X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable III


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-10 21:08 
Peter Molyneux fotæller om Fable III på X10 idag. Der skulle komme en "Video diary" på Xbox live.

Kilde
enfenenfenSkrevet 12/02-10 07:46 
Det bliver spændende med en masse hype og tomme løfter ;)

Når der nu skal komme et nyt Fable, så håber jeg på, at spillet ligner 1'eren. 2'eren var sgu en sløj omgang. Men sværhedsgraden skal under alle omstændigheder op!
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 12/02-10 08:57 
Jeg gider ikke engang høre hans ævl denne gang. Det er jo varm luft 95% af hans snak...
Men jeg glæder mig til at høre hvad anmeldere/folk har at sige, når det kommer :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 12/02-10 08:58, rettet 12/02-10 09:14 
^ hvad han sagde.

EDIT: Artikel om nyhederne i F3 på Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/articles/fable-iii-has-no-experience-health-bar
GreaseballGreaseballSkrevet 12/02-10 12:29 
Der var da ellers et meget godt interview med ham på Gamereactor hvor han netop fortalte om at han før havde været for ivrig når han skulle fortælle om spil. Hvilke ikke har faldet så heldigt ud.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/02-10 12:52 
Ja, og Peter har masser af selverkendelse, men jeg tror simpelthen ikke han kan lade være. Hans entusiasme som spiludvikler (og gamer) flyder så meget over, at alle de der PR-mæssige hensyn, dem glemmer han fuldstændig. Men jeg tror faktisk også han er blevet bedre til det. :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-10 14:07 
Det var som om han havde drosslet lidt ned i forbindelse med udviklingen af Fable II, men jeg kan huske en artikel hvor han fortalte om hvor rørt han var efter at Fable II var blevet sådan en kommerciel sucess og så kom han godt op at køre igen i forbindelse med Natal.
WehnerWehnerSkrevet 22/05-10 00:22 
Nyt om en ret omfattende limited edition:

The full contents is as follows:

•A new quest: Uncover the mystery of the haunted forests of Silverpines and earn the legendary sword, Wolfsbane, deadly against wolves and balverines.
•Exclusive location: Unlock a new region, ideal for settling down with a family and discovering new treasures.
•“Fable III” playing cards: Created by Lionhead, these cards depict every type of character in “Fable III,” including Heroes, royals, rebels and villains from across Albion and beyond.
•Guild Seal Coin: The coin features a Good side (blue) and Evil side (red) to assist players in making critical decisions that will impact the fate of the world forever.
•A new dog breed: Renowned for its loyalty, the Boxer is a brave canine companion worthy of greatest Queens and Kings.
•One unique outfit: Unearth one male and female outfit from the mysterious, faraway land of Aurora, a new destination in your “Fable III” adventures.

Den ser nice ud
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 22/05-10 08:45 
Forhåbentlig bliver de ikke nødt til at udgive det meste af det som PDF-filer i denne omgang.
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 28/12-10 11:07, rettet 30/12-10 22:42 
Der er vel ikke tilfældigvis nogle af jer, der har fået kokkehuen? Jeg er for en sjælden gangs skyld forbavsende tæt på at få 1000/1000 i et spil, og der er gået lidt sport i det.

Mangler også flg. våben:

Jack's Hammer
Scythe's Warhammer
Tannar's Glory
Bloodcraver
Chicken Bane
The Ice Maiden
Marksman 500
Skorm's Justice
Swift Irregular
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/12-10 00:09 
9 våben og en kokkehue, så er der 1000/1000 - slet ingen, der kan hjælpe?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/01-11 08:25 
Jeg mener at have laest i manualen (Hint :), at man kun kan faa alle vaaben ved at bytte med andre spillere...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KeenKeenSkrevet 05/01-11 08:41, rettet 05/01-11 08:43 
nok også derfor at han spørger her :)

jeg har chickenbane og måske Scythe's Warhammer og Skorm's Justice de to sidste må du gerne få, chikenbane derimod kan du låne af mig når du kun mangler den :P kan lige tjekke når jeg kommer hjem
WehnerWehnerSkrevet 05/01-11 10:05 
Fedest, det lyder godt.

Deluxscan: Det er jo netop grunden til, at man skal bytte med hinanden.

Har haft fingrene i kokkehuen nu, så det er kun våbnene, der mangler. Én achievement for 1000/1000
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/01-11 10:25 
Der er også en anden (træls) måde at få nye våben på... spil spillet fra starten, gå ind i først mulige shop (Brightwater), køb våben, byt våben til ven... restart game... repeat ad nauseum...

Men det bliver absolut sidste udvej for os!
SumezSumezSkrevet 05/01-11 10:26 
Hvordan er spillet iøvrigt i forhold til 2'eren?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 05/01-11 11:09 
Mere af det samme, men med voldsomt forbedret co-op. Meget charmerende og hyggeligt at spille. Comfort gaming er det også - sværhedsgraden er meget lav. Jeg har lagt et døgn og 21 timer i det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 05/01-11 11:13 
Mere af det samme på den gode måde, formoder jeg? Må erhverve mig det når prisen falder :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 05/01-11 15:34 
Væk er det tunge menu system.. ja faktisk er der sort set inden menu i spillet med alle ens potions og tøj og våben.
Skal man bruge en potion kommer den frem i spillet på d-paddet. Syns også humoren har fået et løft siden det første spil.
SumezSumezSkrevet 05/01-11 15:41 
Er menusystemet i 2'eren tungt? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 05/01-11 16:12 
Det er meget langsomt at komme rundt i. Tager et stykke tid for menupunkter at loade.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
SumezSumezSkrevet 05/01-11 16:46 
Hm nåja det kan jeg da vist godt huske noget om
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 06/01-11 08:29 
efter at jeg kom hjem og ville kigge efter nogle våben til dig Wehner, kom jeg i tanke om at mit spil er lånt ud... :/ doh!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/01-11 09:20 
Det var godt nok årets mest antiklimatiske slutning på et spil. Jeg blev helt sur over hvordan man pludselig var færdig uden at kunne gå tilbage og nå noget som man skal nå i spillet.

Jeg tror jer der har gennemført det vil vide hvad det er.

Det kan være jeg giver det en chance til med en nyt gennemspilning senere, men den slutning gjorde bare at jeg slet ikke havde lyst til at vende tilbage til spillet.
WehnerWehnerSkrevet 06/01-11 09:20, rettet 06/01-11 09:21 
@ Keen

Oh teh noes :) Vi må se, om vi får skrabet dem sammen, inden du får det tilbage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KeenKeenSkrevet 11/01-11 13:16 
fik tjekket... har marksman 500 og chickenbane :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/01-11 15:21 
De vil blive modtaget med kyshånd (jeg er i samlergruppe med Wehner, så de kan også smides min vej).
GreaseballGreaseballSkrevet 12/01-11 00:44 
Darkbeat>
Det kan være jeg giver det en chance til med en nyt gennemspilning senere, men den slutning gjorde bare at jeg slet ikke havde lyst til at vende tilbage til spillet.

Mener der er mere end en slutning i spillet. Har læst at få den godt slutning skal man være så rig at før man tager den sidste mission før man rejser over havet at man kan betale for alt af egen lomme. Så man skal have ca. en 8/9 millioner før man smutter. Medmindre man går efter at være ond.. så det lige meget ;D
KeenKeenSkrevet 12/01-11 08:21 
mener også at min kæreste har scynthes warhammer...

jeg vil meget gerne være med i den samlergruppe forsøger også at få fat i dem alle sammen :)
KeenKeenSkrevet 12/01-11 08:37, rettet 12/01-11 08:38 
skal man egentlig have dem allesammen samtidig eller skal man bare have haft dem på et tidspunkt?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/01-11 10:40, rettet 12/01-11 10:50 
Man skal have ALLE våben i sit inventory på én gang - det er ikke nok at have "rørt" ved et våben og så give det videre (desværre).

EDIT: Vi mangler nu kun:

Jack's Hammer
Scythe's Warhammer (som Keen måske kan få fat i?)
Tannar's Glory
Bloodcraver
The Ice Maiden
Marksman 500 (Keen)
Skorm's Justice
KeenKeenSkrevet 13/01-11 08:04 
finder lige en af jer online på et tidspunkt :) er også igang med at høre min friendslist ad om de har nogle af dem der mangler...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig