X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

bredbånds ftp server tjeneste


Svar
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 05:25 
Er der nogen der har en ftp server med 768Kbit download eller mere der har mulighed for at give mig eksklusiv adgang til at uploade til den i en nat.

Til gengæld skal jeg nok uploade noget lækkert ;-)

Formålet er at teste vores upload speed her på kollegiet, nu hvor jeg endelig har fået installeret mrtg trafikovervåger på serveren.

Læs mere om MRTG.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 15:14 
Ingen købere? Det forstår jeg ikke ...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 07/07-03 15:26 
Ja det er sq mærkeligt.
Jeg modtager en 768/256 linie den 24 Juli.
Hvis der ikke er nogen der har meldt sig før, og du stadig er interesseret, kan du bruge min.

Hvor mange MB snakker vi om her ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
TurricanTurricanSkrevet 07/07-03 15:27 
Jeg kan give dig svar ca. kl. 20. Jeg ved ikke helt om jeg kommer hjem i dag, men gør jeg det, er det ikke noget problem. Du skal dog begrænse dig til 8 GB.
The Gods pause for a moment...
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 15:31 
Bare rolig jeg skal kun bruge en ~400kbit stream i ca. 15 minutter så det behøver ikke at blive til mere end ca. 50MB. Men send mig evt. en besked om hvilken slags filer du er mest interesseret i, så ser jeg hvad jeg kan gøre ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TurricanTurricanSkrevet 07/07-03 15:36 
Ok. Smid mig en mail på rahe@privat.dk og så svarer jeg dig om det kan lade sig gøre ca. kl. 20.
The Gods pause for a moment...
TurricanTurricanSkrevet 07/07-03 16:03 
Beklager, men jeg har allerede fået bekræftet at jeg ikke kommer hjem idag. Sorry, men du skal være velkommen en anden gang.
The Gods pause for a moment...
dRxLdRxLSkrevet 07/07-03 16:05, rettet 07/07-03 16:09 
Fint nok det haster ikke supermeget, bare sig til når du er hjemme.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
IqonIqonSkrevet 07/07-03 18:56 
Tjaa, jeg har en 1024/256 forbindelse og en ftp-server. Jeg er også hjemme i aften/nat. Du kan sende mig en mail på Iqon@e-mail.dk eller kontakte mig via ICQ (157236625) eller MSN Messenger (jonasahmt@hotmail.com).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 20:46, rettet 08/07-03 20:51 
Der skete så noget lidt vild i dag. Administrationen her på kollegiet er ikke den kvikkeste i verden hvad IT angår så jeg har først fået mulighed for at kigge i papirerne der beskriver hvores forbindelse i detaljer i dag, og det afslørede så at der følger 5 eksterne IP adresser med linien (det er der så ikke nogen der har vist i de 2 år de har haft den...)
Nå men pointen er at jeg lige har ført min lille server online (vær søde ikke at hacke den ;-)) og dem der måtte have lyst kan nu se de netstatistikker som Iqon hjalp mig med at teste i går aftes

her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
msxtrdmsxtrdSkrevet 08/07-03 22:42 
Hmm, virker vist ikke..
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 22:47 
Hmmm. Det kunne skyldes at jeg glemte at ændre netmasken.

Gidder du prøve igen, evt. bare at pinge 62.242.251.122.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
olmeolmeSkrevet 08/07-03 22:50 
Der kan pinges(svare dog noget langsomt, gennemsnit 270ms). Din netstat virker stadig ikke.
dRxLdRxLSkrevet 08/07-03 23:01 
Hmmm.
Jeg må undersøge det "udefra" i morgen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TurricanTurricanSkrevet 08/07-03 23:55 
Du kan bruge min ftp i nat hvis det stadig er aktuelt. Du får lige ip og logon på mail.
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig