X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oprydningssalg


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 07/03-10 22:21, rettet 07/03-10 22:22 
Er ved at ryde op og sælger ud af nogen af de ting jer ikke bruger mere.. Starte med nogen få film og nogen spil.
Fortrækker at folk kan hente det, ellers vil det først blive sent engang efter den 14.

DVD'er, kom med et bud
Fight Club
Copper Mountain
Natural City

PC Spil, gratis
Re-Loaded PC
Driver PC

Mega Drive, kom med et bud
Mutant League Hokey

Master System, kom med et bud
Prince of Persia
Jurassic Park
Indiana Jones 3
Bonanza Bros
Chuck Rock
Pro Wrestling

Hvis nogen er intr. i gamle Anders And blade så er der en hel flytte kasse med blade i god stand fra 50, 60 og 70'erne. De bliver nok kørt til opkøber om en uges tid, men ville lige høre om nogen her var til den slags.

Danske udgaver af X-men og Edderkoppen/Spiderman, samlet gennem de sidste 10-15 år. Læser dem ikke mere.. Igen, kom med et bud.
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/03-10 22:45 
Greaseball>

...X-men og Edderkoppen/Spiderman, samlet gennem de sidste 10-15 år. Læser dem ikke mere...


:O :O :O ...det vokser jeg nok også fra engang :D
nerosnerosSkrevet 07/03-10 22:55, rettet 07/03-10 22:56 
Greaseball>
Danske udgaver af X-men og Edderkoppen/Spiderman, samlet gennem de sidste 10-15 år. Læser dem ikke mere.. Igen, kom med et bud.

Pas på med det! De kan godt være en del penge hver...
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 07/03-10 22:58 
Greaseball>
Danske udgaver af X-men og Edderkoppen/Spiderman, samlet gennem de sidste 10-15 år. Læser dem ikke mere.. Igen, kom med et bud.

Jeg gætter på at du helst sælger samlet, men hvis ikke vil jeg da gerne snakke om mulighederne for at jeg kan få lukket et par huller i samlingen.

Det jeg mangler er nogle X-Men-numre, og alt hvad jeg mangler en numre fra nr. 100 og opefter (dog ikke alt, da jeg allerede har nogle). Så råb op, hvis det er noget du vil snakke videre om :o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 08/03-10 23:31 
neros>
Pas på med det! De kan godt være en del penge hver...

Har set prisen for de blade.. Det er ikke de store summe vi taler om. De skal være meget gamle og helst de org. amerikanske blade før vi taler store penge ;)

Core>
Jeg gætter på at du helst sælger samlet, men hvis ikke vil jeg da gerne snakke om mulighederne for at jeg kan få lukket et par huller i samlingen.

Det jeg mangler er nogle X-Men-numre, og alt hvad jeg mangler en numre fra nr. 100 og opefter (dog ikke alt, da jeg allerede har nogle). Så råb op, hvis det er noget du vil snakke videre om :o)

Det kan vi nok finde ud af. Har fra omkring de startede med de amerikanske navne og at kalde sig X-men(tror jeg nok) frem til det sidste blad i denne omgang.
Men det er om at være hurtig for næste uge får jeg nok kørt det ind til en opkøber af gamle tegneserier.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 09/03-10 07:49 
Greaseball>
Har set prisen for de blade.. Det er ikke de store summe vi taler om. De skal være meget gamle og helst de org. amerikanske blade før vi taler store penge ;)

Kan du ikke slynge nogle tal på bordet så ? :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 09/03-10 08:39 
Greaseball>
Har set prisen for de blade.. Det er ikke de store summe vi taler om. De skal være meget gamle og helst de org. amerikanske blade før vi taler store penge ;)

Ok ville bare lige sige det for en sikkerhedsskyld ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-10 14:26 
Fleshmangler>

Kan du ikke slynge nogle tal på bordet så ? :P

Ved ikke.. 10,- stk. Hvis du kan hente dem selv :) Ellers betaler du porto ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-10 14:39 
Jeg har stadig mine gamle "Action Force" blade liggende gemt væk i nogen kasser. De er ikke ligefrem i top stand, men det var et fedt blad :)
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-10 18:24 
Ah ja.. har også nogen gamle Transformers Blade XD (også til salg) Et af dem er faktisk Transformers møder Action force.. dont ask.. fattede zero af hvad den historie i det blad gik ud på.

Det beste af de gamle blade er faktisk den gamle Satelit serie. MASK og Master of the Univers, i samme blad. Har alle de nr. der udkom. Var ikke så mange men stadig væk.

Hvis der er intr. for det, vil jeg da gerne senere lige skrive hvilke blade jeg har. Er også gamle Superman og Hulk i mellem.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig