X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resonance of Fate


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 10:34 
Resonance of Fate er et af de store JRPG'er jeg ser meget frem til i år... Det er landet i Japan hvor det har fået positive anmeldelser. Jeg har siddet og fedtet lidt rundt med den Japanske demo på PS3 og er godt underholdt af kampsystemet.

Hér er en fantastisk flot intro:
Se hele indlægget
84 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 10:34 
Resonance of Fate er et af de store JRPG'er jeg ser meget frem til i år... Det er landet i Japan hvor det har fået positive anmeldelser. Jeg har siddet og fedtet lidt rundt med den Japanske demo på PS3 og er godt underholdt af kampsystemet.

Hér er en fantastisk flot intro:
http://www.gametrailers.com/video/japanese-intro-resonance-of/61523

Og noget Gameplay:
http://www.gametrailers.com/video/japanese-world-resonance-of/61517
http://www.gametrailers.com/video/japanese-battles-resonance-of/61525
nerosnerosSkrevet 03/02-10 10:57, rettet 03/02-10 10:59 
Det ser godt nok flot ud, men ved ikke om det er noget for mig. Jeg kan godt lide den typiske SEGA musik i baggrunden i fight-gameplayet ;-)
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-10 11:21 
Til præsentationen i Køln i august virkede det godt nok som noget forvrøvlet sludder og ingen af de tilstedeværende SEGA-repræsentanter kunne på nogen overbevisende måde forklare hvad det gik ud på, hvordan tingene hang sammen eller for den sags skyld de vigtigste gameplay features. Jeg gik derfra mere uvidende end da jeg kom. Det ser ellers lidt spændende ud, men jeg er skeptisk.
SumezSumezSkrevet 03/02-10 11:29 
Hvis det er det jeg prøvede demoen af på den japanske Xbox Live (det ligner det ud fra screenshots, men der ligner mange andre spil), så forstår jeg heller ikke hvad det går ud på, og det virker ikke særlig spændende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 12:10, rettet 03/02-10 12:19 
Nåmen så er det godt at der er en tutorial lige hér:
http://www.gametrailers.com/video/japanese-battle-resonance-of/60314

Kort fortalt køre spillet i semi real-time. Det vil sige at tiden står stille når du ikke bevæger din figur. Hver figur har et "action gauge" over deres navn ude i siden som går ned af når de bevæger sig eller sigter.
I demoen er 3 forskellige våben: Pistoler der giver direct damage, maskinpistoler scratch damage og granater der giver begge dele.
Idéen er at du med maskinpistolerne kan give fjenderne massiv skade med scratch damage angreb så deres health-bar bliver blå. Det dør de godt nok ikke af, men hvis man angriber dem med et direct damage våben bagefter bliver alt den blå del af det konverteret til direct damage så fjenden forhåbentligt dør.
I bunden af skærmen finder man noget kaldet for "I.S. Gauge". Ved et tryk på en knap kan man bruge en bid af den for at løbe i en direkte rute og angribe flere gange imens man er usårlig... Det er dét der bliver kaldt "Invincible action". Hvis to figurers ruter krydser hinanden har man mulighed for at lave et "Resonance Attack" hvor man kan angribe med alle tre figurer på én gang.
Så længe man har I.S. points vil fjendernes angreb kun blive registreret som Scratch Damage på dine figurer, men hvis du løber tør for I.S. points har fjenderne mulighed for at konvertere skaden til Direct Damage og slå dine figurer ihjel.
Man kan dog få sine I.S. points igen ved at dræbe fjender eller skyde stykker af dem så det handler om at planlægge sine angreb ordentligt.

Der er også mulighed for at få flere items og give mere skade ved at lave specielle kombinations angreb eller bruge forskellige typer ammunition og de dér halv-cirkler som fjenderne har rundt om fødderne fortæller også noget om hvilken vinkel de skal angribes fra for at give mest i skade.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/02-10 12:11, rettet 03/02-10 12:16 
SEGA udgiver jo kun spillet, det er Tri-Ace der laver det hvilket egenligt overrasker mig en smule da jeg troede deres spil eksklusivt blev udgivet af square-enix.

Dvs vi kan nok forvente et flot spil med et kampsystem med masser af potentiale, men en tam historie og intetsigende karakterer som ved næsten alle andre Tri-Ace RPG's.

De to seneste spil fra Tri-Ace - Star Ocean 4 og Infinite Undiscovery var virkelig en gigantisk omgang skod, gad om det er derfor deres samarbejde med Square-Enix er sat på standby.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-10 21:31 
Resonance of Fate udkommer 26 Marts

http://www.eurogamer.net/articles/sega-dates-resonance-of-fate
BeanoBeanoSkrevet 11/02-10 21:33 
Findes demoen stadig i JAP PSN Store?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/02-10 21:35 
Gør det vel, du skal dog huske på at den japanske udgave hedder End of eternity.
BeanoBeanoSkrevet 11/02-10 21:38 
Ok jeg forsøger at finde det :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/02-10 21:48 
Azzkikr>
SEGA udgiver jo kun spillet, det er Tri-Ace der laver det hvilket egenligt overrasker mig en smule da jeg troede deres spil eksklusivt blev udgivet af square-enix.


Synes jeg læste at de havde sagt nej til det, fordi de ikke forstod hvad det gik ud på ;)
BeanoBeanoSkrevet 11/02-10 22:00 
Tror demoen er fjernet - fandt ihvertfald kun 3 trailers :(
SumezSumezSkrevet 12/02-10 08:15 
Azzkikr>
Gør det vel, du skal dog huske på at den japanske udgave hedder End of eternity.

Jamen så ER det det jeg spillede :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-10 21:07 
Lidt video sjov:

Mærkelig reklame:
http://www.youtube.com/watch?v=eAoCKpOp2So

Den allerede famøse Vashyron-dans:
http://www.youtube.com/watch?v=NpFCJ5ClAWs

Gametrailers Preview:
http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-resonance-of/62774
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-10 21:14 
Jeg håber på det bedste for Resonance of Fate og ender nok med at købe det før FFXIII.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-10 21:18 
Her er noget comparison halløj hvis du har muligheden for at vælge

http://d.hatena.ne.jp/yoda-dip-jp/20100202
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-10 21:29 
Til 360'erens fordel... :/ Der lader til at være flere polygoner i 360 versionen, se f.eks. ærmet på ham drengen:

http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_13_360.png
http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_13_PS3.png

Her mangler et af tandhjulene i baggrunden hos PS3:

http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_21_360.png
http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_21_PS3.png

360 versionen ser generelt meget skarpere ud undtagen i disse to billeder hvor PS3 ser bedst ud IMO:

http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_11_360.png
http://yoda.dip.jp/Game/EoE/EoE_11_PS3.png

Håber begge versioner kommer til at køre lige godt. Havde jeg muligheden ville jeg nok alligevel vælge PS3 versionen pga. D-paddet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-10 21:41 
Med mulitplatform spil plejer jeg som regel at ende med at vælge 360 versionen på grund af det anti-alias filter de bruger på PS3 som får alle teksturene til at se gnidrede ud, men det er altid interessant at se spillende side om side.
At købe 360 versionen af FFXIII ville f.eks. være en stor fejl.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-10 21:44 
Hvis jeg skulle vælge ud fra grafikken så ville der ikke være tvivl om 360 udgaven. Desværre skal man i RPG'er bruge D-paddet ret meget og der er 360'erens desværre ret forfærdeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/03-10 10:31 
Eurogamer ka' godt li' spillet.

Anmeldelse
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/03-10 17:19, rettet 16/03-10 17:23 
Føj, hvor det lyder godt. Kotaku har kritiseret det en del, men kunne vist også rigtig godt lide det, i deres seneste preview. Jeg håber der kommer lignende positive anmeldelser - der er hårdt brug for flere gode JRPG'er i denne generation.

EDIT: Gametrailers rapportere desuden at der både vil være engelsk og japansk voiceover i den vestlige udgivelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/03-10 18:39 
Nice! Jeg glæder mig til at prøve det.

Mht stemmer så lægger Nolan North stemme til Vashyron, så det kan ikke være helt slemt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/03-10 03:38 
Gametrailers har en anmeldelse oppe nu også

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-resonance-of/63361
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-10 10:47, rettet 23/03-10 10:54 
Det ser ikke helt værst ud:

GamePro: 4/5
Gametrailers: 8/10
Eurogamer: 8/10
Sure-Game Informer 6.75/10

Sværhedsgraden og den høje kompleksitet er umiddelbart de største kritikpunkter, hvilke jeg dog finder ret tiltalende.

360 versionen virker grafisk pænest, ud fra en bedømmelse af de screens Kongen linker til - forskellen er dog minimal, og begge konsoller har sine fordele og ulemper. Jeg har lagt en forudbestilling.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/03-10 12:16 
Ud fra de reviews jeg har set lyder det som et typisk Tri-ace RPG, med et rimelig advanceret kampsystem, men med en total intetsigende historie.

Alle reviews siger at hvis man leder efter en god historie er det ikke et spil man skal købe.

Og så har jeg også et problem med guns i jrpg, det virker latterligt af en eller anden grund, så tror jeg holder mig langt fra dette spil.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-10 12:35 
Hovedhistorien skulle være ret fraværende, de første timer, så vidt jeg har hørt. Der rapporteres forskelligt angående karakterne - nogen synes de er spændende, andre synes de er for japanske. Jeg tror dog heller ikke at det er historien man skal forvente sig mest af.

Hele customize-delen, tiltaler mig meget, og kunne sagtens være et godt imperativ for at grinde.

Der må være mange JRPG'er du ikke bryder dig om, hvis det er noget så simpelt som våben, der får dig til at sortere spillet fra.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/03-10 12:44, rettet 23/03-10 12:44 
Jeg sorterer det jo ikke fra pga de bruger guns, det er blot en mindre ting.

Jeg sorterer det fra pga mine erfaringer med Tri-ace rpgs siger mig at spillet har en skod dårlig historie og intetsigende karakterer med ringe/barnelige dialoger.

Efter hvad jeg har læst er RoF et typisk tri-ace rpg, og det gider jeg hverken spilde tid eller penge på.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-10 18:56 
Det er en ærlig snak :)

Spillet ligger og venter på mig på posthuset, så må vi se hvad Tri-Ace hiver ud af hatten i denne omgang.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
3of193of19Skrevet 25/03-10 20:47 
Jeg har spillet i knap 3 timer indtil videre og er nået til den første rigtige bosskamp.
Spillet er sindsygt hardcore. Når man lige kommer fra FF13 er det godt nok en grov måde at blive vækket på.
Bare tutorialen (som man aktivt skal gå og lave) til kampsystemet er en kæmpe mundfuld og man får alt på én gang og kampene kræver næsten fra starten af at man forstår hvad man går og laver.
Kampsystemet er også skruet sammen på en måde der gør at man ikke kan spille defensivt. Uden Hero Actions kommer man ikke langt og får man ikke smadret fjender løber man tør for Hero Actions.
Til gengæld er det meget tilfredsstillende når ting går op i en højere enhed.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/03-10 00:11 
Jeg fik ret hurtigt fod på kampsystemet, men vil medgive at det er en ret stor mundfuld. Det er dog, som nævnt, meget tilfredsstillende, og bestemt ikke fuldstændigt utilgivende. Man kan ALTID få lov til at prøve en tabt kamp igen, for et mindre beløb af spillets virtuelle valuta. Den store kompleksitet og strategi, er IMO kun et plus.

Historien er temmeligt fraværende indtil videre, men jeg synes egentlig at personkarakteristikkerne er fine, på grund af det udmærkede stemmeskuespil. Humoren spiller en ret stor rolle - det er ikke stor humor, men jeg har da trukket bare lidt på smilebåndet af spillets lidt gakkede japanske stil. Spillet tager med andre ord, ikke sig selv særligt højtideligt, uden at være direkte fjollet, lidt a la Enchanted Arms herlige åbningssekvens.

Som 3of19 skriver, er det noget helt andet end Final Fantasy XIII, men dog heller ikke noget særligt traditionelt JRPG. Spillet er lidt hvad jeg har efterlyst i denne generation. Et spil der tør udfordre genren, og som hæver forventningsniveauet til spilleren bare en smule (i dette tilfælde meget). Det føles friskt, men også familiært.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 04/01-11 08:56 
Hey, opliver lige denne her.

Har hørt gameplayet beskrevet som lidt ala Valkyria Chronicles, kan man med rette sige det?

Jeg er helt skudt i VC i øjeblikket, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre når jeg er færdig med det };-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/01-11 09:15, rettet 04/01-11 09:15 
Umiddelbart vil jeg slet ikke betegne Resonance of Fate som et strategispil, men har selvfølgelig også kun spillet demoen...

Til gengæld er der mange andre taktiske RPG'er, der kan anbefales. Bl.a. Final Fantasy Tactics (det originale til PS1!!) og Disgaea
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 04/01-11 09:47 
Sumez>
Til gengæld er der mange andre taktiske RPG'er, der kan anbefales. Bl.a. Final Fantasy Tactics (det originale til PS1!!)

Hvilket der også er at finde på US PSN store :P
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 04/01-11 10:09, rettet 04/01-11 10:14 
Jeg har længe tænkt på om jeg skulle prøve en ny genre og se hvad det her er. Synes det ser ret godt ud.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/01-11 11:17 
Nu er det vel begrænset hvor meget man kan sammenligne VC og FFT rent gameplaymæssigt.

Men hvad angår SRPG's generelt vil jeg også anbefale Front Mission serien, især 1st.
RJKRJKSkrevet 03/04-11 02:21, rettet 03/04-11 02:23 
Er der nogen der kom længere end godt de første par timer i spillet? Indtil videre kan jeg egentligt meget godt lide stilen og sådan, men trods at jeg har kæmpet ca. 25 kampe, fatter jeg intet af dem. Eller rettere, jeg har læst og forstået tutorials osv., men det virker i praksis nærmest tilfældigt om jeg lammetæver fjenderne eller de lammetæver mig. Så indtil videre render jeg bare og grinder for at have en chance mod den første boss.

Bliver det bedre?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-11 07:21 
Jeg fuckede op i mine save filer og har nu kun én save fil som er gemt lige før en optional bossbattle jeg ikke kan komme væk fra og ikke vinde, så jeg skal egentlig starte forfra... Kan bare ikke lige tage mig sammen til det :D

De første kampe er rimeligt hit or miss. Jeg føler at det først er når man får så mange krystaller (actions) som man havde i demoen, at man får mere kontrol over flowet.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/04-11 09:50, rettet 03/04-11 09:50 
Jeg er nået ret langt efterhånden.

Man bliver nødt til at være ret økonomisk med sine krystaller i starten, hvis det skal lykkes. Det gør kampsystemet lidt utilgængeligt, indtil man har fået fod på det.

Det vigtigste er at holde øje med krystallerne. Du har tre i starten, altså kan du udføre tre "super moves" inden din gruppe går i panik, og spillet mere eller mindre er tabt. Hver gang du slår en fjende ihjel, og i nogle tilfælde, piller et stykke rustning af ham, får du én krystal igen. Det er absolut nødvendigt at gå systematisk til værks, og angribe med maskingeværer først (Zephyr), der giver potentiel skade, for derefter at udnytte denne potentielle skade og angribe med almindelige pistoler (Leanne eller Vashyron), der modsat maskingeværer giver reel skade. Udnyt derfor at du selv kan bestemme hvem i din gruppe der starter, og kan springe en karakter over, uden bøde.

Man skal holde tungen lige i munden de første par timer :) Det bliver dog bedre og bedre hvis du holder ved. Systemet er sindrigt, men også virkelig godt, hvis man holder ud.

Har du været ude ved arenaen? Der gennemgår de hele systemet i små bider.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 03/04-11 11:32 
Jeg har godt forstået mekanikkerne, og det lykkedes også i et par forsøg at klare den første boss - men mest ved at gemme mig bag mure og smide femten granater :)

Det der ikke fungerer for mig, indtil videre, er krystallerne, som du selv er inde på, fordi de både er ens angreb og forsvar på samme tid. Hvis man ikke bruger dem, ender man typisk med at tabe, fordi fjenderne er overlegne. Hvis man bruger dem, og man er heldig at få ramt de rigtige steder, vinder man let. Får man derimod ikke lige ramt, er man stort set fortabt, fordi man så stadig har alle fjernderne tilbage og nu slet ingen forsvar.

Så det er dén mekanisme med krystallerne der indtil videre gør de fleste kampe til rene tilfældigheder - lige så let som man kan vinde, kan man også tabe, og man har ikke den store indflydelse på udfaldet. Så er det rigtigt, at det jo er utroligt let at spille kampen om, men det er også dét der gør mig betænkelig - når udviklerne har følt sig nødsaget til at gøre dette SÅ nemt, lugter det af et nødtvunget valg, forceret af at folk ofte taber kampe de burde have vundet.

Så det lidt mere grundige spørgsmål er, om dette paradoks og enorme tilfældighedselement ved krystallerne ændrer sig markant undervejs, formentligt som man får flere krystaller?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/04-11 12:09, rettet 03/04-11 12:13 
Det er bestemt ikke min oplevelse at et tilfældighedselement er særligt gældende for kampsystemet. Det var yderst sjældent at jeg måtte tage en kamp om - også i starten. Var dette tilfældet, var det som regel fordi min strategi var dårligt gennemtænkt. Det er ret let at betale sig fra at tage en kamp om, men pengene er dårligt brugt, da du ret hurtigt får din sag for, i forhold til crafting, udstyr etc.

Du skriver at krystallerne også er ens forsvar. Dette er korrekt, men når du dertil, hvor krystallerne begynder at forsvinde fordi din gruppe tager for meget skade er det som regel allerede for sent. Udnyt at du ikke behøver at bruge krystallerne til angreb, men også bare kan lave almindelige angreb, så du er sikker på at altid at have minimum en krystal eller mere, og at du ikke mister krystaller fordi din gruppe er udsat. Er dit tæt på at dø, så brug Leanne til at hele dem.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RJKRJKSkrevet 03/04-11 12:40 
Hmm... Jeg tror måske du husker begyndelsen dårligt eller grindede mere end mig, så :)

Med almindelige angreb (uden granater) har man generelt dårlig chance for at vinde, hvor jeg er kommet til, fordi fjenden er langt stærkere og i overtal. Én af dem giver typisk mere skade end Leanne kan heale på en tur, så dét hjælper ikke ret meget. Med to super moves er kampen til gengæld vundet på ti sekunder (med mindre, som nævnt, at det går galt :)).

Det virker enormt ubalanceret for mig, men måske har jeg den forkerte indstilling til kampene. Måske burde jeg tænke dem mere som Valkyria Chronicles og langsomt fokusere mere på at udnytte omgivelserne. Det synes jeg bare ikke rigtigt spillet lægger op til, ved altid at placere gruppen totalt udsat fra starten af kampene.

Men som skrevet ville jeg bare vide, om dem der havde spillet længere, følte kampene gav mening. Og det lyder det jo til at du mener, så alt godt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/04-11 13:26 
Det bliver helt sikkert bedre, ja :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-11 21:42 
Er der nogen der har klaret sig igennem Story Mission'en i chapter 4? Der hvor man skal beskytte en statue igennem en række kampe for så til sidst at møde en boss. Bliver statuen ødelagt er det game over og man kan så vidt jeg kan se ikke heale den på nogen måde.

Jeg har ellers været meget positiv over spillet, bortset fra de par gange jeg er blevet voldslagtet i en kamp uden egentlig at vide helt hvorfor :) Men kommer der meget af det her, hvor man skal beskytte et eller andet, men hverken kan gøre fra eller til? Sådan noget gider jeg nok ikke :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 07/05-11 21:55 
Jeg er strandet samme sted :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-11 22:02 
Hehe :) Jeg har besluttet at jeg ikke gider mere i dag. Et godt tip, hvis du ikke har opdaget det er at bytte rundt på våbene mellem de tre personer på den måde stiger de hurtigere i levels. Jeg opdagede først i dag at man kunne trykke trekant for at unequippe et våben... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 07/05-11 22:18, rettet 07/05-11 22:19 
For mig blev det ret meget nemmere, da det gik op for mig at spillet intet som helst forklarede om noget, og jeg selv skulle finde ud af at sammensætte våben, lave upgrades osv. OG da jeg fandt ud af at man kunne løbe igennem alle dungeons og ikke behøvedes at vinde alle kampe. Man er bare blevet vant til at RPG'er udpensler hver eneste detalje, så man ikke selv skal eksperimentere med noget, så det kom bag på mig.

Men den der statue-beskyttelse er vildt irriterende. Jeg tror jeg har forsøgt og fejlet tre gange, og nu ikke gidet at spille det i to-tre uger pga. dette.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/05-11 23:24 
Jeg tror det er den eneste af denne misdionstype der er i spillet.

Brug granater og ildtønderne mod bæsterne :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-11 23:28, rettet 07/05-11 23:40 
Jeg synes bare ikke granater gør ret meget skade. Heller ikke selvom deres skjolde svækkes med maskingevær først. Vashyron's granat lv. er 5, skal den meget højere op før de begynder at virke? :)

EDIT: Super hvis det her er en one of a kind mission. Så har jeg mod på at fortsætte spillet igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/05-11 00:16 
Jeg husker vist forkert. Det er molovtovs, der virker rigtig godt på dukkerne. De giver potentielskade!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05-11 00:22 
Jeg håber jeg kan få mig taget sammen til at komme igennem i morgen. Jeg kan ellers virkelig godt lide spillet, det er meget realistisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
84 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig