X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anbefal en restaurant i Århus


Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/02-10 18:02, rettet 12/02-10 18:03 
#$€£@*#"$!!! Jeg havde lovet en pige en middag på Thors Mølle i Århus, men da jeg så ringer for at bestille bord, viser det sig, at de holder lukket i vinterferien. Rimelig hjernedød taktik, hvis i spørger mig...

Nu spørger jeg så: Er der nogen, som kan anbefale en god restaurant i Århus (som ikke har lukket i vinterferien)? Den skal ikke være alt for arty-farty men heller ikke suppe-steg-og-kage. Og det må IKKE være sushi :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 12/02-10 18:23 
Nordisk Spisehus i Bruunsgade. Det er ikke aaalt for dyrt og så laver de kanon god mad.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 12/02-10 19:06 
Gaucho ved åen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 12/02-10 20:23 
Jacobs Cafe ved storetorv. De serverer god solid og lægger café mad, med samme top kvalitet som Jacobs Barbeque, men til langt lavere pris.
Det er ikke en restauant per se, men det er god, lækker mad, og til super fornuftige priser.

Ellers kan jeg MEGET varmt anbefale Det Orientalske Køkken på Vesterbro Torv, som serverer super lækker mad (IKKE sushi, som jeg også selv adskyer).

Hav en rigtig god middag!
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/02-10 16:59 
Nu har jeg fået en reservation på Nordisk Spisehus. Alf81 har jo en fantastisk spilsmag, så jeg går ud fra, han også forstår sig lidt på mad ;)
AV Intelligent Terminal
fumfumSkrevet 13/02-10 17:08 
Det kan være, at de har dybstegte headcrabs, pokemon filet etc.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DarkenDarkenSkrevet 13/02-10 17:28 
mmmm headcrab...

Anbefal en restaurant i Århus

hehe sorry for offtopic, synes bare den passede ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/02-10 17:30 
Helstegt Picachu... smager lidt som elektrisk ål :)
AV Intelligent Terminal
ComradeComradeSkrevet 13/02-10 17:58 
Rick's på Frederiks allé. Super godt marokkansk hvor man bestiller forskellige tapas retter. Høj kvalitet for pengene, og så betaler man heller ikke for beliggenheden ved åen..

Indretningen er super hyggelig og meget "Casablanca" inspirereret som de heller ikk lægger skjul på, på deres hjemmeside :).
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-10 18:13 
Killer Bean 2>
Nu har jeg fået en reservation på Nordisk Spisehus. Alf81 har jo en fantastisk spilsmag, så jeg går ud fra, han også forstår sig lidt på mad ;)

Du ved godt han er vegetar ikke? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 13/02-10 18:51 
Men der er ikke tale om en vegetarisk restaurant.

De er iøvrigt ret så kendte for deres "nordiske" bearnaise, hvor der bla er gran i :)
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/02-10 19:03 
Alf81>

De er iøvrigt ret så kendte for deres "nordiske" bearnaise, hvor der bla er gran i :)

Uhm, lyder spændende. Men har de gode vegetariske retter?
Alf81Alf81Skrevet 13/02-10 19:56 
De er meget fleksible... Mener de har et par vegetariske retter, men er mere end villige til at lave noget efter ønske. Som en rigtig restaurant skal være :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 13/02-10 20:13 
Jeg har altid været ret glad for Maggies Pizza ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig