X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Registrering til MHoG arrangementet.


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 19:31, rettet 15/03-10 17:59 
Så er det blevet tid til det næste MHoG (Muncks House of Gaming) arrangement.

Det er 4. gang at vi afholder arrangementet og det går i bund og grund ud på at en flok glade og muntre mennesker mødes til noget Weekend hygge hvor der både vil være masser af spil til en mange forskellige konsoller. Både nye og retro.
Der vil også være mulighed for andet end bare at spille. Sidste gang blev der både set film, tegnet og generelt bare tosset rundt. og hvis man vil kan man jo være oppe hele natten så man ikke går glip af noget
og vil selvfølgelig også være lidt konkurrencer.

Arrangementet finder sted fra den 9-11 April.
Billet prisen er 250DDK for hele weekenden.
Prisen inkluderer både morgen og aftenmad, + Sodavand og drikke og selvfølgelig også slik og chips.

Huskeliste
Soveposer
Toiletgrej (Tandbørster osv)
Controllere og spil hvis man har lyst
Sit gode humørSmile


Adressen er
Glashuset
Agernskrænten 33
2750 Ballerup

Det er rimeligt nemt at komme derhen. Det kræver bare en 10 minutters bus tur fra Ballerup station. Et kort kan findes her


Vi plejer at blive et sted omkring 15 deltagere og jeg kan garanterer en hyggelig weekend for alle, hvor man måske også får mødt nogle nye mennesker.

Vi håber selvfølgelig også at se nogle her fra PlayRight derude:)


Al information omkring arrangementet kan findes på MHoG.dk


Tilmeldte: (13)

Akuma
Aske AkA Akxes
CAPTAIN N
Henchy
Jonas
M60
Mads_7
Monze
Munck
Niki
Rotjen
Shajita
Terrificy


Hvis nogen har specielle ønsker til NES eller SNES spil der skal være tilstede kan i bare smide en komment og jeg skal se hva jeg kan gøre ved det.

Al information omkring arrangementet kan findes på MHoG.dk
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
MunckMunckSkrevet 10/03-10 16:36 
Den gode kaptajn linkede mig lige til emnet her.

Jeg håber at vores hyggelige lille arrangement vil fange lidt interesse herinde, da det jo altid er hyggeligt med lidt nye ansigter. ;)
SumezSumezSkrevet 10/03-10 19:49 
Det lyder meget hyggeligt, og er ikke så langt væk, men prisen er måske lige i overkanten for mig. Hvilken type spil spiller I typisk?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MunckMunckSkrevet 10/03-10 20:02 
Puha.
Alt imellem himmel og jord xD

Sidste gang havde vi et BlazBlue og Pokémon tournament og folk spillede også en del Tekken.. 6 må det være.
Samt SSBB, NSMBW og en masse håndholdt og NES.

Det der er til rådighed af spil, er alt an på hvad folk selv har med.
SumezSumezSkrevet 10/03-10 20:08, rettet 10/03-10 20:09 
Jeg tænkte også mere hvad stemningen var for. Hvis det f.eks. primært var Call of Duty, FIFA og strategispil der optog folk, ville jeg nok kede mig en del :)

Når vi holder træf P:R-folk iblandt er det f.eks. meget 2D shooters og fighters (Tekken er selvfølgelig bandlyst :P), klassikere og spændende importtitler, samt en bred blanding af det nyeste nørderi, evt. tilsant en stænk Halo :) Gerne det mere arcade-agtige, der kan nydes i små doser.
Her forrige weekend gik der en lille aften på at finde de værste MegaDrive spil overhovedet frem :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MunckMunckSkrevet 10/03-10 20:24 
Tror nok at Fifa og CoD er det sidste nogle af os ville snakke om xD

De fleste af os er mere til de mere ukendte spil.
Da vi afholdte MHoG for første gang her for et års tid siden, der havde vi blandt andet konkurrencer i Tatsunoko vs. Capcom (Dengang det stadig var Japan only), Gundam og Pangya.
Og nørderi skal der sgu nok være. :P
Captain NCaptain NSkrevet 10/03-10 20:43, rettet 10/03-10 20:44 
Som Muncken sagde:)
Det er ikke rigtigt mainstream spil der spillet så meget derude. Det tætteste vi kommer er nok SSBB og lidt New Super Mario Bros men størstedelen er de lidt mere ukendte spil.
Sidste gang ved jeg der var meget gang i NESen hvor der blev spillet alt fra Ducktales og Nøddepatruljen til Megaman, Metroid og Super Mario

Kan huske der blev spillet det der tossede Japanske spil sidst hvor man skulle posere mens man løb igennem nogle vægge xD Fuldstændigt hjernedødt.

Udover det regner jeg stærkt med at medbringe både NES og SNES som folk så kan benytte og der vil være MANGE spil at prøve på dem.


Ang billetpriser så er det en lille smule dyrt ja men husk at de inkluderer både sodavand ad libitum og Morgen og aftensmad i fra Fredag til Søndag. Så det løber op med hva man nok ville ha brugt på de udgifter alligevel;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HeroldHeroldSkrevet 10/03-10 20:56 
Jeg kan snildt drikke for 250 kroners sodavand på en weekend :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Captain NCaptain NSkrevet 10/03-10 20:58 
Herold>
Jeg kan snildt drikke for 250 kroners sodavand på en weekend :D

Pas hellere på :D Munck er nemlig altid bevæbnet med gaffa tape og hvis det bliver nødvendigt kan du havne i en menneske Katamari :D
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
MunckMunckSkrevet 10/03-10 21:10 
Herold>
Jeg kan snildt drikke for 250 kroners sodavand på en weekend :D

Så må det satme også være Coca-Cola som er købt på en tankstation xD

Normalt plejer vi at klare den med ca. 40L sodavand samt lidt juice, saft og mælk til ca. 15 personer
Captain NCaptain NSkrevet 10/03-10 21:14 
Og det er selvfølgelig også tilladt at medbringe selv. Der er nemlig køleskab derude.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
WonderboyWonderboySkrevet 10/03-10 23:32 
Hvad plejer i at lave til Morgenmad og Aftensmad?.
I love monster land
MunckMunckSkrevet 10/03-10 23:51 
Morgenmad plejer at være rundstykker med PB&J og morgenknas med mælk.

Og aftensmad variere, da vi om lørdagen plejer at have fælles madlavning og om søndagen køber vi pizza hjem fra den lokale pizza biks.

Nu har vi en dag ekstra, med fredagen, men der laver jeg nok et eller andet som folk kan få når de kommer, regner med at vi starter op ved en 16 tiden.
WonderboyWonderboySkrevet 11/03-10 00:02 
Okay lyder godt, og hvilken mærke Cola er det så i køber? :-)
I love monster land
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-10 00:08 
Wonderboy>
Okay lyder godt, og hvilken mærke Cola er det så i køber? :-)

Plejer at være billig Cola så vi har råd til at alle kan få en masse. Men som sagt har alle lov at medbringe deres eget og sætte det i køleskabet. Men husk nu en label med jeres navn hvis i ikke vil dele;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 11/03-10 07:57 
Damn, så kan I få over 700 liter Cola, hvis 15 deltagere har 250kr med hver! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MunckMunckSkrevet 11/03-10 10:14 
Så sandt :P

Men nu skal billetpengene så også dække alt fra husleje til lokumspapir.
HeroldHeroldSkrevet 11/03-10 10:19 
690 liter, så...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/03-10 10:27 
Munck>
Men nu skal billetpengene så også dække alt fra husleje til lokumspapir.

Ok, måske en god også idé at skrive i præsentationen, at pengene også går til leje af lokaler, da det ellers virker rimelig dyrt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MunckMunckSkrevet 11/03-10 12:01, rettet 11/03-10 12:02 
Burde da eller være rimeligt logisk, at når vi afholder det i et forsamlingshus, så er der en husleje xD

Edit:

Hvilket jeg lige så at den gode skipper, ikke har skrevet ^^;..
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-10 14:52 
Men det er også et dejligt sted med masser af plads til alle.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
MunckMunckSkrevet 15/03-10 14:34 
Vil lige tilføje at sidste frist for tilmeldning og betaling, er d. 2 April
Captain NCaptain NSkrevet 15/03-10 17:48, rettet 15/03-10 17:59 
Hvis nogen af jer har nogen specielle ønsker til nogle NES og SNES spil der skal være tilstede så giv mig lige besked og jeg skal se hvad jeg kan gøre.


EDIT:
Så har jeg opdateret deltagerlisten.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
MunckMunckSkrevet 22/03-10 21:10 
Så nærmer vi os sidste tilmeldingsfrist, så hvis man går og overvejer det, så skal man til at tænke hurtigere ;P
MunckMunckSkrevet 26/03-10 19:50 
Så er der kun en uge tilbage til at få tilmeldt sig i.
Og så skal dem der mangler at betale, lige huske at få det gjort. ;P
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/03-10 21:10 
Er der mulighed for bare at deltage om fredagen/nat uden det er fuld pris ?

Gadedrengen holder nemlig housewarming d. 10.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
MunckMunckSkrevet 26/03-10 22:59 
Vil nu helst gerne have at folk køber en fuld billet og bliver der hele weekenden, da det er privat ejede spil der ligger der.

Ikke at jeg påstår at du har lange fingre, men hvis en får lov, er der andre der også vil.
Og så er det at tingene kan gå grueligt galt :P
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 29/03-10 14:31 
Nu kender jeg ikke en eneste af deltagerne, men udfra hvad du skriver kunne jeg også godt være lidt skeptisk for at medbringe mit eget udstyr hvis det er din erfaring.

Men i må have et godt træf.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig