X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fallout: New Vegas


Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 08:40, rettet 05/02-10 09:46 
Nyt Fallout spil på vej til efteråret - Fallout: New Vegas.

EDIT: NEW Vega !!!!

Debut trailer (HD)
95 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 08:40, rettet 05/02-10 09:46 
Nyt Fallout spil på vej til efteråret - Fallout: New Vegas.

EDIT: NEW Vega !!!!

Debut trailer (HD)
SumezSumezSkrevet 05/02-10 08:45 
Jeg skulle lige til at skrive at de burde bruge deres tid på et nyt Elder Scrolls i stedet, men det lader til at det nye Fallout bliver udviklet af Obsidian, altså nogle af folkene bag de oprindelige Fallout-spil, og ikke holdet fra Fallout 3...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 05/02-10 09:19 
Jeg håber da på, at det blive lige så godt som Fallout 3, men dømt ud fra traileren og den sidste bemærkning, så minder spillet mere som en addon/spinoff - ala Halo 3: ODST - end et nyt spil.

Nu er vises, der ikke noget gameplay, så det er svært at bedømme. Men giv mig hellere et Fallout spil med id Software's engine og gameplay udviklet af Bethesda, så har vi en vinder :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 05/02-10 09:29 
Ok, jeg tænker lige omvendt. Jeg synes Bethesdas engine var ret genial, men spillet led under fuldstændig at mangle charmen fra de oprindelige Fallout-spil, ligesom alle rollespils-elementerne også var fjernet. Det var tydeligt at Fallout 3 ikke var udviklet af de samme mennesker, så måske Obsidian kan gøre det bedre.

Bethesda skal, som jeg nævnte før, helst bare arbejde på et nyt Elder Scrolls, der kan toppe Oblivion, som jeg til enhver tid vil foretrække over Fallout 3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/02-10 09:39 
Det hedder New Vegas, Beano :D

Jeg ser helt sikkert hellere flere spil i Fallout-universet, end mere Oblivion, men begge dele kan åbenbart godt lade sig gøre, så fint fint.

Jeg er også lidt oppe og køre over at folkene fra Black Isle er på - det tegner godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 09:46, rettet 05/02-10 10:00 
jøsses... mere kaffe, TAK!!!

EDIT: Tak moderator :D
enfenenfenSkrevet 05/02-10 10:10 
Jeg er også langt mere til Fallout 3 genren end Oblivion.

Men der var egentligt problemer i begge spil, når man ser på levelsystemet. I Oblivion steg fjenderne i takt med én selv, hvor de i Fallout 3 forblev på samme level. Jeg er helt klart tilhænger af det sidste, men desværre blev fjenderne bare alt for lette, når man var nær level maks.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 10:21 
Syntes det er spændende med Vegas der har overlevet i en eller anden grad - kan give grundlag for interessante konflikter. Og så kan spillet få lidt kulør også så det ikke er helt så trist som F3 ;)

Får mig også til at tænke på Stephen King's The Stand :D
BeanoBeanoSkrevet 19/10-10 10:04, rettet 19/10-10 10:12 
Så er spillet ude i US og på fredag i Europa... første anmeldelser:

Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-19-fallout-new-vegas-review

GiantBomb:
http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/

Joystiq:
http://www.joystiq.com/2010/10/19/fallout-new-vegas-review/

Gamepro:
http://www.gamepro.com/article/reviews/216971/fallout-new-vegas/

Det forlyder at spillet er meget buggy (endnu værre end FO3) men afbefales dog stadig.
Nogen her som har fået det allerede og kan komme med indtryk?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/10-10 10:13 
Det er vel nærmest det Obsidian er mest kendt for; At lave spil med uhyggeligt mange bugs :/
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 19/10-10 10:18 
Et obsidian spil der er fuld af bugs, sikke noget nyt. :p (at det samme dårlig grafik motor igen, hjælper jo ikke meget.)

Men læst ar at historie og personer er det man kender fra obsidian. Det var alt jeg havde brug for at hører, da det plus deres samtaler muligheder var hvad gjorde alpha protocol fed. Håber game.dk sender så jeg har det på fredag.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 19/10-10 10:26 
Jeg er omtrent halvtreds timer inde i det nu, og jeg kan godt lide det. På den ene side, så er det ikke så solidt sat sammen som Fallout 3 var, men der er nogle lidt federe ting i som man godt kan mærke kommer fra de oprindelige udviklere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/10-10 10:43 
"lidt federe ting"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/10-10 11:33 
Humoren fra de første to, flere våben og historien bærer også præg af Black Isle - især hovedhistorien.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/10-10 11:50 
Ok, humoren var godt nok savnet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 19/10-10 12:03 
Man skal vist vælge en perk, for at få adgang til det mest fjollede. Jeg tog den med det samme, så jeg ved ikke hvor markant forskellen er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/10-10 12:23 
Hvilken perk er det?
HeroldHeroldSkrevet 19/10-10 12:34, rettet 19/10-10 12:34 
Jeg mener den hedder Wild Wasteland.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 19/10-10 12:53, rettet 19/10-10 12:56 
Det faktisk en trait og ikke perk (Man for 2 traits man selv vælger, i starten af spillet. Ved ikke og man får flere senere hen). Men navnet er rigtig.

Traits er noget der giver en fordel og ulempe på samme tid.

"Wild Wasteland:
Benefit: Adds 'wackier' versions of existing content
Penalty: Adds 'wackier' versions of existing content "

Fallout Wikia traits
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/10-10 12:55 
Hvad gør den nærmere bestemt udover humor?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 19/10-10 13:04 
Kender kun det som står på den side jeg linked til
"In an interview with Chris Avellone, he notes that the Wild Wasteland trait may add more references to older content in Fallout and Fallout 2, in regards to special encounters. Players without Wild Wasteland will find less silly analogues in places where Wild Wasteland modifies things. According to JE Sawyer the trait was added as a compromise because different members of the team often suggested 'wacky' content that others thought would be out of place"

Men tro bedre spillet bliver mere som F1 og 2, i stedet for F3, når det kommer til humor. Så nok bare valg imellem seriøs eller ikke.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 19/10-10 13:14 
Oh ja, traits. Dem havde jeg helt glemt. Det er også 50+ timers spil siden jeg valgte det, men forskellen fra Perks er ikke så stor igen, deraf misforståelsen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 19/10-10 15:26 
WIld Wasteland skulle eftersigende give adgang til et andet supervåben, i stedet for det man normalt ville få. Derudover er der masser af Fallout 1 og 2 referencer.

Jeg synes faktisk at New Vegas er bedre end Fallout 3, grundet en mere velskreven historie og dialog, men desværre er der rigtig mange bugs. Ikke helt så slemt som Alpha Protocol - en blanding af årets bedste og mest underlige spil - men slemt nok til at det irriterer.
dpldplSkrevet 19/10-10 15:47 
Nu er jeg sur. fik mail fra Game.dk at be taget for mange LE bestillinger og min order er blevet droppet. Lorte side :(

Og ingen andre har 360 udgaven som LE mere, nogen der kender et godt sted, hvor jeg kan være sikker på den kommer fredag?
(Kan heller ikke finde den på engelsk sider :'( )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-10 01:21 
Er det muligt at få sit eget hus i New Vegas ligsom i F3? Jeg har spillet i godt 8 timer og er først lige ankommet til freeside.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 20/10-10 08:19 
Jep!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-10 12:21, rettet 20/10-10 12:28 
Det opdagede jeg faktisk ganske kort tid efter jeg skrev ;)

-----------------------SPOILER:----------------------

Hvor lang er spillets main story? At dømme efter Achivement-listen så har jeg allerede aktiveret de fire sidste quests (dem der giver 30 point) ved at ankomme til The Strip. Det kan vel ikke passe at hvis jeg går i gang med f.eks. den der hedder noget med "Wildcard" så slutter spillets main story allerede efter den? Iså fald er spillet mega kort sammenlignet med F3 :/

På den anden side må jeg tage hatten af for den umildbart Oblivion lignende mængde af mindre side quests. Dem var der næsten ingen af i F3. Til sammenligning tror jeg at jeg har 12-13 aktiverede quests, main og side, på een gang lige pt. Det er ret imponerende :)

---------------------SPOILER SLUT--------------------

Er jeg den eneste der mener at spillet har fået et meget bedre aim? Jeg bruger ikke VATS nær så meget som i F3 mere :)
Grafisk synes jeg også det er en tand bedre, men det er måske de friske farver og det kører i hvert fald ikke dårligere.

Med hensyn til bugs så oplevede jeg efter ganske få timer at jeg var nødt til at restarte maskinen. At loade tidligere saves hjalp ikke. Træls, men indtil videre har det ikke været værre for mig end i F3. Desuden skal vi nok få adskillige updates ligsom vi fik til F3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 20/10-10 12:41 
Jeg brugte 40 timer på alt muligt andet, før jeg kom til The Strip.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-10 13:18 
Bare der er indhold nok gør det mig ikke så meget om det er tilknyttet main questen eller ej. Fint :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/10-10 11:30 
Coolshop har CE til salg nu... hvis man vil give kr. 320-400 ekstra for en gang pap og plastik :O
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/10-10 11:54 
Det er da fuldstændig vanvittigt! Jeg så at den var prissat til 649,- i GamesTop.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 21/10-10 13:43 
Beano>
Coolshop har CE til salg nu... hvis man vil give kr. 320-400 ekstra for en gang pap og plastik :O

Hey jeg kan lide mit pap og plastik!!!! :P
Nå ja ender med at skal betale lidt ekstra nu, men vil gerne have mig en CE/LE og vil ikke kun overleve at vente længere end til imorgen.

Eneste problem er jeg igår bestilte normal version ved Blockbuster, så jeg i det mindste kun få deres preorder ting, nu der ikke var nogen CE til mig. Ender nok med at sende den tilbage, gætter på de så vel også skal have preorder ting med tilbage.(Ellers gerne have beholdt terningen).

Hvorfor er jeg bange for, coolshop ender med sige samme som game.dk gjorde.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-10 13:16 
Sumez>
Bethesda skal, som jeg nævnte før, helst bare arbejde på et nyt Elder Scrolls, der kan toppe Oblivion, som jeg til enhver tid vil foretrække over Fallout 3.

Jeg kan kun være enig. Mon ikke også at det er årsagen til at spillet er givet videre?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 22/10-10 13:23, rettet 22/10-10 13:24 
Det håber jeg da! :)

Nu hvor New Vegas er ude, går der forhåbentlig ikke længe inden de tør annoncere det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-10 13:27 
Er i da fuldstændig frygtløse?! Elder Scrolls gjorde uden tvivl meget af forarbejdet for Fallout 3, men hold da kæft hvor er de ældet dårligt, både III og IV.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 22/10-10 13:43 
Fu. ødelæg nu ikke en Fallout topic med det elder scroll halløj.

Fallout > elder scroll til hver en tid. :o

Nå tid til prøvet spillet kort, inden der skal ses anime og trænes lidt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 23/10-10 21:42 
Måske dumt spørgsmål - hvor gemmer i items inden i har fået eget hus?

Er det feks sikkert nok at gemme i diverse kasser man finder rundt omkring ... tingene forsvinder ikke?
HeroldHeroldSkrevet 23/10-10 22:59 
Tingene forsvinder, men der er få locations, hvor de er sikre.

Jeg bruger pengeskabet på tankstationen i Goodspring (eller hvad startbyen nu hedder), og jeg har gemt milliarder af ting, uden at miste noget... hvilket jeg sikkert ikke har opdaget, fordi jeg har så mange ting. Seriøst, jeg har mange ting.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 24/10-10 09:59 
Tak - jeg brugte faktisk allerede en af kasserne på tankstationen til mine ting men har flyttet det til pengeskabet i gulvet nu :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-10 16:01, rettet 24/10-10 16:07 
Jeg troede egentlig at tingene kunne gemmes lige hvor man ville uden de forsvandt :/

Sådan mener jeg bestemt at det var i Morrowind og Oblivion og jeg har så bare gået ud fra at det var ført videre til Fallout 3 og nu New Vegas, men jeg har aldrig selv haft brug for det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 24/10-10 19:51 
Sig mig, er det her spil sværere end Fallout 3? Jeg er lige nået til Nipton og synes at stort set alt i omegnen kommer rendende. Radscorpions dukkede hurtigt op og fem banditter med 80% præcision, for ikke at tale om Praying Mantis', Powder Gangers og lignende.

Jeg synes ikke at Fallout 3 var så brutalt?
Kilroy Was Here
dpldplSkrevet 24/10-10 20:22, rettet 24/10-10 20:23 
Altså nu spiller jeg kun på normal, men udover det kun primm jeg havde en smule problemmer. Og det var toppen af rollercoaster hotellet(eller hvad det nu var).
ED-E hjælper en stor del med diverse problemmer, da den advar tidligt med en lyd, tit for modstander til focus på den og selvfølgelig gør en smule skade.

Lyder mere så du gået en omveje(ikke gået med selv "hovedvejen") eller gået et for svært sted hen for tidligt?

Glemte lige skrive jeg kommet til Novac.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-10 22:16 
Sjovt jeg synes der er langt færre fjender end i Fallout 3. Jeg spiller også på normal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 24/10-10 23:01 
Det er sværere end 3'eren, men jeg ved ikke om der er flere fjender. Deathclaws er bare tarvelige, og glæd jer ikke til de der fluedyr.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-10 23:13 
Ja de er godt nok f....d up svære når der kommer en flok imod dig :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
GilucGilucSkrevet 24/10-10 23:38 
Er de stærkere end Deathclaws i Fallout 3?
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
HeroldHeroldSkrevet 24/10-10 23:43 
Det synes jeg. Super Mutants har også fået en del mere krudt i motoren.

Det kan dog have noget at gøre med at der er nye ammunitionstyper.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 25/10-10 09:05, rettet 25/10-10 09:05 
Dvs. spillet er ligeså fokuseret på kamp som F3? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 25/10-10 09:15 
Jeg syntes ikke NW er sværere end FO3... tværtimod. I FO3 kæmpede jeg konstant med at have ammo, items og penge nok, og blev dræbt af svære fjender ofte. Til sidste opgav jeg spillet. Jeg har det betydeligt nemmere i NW - indtil videre :)
enfenenfenSkrevet 25/10-10 09:46 
Jeg spillede Fallout 3 på normal, og fandt det lige i starten lidt svært. Men jo længere hen i spillet, jeg kom, desto nemmere (for nemt) blev spillet.
What is the Matrix?
95 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig