X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splatterhouse + Majin - interview?


Svar
HeroldHeroldSkrevet 24/02-10 18:44 
Hej folkens,

jeg flyver til London i morgen for at snakke med udviklerne bag remaket af Splatterhouse (http://splatterhousegame.com/) fra Namco Bandai Games og Majin (http://xbox360.ign.com/objects/747/747949.html) fra japanske Game Republic, der har stået bag Genji(!) og Folklore.

I den forbindelse med det, ville jeg høre om nogen herinde havde nogle spørgsmål omkring spillene. Jeg ved godt at der ikke er skidemeget på det sidstnævnte spil, men jeg kunne godt forestille mig at nogen af jer havde noget interessant at spørge om mht. Splatterhouse, så fyr bare løs. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 24/02-10 19:04 
Tre hurtige fra hoften:

1: Efter I droppede Bottlerocket, hvem har så overtaget arbejdet med at udvikle spillet? Kan man være så heldig, at det er nogle af folkene bag det oprindelige spil?

2: Vil spillet tage elementer fra alle spillene, fokuserer det på en bestemt udgivelse, eller har det ingen klare relationer til de tidligere spil, udover Rick?

3: Når Rick bliver skadet, kan man tydeligt se det, men vil det også have indflydelse på gameplayet, så man f.eks. kan miste en arm og derfor ikke kan benytte bestemte våben?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 24/02-10 20:09 
Hvordan er "arven" fra de ældre spil løftet? Har i spillet de ældre spil i serien igennem og ladet jer inspirere? Hvis ja, nævn eksempler på hvordan inspirationen har været med til at forme det nye spil.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 24/02-10 20:17 
Bliver det endnu en God Of War klon?
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig