X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Soundtrack til spil


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 09:36 
Hejsa.
Kender I nogle fede steder hvor de sælger soundtrack til diverse spil?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 07/07-03 09:44 
Ja

eBay
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 09:49 
Den havde jeg regnet ud :) Hvad med online-shops?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RitesRitesSkrevet 07/07-03 10:02 
Den er straks lidt sværere, men jeg ved at der er et par derude, men kan ikke lige huske dem.

Største udvalg er dog på eBay.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 07/07-03 11:53 
Nu har jeg lige glemt det ;) men KTC gav mig et link til en tysk olineshop fornyligt, der havde en del interessante ting. Blandt andet Silent Hill 1-3 soundtrackene for omkring E15 stykket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 07/07-03 11:59 
Så er der også www.gamemusic.com . Jeg bestilte mit Panzer Dragoon Orta Soundtrack der.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 07/07-03 12:03, rettet 07/07-03 14:31 
RJK >
Nu har jeg lige glemt det ;) men KTC gav mig et link til en tysk olineshop fornyligt, der havde en del interessante ting. Blandt andet Silent Hill 1-3 soundtrackene for omkring E15 stykket.

Jeg ved ikke om det er den her du tænker på,

men forretningen her har ihvertfald et pænt udvalg af spil soundtracks
(...)
RJKRJKSkrevet 07/07-03 12:12 
Det var det vist. Og priserne endda lavere, end jeg huskede dem. Ikke så stort et udvalg, men et par perler i mellem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 12:52 
3of19 >
Så er der også www.gamemusic.com . Jeg bestilte mit Panzer Dragoon Orta Soundtrack der.

Ser godt nok anderledes ud end min.... ;) problemet er at der er SÅ mange kopier ude af game/anime music, til dem der er ligeglade er det jo okay, men mange steder som ebay sælger billige Son May (SM) og everanime som om de er originale, pas på med dem!, slå altid katalog nummeret op hos CDJapan.

CDJ Search
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KTCKTCSkrevet 07/07-03 13:08 
Jeps, det var Synsoniq, som Fox McCloud gav linket til, jeg har købt ting hos tidligere. De kan helt klart anbefales, og så har de nogle interessante titler.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 13:11, rettet 07/07-03 13:17 
Jeg bestilte nogle soundtracks fra CDJapan til Konsolkongen og La0s, La0s var elle vild og tilfreds med prisen, men Konsolkongen blev godt nok overrasket over prisen, men som jeg sagde til ham, sådan er Japansk import. Jeg syntes det er helt okay at betale lidt mere for den ægte vare.

PDO ST fra CDJ
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:25 
Jeg bruger tit Gamemusic.com til at checke soundtracks, track listings, osv. og hvis jeg er interesseret, køber jeg dem på eBay (de få jeg har)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-03 14:30, rettet 07/07-03 14:30 
Må så også tilføje at musikken er så fed at det ikke gør noget, at det blev lidt små dyrt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-04 10:46 
Jeg leder efter soundtracket til Morrowind og til Castlevania: LOI. Jeg ved ikke engang om MW kan fås men LOI har jeg set på Ebay i en "not for resale" udgave. Ved man om det er sådan en flad papting eller om det er jewelcase?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 12/03-04 10:56, rettet 12/03-04 10:57 
Jeg vil umiddelbart skyde på at den "Not for resale" ting er den sampler, der blev givet væk til nogle pressearrangementer som promotion for spillet, og desuden også indeholder nogle sange fra Symphony og Aria. Der er information om denne på Castlevania Dungeon.

Det er selvfølgelig bare et gæt.

The Castlevania Dungeon
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-04 12:28 
Gratis Lucasarts soundtracks:

http://soundtracks.mixnmojo.com/

Der er musik fra spil som KOTOR, monkey island, Dark forces etc.... Også er det bare gratis mp3 download!


Cool nok:)

Mixnmojo, er en af de største lucasarts fansites derude!
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/03-04 15:48 
Jeg vil godt lige give tommel-op til Synsoniq!

Jeg har købt fra dem et par gange, og der har ikke været problemer af nogen art. Alt er gået perfekt.

Deres jap. soundtracks er desværre altid dyre at få hjem, men det er en generel ting for branchen.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/03-04 16:08 
Gid de ville få nye eksemplarer af Silent Hill 2 soundtrack'et hjem...
(...)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/10-11 10:40 
Ikke ligefrem en nyhed, men synes det er ret sejt at et spil soundtrack bliver udgivet på LP i limitered udgave.

Machinarium, limited LP, Thomas Dvorak:
http://amanita-design.net/blog/2010/10/22/machinarium-soundtrack-limited-lp-reissue/

Har lavet en playliste på youtube til de interesserede:

Machinarium soundtrack playlist
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 21/02-14 12:06 
TxK soundtracket på bandcamp...

http://txk-ost.bandcamp.com/album/txk-the-original-soundtrack

Pris er £3 (eller mere)
millenniummillenniumSkrevet 26/06-14 15:04, rettet 26/06-14 15:07 
Jeg er blevet pløreglad for OST til Hotline Miami, som ligger i en forkortet udgave på Spotify. Andre brugere har dog samlet flere numre på deres selvskabte Hotline Miami lister, der også låner en del fra Far Cry Blood Dragon og Drive (filmen).

Jeg er jo barn af 80'erne. :)

Hele soundtracket til Blood Dragon ligger også på Spotify. Alene musikken giver mig lyst til at købe spillet (næste gang det er på PSN tilbud).
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig