X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Blur open beta


Svar
dpldplSkrevet 02/03-10 19:31 
Så endnu en gratis beta på vej til 360, denne gang er Blur fra bizzare.

Selv meldt mig til, men siger mine emails adresser allerede er brugt når jeg går på blurs hjemmeside for at bruge min kode. :/

Fileplanet
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaftenSaftenSkrevet 02/03-10 19:55 
Kotaku har også en hel del beta-koder til de hurtige, nåede selv at snuppe en.

Kotaku Blur Beta-koder
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-10 20:19 
Det ligner en omgang Burnout Paradise arcade-ræs... sweetness! :-)
dpldplSkrevet 02/03-10 22:21 
Saften: Du kunne melde dig til på deres side? Synes ikke det virker for mig. :/ (Altså blur siden, ikke fileplanet)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaftenSaftenSkrevet 03/03-10 00:12 
Hmm, måske er koden du skriver allerede taget. Prøv at bruge nogle af de andre. Der er delt en røvfuld af dem ud til forskellige game-sites. Giantbomb.com og destructoid.com er dem jeg kender til udover kotaku, men der er flere.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 03/03-10 00:15 
Min er fra fileplanet, altså ingen andre skulle have den. Min ven har samme problem. Men ser ud til de ikke tager imod hotmail eller gmails lige nu :S (Om det er en fejl eller ikke, ved jeg så ikke)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaftenSaftenSkrevet 03/03-10 00:24 
Hmm, der er en tråd på Neogaf.com hvor der også er nogen der siger de har problemer. Der prøver de dog bare med en anden e-mail:

"Same thing happened to me. I used a different e-mail, and it worked.

I think the Blur site and the Activision site are partially out of sync. I wouldn't be surprised if I signed up with Activision at some point a while back, but I've never done anything with Blur until just now."

Neogaf Blur Beta Tråd
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 03/03-10 11:39 
Problemmet er jeg kun har en hotmail og gmail. Og da ingen af dem virker, er det lidt svært.

Skal nok overleve, er jo activision spil og dem vil jeg ikke eje mere af (udover blizzard ting)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 25/03-10 21:58 
Activision er da kun udgiveren. Er jo Bizar Creations som har lavet det.

Har prøvet beta'en nogen gange nu og er kan godt lide den stil det er lavet it. Våbene minder mig lidt om stilen fra Geometry Wars.

Tror nok det bliver et spil jeg skal havde fat i. Online virker godt og well... man kan vel kalde spillet for et Cart Racer med rigtig biler ;p
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/06-10 22:23 
...man skal også forklare jer alt :P

Så vind da
CoreCoreSkrevet 04/06-10 22:45, rettet 04/06-10 22:46 
Jeg er meget glad for Blur, det er mit next-gen Twisted Metal. Det er ret fedt at de har klonet Modern Warfares online-struktur, det fungerer ganske godt.

Hvis nogen har det, og er klar på noget onlineræs, så råb op (det samme gør sig i øvrigt gældende for Split/Second).

Gamertag: CoreLeoneDK
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/06-10 00:23 
King Chaos>
...man skal også forklare jer alt :P

Tak for heads up :)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/06-10 07:19 
Core>
...Twisted Metal...

Really?
CoreCoreSkrevet 05/06-10 17:39 
I hvert fald i mangel på bedre...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 30/01-12 15:20 
Har lige samlet det op til 100kr. I Blockbuster. Det er dæleme umiddelbart sjovt, men jeg har nu også altid sat pris på Bizarres øvrige bilspil. Trist og lidt mærkeligt at de lukkede lige pludselig. Nogen der kender historien bag deres afvikling?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 30/01-12 19:40 
Nah, var det ikke Activision der ikke syntes de solgte nok spil, derfor røg de?
Enig omkring spillet, det er ret så cool.. Kan også klart anbefale dig Split/Second når du er færdig med Blur.. Historien er i øvrigt lige så sørgelig omkring udviklerne af det spil, de blev også lukket grundet manglende salgstal.
To bilspil der udkommer nogenlunde samtidig, er begge super fede men sælger ikke godt nok, så udviklerne bliver lukket ned. Suk :(
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-12 20:43 
Enig omkring Split/Second, det er fandeme sejt! Et realistisk Full Auto :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 30/01-12 21:38 
Begge spil kan helt bestemt anbefales. Blur er dog lige en tand sjovere i multiplayer imo. pga. muligheden for 4-player local split screen.
[inspirational quote here]
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/01-12 10:44 
Men det er jo en ussel undskyldning for PGR, og hvorfor skulle man dog spille Blur, når man kan spille Mario Kart?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 31/01-12 12:35, rettet 31/01-12 12:39 
Så man slipper for at høre på Mario og alle de andre helium stemmer :p

Sidste jeg spillede Blur var der en del spillere online. Med Split/Second fandt jeg kun en tom lobby. Så hvis nogen er friske på at spille det(eller blur) online så sig til.
CoreCoreSkrevet 31/01-12 17:11, rettet 31/01-12 17:11 
SeventhSun>
hvorfor skulle man dog spille Blur, når man kan spille Mario Kart?

Fordi at man gerne vil spille i HD?
Med præcis controller?
Med onlinedel, der rent faktisk virker?
Med anden lyd end tegnefilmsscore og ...ja, heliumstemmer?
For fartfonemmelsens skyld?

Jeg syntes nu, at der kan være rigeligt af årsager ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
XiwanaXiwanaSkrevet 31/01-12 17:16 
Der er vel intet i vejen for, at man spiller dem begge!
[inspirational quote here]
GreaseballGreaseballSkrevet 31/01-12 22:07 
Core>
Med anden lyd end tegnefilmsscore og ...ja, heliumstemmer?

heh.. ja, heliumstemmer :p Alle stemmer i Mario spil ligger altid lige op i det lyse leje(Browser undtaget)

Spiller du stadig Blur online Core?
Hvis ja, hvilken konsol?
CoreCoreSkrevet 01/02-12 16:01 
Jeg spiller det ikke så meget, som jeg godt kunne tænke mig. Blur lider efterhånden også af ret døde lobbys. Men jeg er skam frisk nok, jeg kan godt lide car-combat, så hvis vi er nogle stykker, kan det sagtens blive rigtig sjovt.

Ellers er Blur mit foretrukne split-screen-spil, og det er en sikker gæst, hver gang vi er 3-4 mand om samme konsol.

Jeg spiller det på Xbox ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 02/02-12 13:18 
Jeg vil gerne spille online med en klump herindefr, nogen der kan i aften (torsdag 02.02.2012)?
Skal man i øvrigt låse op for nogle af flerspillertilstandene?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 02/02-12 14:01 
Tror godt jeg kan i aften efter 20:OO
Så vidt jeg husker så er alt låst op fra start i multi-player i Blur. Ikke så tit man ser det.
CoreCoreSkrevet 02/02-12 15:17 
Jeg er klar, men kommer sent på (efter 00.00).

Men bare add mig, så råber jeg op, hvis jeg ser jer online.

Jeg hedder CoreLeoneDK på Live
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 02/02-12 19:16 
Kommer nok til at melde afbud til min egen fest i aften. Men fik lige spillet 3 løb med ca. 20 spillere og det smagte bestemt på mere. Det bliver nok mit quick fix xbox live spil fremadrettet som pgr3 var i starten.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 02/02-12 19:52 
Det går nok. Men ser du mig online så bare prik til mig næste gang. Tæver gerne folk et par omgange i Blur :p
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig