X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Sega konsol kommer til sommer


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 15:14 
http://www.pocket-lint.com/news/31177/new-sega-console-hitting-summer

http://www.electricpig.co.uk/2010/02/01/new-sega-console-incoming-motion-sensing-wireless-controllers/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+electricpig+%28Electricpig.co.uk%3A+The+UK%27s+fastest+growing+tech+news+site%29
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 15:23 
Synd Sega tillader den slags...
SumezSumezSkrevet 03/02-10 15:31 
100% enig med Beano.

Men der findes jo en masse af disse i forvejen, med indbyggede MegaDrive-spil, så det er vel ikke noget nyt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 15:44 
Nøh egentlig ikke... Og som de skrev i den ene artikel kom der en billigere model sidste år der kunne bruges med cartridges også. Jeg tror mest medierne er interesserede fordi den har en motion controller, men man skal nok ikke regne med at der kommer noget nyt software til den andet end dét der er indbygget.
JmogJmogSkrevet 03/02-10 17:49 
Hmm, havde Megadrive RGB eller component-output? Hvis ikke og hvis denne har, så kunne den jo være et interessant alternativ til at spille alle de cartridges man har på.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-10 18:13 
Jmog>
Hmm, havde Megadrive RGB eller component-output?

RGB er vel teknisk set også en form for Component Video. Men hvis du mener YPbPr, så nej.

Jmog>
Hvis ikke og hvis denne har, så kunne den jo være et interessant alternativ til at spille alle de cartridges man har på.

Det ville vel næsten være et både billigere og mere værdigt alternativ at købe en RGB-til-YPbPr converter ;)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 03/02-10 18:37, rettet 03/02-10 19:19 
Beano>
Synd Sega tillader den slags...

Ja det er klamt :-(

Lige når man læser trådens navn hoppede mit hjerte og jeg fornemmede en stor varme i kroppen, men det blev da meget hurtigt koldt som is igen. SEGA tager sku pis på deres eget varermærke!
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 03/02-10 19:02 
Killer Bean 2>
Det ville vel næsten være et både billigere og mere værdigt alternativ at købe en RGB-til-YPbPr converter ;)

Ahh, jamen jeg spurgte jo også om Megadrive havde RGB. Siden den har det, så er der jo ingen grafisk fordel ved den nye model.

Hvis nu nogen lavede samme stunt med en af de gamle konsoller som IKKE havde RGB, så ville det jo være en fed måde at få et ordentligt video-out.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/02-10 19:13 
For mig ser og lyder det hele fake.

Jeg vil se det før jeg tror det.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/02-10 19:32, rettet 03/02-10 19:34 
Jeg vil helst ikke se det, ligemeget om jeg tror på det eller ej :D

Jmog>
Ahh, jamen jeg spurgte jo også om Megadrive havde RGB. Siden den har det, så er der jo ingen grafisk fordel ved den nye model.

My bad. Jeg læste det som at du foretrak YPbPr over RGB :)
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-10 19:42 
Hvor ser i at maskinen kan outputte i RGB? Den tidligere crappy mini MegaDrive de har ude i butikkerne er composite only.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 05/02-10 21:05 
Konsolkongen>
Hvor ser i at maskinen kan outputte i RGB? Den tidligere crappy mini MegaDrive de har ude i butikkerne er composite only.

Det ser vi ingen steder. Min teori var bare at HVIS den har det (og det burde vel ikke være så svært at lave) så var den et godt alternativ til en normal megadrive.
Alf81Alf81Skrevet 05/02-10 21:09 
Øh, hvorfor? :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 06/02-10 10:43 
En gammel MegaDrive outputter også RGB :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 06/02-10 11:44 
Ja og burde ikke spilles gennem andet :)
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-10 15:32, rettet 06/02-10 15:36 
Ja og så det faktum at den nye "Wii maskine" her slet ikke har et cartridge input... :)

Det er godt nok vildt at det er lykkedes SEGA at lave en konsol med et endnu mere fantasiløst design end Wii :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/02-10 16:55 
Næppe Sega der har lavet den genistreg - de har vel bare givet licens til at andre kunne bruge navnet og nogle spil osv.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig