X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade-opsamlinger


Svar
nerosnerosSkrevet 03/02-10 19:47 
Jeg er i øjeblikket på jagt efter nogle fede arkadeopsamlinger til X360. Jeg har kikket lidt på Namco Museum: Virtual Arcade. Jeg ved godt det ikke er alverdens fedeste spil opsamling, men det har dog det fantastiske Rolling Thunder :D

Tror i man kan bruge et Arkadestick til den opsamling? Ellers bliver det et no go for mig. Nægter at bruge en XBOX controller til gamle retro spil efterhånden.

Hvad findes der egentlig ellers er arkadeopsamlinger til X360? Der var jo en del til den gamle XBOX, men de kan vist ikke køre på X360'eren..
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-10 20:17 
Taito Legendes II dur ikke, ved ikke om 1'eren gør? Også er der også Capcom Collection 1-2 ved heller ikke om de dur :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 03/02-10 22:12, rettet 03/02-10 22:13 
Jeg er bange for ingen af collections du nævner kan kører på X360! De står ihvertfald ikke på bagudkompibel-listen, men jeg synes slet ikke man rigtig kan bruge den liste til noget efterhånden. Købte KOF02 idag som der står på listen, men det kan man ihvertfald ikke spille :-(
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-10 22:14 
Down trip :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 03/02-10 22:22 
You said it man :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/02-10 23:19 
Jeg skal gladeligt tage det fra dig, hvis du ikke har noget at bruge det til. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/02-10 23:25 
Du mener KOF02?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/02-10 23:40 
Ja :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/02-10 23:49 
Ok det skal jeg så lige se på..

Det koster nok ikke mere end en 20 at sende så jeg sender det bare til dig på min regning ;-)
Bashful Neophyte
Per SPer SSkrevet 04/02-10 01:16, rettet 04/02-10 01:18 
Tecmo Classic Arcade med bla. Bombjack og Solomon's Key (faktisk de bedste) virker perfekt på Xbox 360.

Tecmo Classic Arcade
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Alf81Alf81Skrevet 04/02-10 01:35 
neros>
Jeg har kikket lidt på Namco Museum: Virtual Arcade. Jeg ved godt det ikke er alverdens fedeste spil opsamling, men det har dog det fantastiske Rolling Thunder :D

Og det helt fantastiske Sky Kid! :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 04/02-10 09:08 
Per S>
Tecmo Classic Arcade med bla. Bombjack og Solomon's Key (faktisk de bedste) virker perfekt på Xbox 360.

Yes sådan det må jeg ud og finde. Solomon's Key er fantastisk :-)

Jeg må vist hellere lige få kikket på det der Sky kid også.
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 15/03-11 17:04 
leder efter Arcade-opsamlinger til alle formater, nogle der kan hjælpe mig med at få et overblik over dem?.
Også opsamlinger af Commodore spil og gamle konsoler?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-11 17:07 
Her er hvad en hurtig søgning gav:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Video_game_collections
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 15/03-11 18:07 
Nogen der ved om Capcom Classics Collection virker på 360eren?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 29/04-11 22:33, rettet 29/04-11 22:34 
Ramlede ind i denne lidt obskure arcade-opsamling: IREM Arcades Hits.

Findes desværre kun til pc (som download). Til gengæld er den på tilbud i weekenden til 5 Euro, og mindst et par af titlerne er ikke tidligere udgivet til andre platforme end arcade (ser det ud til, har kun tjekket Wikipedia). Har kun gennemgået en håndfuld af spillene, så der kan være flere.

De 18 spil:
Kung-Fu Master, Vigilante, Ninja Spirit, R-Type Leo, Air Duel, Battle Chopper, Cosmic Cop, Dragon Breed, Gunforce, Gunforce 2, Hammerin’ Harry, Image Fight, Legend of Hero Tonma, Mystic Riders, Undercover Cops, In the Hunt, Superior Soldiers, Blade Master.

http://www.dotemu.com/en/download-game/24/irem-arcade-hits
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig