X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shopto.net og porto?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 06/03-10 12:55 
Har overvejet at bestille en Xbox 360 arcade hos shopto og førhen kunne man få sendt sine varer via Royal Mail, men nu kan man kun vælge TNT Global Express til 33 pund :/ Findes der ingen alternativer på deres hjemmeside mere? Synes netop den billige porto var grunden til det kunne betale sige at bestille hos dem.

Er der andre sider der kan matche deres priser og med en billigere por... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
RaGeRaGeSkrevet 06/03-10 12:55 
Har overvejet at bestille en Xbox 360 arcade hos shopto og førhen kunne man få sendt sine varer via Royal Mail, men nu kan man kun vælge TNT Global Express til 33 pund :/ Findes der ingen alternativer på deres hjemmeside mere? Synes netop den billige porto var grunden til det kunne betale sige at bestille hos dem.

Er der andre sider der kan matche deres priser og med en billigere porto?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/03-10 13:07 
Er det ikke bøvl med strømstik, hvis du bestiller i UK? Har de ikke en anden udformning end danske stik? Eller har du taget højde for det?
RaGeRaGeSkrevet 06/03-10 13:19, rettet 06/03-10 13:35 
Det har jeg sgu da helt glemt, det er jo ikke ligeså let som med PS3'en der kan bruge et helt normalt strømkabel fra en pc.

Tak for det lille hint ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NaieraNaieraSkrevet 06/03-10 14:58 
Hyakotake>
Er det ikke bøvl med strømstik, hvis du bestiller i UK? Har de ikke en anden udformning end danske stik? Eller har du taget højde for det?

Det er da ikke mere bøvl end at det kan klares med en stik-converter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SaftenSaftenSkrevet 06/03-10 17:21 
Problem løst;)

Rejse-adapter
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HeroldHeroldSkrevet 06/03-10 18:09 
Skal kablet ikke bare skiftes?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-10 18:20 
Ja det er så vidt jeg kan se og huske samme stik som bruges i PC'ere og PS3.

http://2urdoor.co.uk/shop/images/psu.jpg
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 06/03-10 19:12 
Det er ikke sikkert et pc-kabel som vi kender det kan bruges. Jeg købte på et tidspunkt en strømforsyning fra England, og den havde sådan nogle plastikdimser inde i stikket, så det kun passede med et speciallavet stik, som f.eks. det de sender med maskinen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 12:48 
Andre her som har problemer med levering fra shopto.net for tiden?

En bluray film kom aldrig frem efter næsten 2 måneder og der er 3 spil på vej som heller ikke er dukket op efter 3 uger :(

Tidligere kom forsendelser efter 2-3 dage, men den sidste stykke tid er leveringstiderne heltafhelvedetil.
SonicSonicSkrevet 15/11-10 13:08 
Puha det håber jeg ikke, har bestilt mit Need for Speed derfra :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
enfenenfenSkrevet 15/11-10 13:19 
Er det kommet i dag? Jeg har en forudbestilling hos Gamestop.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 13:23, rettet 15/11-10 13:25 
Det står til udgivelse d. 18. eller 19. nov.

Jeg har selv bestilt det hos Coolshop (395,-)... gider ikke købe mere fra Shopto før der er kommet styr på levering!
enfenenfenSkrevet 15/11-10 13:25 
Ok tak :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 13:35 
Det er forøvrigt ikke muligt at klage over manglende shopto.net forsendelser inden for 8 uger (40 arbejdsdage) - og så skal man udskrive en blanket, underskrive den og sende den retur enten pr fax, post eller indscannet dokument via e-mail. Temmeligt røvsygt!
enfenenfenSkrevet 15/11-10 13:56 
Lyder som en meget langsommelig proces.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 14:07 
Ja det er temmeligt trals når man tidligere har fået ens forsendelser efter 2-3 dage :(
John DoeJohn DoeSkrevet 15/11-10 16:38 
Jeg har har også ventet på et spil en måneds tid efterhånden.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/11-10 16:40 
Nu er det vel ikke shopto's skyld at royal mail er styret af en flok idioter.

Men ja, det er da røv irriterende at vente på.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 17:41, rettet 15/11-10 17:41 
Azzkikr>
Nu er det vel ikke shopto's skyld at royal mail er styret af en flok idioter.

Nej, men det er deres ansvar at kunne levere en vare (der er købt og betalt) til den lovede tid - og i det mindste sørge for kunderne ikke skal vente 8 uger på at kunne klage over det :!

Har Royal Mail nogle aktuelle problemer?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/11-10 18:42 
Jeg har ventet på en pakke fra play.com i indtil videre nogle dage for længe (i forhold til alle de andre gange jeg har købt derfra), og de bruger altid Royal Mail, så måske er problemet større end kun shopto's kundekreds.
HulleHulleSkrevet 15/11-10 19:24 
Hvis det er så røv irriterende at vente på, så køb skidtet indenfor landets grænser..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 15/11-10 19:31 
Flot - som jeg skriver længere oppe, så er det ikke normen at det sker.
BeanoBeanoSkrevet 16/11-10 12:00 
Jeg har talt med shopto.net i dag og de kendte ikke til nogen aktuelle problemer med Royal Mail. Underligt.
rapsacrapsacSkrevet 16/11-10 18:30 
jeg har lige modtaget en mail fra dem hvor de takker for bestillingen af PoP trilogien. Problemet er bare den, at jeg ikke har bestilt spillet...? Og spillet er naturligvis allerede sendt så det er ikke bare lige at trykke cancel

Irriterende, men mon ikke det rettes.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
BeanoBeanoSkrevet 16/11-10 18:47 
Strange.. Du har ikke bare haft en preorder liggende?
rapsacrapsacSkrevet 16/11-10 20:16 
Det mener de også i det svar de har givet mig i første omgang. Jeg mindes det bare ikke selv og har heller ikke nogen gamle mails som bekræfter det.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
JmogJmogSkrevet 17/11-10 18:38 
Har de også trukket pengene?

For hvis ikke... så er det jo tydeligvis en julegave fra dem til dig ;-)
BeanoBeanoSkrevet 17/11-10 21:34 
rapsac>
Det mener de også i det svar de har givet mig i første omgang. Jeg mindes det bare ikke selv og har heller ikke nogen gamle mails som bekræfter det.

Jeg har oplevet at der ikke kom e-mail bekræftelse ved preorder fra dem. Og preordering er kun eet klik hvis man er logget ind :!
SonicSonicSkrevet 17/11-10 21:48 
Har fået en mail om, at mit need for speed er sendt idag. Så bliver det spændende hvor længe det er undervejs.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/11-10 21:50 
Giv endeligt besked når den lander hos dig :)

Håber du har mere held i sprøjten end jeg har...
SonicSonicSkrevet 19/11-10 10:25 
Fik mit need for speed idag fra shopto. Så, 2 dages levering?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 19/11-10 21:29 
Super :)

Jeg venter stadig på 3 af mine... på snart 4. uge. De er garanteret gået tabt.
BeanoBeanoSkrevet 13/12-10 13:49 
OK... så blev mysteriet løst!

Det viser sig at shopto.net for nogle måneder siden ændrede på deres sikkerhed mht. betaling så gamle kunders andresser automatisk blev ændret til betalerens adresse. Så fordi jeg flyttede for 1 år siden blev min adresse aut. ændret tilbage min gamle adresse - uden jeg blev gjort opmærksom på det. Så spillene er nok nået frem - bare til den gamle adresse og modtageren dér eller PostDanmark har ikke opdaget fejlen og sendt dem videre.

Jeg burde nok have checket det før men siden har jeg har købt hos dem mange (!) gange efter jeg flyttede, tænkte jeg ikke dette kunne være problemet :P

Nå men shopto mente jeg bare skulle melde dem som tabt og få en refundering på de 4 spil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-12 16:25 
Attention all K-mart shoppers.

Vær lige opmærksom på at shopto har forhandlet ny kontrakt med deres postservice, så forsendelse til udlandet koster nu imellem 6 og 8 pund hver gang. Ingen mulighed for at få sendt spillet billigere uden tracking.

Alle dine nuværende pre-orders er opgraderet til den nye forsendelsespris og jeg sidder selv og er ved at flytte alle mine ordre derinde over til gameplay, amazon eller game alt efter hvor det er billigst.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/01-12 16:33 
De er åbenbart træt af alle deres udenlandskunder :o
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/01-12 23:13 
Tismøg
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/01-12 19:53 
Jøsses...Til den pris mister de mig som kunde :(
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/01-12 20:16 
Det var da alligevel vildt, kommer de til at miste mange kunder på.

Ikke at det gør mig noget, jeg bruger alligevel næsten udelukkende zavvi.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/01-12 12:55 
Pis! Men det var nu fint så længe det varede...
BazeBazeSkrevet 21/01-12 13:18 
Azzkikr>
Det var da alligevel vildt, kommer de til at miste mange kunder på.

Ikke at det gør mig noget, jeg bruger alligevel næsten udelukkende zavvi.

Smider de aldrig told på? Mener at zavvi sender fra de der øer, som ikke er en del af EU. Men det også lang tid siden jeg sidst har tjekket.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/01-12 13:25 
jeg er også stor kunde hos zavvi, aldrig været told på.... I nu.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 21/01-12 13:52 
Baze>
Smider de aldrig told på? Mener at zavvi sender fra de der øer, som ikke er en del af EU. Men det også lang tid siden jeg sidst har tjekket.

Jo, der er toldrisiko med zavvi mens der ikke er fra shopto.

Man kan selvfølgeligt nægte at betale og sende varen retur, men stadig noget bøvl når der sker. Derfor en skam mht. shopto :(
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/01-12 14:54 
I er dælmer heldige. Det jeg bestiller fra Zavvi forsvinder enten eller også skal jeg betale porto af det.
RJKRJKSkrevet 21/01-12 15:09 
Samme her. Men jeg er jo også på Post DK's sorte liste ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 21/01-12 15:48 
Darkbeat>
I er dælmer heldige. Det jeg bestiller fra Zavvi forsvinder enten eller også skal jeg betale porto af det.

Præcis min oplevelse med Zavvi. Jeg bestilte f.eks. 3 spil (ikke på samme tid, men med nogle dages mellemrum) fra Zavvi i starten af december. Jeg modtog ikke et eneste af dem, ikke engang postdks sure dummebødebreve. De forsvandt simpelthen bare :(

Selvom det burde være præcis det samme (de to shops er stort set identiske), så har jeg langt bedre held med thehut. Jeg har aldrig oplevet at noget er forsvundet i posten, og det har været relativt sjældent at noget er røget i tolden (dog er det som om der er perioder, hvor det er værre end andre).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 15/02-12 19:52, rettet 15/02-12 19:52 
Jeg har lige forudbestlit Mass Effect 3 (inkl t-shirt) og de tager stadig £3 i forsendelse uden tracking.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/02-12 21:12 
Aha. Jamen det ser da ud til at de er gået tilbage til at have en non-tracking option. Jeg er nok ikke den eneste der pludselig annulerede en ordentlig røvfuld pre-orders :)
SumezSumezSkrevet 15/02-12 21:33 
Og verden er god igen!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/02-12 19:43, rettet 28/02-12 20:00 
Er der en her inde der gider at hjælpe mig? Jeg kan ikke logge inde på min Shopto konto, den vil heller ikke godkende min email, når jeg prøver at se gensende mit password. Hvis jeg skal have hjælp i supporten, så skal jeg være logget ind, eller ringe, hvilket jeg ikke lige ønsker. Så tænkte på om der er her inde der kan skrive til dem fra hans konto, om at kroebocopSnabelAhotmail.com ikke virker og om de ikke gider at fixe det.

Edit: Har lige sendt en besked via Facebook, så må jeg se om det hjælper...
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 28/05-12 11:26, rettet 28/05-12 11:26 
Sender Zavvi/Hut større køb som seperate pakker for hver ting, eller i én samlet pakke?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig