X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spil-cover til PSX og Dreamcast?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 29/01-10 21:59, rettet 29/01-10 22:01 
Nogle der ved hvor man kan købe løse spil cover til de gamle PSX spil og til Sega Dreamcast?.
da jeg har nogle stykker der er knækket eller revnet.

Kunne også godt bruge nogle nye til Xbox 360 spil?.
I love monster land
JAAJAASkrevet 29/01-10 22:40 
Nej, men de kan let findes på nettet til at printe.
NaidNaidSkrevet 30/01-10 02:25, rettet 30/01-10 02:28 
Jeg tror at Wonderboy tænker på æskerne? Du kan ikke købe nye æsker til PSX eller Dreamcast nogen steder. Hvis jeg var dig, ville jeg se mig om efter et lot nyforsejlede skodspil på ebay. Sportsspil koster jo ingenting, selvom de er forsejlede. Så er det jo bare at bytte æskerne ud. :)

Der er en del der sælger originale spilæsker til 360'eren på ebay. De koster ikke det vilde, så det er da en mulighed.

Originale æsker på ebay
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-10 05:48, rettet 30/01-10 05:48 
Man kan næsten altid finde nye løse cases både til Dreamcast og PlayStation på eBay.co.uk. Jeg forstår ikke helt hvad 360 dvd covers har med PlayStation eller Dreamcast at gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaidNaidSkrevet 30/01-10 12:19, rettet 30/01-10 12:19 
Da ikke forsejlede æsker?. Jeg kiggede på et tidspunkt selv efter nogle spilæsker til dreamcast, da jeg også havde en del der var smadrede. De eneste jeg kunne finde var efter alt at dømme blevet nakket fra orignale spil, men blev solgt som værende "nye".

Nu spurgte han jo altså også efter løse spilæsker til 360'eren. ;)
WonderboyWonderboySkrevet 30/01-10 15:39 
Jo man kan købe nye Cover til PSX på eBay.co.uk, har fået et link fra Konsolkongen, så det er bare Super :-), ved ikke lige med nye Dreamcast cover.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 30/01-10 15:48 
Er det overhovedet værd at prøve med dem? Så snart man åbner et nyt cover går det alligevel også i stykker. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaidNaidSkrevet 30/01-10 17:20 
Wonderboy>
Jo man kan købe nye Cover til PSX på eBay.co.uk, har fået et link fra Konsolkongen, så det er bare Super :-), ved ikke lige med nye Dreamcast cover.

Jeg tror nu stadig at det er æsker som de har rippet fra originale spil. Ikke at det gør noget, hvis de ellers ser nye ud når du modtager dem. :)
Du kan også købe rippede spilæsker til dreamcast, hvis du altså er villig til at betale prisen.

Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-10 22:59 
Jeg købte selv fem Dreamcast cases for et stykke tid siden og det var uden tvivl spritnye. Sjovt nok nåede de alle sammen frem hvor kun en af dem havde et brækket hængsel. Kunne nemt ordnes med lidt lim :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 31/01-10 20:11 
De PSX cover ser ud til at være helt nye synes jeg.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/01-10 20:25 
Kobra>
Nu spurgte han jo altså også efter løse spilæsker til 360'eren. ;)

Jeg må ha været fuld så. MEGET åbenbart for jeg lod først mærke til den sætning nu ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaidNaidSkrevet 31/01-10 23:29 
Det er i hvert fald ikke umuligt, klokkeslettet taget i betragtning. :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig