X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Custom arcade stick efter dit ønske


Svar
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 08/02-10 22:06, rettet 09/02-10 00:07 
Hej folkens! Jeg har fået den hobby at bygge arcade sticks. Det kan forhåbentlig komme alle jer gamere til gode:) Da jeg har fået købt et par xbox 360 controller bliver det netop Arcadestick til denne konsol som er på tilbud:

Custom ”MeisterDwarf” xbox 360 Arcade stick
• 1x LS 32 med standard ball top(rød, sort, hvid og pink). LS 32 er et seitmitsus mest populære stick
• 6X 30mm knapper (Sort/Hvid Seimitsu PS-14-GN eller pink Seimitsu PS-14-KN, clear (billede/art kan komme inde i disse knapper))
• 3x 24 mm knapper (Sort/Hvid Seimitsu PS-14-DN)
• Vælg selv dit eget billede/art til Custom sticket, og jeg printer det ud og sætter det i for dig!

fra 920 kr
Jeg har også følgende Seimitsu PS-14-KN, clear knapper (billede/art kan komme inde i disse knapper) på lager. Disse kan også puttes i sticket for merpris.
Knapper og stick kan ses på http://www.arcadeshop.de

Hvis du har brug for et stick til PS3/pc kan vi også finde en god pris på det.
Følgende kasser kan vælges (Fra top og ned:
• Zebrano (lakeret indvendig og med plexiglasbund)+ 60 kr ( med Neutrik NAUSB-W-B A/B USB adaptor og 3 m. langt usb kabel)
• Padouk+20kr
• Sippo +15kr
• Padouk 2 sælges umiddelbart ikke da jeg mangler en ekstra 24mm knap
• Jatoba + 25kr (med Neutrik NAUSB-W-B A/B USB adaptor og 3 m. langt usb kabel)
• Zebrano 2 + 25kr
• Jatoba (lakeret indvendig og med plexiglasbund)
• American black walnut (lakeret indvendig og med plexiglasbund) +40 kr (med Neutrik NAUSB-W-B A/B USB adaptor og 3 m. langt usb kabel)

Custom arcade stick efter dit ønske

http://s879.photobucket.com/albums/ab351/MeisterDwarf/?action=view¤t=P1013491.jpg]Custom arcade stick efter dit ønske[/LINK]" target="">Custom arcade stick efter dit ønske

http://s879.photobucket.com/albums/ab351/MeisterDwarf/?action=view¤t=P1013486.jpg]Custom arcade stick efter dit ønske[/LINK]" target="">Custom arcade stick efter dit ønske

Bare for lige at give et fingerpraj om at der er tale om gode priser, så koster fx en Zebranokasse( UDEN arcadeparts og art) af denne standard $155 usa!

Jeg lavede også dette lækre stick for noget tid siden. Dette har 1 stk. Seimitsu LS-56-01 stick, 6x Seimitsu PS-14-GN-CP, white samt 3xSeimitsu PS-14-DN-CP, white
Har ikke været brugt overhovedet. Sælges for 900 kr

http://s879.photobucket.com/albums/ab351/MeisterDwarf/?action=view¤t=P1013500.jpg]Custom arcade stick efter dit ønske[/LINK]" target="">Custom arcade stick efter dit ønske
http://s879.photobucket.com/albums/ab351/MeisterDwarf/?action=view¤t=P1013502.jpg]Custom arcade stick efter dit ønske[/LINK]" target="">Custom arcade stick efter dit ønske
http://s879.photobucket.com/albums/ab351/MeisterDwarf/?action=view¤t=P1013504.jpg]Custom arcade stick efter dit ønske[/LINK]" target="">Custom arcade stick efter dit ønske

Hilsen Rune
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 16/02-10 14:39 
En lille update!

Jeg har leget lidt med lys ”mods” til Cthulhu boards, og kan nu tilbyde trykaktiverede knapper, dvs. at knappen/knapperme kun lyser når de bliver trykket på.
Jeg har også et par ekstra Sixaxses controllers liggende, hvilket gør, at jeg kan tilbyde trådløse PS3 Joysticks til god pris!

Hvis Du selv har de dele du skal bruge til et stick, og blot mangler en kasse, kan du nøjes med at købe denne af mig. Skriv til mig hvilken du synes om, og jeg finder en pris.

Desuden har jeg følgende stickrelaterede sager på lager som i også kan købes sammen med en kasse:

Cthulhu Board (samlet med terminals og USB) 255 kr

Imp board (samlet) 65 kr

Toodles Axisadaptor145 kr

Wired Mad Catz ( 2007) common ground controller PCB med quick 0.110 spade terminals ( disse kan også sælges med pålodet Wire Harness klar til enten dit Seimitsu eller Sanwa stick. 245 kr

NEUTRIK USB NAUSB-W-B sort or nickel 40 kr

Sort 10ft USB 2.0 A~B CABLE 30 kr

Mvh Rune
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 24/02-10 13:23, rettet 24/02-10 13:53 
Madcatz xbox360 pcb blev sendt af sted til Naiera i går! Håber du bliver glad for det Kristian;)

Desuden fik jeg langt om længe lavet et stick til mig selv :D Det tog alt for lang tid at gøre så meget ud af loddearbejder og organiseringen af de forskellige PCB´s, men det betalte sig vist i sidste ende. Håber også i kan lide det:)

Den skønne Hayden Panettiere i en kasse af mit favorittræ, Zebrano. En dejlig kombination hehe:D! Er kompatibel med både PS3,Xbox 360 og PC.

Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske
NaieraNaieraSkrevet 24/02-10 13:44 
Det er eddermame et flot sick. Mine hjemmelavede sticks ligner en vittighed til sammenligning ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 25/02-10 18:00 
Tak for de rosende ord;) Det kræver en masse tid og self det rigtige værktøj. Hvis du har det, er jeg sikker på du nok skal kunne lave noget i samme dur før eller siden m8;)
nerosnerosSkrevet 25/02-10 18:08 
MeisterDwarf det er godt nok det flotteste stick jeg har set meget længe!!! Fedt at se noget lidt andet artwork end hvad man er vandt til. Hmm...! Det får mig til at tænke på nogle ideer til noget jeg måske kan få dig til at lave til mig engang når pengene kommer ind ;-)
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 25/02-10 20:07 
Skriver du inde på forums.shoryuken.com meisterdwarf? Hvis ikke så burde du tage et kig på i hvert fald denne tråd: http://www.shoryuken.com/showthread.php?t=201537&page=1

Jeg vil også opfordre dig til at fremvise og tilbyde dine meget smukke sticks derinde. De er så vidt jeg kan se på niveau med meget af det bedste man ser derinde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 26/02-10 18:55 
Neros: Tak skal du ha man! Uha uha, det lyder spændende jo. Du siger bare til....så finder vi ud af det;)

dRxL: Jeg bruger faktisk Shoryuken, men tak for tippet alligevel. Lidt inden du skrev, postede jeg mit nye stick i tråden du linkede til, og jeg har fået ros fra flere af de bedste stick builders deride. Tak for du osgå mener de er på deres niveu;)

Jeg har prøvet at sælge derinde før, men kom aldrig helt rigtig igang. Der var faktisk mange som var interesseret, men post.dk dyre forsendelses omkostninger til fx US gør det hele lidt surt for mig:( Jeg prøver helt sikkert igen.
nerosnerosSkrevet 15/03-10 19:12 
Hej igen

Kan du lave et stick til min Neo Geo AES?
Bashful Neophyte
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 18/04-10 12:47 
Hey alle,

Vil bare lige gøre folk opmærksomme på, at jeg stadig laver sticks.

Skriv til mig og vi finder ud af noget;)

Rune
JmogJmogSkrevet 20/05-10 22:25, rettet 20/05-10 23:31 
Så fik jeg mig også et stick fra Meisterdwarf :-)

Jeg har leget med det i et par timer og rent mekanisk er det en drøm. Føles solidt og det er en fornøjelse at fyre comboer af i Super Street Fighter 4. Og så ser det bare tæskelækkert ud med artwork i. Det gør det lidt sjovere at eje end et standard stick.

At Rune så også fik puttet et board i, så det kan bruges til både PS3 og Xbox er virkelig lækkert.

Her er lidt billeder.

Custom arcade stick efter dit ønske

Her kan hele artworket overskues. Det er fra animeserien Neon Genesis Evangelion:

Custom arcade stick efter dit ønske

Jeg er vild med de gennemsigtige knapper:

Custom arcade stick efter dit ønske
nerosnerosSkrevet 20/05-10 22:30 
Det varer ikke længe nu før jeg også bestiller et til min PS3/360. Det ser meget lækkert ud. Der er ingen A,B,X,Y på knapperne?
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 20/05-10 22:32 
Behøver der være det? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 20/05-10 22:36 
neros>
Det varer ikke længe nu før jeg også bestiller et til min PS3/360. Det ser meget lækkert ud. Der er ingen A,B,X,Y på knapperne?

Tja, så skulle der jo reelt både være A (Xbox) og X (PS3) på samme knap. Og Firkant og X på samme knap. Forvirrende. Så vil jeg hellere se artworket.

Efter en halv times spil, så sidder det bare på ryggraden hvilke knapper man bruger til hvad.
nerosnerosSkrevet 20/05-10 22:38 
Næææh men det ville hjælpe lidt hvis man konfigurerer sine knapper i et givent spil :-)
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 20/05-10 22:44 
Hvad måtte du slippe for sådan et fedt Stick Jmog?.
I love monster land
JmogJmogSkrevet 20/05-10 22:57 
Wonderboy>
Hvad måtte du slippe for sådan et fedt Stick Jmog?.

Det endte vist på 1350,- plus fragt (75,-). Absolut pengene værd.

Og når man ser på hvad de gode fabriksfremstillede sticks går for (som kun virker til én konsol og alle har ens artwork), så er det jo røverkøb.
WonderboyWonderboySkrevet 20/05-10 23:01 
Ja det må man da sige, Det er billigt og det ser Super Fedt ud :-).
I love monster land
JmogJmogSkrevet 20/05-10 23:02 
neros>
Næææh men det ville hjælpe lidt hvis man konfigurerer sine knapper i et givent spil :-)

Det er rigtigt, men det tager kort tid at finde ud af hvad der er hvad - det er trods alt kun de fire der er længst mod venstre man skal huske. De to yderst til højre er skulderknapperne på et pad.

Og da man jo konstant bruger A/X til valg i menuer, så er man heller aldrig i tvivl om den. Så det er reelt kun tre knapper man skal lære at huske :-)
JmogJmogSkrevet 20/05-10 23:22, rettet 20/05-10 23:23 
Og så lige et billede af hvordan det ser ud bag facaden. Bunden er gennemsigtig, så nedenstående er hvad man ser, hvis man vender bunden i vejret på det.

Custom arcade stick efter dit ønske
WehnerWehnerSkrevet 20/05-10 23:26 
Ser dejligt ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 20/05-10 23:32 
Man bliver helt fristet :D Tegner selv en del og kender mange som gør. Er det muligt at få lagt egen artwork en på sådan et dyr?
JmogJmogSkrevet 20/05-10 23:38, rettet 20/05-10 23:38 
Jep, han printer det ud som du sender til ham og sætter det i for dig :-)
nerosnerosSkrevet 21/05-10 08:34 
Der er super lækkert!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 21/05-10 09:08 
Jmog>
Tja, så skulle der jo reelt både være A (Xbox) og X (PS3) på samme knap. Og Firkant og X på samme knap. Forvirrende. Så vil jeg hellere se artworket.

Efter en halv times spil, så sidder det bare på ryggraden hvilke knapper man bruger til hvad.

Jeg kan godt se det fede i at have en AX-button... til eventuelle økser.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/05-10 14:52, rettet 21/05-10 14:55 
Jmog>
Jeg er vild med de gennemsigtige knapper:

Custom arcade stick efter dit ønske

Ser nice og (næsten) sømfrit ud med den slags knapper. Sådan noget artwork bør have lov til at folde sig ud - uden forstyrrende A/X-angivelser osv. :)

Får helt lyst til at få realiseret det "Radiant Silvergun"-stick, jeg længe har overvejet, selvom det kniber med at finde artwork i god opløsning. Har sgu snart for mange sticks liggende med custom knapper/pinde, men standard-artwork... :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 22/05-10 11:27 
Hej Jmog/ Jens!

Rigtig dejligt du er glad for dit stick på alle tænkelige måder! Gør sgu en stickbuilder glad heh. Dual mods tager virkelig tid, især hvis man gerne vil have det til at se lækkrt ud indvendig også.

Fedt i andre også synes om det;)

Jeg har stadig flere kasser liggende, som bare venter på at blive lavet til lækre custom sticks folkens!

Rune
JmogJmogSkrevet 23/05-10 12:58 
Fik spillet noget Ikaruga på xbox i går. Lige pludselig blev spillet bare sjovere. Man kan tydeligt mærke at det er meningen at det skal spilles med stick.

Rune, det er simpelthen perfekt til både fighterspil og shmups :-)
MeisterDwarfMeisterDwarfSkrevet 18/09-10 23:48, rettet 19/09-10 00:10 
Hey folkens,

Så fik jeg lavet lidt nye kasser, som er er klar til at blive lavet til Custom sticks.

Sorte kasser med Zebranotræ på siderne:
Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske

Custom arcade stick efter dit ønske

Rune
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig