X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt dansk Bip-Bip-spils forum


Svar
chrisstofferchrisstofferSkrevet 07/03-10 22:37 
DK har fået sit helt eget LCD (bip-bip) forum hvor brugerne kan udfordre hinandens highscores.

Så bippere og andet godtfolk, kig forbi :)

http://www.bip-bip.dk
Spiller nu: GUN
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-10 22:51 
404 Linket virker ikke...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 07/03-10 22:52, rettet 07/03-10 22:52 
Fedt!

Jeg kan huske at vi i min folkeskoleklasse gik amok med Space Revenger (Tronica) i frikvartererne. Godt lille spil så vidt jeg hukser.

Linket virker da fint?
Bashful Neophyte
chrisstofferchrisstofferSkrevet 07/03-10 22:59 
linket burde virke? Jeg har ingen problemer ...

Ja, Space Revenger er et all-time favorite herfra :)
(forsøger pt. at sætte ny highscore på det)

direkte link
Spiller nu: GUN
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-10 23:17, rettet 07/03-10 23:17 
Sært - jeg får konsekvent 404 i både Explorer og Chrome på "http://www.bip-bip.dk".
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
chrisstofferchrisstofferSkrevet 07/03-10 23:22, rettet 07/03-10 23:26 
hmm det ER svært. Har du prøvet det link jeg har kaldt "direkte link" fra tidligere besked?


EDIT: Tror evt. det skyldes jeg har sat den på med frames....
Spiller nu: GUN
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-10 23:50 
Det direkte link virker fint :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-10 00:06 
Sejt. Jeg har stadig mit gamle Donkey Kong II. Gad vide om man skulle se om det stadig virker. Jeg har ikke haft batterier siddende i det siden jeg brugte det sidst så der er ikke noget der er syret til eller noget i det.
chrisstofferchrisstofferSkrevet 08/03-10 00:10, rettet 08/03-10 00:10 
Darkbeat, helt klart du skal :D

Øv dig og post din score. Jeg har endnu ikke DK II men "kun" DK (et). Det er et helt nyt forum så din score vil være nummer et og den vi andre skal slå :)
Spiller nu: GUN
SumezSumezSkrevet 08/03-10 08:32 
Darkbeat>
Sejt. Jeg har stadig mit gamle Donkey Kong II. Gad vide om man skulle se om det stadig virker. Jeg har ikke haft batterier siddende i det siden jeg brugte det sidst så der er ikke noget der er syret til eller noget i det.

Det er fandeme også et af de bedste G&W spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/03-10 08:49, rettet 08/03-10 08:49 
Ku dælme godt tænke mig et af de første DK (det orange), men de er somregel ikke helt billige, hvis man vil ha' et i nogenlunde stand (hægte intakt, ikke for mange ridser osv.)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 08/03-10 09:06 
Så længe du ikke skal have æsken med, kan det nemt fås for et par hundrede. Det er jo lavet af Nintendonium eller Nintendite eller hvad det nu er, I kaldte det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 08/03-10 09:37 
jeg har lige købt et Donkey Kong (nummer et) som virker perfekt og stadig har sin batteriholder. Det kostede 235 som "Køb nu" på QXL. Jeg har også ledt længe. Med porto blev det under 300 kr ialt.

Det er til at betale synes jeg :)
Spiller nu: GUN
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig