X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout: New Vegas


Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 08:40, rettet 05/02-10 09:46 
Nyt Fallout spil på vej til efteråret - Fallout: New Vegas.

EDIT: NEW Vega !!!!

Debut trailer (HD)
95 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 09:55, rettet 25/10-10 10:18 
Jeg skal ikke udelukke at stats på min karakter var forkerte i relation til min spillestil - tror jeg har startet min karakter i NW bedre :)

Spiller også på normal.
HeroldHeroldSkrevet 25/10-10 10:15 
Du kan i hvert fald ikke tale dig gennem spillet, som du kunne i de to første.

Jeg er level nogle-og-tyve, og der er stadig steder, der er farlige. Mennesker og den slags er nemme nok, men så snart der kommer noget større, så skal der væsentlig mere taktik til. Der findes almindelige monstre, der kan flække mine hjernedøde companions på kun tre slag.

Jeg har fx lige sneget mig op af en bjergside i sneglefart, for at pille super mutants masters med enkelte riffelskud. Det tog laaang tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-10 11:43, rettet 25/10-10 11:43 
Herold>
Du kan i hvert fald ikke tale dig gennem spillet, som du kunne i de to første.

Men du kan tale dig nemmere igennem spillet end du kunne i Fallout 3. Eller det synes jeg i hvert fald. At du nu kan se præcis hvor meget du skal have i speech i stedet for det held fis i F3, gør også at jeg har fyldt betydeligt flere skillpoints deri end jeg plejede :)

Companions har jeg stort set ikke brugt. Det eneste fornuftige jeg har fået ud af dem indtil videre er at bruge dem som pakæsler :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 25/10-10 12:48 
Det er i hvert fald mere gennemskueligt.

Jeg bruger også companions som pakæsler, men deres perks er nu også rare af og til. Det forhindrer dem dog ikke i at rende i døden konstant.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 12:52 
Kan companions dø permanent eller respawner de igen?
HeroldHeroldSkrevet 25/10-10 12:53 
They DIE!

Men jeg plejer at loade, så jeg er ikke sikker :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 12:55 
Jeg kiggede lige på GameFAQS... det påstås at de kun dør på hard-core mode.
HeroldHeroldSkrevet 25/10-10 13:12 
Det er også det jeg spiller. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 25/10-10 13:15, rettet 25/10-10 13:16 
De dør kun i hardcore ja. Ellers havde ED-e været død mere end engang hos mig(Den svæver, men kan stadig ikke følge efter mig hvis jeg hopper over noget. Så den tager en omvej og dør ><).

Normal mode bliver de bare slået ud, ind til alle modstander er væk.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 13:24 
Ok :D
SumezSumezSkrevet 25/10-10 14:25 
Hvis companion AI'en er ligeså håbløs som i Fallout 3, synes jeg det lyder som en fair løsning. Det er jo umuligt at tage Dogmeat nogen steder uden den løber direkte i sin egen død.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 25/10-10 15:37 
De er ikke så slemme til at løbe i døden her... med mindre du har hunden, for den har et eller andet med rotter og andre ting. Jeg har måtte spæne en halv kilometer efter den, kun for at se den blive stukket ihjel af noget giftigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/10-10 09:45 
Jeg vil gerne vide om I synes spørgsmålene er for svære her. Det er jo altid en balance, men jeg talte med en som synes det var for svært...

Vind
SumezSumezSkrevet 26/10-10 09:47, rettet 26/10-10 09:51 
Personligt synes jeg det er rart at Jeres konkurrencer rent faktisk tvinger deltagerne til at have en minimal interesse for emnet. Har endnu ikke stødt på nogen der ikke kunne besvares via en simpel Google-søgning.

edit: Ok, må indrømme at jeg kommer til kort ved første spørgsmål i denne. Ifølge hvad jeg kan læse mig til, har nævnte krig varet præcis 25 år, hvilket ikke er iblandt svarmulighederne.

edit2: nevermind, nærmere research kaster lys over sagen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/10-10 09:51 
Jeg syntes spørgsmålene er for nemme - at Pip-boy fandt på Fallout spillene, er jo almen viden.
KeenKeenSkrevet 26/10-10 10:19, rettet 26/10-10 10:20 
jeg hader også hvis spørgsmålene er for nemme, gider slet ikke deltage hvis alle bare svarer rigtigt uden at have nogen som helst anelse hvad der er de svarer om.

synes jeres spørgsmål krævede lidt mere men de var stadig halvnemme :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-10 23:30, rettet 26/10-10 23:55 
Hvad er Strength requirements for en missile launcher? Jeg har spillet i over 50 timer nu og har ikke fundet en endnu :p

Jeg har strength på 6 lige nu, men jeg kan ikke forstille mig at mindre end 8 kan gøre det.

Jeg er naturligvis godt klar over at man kan bruge våbnet uanset, men jeg kan ligeså godt bruge det godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 27/10-10 00:24 
Jeg tror 8 er meget rigtig. Det er 10 for en minigun.

Jeg har iøvrigt lige gennemført... havde samlet tonsvis af udstyr til at sælge, når min barter blev høj nok, så jeg kunne købe bedre gear. Jeg sluttede spillet uden at have solgt noget som helst, og med 17000 caps i lommen. D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-10 00:34 
Kan du forstsætte spillet efter gennemførsel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 27/10-10 05:26 
Ikke selv gennemført det det, men har hørt nok mennesker klage over det.

Nej men kan ikke spil efter man har gennemført det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-10 14:22 
Det er da latterligt. Det fik de også så mange hug for i F3 og rettede det så senere med en udvidelse. Jeg havde håbet de havde gjort det rigtigt denne gang :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/10-10 14:25 
Ihvertfald rart at vide nu.
HeroldHeroldSkrevet 27/10-10 14:42 
Til dem med pc-udgaven, er der et mod, der fixer det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
LarsGLLarsGLSkrevet 27/10-10 16:36 
Er der forskel på PS3- og Xbox 360-versionen i samme grad, som jeg kunne forstå, der var i Fallout 3?
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/10-10 02:34 
Føj hvor er det MEGA fedt :)

Det er om noget endnu tættere på stemningen fra de oprindelige spil - dejligt at Obsidian har valgt også at bruge en del af det oprindelige, og virkeligt gode, soundtrack. Der er endnu engang masser af referencer til de gamle spil, og humoren er endelig tilbage. Stemmeskuespillet og manuset er, som flere har bemærket, også forbedret.

Det eneste jeg savner er nogle lidt vildere VATS-animationer, der matcher dem man finder i de gamle spil bedre. Ellers er jeg glad - jeg er efter 25 timer gået stort set fri for bugs.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 01/11-10 08:32 
Det er dejligt at høre at der er blevet rettet op på de ting siden F3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-10 08:54 
Med hensyn til humoren, og Wild West-Perken, har den, efter hvad jeg har oplevet, meget lidt indflydelse på selve oplevelsen. Det er ganske få ting der bliver ændret, og ikke noget i dialogen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 01/11-10 09:10 
Du mener den har meget lidt indflydelse på selve gameplayet? :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-10 11:39 
Også det :)

Jeg så bare Herold fundere over hvor meget Wild West Perken var årsagen til humoren, og ville derfor blot få med at den ikke ændre særligt meget, og at man, selvom man ikke vælger perken, stadig vil opleve humoren som indtakt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BazeBazeSkrevet 15/07-11 21:39 
Det nyeste DLC, Honest Hearts, mangler i spilarkivet. :)
BazeBazeSkrevet 24/07-11 23:51 
Argh det her spil er uden tvivl goty 2010 for mig. Det er, hands down, et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet. Der findes intet spil, som giver mig lyst til at starte forfra end dette.
HulleHulleSkrevet 26/07-11 01:40 
Set (og købt) til 100 i Fona. Gælder både 360 og PS3 version.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 26/07-11 07:06 
Står også til 100,- på hjemmesiden, men desværre er det udsolgt lige nu.
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 26/07-11 08:18 
Hulle>
Set (og købt) til 100 i Fona. Gælder både 360 og PS3 version.

Jeg må straks derud i dag. Nu købte du ikke det sidste, vel?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 26/07-11 09:40 
Det var i Slagelse.. De havde rigtig mange der op.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 26/07-11 09:50 
Jeg prøver her i Roskilde senere.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 26/07-11 10:11 
Sig lige til hvis I ser det i andre Fonaer end Slagelse. Kan være man skal stoppe forbi Herlev Bymidte eller Brønshøj Torv på vej hjem...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 26/07-11 11:59 
Hvis en af jer kan finde et ekstra eksemplar, vil jeg gerne købe det af jer. Får desværre ikke selv mulighed for at handle i dag. Jeg betaler naturligvis fragtomkostningerne.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-11 13:16 
Jeg tager en tur til Rosengårds centeret om lidt så kan jeg kigge der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
LarsGLLarsGLSkrevet 26/07-11 16:57 
Jeg opsnappede et PS3-eksemplar i Fona i Århus (den tættest på Banegården).
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SumezSumezSkrevet 26/07-11 17:55 
Juggernaut>
Hvis en af jer kan finde et ekstra eksemplar, vil jeg gerne købe det af jer. Får desværre ikke selv mulighed for at handle i dag. Jeg betaler naturligvis fragtomkostningerne.

Hvilken version? Jeg tog den sidste til 360, men de havde 5-6 eksemplarer tilbage til PS3 på Brønshøj Torv.

De har også en del andre mere eller mindre interessante titler til 100kr, f.eks. Bayonetta, Splatterhouse, Enslaved, Sengoku Basara, Majin and the Forsaken Kingdom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BazeBazeSkrevet 26/07-11 20:41 
Husk at spille spillet hvor i kun bruger Melee Weapons. Det er overraskende sjovt!
JuggernautJuggernautSkrevet 26/07-11 21:43 
Sumez>

Hvilken version? Jeg tog den sidste til 360

Præcis den version. Konsolkongen var ellers på toppen og ringede til mig for at høre om jeg skulle bruge en kopi. Desværre kunne jeg ikke tage telefonen.
Nå, men jeg må selv ud og lede i morgen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/07-11 22:10 
Haha jeg stod faktisk også i Fona og kiggede på min telefon for at se om jeg mon havde dit nummer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-11 22:43 
Jeg turde desværre ikke løbe an på om det var 360 versionen du gerne ville have. Beklager :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
95 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig