X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Og navnet blev... PlayStation Move


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/03-10 08:53 
øv... jeg havde ellers håbet på Piinis eller Wank ;)

PlayStation Move unveiled:
http://www.eurogamer.net/articles/ps3-motion-controller-named-detailed

Hands on:
Se hele indlægget
188 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SonicSonicSkrevet 16/09-10 10:17 
Ja der er nok noget tyndt udvalg at komme efter lige nu :)
Personligt kunne jeg godt finde på at købe Heavy Rain med move support.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/09-10 10:18 
Hvis du allerede har Heavy Rain skulle der være (eller komme snart?) en Move patch til den. Ikke nødvendigt at købe den igen ;)
SonicSonicSkrevet 16/09-10 10:30 
Jeg har det ikke, desværre. Men kunne være man skulle finde det billigt et sted :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/09-10 10:35, rettet 16/09-10 10:35 
Burde være muligt - ellers er den nye Move udgivelse prisat ret lavt og har ekstra indhold :)
SumezSumezSkrevet 16/09-10 11:22 
Hvaba, er Move allerede udkommet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/09-10 11:23 
Officiel EU lanceringsdato var vist i går.
CoreCoreSkrevet 16/09-10 18:53 
Yep - igår.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KilroyKilroySkrevet 16/09-10 20:43 
Tumble er en PSN-titel? Welp, troede det var en fuldpris-udgivelse. Jeg ville nemlig vente med at købe Move til det var udkommet, men jeg kan da godt se at jeg er bagud!
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 20/09-10 09:31 
Er der nogen som har lidt erfaringer med at bruge Move i forskellige TV-højder. Jeg tænker især ift kameraet.

Ved alle video-demoer er der jo oftest et højt placeret tv, hvor brugere står op. Men mit tv står på et lavt bord, og jeg har ingen planer om at bore huller i væggen.

Jeg frygter lidt at skulle stå på knæ, for at spille Move spil derhjemme.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 20/09-10 09:49 
Jeg har mit siddende ovenpå TV'et men også prøvet hvor det var under på tv bordet (ca. 50 cm højde) uden problemer - men kan godt teste igen i aften.

Kan du ikke stille eller hænge kameraet (se videoen) oven på tv'et?

"How to Mount the PlayStation Eye Camera with Minimal Fuss"
Captain NCaptain NSkrevet 20/09-10 13:16 
Så fik jeg bestilt min udgave plus den der anden controller også.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 20/09-10 13:41 
Beano>
Kan du ikke stille eller hænge kameraet (se videoen) oven på tv'et?

Så hænger den ovenpå min Wii sensor bar. :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/09-10 13:49 
Hvad vil den typiske minimumpris for en Move-opsætning være? Jeg synes det ser overraskende billigt ud med 444kr for en starterpakke hos Coolshop, men hvis alle spillene minimum kræver endnu en sensorcontroller eller navigation-controller, koster det jo pludselig 600kr ekstra!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/09-10 14:02, rettet 20/09-10 14:04 
millennium>
Så hænger den ovenpå min Wii sensor bar. :-P

Flyt Wii-baren lidt til siden - hverken mit Eye eller Wii-bar er helt i center. Betyder ikke det store reelt :)


Sumez>
Hvad vil den typiske minimumpris for en Move-opsætning være? Jeg synes det ser overraskende billigt ud med 444kr for en starterpakke hos Coolshop, men hvis alle spillene minimum kræver endnu en sensorcontroller eller navigation-controller, koster det jo pludselig 600kr ekstra!

Har du allerede et Eye kamera er een Move controller nok - ellers er start pakken nok en ok deal. Men afhænger alt sammen af hvad du vil spille og hvor mange samtidige spillere du vil have. Jeg vil anbefale at du venter med Nav. controlleren og bare tager een Move controller. Kun eet spil der udnytter to samtidige Move controllers - Sports Champions og reelt kun i to dicipliner hvor det er bedre, bueskydning og gladiatorkamp. Du kan desuden bruge en dualshock i stedet for Nav. controller til at starte med.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-10 16:28 
Har ikke lige set om andre har skrevet det i tråden, men Sony har tænkt sig om og lavet docking stationen sådan at den kører på en seperat strømforsyning og ikke behøver at bruge en USB port i PS3'en eller kræve at PS3'en skal være tændt for at de kan lade.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-10 17:28 
Du kan tilslutte alle controllers (inkl. Move) din PC eller USB oplader. Man kan også købe den original Move controller dock-oplader som har egen strømforsyning.

Kan f.eks. købe her
jaesjaesSkrevet 01/10-10 12:35, rettet 01/10-10 12:40 
Er der noget jeg ikke ved om Move, eller er det virkelig ikke muligt for udviklerne at lave et spil, hvor man bruger begge arme og samtidig bevæger spilfiguren rundt - fx et boksespil?

Jeg mener, så vidt jeg ved, kan man ikke, som på Wii, fx slå med begge hænder og samtidig bevæge spilfiguren rundt, da bevægelser ikke registreres i Navigation Controller, og der ikke er analog stick eller lign. i Motion Controller.

Ved godt, jeg har nævnt det højere oppe i tråden, men synes virkelig det er en lam beslutning, hvis det er tilfældet, og jeg bliver nødt til lige at høre, om der er noget hemmeligt jeg ikke ved om Move - det omtalte kunne nemlig godt være en deal breaker for mig.

EDIT: Har rettet "bevæge sig" til "bevæge spilfiguren rundt", da det måske kunne misforstås.
BeanoBeanoSkrevet 01/10-10 12:49, rettet 01/10-10 12:51 
Ideen er man har to Move controllers til den slags spil - The Fight spillet bruger f.eks. to Move controllers. Så kan kameraet se afstanden imellem hænderne og hvor spilleren er i forhold kameraet (bevægelse i 3D rummet). Det er langt foran Wiimote+nunchuck løsningen men også dyrere da man skal have to Move controllers pr spiller - og mere plads :)
Nav controlleren er kun noget man bruger til feks FPS og hvis man ikke gider bruge en Dualshock.
jaesjaesSkrevet 01/10-10 13:51 
Men hvordan bevæger man *spilfiguren* uden stick eller d-pad? Man står vel ikke bare stille og venter på slagene :) Gestures?
BeanoBeanoSkrevet 01/10-10 14:09, rettet 01/10-10 14:10 
Det er der kuglerne bl.a. spiller ind - når du bevæger dig til siden, bevæger figuren sig også. Sporing af spilleren i 3D rummet. Det bruges f.eks. i Sports Champions bordtennis, jeg vil tro det også fungerer på den måde i The Fight.
jaesjaesSkrevet 01/10-10 15:36, rettet 01/10-10 15:37 
Så fungerer det som frygtet - for det vil unægtelig sætte en snæver grænse for, hvilke typer spil Move kan bruges ordentligt med.

Fx vil sensor-tingen ikke kunne bedømme, om det er mine hænder eller min krop, jeg flytter, da den fokuserer på... hmm, kuglerne :) Så hvis man skal kunne bevæge sig rundt i en boksering, kommer det til at foregå med noget akavet gesture-hejs eller noget i den stil.

Det vil også gøre Move problematisk til action-adventures, da alle opgaver og handlinger kun kan løses med én hånd, da den anden skal bruges sammen med Navigation Controller eller gamepad til at flytte spilfiguren rundt i verdenen. Det vil enten sætte grænser for typen af opgaver/handlinger eller medføre unaturlig kontrol.

Umiddelbart synes jeg, at Wii med MotionPlus virker mere interessant end både Move og Kinect ;)
BeanoBeanoSkrevet 01/10-10 18:06 
jaes>
Fx vil sensor-tingen ikke kunne bedømme, om det er mine hænder eller min krop, jeg flytter, da den fokuserer på... hmm, kuglerne :) Så hvis man skal kunne bevæge sig rundt i en boksering, kommer det til at foregå med noget akavet gesture-hejs eller noget i den stil.

Er det ikke også bare din bevægelse som spiller der skal spores i dette bokse scenarie? Det kan fint spores.
Der er heller ikke noget i vejen for at bruge move knapperne til at strafe med hvis man endeligt vil flytte højre/venstre via controller. Gladiator kamp i Sports Champions bruger Move knapperne til at strafe med hvor den ene controller er skjold og den anden sværdet. Det fungerer fortræffeligt og er også mere praktisk end at hoppe fra side til side på gulvet og blive svedig IMO :)

Faktisk kan Eye kameraet godt spore kroppen også (hjulpet til af kuglerne på controlleren) men selvfølgeligt bedst (=mest præcis og hurtig) til sporing af controllerens position pga kuglen.


jaes>
Det vil enten sætte grænser for typen af opgaver/handlinger eller medføre unaturlig kontrol.

Ja hvis man absolut vil have motion handlinger på begge controllers - men man har jo stadig knapper på begger controllers til normale handlinger. Jeg kan ikke se hvordan Move teknikken kategorisk er mere begrænset end Wii's - eneste forskel er manglen af upræcis accelerator i Nav controller. Der er så andre fordele der opvejer den ulempe til fulde.


jaes>
Umiddelbart synes jeg, at Wii med MotionPlus virker mere interessant end både Move og Kinect ;)

Well... nunchuck'en er så upræcis at den alligevel ikke kan bruges til andet end meget simple gestures og som analog stick. Og det hjælper MotionPlus ikke på overhovedet.

Jeg ser mange muligheder i Move men om det vil blive udnyttet og om der kommer en killer app, er jeg meget tvivlende overfor.

Jeg tror også du skal prøve Move og se dens præcision sammenlignet med MotionPlus inden du afviser det kategorisk - forskellen i præcision er enorm. Er meget imponeret af f.eks. bordtennis og disc golf i Sports Champions og Tumble - og jeg var imponeret af MotionPlus til Wii Sports Resort sidste år ;)

Wii-systemet har naturligvis stadig fordelene af enkelhed, first-to-market, mulig anvendelsesvinkel og mindre kalibrering i spillene - men det er en anden sag :)
jaesjaesSkrevet 02/10-10 01:27, rettet 02/10-10 01:35 
Ja, Move skal nok resultere i nogle gode og interessante spil pga. præcisionen. Jeg synes bare, det er mærkeligt, at Sony ikke er gået det sidste stykke. Som Move ser ud nu, er der mange genrer den ikke er specielt egnet til, og alt det havde krævet er et skide analogt stick/pad i Motion Controller :)

Et eksempel er den slags nærkamps-spil, der kræver begge arme, og som vi allerede taler lidt om. Den type nærkamps-spil kan fint laves med simpel positionering af spilfiguren, som du nævner. Må tilstå jeg lidt havde glemt antallet af knapper, så det kan også lige gå til fx boksning, selvom det havde været bedre, hvis man frit kunne gå rundt i ringen som i virkeligheden. Mere problematisk, så vil man ikke (ordentligt) kunne lave et spil som God of War, hvor man river fjenderne rundt med begge hænder, når man samtidig skal kunne løbe frit rundt.

Og så bevæger vi os over en mere generel problemstilling: Til mange bevægelser bruger vi mennesker jo begge hænder/arme, og det kan Move som sagt ikke klare særligt godt, hvis spilfiguren også skal kunne bevæge sig frit rundt. Man kan selvfølgelig binde nogle af de bevægelser, der i virkeligheden ville kræve begge hænder, til en enkelt Motion Controller, og så bevæge sig rundt med Navigation Controller, men så er det, IMO, at det hele bliver til gimmick-waggle. Der er fordele og ulemper ved bevægelseskontrol, men når det skal være, så synes jeg det skal være virkelighedstro og ikke gimmicks og gestures :)

EDIT: Slettede sidst del, da jeg læste noget forkert i dit indlæg.
millenniummillenniumSkrevet 02/10-10 07:52 
Nu har jeg i det mindste bestil Resident Evil 5 Gold Edition. Så jeg venter spændt på hvad Move kan få ud af det. RE4 virkede også meget bedre med Wii controller, end med den normale GC controller.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/10-10 08:04, rettet 02/10-10 08:09 
@Jaes:
Jeg har bare stadig meget svært ved at komme i tanke om en eneste Wii titel som ikke kan laves med enten Move+Nav eller to Move controllers uden det går ud over styringsmulighederne. Og det bliver jo ikke pr. automatik mere waggle/gesture-agtigt fordi man kun har een move controller frem for to - det er tværtimod waggle-agtigt at bruge nunchuck til f.eks. at kaste en granat, dreje et håndtag, eller lign når der ikke er nogen præcision alligevel.

Det havde været fint hvis Nav havde havde noget motionhalløj også, tror bare grunden er at Sony ikke vil have den skulle opfattes som et krav at købe også for forbrugeren (dualshock kan bruges i stedet) men som en mulighed for dem som ville have noget mere elegant.

Jeg kan sagtens følge dig i det med at Move controlleren kunne have et analog stick også til det scenarie du nævner ovenover (fuld navigation i en 3D verden og samtidig motion controls til begge hænder) - kunn være interessant men så dukker der måske bare nye problemer op (overkompleks styring) og mange alm. forbrugere ville syntes der var for mange knapper og "dimser" på controlleren der i forvejen er fyldt godt op :)

Som Wii-ejer, jeg ser ikke den "manglende" accelerator i Nav som nogen deal-breaker overhovedet - men det er en detalje at hænge sig i når der er andre fordele. Hvis der er en deal-breaker for Move, er det nok snarere at det kræver en investering i dyre controllers + kamera af spilleren og som gør at de fleste udviklere/udgivere ikke vil supportere det på samme måde som havde det været standarden og virkeligt prøve noget nyt. Og at det nemt kan virke forvirrende hvilket udstyr man som forbruger skal investere i, hjælper bestemt heller ikke på det.


millennium>
Nu har jeg i det mindste bestil Resident Evil 5 Gold Edition. Så jeg venter spændt på hvad Move kan få ud af det. RE4 virkede også meget bedre med Wii controller, end med den normale GC controller.

Jeg har prøvet RE5 med Move og det fungerer ikke godt IMO.
Det er nemmere at sigte/skyde, men den manglende styring af kamera mens man løber/går irriterede mig grusomt. Forstår ikke hvorfor man ikke må bruge Move controller til kamera kontrol når man går/løber - burde have været en option.
jaesjaesSkrevet 02/10-10 16:09, rettet 02/10-10 16:14 
Beano>
Jeg har bare stadig meget svært ved at komme i tanke om en eneste Wii titel som ikke kan laves med enten Move+Nav eller to Move controllers uden det går ud over styringsmulighederne.

Det er nu mest dig, der sammenligner med Wii. Jeg ved godt, jeg skrev, at MotionPlus umiddelbart virker mere interessant, men det er ikke det samme, som at jeg synes, den er bedre; den er bare anderledes :)

Og det bliver jo ikke pr. automatik mere waggle/gesture-agtigt fordi man kun har een move controller frem for to -

Smag og behag - som nævnt synes jeg, bevægelseskontrol skal være realistisk. Og hvis du i et spil ofte foretager handlinger, som tydeligvis ville kræve begge hænder i virkeligheden - og det jo gør man jo i mange spil - vil det til min smag være fjollet at binde disse handlinger til én Motion C. Bare det at se to synlige arme fortage en bevægelse på skærmen, mens man samtidig foretager bevægelsen med kun én arm/Motion C., er lidt gustent :)

Men det er delvis teoretisk, da jeg som sagt ikke har prøvet Move, og jeg har vist kun prøvet Wii-spil, hvor Wiimote simulerede højre arm og nunchuck den venstre og/eller blev brugt til gå/løb via sticket.

...det er tværtimod waggle-agtigt at bruge nunchuck til f.eks. at kaste en granat, dreje et håndtag, eller lign når der ikke er nogen præcision alligevel.

Move skulle naturligvis ikke have en upræcis Nunchuck, hvis den overhovedet skulle havde en (som antydet synes jeg slet ikke, Sony skulle have lavet en nunchuck, men sat stick/pad på Motion C.).

...men så dukker der måske bare nye problemer op (overkompleks styring) og mange alm. forbrugere ville syntes der var for mange knapper og "dimser" på controlleren der i forvejen er fyldt godt op :)

Det argument synes jeg ikke holder. Et analog pad kunne fint erstatte et par af knapperne.

Well, jeg venter under alle omstændigheder med at beslutte noget til Kinect udkommer. Og forresten tak for svar på det oprindelige spørgsmål.
BeanoBeanoSkrevet 02/10-10 17:18 
jaes>
Det argument synes jeg ikke holder. Et analog pad kunne fint erstatte et par af knapperne.

Men så vil folk bare savne dem istedet... pew pew pew ;)


jaes>
Well, jeg venter under alle omstændigheder med at beslutte noget til Kinect udkommer.

Nu er det jo heller ikke en af livets store beslutninger og det ene udelukker jo ikke det andet hvis der er fornuftige spil IMO :D
millenniummillenniumSkrevet 13/10-10 14:27 
Beano>
Jeg har prøvet RE5 med Move og det fungerer ikke godt IMO.
Det er nemmere at sigte/skyde, men den manglende styring af kamera mens man løber/går irriterede mig grusomt. Forstår ikke hvorfor man ikke må bruge Move controller til kamera kontrol når man går/løber - burde have været en option.

Jeg synes nu kontrollen med Move fungerer fint. Ok, det er ikke den store raketvidenskab, men jeg fandt mig hurtigt tilpas med Move, fordi det minder så meget om RE4 Wii edition. - Men, Naturligvis udnytter det kun 10% a Move teknologien.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 13/10-10 14:35, rettet 13/10-10 14:36 
Nu vi snakker om move-"remakes", så vil jeg mene, at Heavy Rain heller ikke virker besynderligt godt med Move. Jeg spillede første halvdel igennem med Move, men blev så irriteret på det, at jeg gik over til almindelig controls, og gennemførte det. Ideen er sikkert fin nok, men jeg syntes ikke det fungerer helt så godt i virkeligheden.

I Sports Champions virker Move dog ret godt. Så det er nok bare nogle spil, hvor Move er påklisteret, som gør, at det ikke virker alt for heldigt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 18/01-11 10:04 
Er der nogen som har prøvet at anskaffe noget skydetilbehør til Move? Jeg har flere gange overvejet det, for lige at få den 10% bedre oplevelse i Time Crisis, men kan ikke rigtigt finde ud af om det er godt/dårligt.

Det er mest denne jeg tænker på:

Move skydetilbehør
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-11 10:11 
Jeg har ikke købt noget til Move, men har HotD plastik-pistolen til Wii som jeg ikke syntes gjorde noget for spillet. Det er jo bare en cursor på skærmen man sigter med alligevel :)
SumezSumezSkrevet 18/01-11 10:13 
Hvad snakker du om! Den pistol gør jo ALT for spillet!
Måske ikke gameplay-mæssigt, men det er måske den sejeste spil-revolver jeg nogensinde har set, man kan ikke andet end at føle sig badass når man sidder med sådan en gang formet hvid plastic med ornamenter ned ad siderne. :P
Til en 50'er er det et røverkøb.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/01-11 10:32 
Nej prisen var der ikke noget galt med :)
millenniummillenniumSkrevet 18/01-11 10:33, rettet 18/01-11 10:33 
Som sagt: kun lige for at give den +10% federe oplevelse. HotD pistolen er jeg heller ikke så vild med, mest fordi triggeren er for dyb. Pistolen ser sej ud, men funktionelt er det tydeligt, at aftrækkeren er en knap som trykker på en knap.

Så jeg ville bare sikre mig, at jeg får en +10% oplevelse, og ikke en -10% oplevelse. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-11 10:51, rettet 18/01-11 10:52 
Har du prøvet The Shoot?

Jeg anskaffede det billigt da jeg godt kunne li' demoen, men har problemer med at cursoren vandrer mens man spiller som gør det uspilleligt. Skal konstant trykke på O for at centrere cursor.
Har prøvet med flere Move controllers og genkalibrere dem i XMB.

Syntes ikke det var et problem i demoen.

Noget andre har oplevet?

Er det også et problem i Time Crisis?
millenniummillenniumSkrevet 18/01-11 10:54 
Jeg havde ingen problemer med cursoren i The Shoot. Det eneste som pissede mig af, var den 360 grader rotation jeg selv skulle lave, for at aktivere specialangreb. Fuldstændig åndsvagt!

Time Crisis er jeg dog super glad for.

Lyder som om du må sysle lidt med kameraopsætning, vinklerne og lyset i hjemmet, for at få din Move til at virke ordenligt.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-11 11:03 
millennium>
Jeg havde ingen problemer med cursoren i The Shoot. Det eneste som pissede mig af, var den 360 grader rotation jeg selv skulle lave, for at aktivere specialangreb. Fuldstændig åndsvagt!

Enig - jeg laver dog bare en hurtig cirkel over hovedet mens jeg sidder ned. Virker for det meste, men dårligt ide de fik der.


millennium>
Lyder som om du må sysle lidt med kameraopsætning, vinklerne og lyset i hjemmet, for at få din Move til at virke ordenligt.

Det virker perfekt med alle andre Move spil som også har cursor. Kun The Shoot som driller.
BeanoBeanoSkrevet 21/01-11 11:31 
Egentligt ikke en nyhed men MM har lovet en udvidelse til LittleBigPlanet 2 så Move kan bruges i community baner - det har enormt potentiale :)

Der er ikke en dato for udvidelsen, men siden Sackboy’s Prehistoric Moves (mini-spillet på PSN og LBP2 disken) er bygget på en tilrettet LBP2 allerede, så er der nok ikke længe til.

"Play, Create, Share pack for Move coming to LBP2"
BeanoBeanoSkrevet 09/02-11 10:27 
Dybdegående videoanalyze af Move understøttelsen i Killzone 3. Har ikke prøvet det selv endnu men ser lovende ud og skal prøves når spillet lander.

Waggle3D - Killzone 3
millenniummillenniumSkrevet 09/02-11 10:46, rettet 09/02-11 10:46 
Beano> Har du prøvet Move i MAG?

Med speciale som sniper er det vidst på tide jeg prøver, men en af udviklernes problemer er vel, hvordan det kan gøres ligeværdigt nemt/svært, uanset om man styrer med Move eller PS3 controller. Sniping BURDE jo næsten være nemmere med Move.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 09/02-11 10:49 
millennium>
Beano> Har du prøvet Move i MAG?

Ja men det kunne jeg ikke forlige mig med - primært pga. deadzone som ikke kunne sættes snævert nok. Ser bedre implementeret ud i KZ3 umiddelbart.
millenniummillenniumSkrevet 15/02-11 10:57 
Geez.....

PlayStation Move Skarpskytte
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/02-11 11:38 
Sårn een skal du da ha'... alt for cool og gør alle spil bedre :P
BeanoBeanoSkrevet 18/02-11 09:46 
Jeg har prøvet Killzone 3 singleplayer demoen med Move styring og det fungerer fortræffeligt - langt bedre end MAG. Det der fis med at twiste controller for at reloade, generede mig meget (noget Gametrailers brokkede sig over i deres anmeldelse), men fandt ud af man blot kan bruge firkant-knappen til det, hvilket gjorde det betydeligt mere praktisk.
KilroyKilroySkrevet 18/02-11 11:40 
Jeg havde helt glemt at Killzone understøtter Move. Så røg spillet jo op på ønskelisten igen:D
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 18/02-11 11:49 
Fedt! Trænger til en god FPS'er med velfungerende Move understøttelse. :) Håber det kan inspirere andre udviklere til at gøre det samme.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 27/05-11 22:04 
House Of The Dead: Overkill portes til PS3 med ekstra indhold samt Move og 3D support.

Skal der endeligt portes pseudo-lyspistol Wii titler, er dette en af de bedre :)

Udkommer d. 28. oktober i EU.

Kilde
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-11 22:16 
YES!! Endelig en grund til at købe noget Move-værk! Overkill har en af de allerbedste historier i et spil nogensinde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 27/05-11 22:44 
Fristende... men selv om HOD:Overkill er et kanon godt spil :) så ved jeg ikke lige om det alene er hver at købe et sæt move til. Synd der ikke kan laves nogen ordenlige "lightguns" som virker med HD-TV'er.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-11 23:21 
Der findes en EMS TopGun II der virker til PS2, Xbox og PC. Den fungerer vha sensorbars og skulle kunne kalibreres rimeligt præcist.

http://www.hkems.com/product/xbox/EMSTopGun2.htm

Den er ganske pæn sammenlignet med de fleste lightguns og ser ud til at fungere virkelig godt. Lag ser heller ikke ud til at være det store problem:
http://www.youtube.com/watch?v=nwQdVOPWKpY&NR=1

Jeg har selv tænkt på at bestille en flere gange, men tanken om tre sensorbars på TV'et har afholdt mig fra at gøre det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
188 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig