X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Nokia E71 (ny pris!)


Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/03-10 22:58, rettet 20/03-10 14:41 
Mobiltelefonen er brugt men rigtig velholdt; jeg er ikke typen der sender 100 sms-beskeder om dagen. Måske om måneden. Ingen af knapperne er slidte eller sløve, og alt virker som det skal, efter den har været til reparation for dårlig højttaler. Farven er sølv, ligesom på billedet.

Der er tale om en herrefed telefon, der simpelthen kan det hele :) Samtidig med at den har fuldt qwerty-tastatur er den også utroligt lille, og ikke mindst tynd.

Alt følger med som da jeg fik den, bortset fra headsettet, som jeg ikke kan finde (det er alligevel også noget bras).

S: Nokia E71 (ny pris!)

Pris: 800,- inklusive forsendelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-10 13:07 
Nu med ny pris ;)

Og lidt yderligere information:

Den er ikke simlåst.

Batteriet har det fint. Telefonen er blevet brugt i omtrent ti måneder. Den har lige været til reparation, så den må jo have to nye års reklamationsret nu. Den er oprindeligt købt hos Proshop og jeg har selvfølgelig kvittering på både køb og reparation.

Som nævnt ingen nævneværdig slid på knapper, og der er ingen tydelige ridser heller. Helt sikkert ikke på skærmen. Umiddelbart fremstår den rigtig pæn.

Der følger datakabel, manualer, etui, software og indpakning med. Alt som var den ny, undtagen headset.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 20/03-10 14:43 
Nu med endnu lavere pris ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig