så længe der er regionsfrihed kunne jeg godt finde på at importe en US model igen, som jeg gjorde med ps3.
SumezSumezSkrevet 16/04-12 18:23 
Siger heller ikke det er realistisk, jeg er bare ikke kæmpestor fan af at det pludselig er blevet dyrere at købe en spillekonsol end en up-to-date "gamer-PC" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 16/04-12 18:44 
Jeg har "ægte" venner tværs over Danmark, som jeg holder kontakten til ved at vi spiller sammen over Xbox Live. Derfor kommer jeg til at købe den næste Microsoft-maskine uanset pris og antal CPU hardware-tråde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TheDukeTheDukeSkrevet 16/04-12 22:20 
Sumez>
Min magiske grænse ligger på 2500kr, men jeg er jo også så mærkelig-nærig ;)

Det er det samme for mit vedkommende. Jeg køber først konsoller når de rammer 2200-2500 kr. Fatter slet ikke de mennesker der var villige til at betale 5500 kr. for en PS3 ved launch.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/04-12 23:15 
Næ hvem gad give 5500 for en PS3 til launch når man kunne få den store pakke til ca. 1200 kr. nogen uger senere Kæft det var sjovt tider den gang :D
SumezSumezSkrevet 16/04-12 23:54 
Det er helt underligt at tænke på nu hvor lang tid der faktisk gik før jeg købte både X360 og PS3, bl.a. netop aht. prisen. Gad vide om jeg kan "holde igen" ligeså lang tid i næste generation, jeg har vist vænnet mig til at spille noget nyere spil nu end jeg gjorde for 6-7 år siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/04-12 02:23 
dRxL>
Kerner er de nye bits ;)
PS3 havde "kun" 9 CPU hardware tråde (det i ville kalde kerner) next720 kommer til at have 16 og blast processing!

Ja, jeg forstaar godt din afsky over min tal fascination, men det var nu mest fordi jeg 'blot' har forventet en afdanket core i5 eller lign. i den naeste xbox, saa jeg var lidt overrasket :)

Og jo, jeg ved godt, at god hardware ikke betyder gode spil - men det kan da naeppe skade at fremtidssikre konsollen saa meget som muligt. Taenk hvis 360 havde 1GB ram (eller de oprindeligt planlagte 256MB, gys!), det havde da helt sikkert gjort forskel i mange spil!
Saa lad nu vaere med at afskrive god hardware som 'mainstream bait' - det betyder jo vitterligt en del.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 17/04-12 08:59 
Konsolkongen>
Har PS3 ikke syv?

7 SPE kerner og 2 hardware tråde på PPE delen.

CELL BE:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_(microprocessor)#Architecture

Hardware tråde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simultaneous_multithreading
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 17/04-12 09:20 
DeluxScan>
Ja, jeg forstaar godt din afsky over min tal fascination, men det var nu mest fordi jeg 'blot' har forventet en afdanket core i5 eller lign. i den naeste xbox, saa jeg var lidt overrasket :)

Bestemt ikke afsky, blot anledning til lidt godmodigt drilleri.

Det ironiske ved at bits blev brugt som salgsargument tilbage i 090'erne er jo at det tal alene sagde meget lidt om hvad maskinerne samlet set kunne levere. Mega Drive havde jo ikke en gang en 8bit farver selvom den blev solgt som det første 16bit vidunder.
Omvendt var pc-engine en 8bit maskine der leverede pænt vild "16bit agtig" grafik.

Antallet af kerner er måske en anelse mindre intetsigende end bit var i sin tid, men her er der så mange yderligere faktorer der afgør værdien af et stort antal at tallet alene reelt set ikke siger noget om hvad vi ender med at kunne gøre med den nye maskine.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-12 09:44 
Er meningen ikke med de mange kerne at de skal bruges til forskellige ting som at styre en ny Kinect, A.I og bedre fysik. Det giver sikker også en masse andre muligheder senere i konsollens levetid som vi ser idag hvad de kan presse ud af dem. Men vi må se hvad sandheden er når rygte stormen lægger sig.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/04-12 09:50 
dRxL>
Konsolkongen>
Har PS3 ikke syv?

7 SPE kerner og 2 hardware tråde på PPE delen.

CELL BE:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_(microprocessor)#Architecture

Hardware tråde:
http://en.wikipedia.org/wiki/Simultaneous_multithreading

Det er nu 8 SPE (1 inaktiv, 1 dedikeret til OS) og 1 PPE.
BeanoBeanoSkrevet 17/04-12 09:52 
For min skyld kan de spare på kernerne og sørge for at putte mere RAM i. Også vigtigere for mig at der ikke kommer online DRM og/eller anti-brugt-spil fis :P
Hvis den nye Xbox bliver en Kinect-box (=påkrævet at bruge det), kan de godt glemme mig som kunde.
dRxLdRxLSkrevet 17/04-12 10:31, rettet 17/04-12 10:58 
Azzkikr>
Det er nu 8 SPE (1 inaktiv, 1 dedikeret til OS) og 1 PPE.

Har du ikke læst det jeg skrev, eller har du ikke forstået det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-12 16:14 
Beano>
For min skyld kan de spare på kernerne og sørge for at putte mere RAM i. Også vigtigere for mig at der ikke kommer online DRM og/eller anti-brugt-spil fis :P
Hvis den nye Xbox bliver en Kinect-box (=påkrævet at bruge det), kan de godt glemme mig som kunde.

Må du ikke sige Beano... tænk på alle de små MS børn som skal havde mad hver aften :(

Jeg tror nok at XboxWhatEver kommer med en Kinect 2,0 som standard. Jeg tror dog ikke at det bliver krav om at alle spil skal bruge den. Alle ved at FPS stinker med touch/motion kontrol og dem vil de nok stadig gerne sælge en del af ;)
BeanoBeanoSkrevet 17/04-12 16:32 
Forhåbentligt bare flere SKU'er... en "pro" med Kinect bundlet og een for os der ikke er med på (u)noderne.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-12 16:42 
Lyder faktisk som et rigtigt godt bud. Kunne godt forstille mig at MS kunne lave det igen. En Small, Medium og Large pakke.
Spørgsmålet er så, vil de smide Kinect med i den lille pakke for at fange casual/børnefamilier der bare skal havde noget sjovt og ikke vil betale for meget?
HeroldHeroldSkrevet 17/04-12 17:23 
Jeg tror ikke I skal holde vejret i forbindelse med at der ikke er Kinect i alle pakkerne - det vil der næsten med sikkerhed være. De er nødt til at have det integreret i systemet, for at det skal blive en rigtig succes, og de har selv udtalt at det er "next gen" for dem, så alt andet ville være dumt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-12 18:48 
Så hvis PS4 også kommer med Move.. Så løber vi da tør for plads rundt om TV'et med Kinect og Wii-U(som sikker også skal bruge en sensor bar af en art, hvis man skal bruge Wii-motes sammen med den.)
TheDukeTheDukeSkrevet 17/04-12 21:12 
Herold>
...og de har selv udtalt at det er "next gen" for dem,

Hvem andre end MS ville kalde noget så fesent og usselt som Kinect for "next-gen"?
Udover det ene dansespil der virkede OK nogenlunde, så har der ikke været en eneste Kinect-titel der har været tilnærmelsesvis spilbar.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-12 21:42 
Nu taler de om den næste Kinect.. ikke den som er ude nu.
Som alle rygter så findes der også masser om Kinect 2. Bl.a at den kan tracke bevægelse helt ned til finger bevægelser på 2 spillere af gange. Igen, rygter.. lige som med 16 kerner osv. Så rolig nu....
BeanoBeanoSkrevet 17/04-12 21:53 
De kan få lov at tracke min langefinger og give mig en controller.
jaesjaesSkrevet 17/04-12 22:26 
Greaseball>
Igen, rygter.. lige som med 16 kerner osv. Så rolig nu....

Ja, der er da gået lidt Ekstra Bladet i den her tråd, men vi er nok alle lidt skyldige ;)

Eller BT, hvis RJK og Co. havde gjort så der i første indlæg stod "Se hele indlægget" - Køb hele teksten og læs mere på P:R Plus for 15 kr.
WehnerWehnerSkrevet 17/04-12 22:41 
Beano>
De kan få lov at tracke min langefinger og give mig en controller.

Du er ualmindelig skarp for tiden :D Måske fordi jeg er så evig enig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 18/04-12 10:06 
Beano>
De kan få lov at tracke min langefinger og give mig en controller.

Du kan få "the duke" fra den første Xbox :p Så der kontroller nok ;)
Gad godt at havde en af det trådløse udgaver de lavede af den til HALO genudgivelsen.
BeanoBeanoSkrevet 18/04-12 10:42 
Den første Xbox controller var skrækkelig - puha :O

En mindre revidering (primært d-pad) af den nuværende 360 controller vil gøre mig tilfreds :D
GreaseballGreaseballSkrevet 18/04-12 14:58 
Heh... Jeg kunne sjovt godt lide den. Har så heller ikke små japanske hænder ;p Spøg til side, kan godt se hvorfor nogen ikke kunne lide den. Jeg har på samme måde med PS3 kontrolleren. Uden extra skuldre knapper er den ubrugelig i stort set alle spil.

Bean, har du prøvet dem med hvor D-pad kan drejes?
BeanoBeanoSkrevet 18/04-12 15:18 
Desværre ikke. Overvejer faktisk at nuppe een af de kommende bling-bling udgaver hvis jeg finder et godt tilbud.
GreaseballGreaseballSkrevet 18/04-12 17:28 
De faktisk meget gode. Jeg syns selv jeg kunne mærke det var nemmere at udføre special moves i f.eks Street Fighter og lign. Fik 2 stk. med Gears of War tryk på da jeg købte en ny Xbox.
Ja de meget fede, især den sølv. Tror bare de tiltrækker fedt finger.
1'024 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig