X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Episodes from Liberty City


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-10 10:01, rettet 11/02-10 10:01 
Det kan købes for 200kr i Gamestop.

Jeg er selv igang med at gennemføre the lost and damned. Og jeg er meget positivt overrasket. Jeg stoppede jo GTA4 pga frustration over styringen og mission restarts, det var simpelthen for ringe lavet.

Det glæder mig at mission restarts er blevet fikset så man ikke skal helt forfra hvis man dør. Til gengæld er styringen stadig helt i skoven. Handlingen er ikke synderligt go, men rocker settingen tiltaler mig, og den atmosfære har de ramt spot on.

Det som imponerer mig mest er alle de detaljer som er lagt i fysikken og partikle effekterne, og i resten af spillet for den sags skyld også. Følelsen af at køre i sand på stranden. Den brutale følelse af to biler som kører sammen, lygterne som smadrer med glas particler med tilhørende lyd, metal der bøjer og splintrer med tilhørende lyd, fysikken af bilerne, dækkene som bliver skrabet hen ad astfalten. Alle disse detaljer er der. Om det så er en helikopter som kaster støv og småting rundt i luften når den er tæt på jorden. Måden bænkene og andre ting smadrer på når man kører ind i dem. Følelsen af at skyde en person er ubehagelig realistisk. Blodet når man rammer, og støvet og røgen der kommer af de kugler som rammer noget andet. Måden offeret vakler på og tager fat i ting for at undgå at falde. Jeg har ikke set en detalje grad og realisme tilsvarende i noget andet spil, og lad mig ikke starte på eksplosionerne :) Og alt det her i forhold til at spillet stadig er grimt på mange måder. Depth of field er grim og flimrende, farverne er flade pga et eller andet atmosfære filter som er lagt ind over det hele (det som gør at der f.eks er helt blåt om natten), som gør at alt får en nogenlunde ens farve, og det er bare tamt.

Men alt i alt er jeg dybt imponeret.

Efter at have set nogle fede video'er lavet med pc udgavens replay editor. Så købte jeg GTA4 på steam fordi jeg var så hyped igår.. Damn!

Nogen som ved om Episodes kommer til pc også, og om de også indeholder den der replay editor?

Replay editor awesomeness
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 11/02-10 10:29 
Er de 200,- for et nyt eller brugt?

Har overvejet spillet i noget tid nu. Har dog en del spil, jeg skal være færdig med først.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-10 11:33 
Det er fra nyt.
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 11/02-10 11:44 
Så må jeg sgu lige forbi.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 12/02-10 13:49 
Det her er godt nok fra GTA 4. Men efter at have brugt et par timer på at lære editoren at kende, fik jeg lavet den her lille film i frokost pausen. ca. 10min gameplay kogt ned til 1 minut, lavet på ca 1 time. Det er sindsygt.

Respekt til Rockstar!

GTA 4 Rampage01
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-10 14:06 
Hold op hvor er det spil grimt på alle tænkelige måder. Din film synes jeg er udmærket lavet og får spillet til at fremstå langt mindre kikset end det i virkeligheden er.

Denne film var den første Youtube foreslog efter din film var færdig. Hold da kæft en omgang værk.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/02-10 14:11 
Hvor ser det bare top grineren ud :D
Når man har spillet det længe nok tænker man ikke over de mærkelige physics der i, men det er meget sjovt at se nu.
KalicolaKalicolaSkrevet 12/02-10 14:15 
Ja, det link er ikke så heldigt.

Og ja spillet er grimt på mange måder, men det har alligevel nogle rigtig gode kvaliteter, som detalje graden jeg nævnte før.
Nu skal det også lige siges at det er dårlige settings jeg spillede med, så med en kraftigere computer ville det blive noget pængere. De har dog stadig nogle issues med deres farver og textures generelt.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 14/02-10 23:33 
Nu har jeg fået spillet noget GTA4 hjemme hos mig selv, hvor jeg kan skruge settings'ne rimeligt højt op og tilmed i 1080p opløsning. Og jeg må sige at det pyntede godt nok meget på spillet. Og piller man lige lidt ved brightness og kontrast settings, så kan det blive rigtigt pænt faktisk. Det er ihvertfald meget flottere end 360 udgaven.

Anyways. Jeg prøver at smide nogle fede replays herinde når/hvis jeg får lavet noget som er fedt. Mulighederne er ihverftald uendelige.

Er der nogen som ved om episodes også kommer til pc med tilhørende replay editor? :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 15/02-10 10:30 
Her er en lille test jeg har lavet, efter at have fået lidt mere erfaring i editoren :)

Det kunne være introen til en længere film.

Just a walk
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 21/04-10 14:58 
Er der nogen som ved om replay editoren er med i pc udgaven af episodes?
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig