X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Rising 2


Svar
SumezSumezSkrevet 28/01-10 14:33 
Nu hvor vi af en eller anden grund ikke har en tråd til Dead Rising 2... Det er helt klart et af de spil jeg ser mest frem til i år.

Dead Rising 2

Der er ikke så meget de kan gøre galt med den titel :D


Der er et halvt år til det kommer, men Zavvi har en rimelig god preorder-pris... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
142 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 28/01-10 14:33 
Nu hvor vi af en eller anden grund ikke har en tråd til Dead Rising 2... Det er helt klart et af de spil jeg ser mest frem til i år.

Dead Rising 2

Der er ikke så meget de kan gøre galt med den titel :D


Der er et halvt år til det kommer, men Zavvi har en rimelig god preorder-pris på det, tror I det er noget der holder?

http://www.zavvi.com/games/platforms/xbox-360/dead-rising-2/10042548.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/01-10 17:48 
Jeg har tit været lige ved at købe Dead Rising men har af en eller anden grund ikke fået det gjort endnu?

Jeg havde faktisk helt glemt at der kommer en to'er ;-)
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 28/01-10 17:50 
Se at få købt etteren. Det er et fedt spil med flere forskellige muligheder for at gennemføre.

Jeg var også selv skeptisk, da jeg i sin tid kiggede på Dead Rising. Men jeg endte da heldigvis med at købe det :)
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 28/01-10 17:51 
Ja jeg må hellere få det gjort det er jo Capcom :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/01-10 23:35 
Du vil ikke fortryde det
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-10 23:46, rettet 28/01-10 23:48 
Selvom etteren manglede finpudsning og var en kenneth for begrænset så er det stadig et af de mest unikke og mindeværdige spil jeg har spillet denne generation.

Der var en del der tågede over save systemet og var af den overbevisning at døde man så skulle man starte helt forfra. Jeg fattede aldrig helt pointen, men forstår du det engelske sprog og læser hvad der står når du dør så vil der ikke være nogen problemer :)

Se at få det købt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/01-10 23:55, rettet 28/01-10 23:57 
Nææh savesystemet fungerer fint som i alle andre spil. Folk har nok bare misforstået beskeden om at misser du en begivenhed, -og gemmer spillet bagefter- har du ikke mulighed for at nå den igen før næste gennemspilning.

Men med alle de begivenheder der er i spillet, og alle de gange jeg efterhånden har spillet det igennem med samme figur, kan jeg slet ikke se hvordan det er et problem. :)
Man skal bare lade være med at spille "jeg skal nå det hele" i de første par gennemspilninger, og reelt set synes jeg heller ikke man bør gå efter at nå den "ægte" slutning før anden gennemspilning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 00:07 
Sumez>
Nææh savesystemet fungerer fint som i alle andre spil. Folk har nok bare misforstået beskeden om at misser du en begivenhed, -og gemmer spillet bagefter- har du ikke mulighed for at nå den igen før næste gennemspilning.

Burde det ikke være sådan rimelig logisk? Hvis jeg har en aftale hos tandlægen, men glemmer den og venter til næste dag får jeg nok ikke en chance mere ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 29/01-10 00:11 
Jo, men der er jo ikke så mange spil der fungerer i realtime nu om dage. Det er også sjældent det fungerer godt, og mange havde et problem med det i DR, men jeg synes de gjorde det perfekt. Der er næsten altid noget at lave i det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 03:33 
Helt enig. Fik man ikke stress nok af alle fjenderne så skulle tidspresset nok knække én :) Jeg kunne forestille mig at det godt lige kan lade sig gøre at redde alle mennesker, men så skal man vidst også have god like skills eller intet liv overhovedet. Man skal nok også have en god portion held med AI'en på de andre personer for den er godt nok ringe og det mest frustrerende element i spillet :)

Var det VGA man var nødt til at spille spillet med på 360'eren for at eliminere den ellers sindsyge tearing?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/01-10 08:43 
Konsolkongen>
Man skal nok også have en god portion held med AI'en på de andre personer for den er godt nok ringe og det mest frustrerende element i spillet :)

Haha det er jo også zombier ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/01-10 10:16, rettet 29/01-10 10:17 
Konsolkongen>
Helt enig. Fik man ikke stress nok af alle fjenderne så skulle tidspresset nok knække én :) Jeg kunne forestille mig at det godt lige kan lade sig gøre at redde alle mennesker, men så skal man vidst også have god like skills eller intet liv overhovedet.

Det er faktisk ikke særlig svært, hvis man planlægger sin rute ordenligt, åbner alle genvejene, og save/loader når nødvendigt - men som sagt kræver det et par gennemspilninger, så man forstår spillets system. Der er en fin guide på GameFAQs som hjalp mig med at gøre det uden problemer. Selvfølgelig er det også en god idé at have sin figur på høj level og have unlocket den fungerende Mega Man-kanon.

Konsolkongen>
Var det VGA man var nødt til at spille spillet med på 360'eren for at eliminere den ellers sindsyge tearing?

Det ved jeg ikke, jeg har spillet med component og har ikke oplevet noget, men jeg er heller ikke godt til at lægge mærke til den slags.

neros>
Haha det er jo også zombier ;D

Ikke dem man skal redde :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 29/01-10 10:53 
Sumez>
Ikke dem man skal redde :)

Nåh ok ja hvad ved jeg ;D
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 12/02-10 14:30, rettet 12/02-10 14:30 
Der kommer et prolog kapitel til DR2:

Xbox 360 owners will get an "exclusive taste of the action" thanks to Dead Rising 2: Case Zero, a downloadable prologue that links the first game to the sequel, which sounds a lot like a fancy demo to us and is due out in August.

It will be "standalone and entirely consist of unique content that will not be in Dead Rising 2", according to the publisher.

http://www.eurogamer.net/articles/dead-rising-2-date-360-exclusive-prologue
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/02-10 15:04 
Fed måde at lave en demo på. Glæder mig til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 12/02-10 16:05, rettet 12/02-10 16:06 
Glæder mig sgu til 2'eren. 1'eren bød på mange variationer i form af måder at gennemføre spillet på, som jeg allerede har skrevet lidt længere oppe :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 20/04-10 19:20 
Coop bekræftet i Dead Rising 2.

Sakset fra Videogamer:

"Capcom has today confirmed that cooperative play is being introduced to the Dead Rising franchise in the upcoming sequel.

Players will be able to invite a friend to partner up with any any time to take on the zombie hordes, bringing an all-new tactical approach to zombie hunting.

Dead Rising 2 is scheduled for `release` on September 3, 2010 for Xbox 360, PS3 and PC."
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-10 19:45 
Nice :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/07-10 02:50 
Dead Rising 2 får special Edition.
I europa får vi den fede af dem.... Den med figur :)

http://www.xboxic.com/news/6351
GreaseballGreaseballSkrevet 17/07-10 11:17 
Syns den amerikanske er federe :)
3of193of19Skrevet 17/07-10 18:27 
ditto
SumezSumezSkrevet 01/09-10 08:06, rettet 01/09-10 08:07 
Nøj nøj nøj! Efter at have spillet Act Zero, som kan købes for minimumpris via XBLA eller PSN, er jeg kun endnu mere hooked på spillet!

Det lader til at de har bevaret alt hvad der gjorde 1'eren så fed! Dvs. udover selvfølgelig kæmpemængden af zombies der kan myrdes med alle tænkelige værktøj, bibeholder de fokus på de mange gennemspilninger for at udforske alle afkroge af spillet, og muligheden for at overføre alt hvad man har optjent og lært i de forrige spil. Jeg var lidt nervøs efter jeg så at de havde slækket på save-systemet og givet mulighed for at gemme i tre forskellige slots. Heldigvis er det den eneste relle ændring i spillets sytem, og jeg indrømmer da gerne at første gang jeg gennemførte spillet var det med den absolut dårligste slutning, da jeg havde brugt min Zombrex på at redde hende pigen i karantæneområdet, og ikke havde nået at finde en ny før datteren skulle have sit shot.
Dette kunne jeg dog råde bod på i næste gennemspilning, hvor man, med den erfaring (og pengebeholdning!) man optjener i første gennemspilning, klarer det hele meget bedre, fikser sin motorcykel, og redder hele byen. :)

Jeg skal helt sikkert holde mig langt fra guides i i hvert fald de første par gennemspilninger af 2'eren når det kommer.

Jeg er iøvrigt også vild med hovedpersonen og indgangsvinklen med hans datter som det element han kæmper for. Hele spillets setting og stemning er perfekt gennemført, og skuespillet er overraskende overbevisende - det her bliver en perfekt 2'er! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-10 08:53 
Det lyder fedt. Hvornår kommer det rigtige spil mon?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/09-10 09:59 
24. september tror jeg?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 10:41, rettet 01/09-10 10:42 
Ifølge Wikipedia er Case Zero Xbox-eksklusiv - er det på PSN?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/09-10 10:45 
Oh! Jeg troede bare det var multiplatform ligesom spillet, skrev du ikke på Fæsbog at du sad med en pc-udgave??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 10:50 
Jo, men det er den fulde udgave. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/09-10 11:19 
Smart-ass :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 11:43 
Det er ikke så smart, når integrationen af Games for Windows Live i spillet, gør at man ikke kan save i anmelder-versionen :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/09-10 11:45 
Det må da være rimelig svært at skrive en fair anmeldelse, så :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 12:00 
Njarh, der er en debug-menu, hvor jeg kan skippe frem til lige før jeg døde, hvis det bliver nødvendigt, så det går lige an.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 13:01 
Uh, det ser nice ud! Det ser ud til (ud fra den korte anmeldelse nedenfor) at de har fået styr på både skydedelen og save-systemet.

Men lad mig lige få det på det rene! I anmeldelsen lyder det som om man godt kan hoppe over Case Zero og vente på den fulde udgivelse. Men er det fordi Case Zero alligevel er med i den fulde udgivelse... og man så reelt bare betaler X-bucks for at få "bane 1" lidt før tid???

Case Zero review
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 13:26 
Så vidt jeg har forstået, så foregår Case Zero mellem Dead Rising og Dead Rising 2 - jeg tror ikke man får det med i selve spillet, men jeg har ikke prøvet Case Zero endnu til sammenligning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 13:44 
Herold, der er masser af gameplay footage i mit review-link. Ligner det noget af det du har spillet i den fulde udgave? (Samle motorcykel osv.)
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 14:06, rettet 01/09-10 14:06 
Nej, det er noget helt andet kan jeg se. Dead Rising 2 foregår primært i et storcenter, ligesom det første.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 01/09-10 14:06, rettet 01/09-10 14:06 
Hovedspillet foregår i Las Vegas, og er, går jeg ud fra, mindst ligeså stort som 1'eren.

Case Zero foregår i en lille by udenfor Las Vegas, som er helt aflukket, og et lille spil i sig selv, med sin egen liste over folk som skal reddes (eller dræbes :)), og sit eget tidsforløb over en enkelt dag (fra 7 om morgenen til 9 om aftenen) ligesom det fulde spil kører over X antal dage.


Spillene er som jeg forstår det seperate, men man kan, ifølge tutorialsne i Case Zero, overføre sin spillerstatus til det fulde spil, ligesom man normalt beholder den hver gang man starter på en ny gennemspilning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 01/09-10 14:10 
Er spillet de 400 point værd? Hvor lang tids spil er der ca. for pengene?
Det lyder måske som et nærrigt spørgsmål, men jeg bryder mig ikke om konceptet om at betale for 'demoer'.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 14:14 
Hvis det bare var indhold man alligevel fik med i disc-udgaven ville jeg have store kvaler... men når det er en decideret stand-alone-udgivelse er det ikke anderledes end diverse ekstrabaner i DLC, som udkommer efter et spil er udgivet. 400 X-bucks lyder fornuftigt, da jeg går ud fra at der er i hvert fald 2-3 timers spil (slag på tasken, 1 time per gennemspilning + fjollen rundt osv.)
SumezSumezSkrevet 01/09-10 14:24, rettet 01/09-10 14:26 
Det er vist meget godt antaget. Tror jeg brugte ca. 2 timer pr. gennemspilning, og har pt. spillet det igennem to gange, og jeg skal helt sikkert give det mindst to gennemspilninger til. Det er noget kort for en "XBLA-titel", men for kun 400 points føler jeg BESTEMT ikke at de er dårligt givet ud. Man føler sig ikke "spist af" med en demo.

Eneste bagside synes jeg er load-tiderne der er håbløst langsomme, og man må nok gå ud fra at det er det samme i det fulde spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 14:48, rettet 01/09-10 14:50 
Er der achievements i "demoen"? :-)

EDIT: Nevermind, det er der

Achievs i Case Zero
SumezSumezSkrevet 01/09-10 15:04, rettet 01/09-10 15:05 
De er desværre meget nemt overstået allesammen :)
1'eren er det eneste Xboxspil hvor jeg reelt er gået efter at jage alle achievements, da selve spilstrukturen lægger rigtig meget op til det.

Den der går ud på at bruge $100.000 er direkte åndssvag. Heldigvis hjælper spillets 3 saveslots her, da man kan optjene alle pengene, få achievementen, og stadig beholde pengene til det fulde spil udkommer.


Men er der nogen der ved hvor mange kan få spillet billigst? Den lave pris jeg omtaler i første indlæg i denne tråd er desværre ikke aktuel længere. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 15:40 
zavvi's preorder er nu på ca £36... hvad var det oprindeligt?

Jeg har kun chekket gameplay.co.uk, hvor det står til £38 og shopto.net til £36 (begge tilfælde uden shipping dvs +ca £3 oveni).
SumezSumezSkrevet 01/09-10 15:59 
Kan ikke huske det, men mener den lå på omkring £20
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/09-10 16:29 
Åh nej er Dead Rising 2 et achievements whore spil?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 16:35 
Det er ikke et begreb vi andre kender. Kan du uddybe?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 16:35, rettet 01/09-10 16:37 
Tjaeh, det er der jo mange spil, der er... men hvad har det med spillets kvalitet at gøre? Tror du spillet er dårligere, fordi der er svære/grind-achievs deri?

Achievement Whore definition
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 16:48 
Hvis det er definitionen på en achievement whore, hvad er så et achievement whore-spil? Alle spil med achievements? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-10 17:11 
Heh, nej, det må være spil, som reelt er dårlige, men som A.W. alligevel spiller udelukkende for at få point. Et indlysende eksempel må være Avatar Last Airbender.
nerosnerosSkrevet 01/09-10 17:23, rettet 01/09-10 17:25 
Det er spil som f.eks Batman Asylum hvor hele grund kernen ligger i at finde achievements også derfor spillet blev så populært af masserne og røg lige ned i maven på achievements Whore folket!

F.eks der jeg købte spillet sagde den unge mand i butikken at jeg bare skulle glæde mig for der var SÅ MEGET man kunne unlocke i det spil....Fedt tænkte jeg ligesom i gamle dage, men jeg blev hurtigt skuffet der jeg fandt ud af at det han mente var "tal" ;-)

Whore:
The word "prostitution" can also be used metaphorically to mean debasement or working towards an unworthy cause.[5] In this sense, "prostituting oneself" or "whoring oneself"

Hahaha sjov læsning men det giver mening!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 01/09-10 17:34 
Jeg er ret sikker på at Batman: Arkham Asylum blev populært, fordi det er et skinkefedt spil :P Det er jo også populært på PS3 og pc.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
142 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig