X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Starcraft 2 Closed Beta


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 19/02-10 13:03 
Hej.

Som de fleste nok ved er Starcraft 2 Closed Beta begyndt, og blizzard er igang med at sende beta nøgler ud til tilfældige udvalgte der har sagt ja under beta-opt-in under det nye battle.net. Jeg ville egentlig bare høre, om der er nogle herinde fra der har fået en beta key overhovedet? Jeg har indtil videre ikke hørt om en eneste dansker der har modtaget en beta invite.
HeroldHeroldSkrevet 19/02-10 13:08 
Rites har + et par journalister.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/02-10 13:19 
Den skribent som jeg har sendt ind i SC-helvedet har endnu ikke modtaget sin. Jeg har snakket med den ansvarlige for PR for Blizzard i Norden og han siger de ved ingenting og det hele går automatisk (antageligvis efter et eller andet system).
ClinkieClinkieSkrevet 19/02-10 15:17 
Jeg har endnu ikke været så heldig at møde en dansker in-game, men derimod er der proppet med britere, det er virkelig helt ekstremt.
RitesRitesSkrevet 20/02-10 23:21 
What Herold said.

Har heller ikke stødt på nogen danskere. Men så på Facebook at der var nogen der havde.

Husk at logge ind på jeres battle.net konto og se om I har fået beta licens. Jeg modtog ikke e-mail eller notifikation herom, men kiggede bare selv.
» a winner is you «
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-10 22:29, rettet 05/03-10 22:30 
Så fik jeg en beta invite.

Andre der er kommet med?
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/03-10 22:52 
Ja
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/03-10 23:05 
Wuptidu!

Også mig!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-10 23:25, rettet 05/03-10 23:26 
Jeg kan dog ikke få skidtet til at virke. Den bliver ved at sige at min account ikke er i Beta'en når jeg vil logge ind, selvom den er det iflg min bnet account management :s

Andre der har samme problem?
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/03-10 08:04 
Ja, det hører jeg rygter om... men her til morgen fik jeg en ny mail om at de havde fixet problemet og jeg skal prøve igen.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/03-10 10:49, rettet 06/03-10 10:55 
Den virker fint nu, men naturligvis bliver jeg ramt af endnu en kendt bug hvor jeg ikke kan spille imod andre folk, den crasher i loadscreen til enhver kamp mod andre spillere :/

Desync between peers.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/03-10 17:45 
Jeg får mega tæsk.
Må jeg ikke spille mod nogen af jer andre? (der sikkert heller ikke er hajer :-) )

Mit battle.net login er: floede@gmail.com
Mit profil navn er: SeventhSun.first
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 16/03-10 00:55 
Til GDC talte Blizzard om at deres matchmaking virkede FOR godt - kampene blev tætte og derfor tit langtrukne. Nu er de vist nok ved at teste et system der gør kampene en smule ulige nogle gange - så måske er du bare rendt ind i nogle af de kampe hvor du er blevet matchet med en bedre spiller. Eller også er du bare den ringeste af alle :-p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/03-10 10:35 
Beta dudes - check jeres battle.net mail.
Jeg har fået en "invite a friend" mail.

Og Rites'zs mail var røget i spam filter, så check der også!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/03-10 12:37 
Jep, jeg har også fået en extra.

Den er dog allerede afsat.
ChronoChronoSkrevet 18/03-10 18:21 
Jeg vil da gerne inviteres hvis nogen skulle have en invite til overs :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 25/04-10 10:27, rettet 25/04-10 10:27 
Til de interesserede, blockbuster.dk har fået fat i nogle Starcraft 2 beta keys, som man kan få fat i ved forudbestilling af spillet.

http://blockbuster.dk/Default.aspx?productSearch_function=GamesSearch&ID=1515&productSearch_titleG=starcraft%202&productSearch_platform=All&productSearch_genreG=All
RitesRitesSkrevet 07/05-10 15:39, rettet 08/05-10 07:07 
Den første der sender en mail til mig, får en beta key.
Har en tilovers.

Edit: Key er sendt ud
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig