X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising 2


Svar
SumezSumezSkrevet 28/01-10 14:33 
Nu hvor vi af en eller anden grund ikke har en tråd til Dead Rising 2... Det er helt klart et af de spil jeg ser mest frem til i år.

Dead Rising 2

Der er ikke så meget de kan gøre galt med den titel :D


Der er et halvt år til det kommer, men Zavvi har en rimelig god preorder-pris... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
142 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 17:43 
Batman AA er sgutte et achievement whore-spil i den rette forstand... Det er det alt for godt til! Achievs er godt inkorporeret i gameplayet, men det er jo ikke noget man SKAL spille efter. Og uanset om du går efter at score ligegyldige point eller ej er spillet yderst velfungerende! (Nu skal vi vist snart splitte emnet væk fra Dead Rising 2, hvis det skal fortsætte!)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/09-10 17:49 
Jeg har spillet Case 0 et par gange nu og jeg syntes det er rigtig fedt. Der er stadig det tidspres fra det første spil i... Det handler meget om at vide hvor man skal være hvornår og det fungere fint i dette spil, men jeg er bange for hvordan det vil komme til at stå an i det fulde spil hvor man kan komme igennem det hele og først ligesom få at vide til sidst at man gjorde noget forkert, ligesom i 1'eren.

Det er til gengæld kæmpe optur at man har 3 save-slots og at de har justeret på AI'en så Survivors bedre kan følge med.
nerosnerosSkrevet 01/09-10 18:25 
Hyakotake>
Batman AA er sgutte et achievement whore-spil i den rette forstand... Det er det

Aargh så godt er det vist heller, og jeg har aldrig spillet et spil hvor achievements havde så stor en indflydelse på gameplay derfor er det skuffende hvis Dead Rising 2 også lægger meget vægt på det, men som i siger skulle man måske bare spille det på PS3 men der er jo så sikkert bare det latterlige Trophy stuff ;-) Jeg synes bare alt for mange moderne spil lægger stor vægt på den slags. Det er jo næsten ved at være sådan at det trækker ned i gameplay hvis ikke den slags er med hvilket jeg ikke kan andet end at ryste på hovedet af. Har folk glemt hvad spil handler om?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/09-10 18:40 
neros>
Åh nej er Dead Rising 2 et achievements whore spil?

Det kommer an på hvad du mener med Achievement whore. Det er allesammen sjove udfordringer som gør at man må spille spillet igennem på forskellige måder.
Jeg synes det er sjovt, og jeg er fuldstændig ligeglad med om jeg får gamer points for det eller ej.

(snakker om 1'eren)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/09-10 18:41, rettet 01/09-10 18:47 
Iøvrigt fik man ikke bare achievements ud af det, men man unlockede også en masse skøre ting, som f.eks. mega man blasteren :D

edit: Nåja, og alle slutninger :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-10 19:02 
That's more like it :-) Men de fleste achievements er jo bare tal..
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 01/09-10 19:08 
Hmmm fik aldrig prøvet første dead rising (jaja, shame on me.). Men er den nye XBLA spil en god måde at finde ud af om Dead Rising 2 vil være noget for mig?

neros: Fu, crackdown brug af achievements er stadig noget bedste jeg har set. Fik mig til lave diverse ting jeg aldrig ved have gjordet uden. Gave mig kun flere sjove timer med spillet, så det r ikke bare tal. :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 01/09-10 19:47 
neros>
That's more like it :-) Men de fleste achievements er jo bare tal..

Altså, at dræbe 10.000 monstre med et bestemt våben i Gears of War 2 kan godt rende og hoppe for min skyld, men når achievements består af sjove udfordringer, kan jeg overhovedet ikke se noget galt med det. Dead Rising er et af den slags spil, der ikke går ud på at gennemføre det, men at opdage og prøve alting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/09-10 19:48 
dpl>
Men er den nye XBLA spil en god måde at finde ud af om Dead Rising 2 vil være noget for mig?
Det minder om en mini-udgave af 1'eren, så jeg går ud fra at det giver et ligeså godt indtryk af 2'eren :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-10 20:17, rettet 01/09-10 20:19 
Sumez>
Altså, at dræbe 10.000 monstre med et bestemt våben i Gears of War 2 kan godt rende og hoppe for min skyld, men når achievements består af sjove udfordringer, kan jeg overhovedet ikke se noget galt med det. Dead Rising er et af den slags spil, der ikke går ud på at gennemføre det, men at opdage og prøve alting.

Jeg kan godt set det du mener, men jeg må indrømme at den slags ting gjorde man jo i gamle dage uden det der tal ræs. Men jeg forstår også godt at det kan være hyggeligt og sjovt hvis det er integreret som i Dead Rising som du beskriver, men jeg har også oplevet at den slags for mig kan være fløjtene ligegyldigt i visse spil. Nogen gange føles det som et dovent tiltag fra programørenes side som kan holde gang i et spil der måske ikke er sjovt efter man har gennemført det. F.eks alt det achievements gøgl man kan lege med efter man har gennemført Batman Arkham Asylum virker på mig som latterligt. Det er nok bare mig, og hver mand sin smag ;-)
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 01/09-10 21:53, rettet 01/09-10 21:54 
neros>
Aargh så godt er det vist heller ikke, og jeg har aldrig spillet et spil hvor achievements havde så stor en indflydelse på gameplay

Jo, det er det, og du bør helt sikkert spille nogle flere Xbox-spil, før du forsøger at fortælle verdenen hvilke der er, og hvilke der ikke er "whore-spil".

neros>
Nogen gange føles det som et dovent tiltag fra programørenes side som kan holde gang i et spil der måske ikke er sjovt efter man har gennemført det.

Programmørerne har ikke noget valg, hvis de vil have deres spil udgivet til Xbox. Det er et krav fra MS's side.

neros>
Det er nok bare mig, og hver mand sin smag

Du kan ikke lægge tingene ud som værende fakta, og bagefter tørre den af på smagsfaktoren. Det er ligeså billigt som at quote Godfather i en middelalder-vampyrfilm (Yep, jeg har lige set Bloodrayne. Tak for lort Uwe Boll).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 01/09-10 22:12, rettet 01/09-10 22:12 
Core>
Jo, det er det, og du bør helt sikkert spille nogle flere Xbox-spil, før du forsøger at fortælle verdenen hvilke der er, og hvilke der ikke er "whore-spil".

Nej det er så ej og den mening stor jeg fast ved om du kan lide den eller ej. Jeg spiller mange XBOX spil nok bare ikke de samme som dig.

Haha krav fra MS's side det gør det jo kun endnu mere absurt ligesom dit sidste indlæg. Jeg er da ked af du ser sådanne ulidelige film se noget J. Michael Muro istedet Core det er MEGET bedre..
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 22:14 
Absurd? De har lavet en standard for deres community, selvfølgelig skal den følges. Og bare fordi 1% er ligeglad med det, kan det jo godt være at de resterende 99% synes det er fedt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 22:18 
neros>
Jeg synes bare alt for mange moderne spil lægger stor vægt på den slags.

Og ved du hvorfor? Fordi der er penge i lortet! Der er lavet flere undersøgelser, der viser, at spil med velintegrerede achievements kontra spil uden eller med dårligt integrerede achievs, sælger bedre (uanset om spillet er godt eller ej)! FOLK VIL HAVE LIGEGYLDIGE POINT!

Det lader til at der det sidste års tid er kommet flere spil, hvor udviklerne rent faktisk har tænkt sig enddog meget grundigt om, hvordan de vil implementere disse point, så de også vil give mening for folk, som normalt ikke går efter dem. Crackdown 2 er et nyere stjerneeksempel, hvor udviklerne ligefrem tager meta-pis på sig selv i implementeringen! Smukt!

Jeg ser dem også som "ekstra-missioner", hvor man får lov at spille efter nogle andre mål, end lige dem, der er lagt ind i selve spillet. Der er masser af gameplay-finurligheder jeg ville være gået glip af i diverse titler, hvis jeg ikke havde set, at der var en achiev for at udføre et eller andet specielt.

Og igen, hvis man hader pointene så meget, så lad være med at åbne achiev-menuen og spil igennem spillet - men vær forberedt på at misse masser af gameplay- og replay-value i dit fravalg!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 22:19 
neros>
Haha krav fra MS's side det gør det jo kun endnu mere absurt ligesom dit sidste indlæg.

Hvorfor mon Sony PS3 har hugget konceptet og gjort det til trophy whore'ing??? FORDI DER ER PENGE I LORTET! (forstår du det nu?)
nerosnerosSkrevet 01/09-10 22:20, rettet 01/09-10 23:10 
Hyakotake>
Og ved du hvorfor? Fordi der er penge i lortet! Der er lavet flere undersøgelser, der viser, at spil med velintegrerede achievements kontra spil uden eller med dårligt integrerede achievs, sælger bedre (uanset om spillet er godt eller ej)! FOLK VIL HAVE LIGEGYLDIGE POINT!

..and there you have it :-) JA DER ER PENGE I LORTET! Jeg ved godt hvad achievsment er men sætter spørgsmål til deres formåen i spil?

Jeg hader ikke achievements men synes langt de fleste spil bruger dem overflødeligt og åndsvagt, men der er jo undtagelser eller spil som ikke bruger det så meget i deres gameplay, eller sagt på en anden måde spil hvor man ikke lægger så meget mærke til deres eksistens når det kommer til overflødelighedshornet af ligegyldigt tal stof..
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/09-10 23:33, rettet 01/09-10 23:35 
Jeg forstår slet ikke at man gider bekymre sig om det? Jeg kender ikke selv nogen personer der går efter de point, eller overhovedet ved indenfor hvilket område deres totale gamerscore ligger.
Jeg kan slet ikke huske hvad achievementsne i Batman går ud på, men ved at der var en masse ved challenges, som jeg sprang over fordi jeg ikke synes de var særlige sjove. Men jeg gik da efter at finde alle The Riddlers udfordringer - Det ville jeg da have gjort uanset om der var achievement for det eller ej, gør det så noget at den er der?
Jeg synes kun det er positivt at spillenes alternative udfordringer åbnes op for flere folk, der måske ellers bare havde spillet fra punkt A til B og så lagt det fra sig, samtidig med at udviklerne opfordres til at lave disse. Især i dag hvor de fleste spil er latterligt nemme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-10 23:47, rettet 01/09-10 23:48 
The Riddlers udfordringer synes jeg var tåbeligt og ligegyldigt pjat og gad ikke bruge tid på det ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 00:35 
neros>
Jeg ved godt hvad achievsment er men sætter spørgsmål til deres formåen i spil?

Er det ikke hip som hap, om det er "spillet" eller "achievements" der giver dig ekstra udfordringer?

F.eks. står det dig jo frit for i f.eks. et spil som Just Cause 2 om du vil rende rundt til næsten 100% af alle byer og militærinstallationer og overtage/smadre dem... det kan du gøre uanset om du selv finder på det og synes det er sjovt, eller om spillet har denne opgave på achievement-listen og giver dig 50 space-point for at gøre det?

Som sagt er jeg vild med de senere spils integration af achievs... men jeg ser allerhelst, at man får ingame rewards af at udføre diverse opgaver end "bare" at optjene nørdetal.

Jeg har lige spillet DRCZ igennem en enkelt gang og damn, hvor har de bare gjort det godt! Stort set alle kritikpunkter jeg har kunnet tænke på i etteren er afhjulpet; jeg var meget lidt vild med tidspresset kombineret med det irriterende save-system, men nu har man i det mindste bedre mulighed for at lave brugbare checkpoints igennem spillet.

Zombierne virker nemmere at dræbe (men de er stadig farlige) og skyde/sigte-systemet kan rent faktisk bruges til noget nu.

MINISPOILER: Det blev lidt run-and-gun og tilfældigheds-kaos i bosskampen - man kunne godt ønske sig lidt Gears of War cover eller en måde at undvige skud på, og hvis der kommer for meget fokus på ildkamp i 2'eren bliver det helt sikkert det svage punkt.

(Og så kan jeg næsten ikke forestille mig, hvor hurtigt og perfekt man skal spille for at få den achiev med at redde samtlige survivors - holy crap, den virker uoverkommelig!) :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-10 04:54, rettet 02/09-10 04:57 
Jeg spiller som regel spil som jeg rigtig, rigtig godt kan lide for Achievements. Achievements er jo ikke bare point, men ofte også delmål og ekstra mål man skal opnå i spillende og jeg prøver personligt at få 100% Achivements i spil som en slags tribute til de spil jeg godt kan lide.

Core>
(Yep, jeg har lige set Bloodrayne. Tak for lort Uwe Boll).

Hov hov... Man ser da Kristina Loken's patter, så helt lort er den da ikke?
SumezSumezSkrevet 02/09-10 08:31, rettet 02/09-10 08:35 
Hyakotake>
Zombierne virker nemmere at dræbe (men de er stadig farlige) og skyde/sigte-systemet kan rent faktisk bruges til noget nu.

Så vidt jeg kan se er det det samme som i 1'eren. De fleste af våbnene kræver mindst et par slag for at dræbe, men enkelte som sværdet, forhammeren og sømkøllen gør det i ét, akkurat som katanaen, forhammeren og elguitaren gør i 1'eren.

(Og så kan jeg næsten ikke forestille mig, hvor hurtigt og perfekt man skal spille for at få den achiev med at redde samtlige survivors - holy crap, den virker uoverkommelig!) :-)

Overhovedet ikke. Der er trodsalt kun fire grupper gidsler i alt, så det er rimelig overkommeligt. :)

Jeg tog det i går, i min tredje gennemspilning, og havde egentlig også sagtens kunne nå det i den anden, men var ikke sikker på hvor meget tid jeg havde, og turde derfor ikke slippe pengene til det ekstra Zombrex-skud som det kræver (medmindre der er en anden Zombrex, der kan findes liggende rundt om i byen??) - Når først du ved hvor du skal hen for at finde alle motorcykeldelene, har du faktisk utroligt meget tid tilovers til bare at lalle rundt selvom du også når at redde alle indbyggerne.
Men ja, efter min første gennemspilning virkede det også uoverskueligt fordi jeg kun havde fundet to dele, mistet min Zombrex, og hverken fået låst op for skuret, jagtbutikken eller sherifkontoret - men i sidste gennemspilning brugte jeg en masse tid på bare at stå og vente på at de næste "gidsler" dukkede op.
Helt generelt elsker jeg spillets "tidsforløb-system", og er virkelig glad for at de har bevaret det sammen med alle dets facetter (bestemte ting der sker på bestemte tidspunkter).

Umiddelbart er jeg enig i at "bosskampen" var rimelig sløset. Det gjalt desværre også flere af dem i 1'eren, men visse af dem var temmelig geniale, så jeg håber disse er i overtal i 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 08:59 
Nå Deadr Ising Case Zero er heldigvis så godt som jeg havde håbet så alt mit besvær med Live var ikke helt spildt. Jeg kom igennem i går med ending D og jeg regner med at gå igennem mindst et par gange mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/09-10 09:06 
Nogen der har fundet andre slutninger end A, B, C og D? (ikke at jeg tror de er der, men husker at 1'eren havde et par "alternative" slutninger). B og C lader iøvrigt til at være præcis de samme, bare med forskellige forudsætninger.

Derudover savner jeg også et Zombrex-shot udover det man finder i ambulancen og det i butikken, det kan da ikke være rigtigt at man er nødt til at købe nummer 2 shot? Det betyder at man faktisk slet ikke har nogen mulighed for at redde alle indbyggerne i første gennemspilning, med mindre man bruger irriterende meget tid i selskab med de enarmede tyveknægte?

Det eneste jeg, så vidt jeg kan se, ellers mangler for komplet gennemførelse af spillet er en spraydåse (meget forvirrende, butikken sælger dem, men man kan ikke tage dem fra hylden?) og en pagaj til at sammensætte de to våben jeg mangler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 02/09-10 09:18 
Jeg har ikke lige fuldt med i denne Case Zero historie, men er den ikke ude til PS3?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 09:19, rettet 02/09-10 09:20 
Der er lilla spray på taget af tankstationen :)

Jeg fik E slutning da jeg spillede demoen... gir det mening for den er ikke særlig lang? Har du prøvet at lade datteren og samtlige mennesker dø og ikke lave motorcyklen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/09-10 09:24, rettet 02/09-10 09:25 
Nej, jeg tror faktisk slet ikke jeg har ladet nogen dø endnu? (ikke at redde dem er jo ikke det samme som at lade dem dø, ifølge spillets notebook) - Er det sådan du fik slutning E? Hvor lang er demoen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 09:29 
Demoen er ikke ret lang så det giver ikke ret meget mening. Den slutter vidst omkring der hvor du finder det første Zombrex. Jeg har også forsøgt at redde dem jeg kunne så jeg var ikke helt sikker på om de døde hvis man lod værre.

Men bare at lade værre med at gøre noget som helst må næsten gi en ending E :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 11:10 
Jeg kan heller ikke finde Paddle/Oar/pagaj! :( Må lige chekke en FAQ et sted...

SPOILERS OM ENDINGS

Ending D (min første gennemspilning)
Katie får Zombrex, men motorcykel er ikke lavet færdig, så militæret kommer og fjerner hende.

Ending F (anden gennmespilning)
Katie får ikke Zombrex til tiden! >:-D

Går nu efter A... men de andre kan jeg ikke lige se hvad requirements kan være.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 11:42 
Fandt paddle! Den ligger tæt ved den hvide van, hvor du redder Dick. Gå til det brune hus til højre herfor og se på højre fortovsdel omkring det brune hus (helt inde ved husmuren).
SumezSumezSkrevet 02/09-10 11:48 
Katie der ikke får Zombrex var som nævnt den første slutning jeg fik, så det må være den jeg huskede som D.
Men hvis Katie får Zombrex og militæret når at komme, får jeg slutning C. Der var motorcyklen dog lavet færdigt, men kan ikke forstå hvorfor det gør en forskel, når man ikke når at bruge den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 12:40 
Hvad hvis Katie ikke får Zombrex, men man når at bygge motorcyklen eller redde alle survivors? Jeg går ud fra at man får Achivements for at redde alle alligevel, men slutningen bliver vel stadig F?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/09-10 12:49 
Jeg fik i hvert fald samme slutning A uanset om jeg reddede alle survivors eller ej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 12:52, rettet 02/09-10 12:52 
Fandt dem lige på et site:

ENDING SPOILERS

Ending A: Give Katey zombrex at 7PM and get all bike parts before 8PM

Ending B: Dont give Katey zombrex at 7PM but have all bike parts before 8PM

Ending C: Dont give Katey zombrex at 7PM and dont have all bike parts before 8PM

Ending D: Give Katey zombrex at 7PM but dont have all the bike parts before 8PM

Jeg er dog ikke sikker på at de er helt korrekte... C lyder altså som F! (Det var i hvert fald sådan jeg fik F)

EDIT: Survivors har ingen indflydelse på endings...
SumezSumezSkrevet 02/09-10 13:00, rettet 02/09-10 23:28 
De er i hvert fald ikke korrekte.

Her er dem jeg fandt:

Ending A: Giv Katey Zombrex, find alle delene og undslip byen på motorcyklen før tiden udløber

Ending B: Giv Katey Zombrex, find alle delene, og flygt på motorcyklen, men du når ikke at undslippe før tiden udløber (det er sjovt nok meget lettere bare at undslippe end at overleve indtil tiden udløber :P)

Ending C: Giv Katey Zombrex, men du når ikke at bruge motorcyklen før militæret ankommer (men du har bygget den færdigt)

Edit: Ending D: Giv Katey Zombrex, men du når ikke at bygge motorcyklen færdigt.

Ending F: Katey når ikke at få zombrex (i mit tilfælde havde jeg heller ikke fået alle motorcykeldele)

Både B og C fik jeg ved at loade et save lige før jeg normalt fik ending A. Videosekvensen i B, C og D er den samme.

Derudover er der E, som at dømme efter konsolkongens indlæg kun er tilgængelig via demoen. Hvordan slutter den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 14:17, rettet 02/09-10 14:17 
Tip til hurtige penge:

1 Tag en flok baseball bats+sledge hammers
2 Løb fra safe house til Casino
3 Smadr alle maskiner (ATM kan vist kun smadres af de tungere våben som sledge hammer)
4 Løb tilbage til safe house (gå ind af load-skærmen)
5 Rinse and repeat 2-4

Hvert run tager kun 2 minutter real-time (20 minutter ingame) og man scorer ca. 8000 per run... så er der ikke ret langt til 100k :-)
SumezSumezSkrevet 02/09-10 14:22 
Ok, det lyder noget hurtigere end at gemme/genstarte hver gang man har reddet hende med pengene. Jeg troede kun man kunne få penge ud af maskinerne ved at spille på dem (der ligger penge foran dem med gevinst, og de giver gevinst hver gang op til et bestemt antal gange).

Der er også en ATM i bowlingbanen og flere af de andre butikker, og spillemaskiner i biografen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 15:47 
Ja, jeg tror bare ikke det kan betale sig at rende rundt til alle ATM. Tidsforbrug kontra udbytte er for lavt... så er det bedre at grinde Casinoet ca. 15 gange. Det er jo kun omkring ½ times spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 16:11 
Sumez>
Derudover er der E, som at dømme efter konsolkongens indlæg kun er tilgængelig via demoen. Hvordan slutter den?

Den siger bare slut og betal venligst :) Jeg fik jo Ending D ved at gi Katey Zombrex, men nåede ikke at bygge motorcyklen og blev hentet af militæret til sidst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/09-10 21:55, rettet 02/09-10 21:56 
Konsolkongen>
Der er lilla spray på taget af tankstationen :)

Er det kun mig der ikke kan gennemskue hvordan man kommer derop!? Hvis man kan komme op på afsatsen rundt om baren, kan jeg se hvordan man kan spore en sti hen til benzintanken, men jeg kan ikke se NOGEN måde at komme derop, medmindre der er en slags hemmelig vej op til taget af butikken ved siden af.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 22:50 
Du kommer op på taget INDE FRA safe houset. Jeg mener, der er et mindre rum i tilknytning til startrummet med den væltede soda-automat for hoveddøren, hvor der er en stige op. Check safe house grundigt igennem.
SumezSumezSkrevet 02/09-10 23:25, rettet 02/09-10 23:27 
Oh ja, det var da dumt af mig at overse det - har endda set stien flere gange før.

Nu fik jeg så også slutning D (og fik lige i samme ombæring bekræftet slutning F fra før :)). Det var ganske rigtigt at man får givet Katie hendes Zombrex (og tæver "bossen"), men ikke når at bygge sin motorcykel før militæret kommer. Videoen er igen præcis den samme som i slutninge B og C. Er stadig ikke helt sikker på hvad der helt præcist udløser slutning E?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/09-10 03:17 
Jeg har lavet en ny video der denne gang ikke er en anmeldelse, men en guide til hvordan man får alle Combo Cards i Case 0

http://www.youtube.com/watch?v=ZiuePJmu_tc&hd=1
SumezSumezSkrevet 03/09-10 08:07, rettet 03/09-10 08:07 
Jeg kom op på toppen af benzintanken og fik på den måde lave "tågehornet" i går, som var den sidste jeg manglede, men er lidt i tvivl om hvad det skal bruges til?

Iøvrigt et lille tip til folk der ikke har spillet 1'eren, især hvis I går efter 1000-zombier-achievement'en: Kig efter zombier der står stille og slår ud i vejret med armene over hovedet, det er dem der giver en "queen" når man dræber dem. Qeens er næsten ubrugelige når man får dem uplanlagt, men står man lige og skal bruge en for at rydde en kæmpe gruppe zombier et sted, er tricket genialt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/09-10 11:50 
Tågehornet er et pænt dårligt våben, i hvert fald den smule jeg fik det brugt... hvis du står tæt på en zombie kan du trutte ham i hovedet i et par sekunder, så springer han i luften :-)

Queens er megaseje! Jeg tog dog bare vognen med den første motorcykeldel og kørte rundt på vejene i et halv times tid. Den kan jo ikke gå i stykker.
SumezSumezSkrevet 03/09-10 12:13, rettet 03/09-10 12:13 
Til gengæld skal den køre dem over mindst to gange før de dør. Jeg låste op for jagtbutikken og tog to sværd og et elghoved og lagde ud med at tage de tætteste zombiegrupper med elgen indtil den gik i stykker, og gik derefter amok med sværdkomboer, med så mange zombier samtidigt som muligt samt at gå efter queens via tippet ovenfor, for derefter at undslippe dem i et propfyldt område (det virker tit ret godt at kaste den). Det tog ikke mere end et par in-game timer at nå de 1000, og gjorde det i samme gennemspilning som jeg optjente de $100.000 og samlede de to våben jeg manglede, stadig med en del tid til overs.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/09-10 12:21, rettet 03/09-10 12:22 
Damn, det irriterer mig virkelig at jeg er så opsat på 2'eren nu, og jeg føler jeg er nødt til at erhverve det så snart det er ude. Men jeg har nuværende mindst 10-15 andre topspil liggende på mit bord som jeg mangler at spille, og jeg ved at DR2 garanteret følger Capcom-traditionen og falder til ~200kr fra udenlandske butikker kort efter udgivelsen, så det kræver virkelig viljestyrke for mig at vente med at købe det. Især hvis folk begynder at diskutere spillet herinde. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/09-10 13:18 
Sumez>
Til gengæld skal den køre dem over mindst to gange før de dør.

Jeg dræbte masser med bare et hit. Måske har det noget at gøre med, om zombien rammer en anden zombie i faldet, og det så tæller som et ekstra skadeslag?

Jeg er også max opsat på toeren nu! Demoen har gjort det perfekt med at indgyde følelsen af "WANT MORE NOW"! :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/09-10 15:45 
En tjep måde at få 1000 kills på er enten via det elgsdyr gevir der er at finde i jagtbutikken eller ved claymoresværd og så er det sådanset bare hen forbi fronten af benzintanken hvor zombierne står tæt og pløje løs.
SumezSumezSkrevet 03/09-10 16:24 
Var det ikke også det jeg sagde? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/09-10 17:13 
Sumez>
... og jeg ved at DR2 garanteret følger Capcom-traditionen og falder til ~200kr fra udenlandske butikker kort efter udgivelsen...

Den tendens kender jeg ikke... men den er da glædelig, hvis den er sand! :)
142 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig