X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cubic Star Soldier_ Ny GC shooter


Svar
KoludaKoludaSkrevet 07/07-03 09:01 
Andre en mig der skal have denne shooter ?

Link...
FanboyFanboySkrevet 07/07-03 09:20 
Mon det kommer i USA eller EU? Hvem udvikler?
JuggernautJuggernautSkrevet 07/07-03 09:21 
Den er fin ud :) Lige pånær det japanske....

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tastasSkrevet 07/07-03 10:09 
Jeg skal have den!
Bare den kommer i PAL.
Ellers må jeg jo få investeret i den freeloader.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:21 
Jeg kender en her på PR, der garanteret skal have den...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 07/07-03 13:23 
Hmm, ja hvem kunne det dog være? ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 13:48 
Fanboy >
Mon det kommer i USA eller EU? Hvem udvikler?

Efter som linket er: http://www.hudson.co.jp/gamenavi/gamedb/softinfo/hu_select/star/star00.html

Vil jeg skyde på Hudson, som til orientering også var dem der udviklede Bomberman spillene (de fleste af dem!)
SumezSumezSkrevet 07/07-03 13:50 
Og da det var dem, der udgav de tidligere Star Soldier spil, er det ikke noget helt dårligt gæt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 14:06 
Dem som kender til PC-Engine kender også Hudson soft MEGET godt, siden det var dem der stod for det meste (sammen med NEC), SS er ikke det eneste spil der kommer til cuben fra HS, Lode runner, PC-Genjin (Bonk) og Adventure island kommer også senere.

Gode klassikere, jeg er bare bange for at det kun er remakes, ville gerne se de originale spil inkluderet på disken, men måske er de der (eller kan unlockes), hvem ved.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 07/07-03 14:29 
Jeg ville nu også gerne se et nyt Genjin spil på GameCube :D~
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 14:40, rettet 07/07-03 14:40 
Alle de sjove titler i sidder og remser op, er bare ren vulapyk for mig :S

Er sikkert sjove spil :P
mostwantedmostwantedSkrevet 07/07-03 16:36 
Ja, jeg kender dem sådan set også kun for Bomberman og mest Dynablaster... som igen er det samme!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
DommergaardDommergaardSkrevet 07/07-03 17:38 
Yep, Bomberman r0x ;)
SumezSumezSkrevet 07/07-03 17:57 
Dynablaster er en Amiga og PC port af det første Bomberman spil til førnævnte PC Engine. Spillet hedder altså rigtigt Bomberman. (dermed ikke sagt at det er det første Bombermanspil, der kom et par til NES forinden)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/07-03 18:23 
You sure...?

Jeg mener bestemt at det er ports af arcadeversionen, som altså også hedder Dynablaster...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 18:38, rettet 07/07-03 18:39 
Jeg tror det er et og samme spil, Bomberman i japan, dynablaster i Europa (Arkade/Amiga/PC/nes versionen), altsammen fra Hudson soft, men skiftede nok til Bomberman internationalt i senere versioner. (I could be wrong).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 07/07-03 20:01 
Jeg tror du har ret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/07-03 20:13 
Det første NES spil hedder da Bomberman i vesten? Det eneste andet Bomberman jeg har set benævnt "Dyna blaster" var til Game Boy.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 07/07-03 20:24 
Jeg har Dynablaster til PC :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 20:33, rettet 07/07-03 20:37 
Sumez >
Det første NES spil hedder da Bomberman i vesten? Det eneste andet Bomberman jeg har set benævnt "Dyna blaster" var til Game Boy.

Er det her ikke den Europæiske NES version? (scroll down).

EDIT: Man kan så undre sig over hvorfor man har skiftet navnet ud?, var der nogle episoder på det tidspunkt hvor der gik rigtig mange bombemænd rundt og sprang alt i luften? (ala 9/11, hvor et par spil blev rettet til).

Euro Dynablaster NES
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 07/07-03 20:57 
hmm.. synes alligevel det er værd at bide mærke i at det er 2'eren (der kom efter Bomberman "1" til PCE), og faktisk kun den europæiske udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 07/07-03 22:51 
Jeg tror heller ikke at jeg har sagt andet :) , men jeg kan oplyse at Bomberman kom til PCE i japan 7/12-90, så kan RJK og Sumez slås videre.... (timelines osv.). Wario venter på mig :)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 07/07-03 22:54 
Næh, jeg slås såmænd ikke. Mener barer at Dynablaster-navnet var ret udbredt. Og det skulle da heller ikke undre mig, om det var titlen med "bombemænd" der var lidt for grel for nogen. Bare mærkeligt, af alle steder, at det så ikke var i USA, man protesterede...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 08/07-03 00:46 
Apropos "Adventure Island"...
Hvordan kan Hudson udgive en Wonderboy-klon, der stort set er samme spil, bare med en Mario-lignende fyr i stedet for den gode gamle lyshårede knægt?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 08/07-03 00:57, rettet 08/07-03 00:58 
Ja, Dynablaster-navnet er meget mere udbredt herhjemme, da PC og Amiga står/stod betydeligt stærkere i Danmark end konsoller.
Jeg mindes især ikke at PC Engine var særlig populær herhjemme ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 08/07-03 01:03 
Bomberman har tabt sig siden de gamle dag hva?

Tykke-per : )
SumezSumezSkrevet 08/07-03 01:08 
Han er vel bare blevet en anelse mere chibi-agtig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 07/10-03 19:49 
Nu har jeg ledt efter dette spil i andet end Jap udgave.
Er det kommet i US udgave (eller EU for den sags skyld)?
Jeg kunne se på IGN at de havde screens fra spillet hvor det var på gode gamle engelsk - så det er ude eller på vej, oder was?

Jeg har fundet Jap udgaven ved Lik-Sang men jeg vil nu gerne have fat i det i en US/EU udgave.

Så, oplys mig -én eller anden ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 07/10-03 19:51 
Det er ikke udkommet andre steder end i Japan. Japanske spil kan godt indeholde engelsk tekst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 07/10-03 20:06 
Ok, det må jeg lige overveje så.

Hvis menu'en i spillet er på Engelsk, som det virkede til på screenshot'et, burde det nok ikke være et så stort problem.

Nogle der egentlig har anskaffet sig det?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KoludaKoludaSkrevet 07/10-03 20:22 
Ja, har haft det godt 2½ måned nu.
Har bare ikke haft GCén sat til , så det ligger stadig bare og venter.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 07/10-03 20:38, rettet 07/10-03 20:38 
Se også min gamle tråd om flere gode GC import spil (incl. Star Soldier, selvfølgelig...):

Her
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/12-03 17:24 
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=5822#85151
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig